Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytin nuorena ukkomiehiä "hyväksi"

Vierailija
09.05.2015 |

Eilen illanistujaisissa kaverin kanssa muisteltiin villiä nuoruuttamme. Tuntuu vieläkin käsittämättömältä kuinka HELPPOA oli iskeä naimisissa olevia miehiä! 16-24-vuotiaana lähes kaikki suhteeni oli reilusti minua vanhempien ukkomiesten kanssa, heitä kun oli mukava pistää maksamaan mm. matkoja ja illallisia, mutta heistä pääsi myös sukkelasti eroon kun kohde vaihtui tai kiinnostus lopahti.

Käytittekö te muut ukkomiehiä hyväksi nuorena?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ainakin ymmärtää mitä miehensä puuhaa nykyään ;)

Vierailija
22/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:54"]

Ap on provo

[/quote]

Tuskin. Omana opiskeluaikanani oli samoilla kursseilla useampi nainen, jotka oikein kehuskelivat, miten ei tule opintovelkaa kun mis maksaa kaiken - asunnon, vaatteet, ruuat ja matkat. Sanoivat, että mies jää sinä päivänä kun on tutkinto valmis ja työpaikka saatu. Ja näin kans kävi.

Mutta olihan meillä miesopiskelijoillakin sponsoreina yksinäisiä naisia ja rouvia. Pimppaa, ruokaa ja muuta huoltoa sai kullia ja läheisyyttä vastaan. Mikäpä oli opiskellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:54"]

Ap on provo

[/quote]

Tuskin. Omana opiskeluaikanani oli samoilla kursseilla useampi nainen, jotka oikein kehuskelivat, miten ei tule opintovelkaa kun mis maksaa kaiken - asunnon, vaatteet, ruuat ja matkat. Sanoivat, että mies jää sinä päivänä kun on tutkinto valmis ja työpaikka saatu. Ja näin kans kävi.

Mutta olihan meillä miesopiskelijoillakin sponsoreina yksinäisiä naisia ja rouvia. Pimppaa, ruokaa ja muuta huoltoa sai kullia ja läheisyyttä vastaan. Mikäpä oli opiskellessa.

[/quote]

Juurikin näin. Ei minulla olisi ollut varaa etelänreissuihin ja hyviin ravintoloihin opiskeluaikana. Ja vaatteet olivat myös hieno asia, miehet jostain syystä rakastivat kanssani shoppailua. :) Kyllä tuollainen opiskelijan "sponssaaminen" vaikutti elintasooni huimasti. 

-ap

Vierailija
24/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:53"]Juopottelin baarissa niiden rahoilla mutta en ikinä koskenutkaan. Häivyin kun mies meni vessaan tms
[/quote]
Näin. Kauniit kasvot ja lyhyehkö hame, ilmaiset kännit ei koskaan jääneet saamatta :)

Vierailija
25/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole helpompi iskeä kuin pienten lasten isää! 

Vierailija
26/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:15"]

[/quote]

Tämä on aivan totta. Lapsettomat miehet ovat enemmän vaimoissaan/tyttöystävissään kiinni, mutta lapsen syntymän jälkeen mies alkaa välittömästi vilkuilemaan aidan toiselle puolelle. :)

-ap

Vierailija
27/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:15"]

[/quote]

Tämä on aivan totta. Lapsettomat miehet ovat enemmän vaimoissaan/tyttöystävissään kiinni, mutta lapsen syntymän jälkeen mies alkaa välittömästi vilkuilemaan aidan toiselle puolelle. :)

-ap

[/quote]

Valitettavasti äidit yleensä lähes työntävät miehensä muiden naisten syliin lapsen syntymän jälkeen. 

Vierailija
28/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:03"]Voi kyllä!! On kyllä uskomatonta että 95% varatuista miehistä lähtee seikkailulle nuoren naisen kanssa jos siihen on mahdollisuus. 
[/quote]

En usko tähän. Minusta tuntuu, että luku on max 50%, ehkä 20%. Haluaisin sanoa, että 0%, mutta kaikki miehet eivät ole kunnollisia. Niinkuin naisetkaan.

t. 16v

Vierailija
29/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:03"]Voi kyllä!! On kyllä uskomatonta että 95% varatuista miehistä lähtee seikkailulle nuoren naisen kanssa jos siihen on mahdollisuus.  [/quote] En usko tähän. Minusta tuntuu, että luku on max 50%, ehkä 20%. Haluaisin sanoa, että 0%, mutta kaikki miehet eivät ole kunnollisia. Niinkuin naisetkaan. t. 16v

[/quote]

Kokemus osoittaa kyllä ihan muuta. Olisinkohan kaksi kertaa saanut "pakit" mieheltä, mukaan taas on lähtenyt lähes sata ukkomiestä. :)

-ap

Vierailija
30/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutka.

Vierailija
31/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:03"]Voi kyllä!! On kyllä uskomatonta että 95% varatuista miehistä lähtee seikkailulle nuoren naisen kanssa jos siihen on mahdollisuus.  [/quote] En usko tähän. Minusta tuntuu, että luku on max 50%, ehkä 20%. Haluaisin sanoa, että 0%, mutta kaikki miehet eivät ole kunnollisia. