Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytin nuorena ukkomiehiä "hyväksi"

Vierailija
09.05.2015 |

Eilen illanistujaisissa kaverin kanssa muisteltiin villiä nuoruuttamme. Tuntuu vieläkin käsittämättömältä kuinka HELPPOA oli iskeä naimisissa olevia miehiä! 16-24-vuotiaana lähes kaikki suhteeni oli reilusti minua vanhempien ukkomiesten kanssa, heitä kun oli mukava pistää maksamaan mm. matkoja ja illallisia, mutta heistä pääsi myös sukkelasti eroon kun kohde vaihtui tai kiinnostus lopahti.

Käytittekö te muut ukkomiehiä hyväksi nuorena?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Spede ja hänen pari missiään. Spede oli toki vapaa, mutta naiset hyötyivät paljon.

Vierailija
82/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:36"]

Ah, mitä vaimomateriaalia Ap ja Ap:n kaltaiset ovatkaan, vai mitä miehet? Ihan ykkösmatskua... Pillua on vanhoille ukoille hheiluteltu kunhan on vain rahaa/ostoksia/viinaa saatu, kyllä kuulostaa ihan parhaalta vaimovaihtoehdolta.

[/quote]

Näköjään ihan hyvää vaimomatskua olen, koska naimisissa olen. :) Ei se pillu panemalla kulu, sen olisi voineet näiden miesten vaimotkin muistaa...

-ap

[/quote]

Tuskin av olet oikea henkilö arvioimaan. Ja kuule, kyllä en arvosta miestäsikään, että tuollaisen lorton on naiseksi ottanut. Henkisesti prostituoitu.. Hyväksikäyttö on halveksittavaa, henkisesti ja fyysisesti laiskat ihmiset harjoittavat hyväksikäyttöä. Ja ihmisellä, jolla ei ole moraalia eikä itsekunnioitusta, arvostusta itseään eikä periaatteita, niistä ei kasva kunnon äitejä, vaimoja, eikä työntekijöitä. Ja vielä ei osaa hävetä hyväksikäyttöään.

[/quote]

Pienempää suuta kiitos. Olen hyvä vaimo ja hyvä työntekijä, sinä jopa voit olla minulla töissä. ;) 

-ap

[/quote]

Mikä oikeus sinulla on omia mielipiteenvapaus? Kerroin mielipiteeni sellaisena kuin se on, kertomasi perusteella. Ja anna kun arvaan, nyt sitten työnantajan edustajana käytät hyväksesi alaisiasi.. Hyväksikäyttäjä on hyväksikäyttäjä. Itsepä aloitit keskustelun, oletitko, että kaikkien pitäisi olla sinulle mielinkielin, tai hyväksyä toimintasi? Ja siis edelleenkin sanon, että olet jäävi arvottamaan omaa toimintaasi! Voinhan minäkin julistautua kanssa hyväksi työntekijäksi, vaimoksi, ja äidiksi, mutta en silti sitä välttämättä ole... Hyvät työntekijät ja äidit ovat kyllä niitä, jotka osaavat nähdä itsensä realistisest, jopa kriittisesti ja pystyvät parantamaan omaa toimintaansa pitkälläjuoksulla. Ihminen kehittyy, kun osaa ottaa palautetta vastaan ja kritisoida omaa toimintaansa. Hyväksikäyttö on mielestäni sellainen asia, mikä kyllä olisi hyvä asia tuoda esille kriittisesti...Jota sinä Ap et tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:36"]

Ah, mitä vaimomateriaalia Ap ja Ap:n kaltaiset ovatkaan, vai mitä miehet? Ihan ykkösmatskua... Pillua on vanhoille ukoille hheiluteltu kunhan on vain rahaa/ostoksia/viinaa saatu, kyllä kuulostaa ihan parhaalta vaimovaihtoehdolta.

[/quote]

Näköjään ihan hyvää vaimomatskua olen, koska naimisissa olen. :) Ei se pillu panemalla kulu, sen olisi voineet näiden miesten vaimotkin muistaa...

-ap

[/quote]

Tuskin av olet oikea henkilö arvioimaan. Ja kuule, kyllä en arvosta miestäsikään, että tuollaisen lorton on naiseksi ottanut. Henkisesti prostituoitu.. Hyväksikäyttö on halveksittavaa, henkisesti ja fyysisesti laiskat ihmiset harjoittavat hyväksikäyttöä. Ja ihmisellä, jolla ei ole moraalia eikä itsekunnioitusta, arvostusta itseään eikä periaatteita, niistä ei kasva kunnon äitejä, vaimoja, eikä työntekijöitä. Ja vielä ei osaa hävetä hyväksikäyttöään.

[/quote]

Pienempää suuta kiitos. Olen hyvä vaimo ja hyvä työntekijä, sinä jopa voit olla minulla töissä. ;) 

-ap

[/quote]

Mikä oikeus sinulla on omia mielipiteenvapaus? Kerroin mielipiteeni sellaisena kuin se on, kertomasi perusteella. Ja anna kun arvaan, nyt sitten työnantajan edustajana käytät hyväksesi alaisiasi.. Hyväksikäyttäjä on hyväksikäyttäjä. Itsepä aloitit keskustelun, oletitko, että kaikkien pitäisi olla sinulle mielinkielin, tai hyväksyä toimintasi? Ja siis edelleenkin sanon, että olet jäävi arvottamaan omaa toimintaasi! Voinhan minäkin julistautua kanssa hyväksi työntekijäksi, vaimoksi, ja äidiksi, mutta en silti sitä välttämättä ole... Hyvät työntekijät ja äidit ovat kyllä niitä, jotka osaavat nähdä itsensä realistisest, jopa kriittisesti ja pystyvät parantamaan omaa toimintaansa pitkälläjuoksulla. Ihminen kehittyy, kun osaa ottaa palautetta vastaan ja kritisoida omaa toimintaansa. Hyväksikäyttö on mielestäni sellainen asia, mikä kyllä olisi hyvä asia tuoda esille kriittisesti...Jota sinä Ap et tee.

[/quote]

Minua hyväksikäyttäjän titteli ei sinänsä loukkaa. Jokainen ihminen käyttää jotain hyväkseen, luontoa, ulkonäköään, nopeita liikenneyhteyksiä, toisia ihmisiä... 

Itse en koe sen kummemmin käyttäneeni miehiä hyväksi (siksi otsikossakin tuo sana oli lainausmerkeissä), suhteeseen kun tarvitaan kaksi jotka vuoroin antavat ja saavat eli kumpikin on tyytyväinen. Sellainen kanssakäyminen tuntui olevan noiden miesten avioliitossa ongelma, tuskin heidän muuten olisi tarvinnut hakea läheisyyttä, yhdessäoloa, seksiä ja hyväksyntää kodin ulkopuolelta.

-ap

Vierailija
84/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:03"]Voi kyllä!! On kyllä uskomatonta että 95% varatuista miehistä lähtee seikkailulle nuoren naisen kanssa jos siihen on mahdollisuus.  [/quote] En usko tähän. Minusta tuntuu, että luku on max 50%, ehkä 20%. Haluaisin sanoa, että 0%, mutta kaikki miehet eivät ole kunnollisia. Niinkuin naisetkaan. t. 16v

[/quote]

Kokemus osoittaa kyllä ihan muuta. Olisinkohan kaksi kertaa saanut "pakit" mieheltä, mukaan taas on lähtenyt lähes sata ukkomiestä. :)

-ap
[/quote]
Olet siis saanut pakit sellaiselta ukkomieheltä joka on ollut metsästämässä nuorta naislihaa.

En arvosta hyväksikäyttäjiä, olivat he sitten nuoria naisia tai vanhempia ukkomiehiä.

Vierailija
85/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:50"]Hitto miten ällöttäviä ämmiä ootte!!!!
[/quote] :DD

Vierailija
86/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:56"]

Ap:n tarina herättää ristiriitaisia fiiliksiä. Toisaalta ymmärrän hänen intonsa siitä, että sai lahjoja, matkoja yms etuja helpolla ja vastineeksi vietti aikaa näiden miesten kanssa. Kuitenkin herää ajatus siitä, että ap on toiminnallaan asettanut itsensä kaupaksi. Se on vähän surullista. Vaikka edut olisivat suuret, en voisi asettaa itseäni kaupankäynnin välineeksi kuten ap. Saatu etu ei sitä muuta, jos todellista kiinnostusta ei ole. Kyse ei ole siitä onko edut kivoja vai ei, kyse on periaatteesta, ettei itseä aseteta kaupaksi.

[/quote]

En asettanut itseäni kaupaksi. Minä deittailin ja tapailin noita miehiä ihan normaalisti. Vai olenko mielestäsi kauppatavaraa kun mieheni ostaa minulle esimerkiksi lahjan?

-ap
[/quote]
Olisitko deittaillut näitä miehiä jos he eivät olisi ostaneet sinulle lahjoja ja matkoja?

Vierailija
87/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:58"]

Ap, kerro hyväksytkö mieheltäsi samanlaisen käytöksen kuin näiltä miehiltä, joita tapailit? Eli onko ok, että joskus ottaa itselleen sponsoroidun seuraneidin? Kai teillä on jo lapsia?

[/quote]

Kyllä miehelläni on ollut suhteita ennen minua ja voi olla että avioliittommekin aikana on jotain ollut. Mistä sen voi tietää? :) 

Ei, meillä ei ole lapsia emmekä niitä edes halua.

[/quote]

Eli hyväksyt mieheltäsi sivusuhteet? Entäpä jos tämän ostopillu tuo suhteeseenne taudin, raskautuu tai miehesi rakastuu avioliiton ulkopuolisen suhteen toiseen osapuoleen?

Vierailija
88/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:56"] Ap:n tarina herättää ristiriitaisia fiiliksiä. Toisaalta ymmärrän hänen intonsa siitä, että sai lahjoja, matkoja yms etuja helpolla ja vastineeksi vietti aikaa näiden miesten kanssa. Kuitenkin herää ajatus siitä, että ap on toiminnallaan asettanut itsensä kaupaksi. Se on vähän surullista. Vaikka edut olisivat suuret, en voisi asettaa itseäni kaupankäynnin välineeksi kuten ap. Saatu etu ei sitä muuta, jos todellista kiinnostusta ei ole. Kyse ei ole siitä onko edut kivoja vai ei, kyse on periaatteesta, ettei itseä aseteta kaupaksi. [/quote] En asettanut itseäni kaupaksi. Minä deittailin ja tapailin noita miehiä ihan normaalisti. Vai olenko mielestäsi kauppatavaraa kun mieheni ostaa minulle esimerkiksi lahjan? -ap [/quote] Olisitko deittaillut näitä miehiä jos he eivät olisi ostaneet sinulle lahjoja ja matkoja?

[/quote]

Tietenkin. Kuten aiemmin kirjoitin, pidin (ja pidän edelleen) seksistä hurjan paljon, mutta en halunnut mitään vakavaa suhdetta. :)

-ap

Vierailija
89/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:58"]

Ap, kerro hyväksytkö mieheltäsi samanlaisen käytöksen kuin näiltä miehiltä, joita tapailit? Eli onko ok, että joskus ottaa itselleen sponsoroidun seuraneidin? Kai teillä on jo lapsia?

[/quote]

Kyllä miehelläni on ollut suhteita ennen minua ja voi olla että avioliittommekin aikana on jotain ollut. Mistä sen voi tietää? :) 

Ei, meillä ei ole lapsia emmekä niitä edes halua.

[/quote]

Eli hyväksyt mieheltäsi sivusuhteet? Entäpä jos tämän ostopillu tuo suhteeseenne taudin, raskautuu tai miehesi rakastuu avioliiton ulkopuolisen suhteen toiseen osapuoleen?

[/quote]

Aikuinen ihminen tekee mitä haluaa. En minä(kään) voi miestäni kahlita. :)

-ap

Vierailija
90/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:56"] Ap:n tarina herättää ristiriitaisia fiiliksiä. Toisaalta ymmärrän hänen intonsa siitä, että sai lahjoja, matkoja yms etuja helpolla ja vastineeksi vietti aikaa näiden miesten kanssa. Kuitenkin herää ajatus siitä, että ap on toiminnallaan asettanut itsensä kaupaksi. Se on vähän surullista. Vaikka edut olisivat suuret, en voisi asettaa itseäni kaupankäynnin välineeksi kuten ap. Saatu etu ei sitä muuta, jos todellista kiinnostusta ei ole. Kyse ei ole siitä onko edut kivoja vai ei, kyse on periaatteesta, ettei itseä aseteta kaupaksi. [/quote] En asettanut itseäni kaupaksi. Minä deittailin ja tapailin noita miehiä ihan normaalisti. Vai olenko mielestäsi kauppatavaraa kun mieheni ostaa minulle esimerkiksi lahjan? -ap [/quote] Olisitko deittaillut näitä miehiä jos he eivät olisi ostaneet sinulle lahjoja ja matkoja?

[/quote]

Tietenkin. Kuten aiemmin kirjoitin, pidin (ja pidän edelleen) seksistä hurjan paljon, mutta en halunnut mitään vakavaa suhdetta. :)

-ap

[/quote]
Miksi sitten esittelit itsesi hyväksikäyttäjänä jos suhteenne oli kaikin puolin tasa-arvoinen?

Vierailija
91/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa ap aloituksesi uudestaan. Olet puhunut itsesi jo pahasti pussiin.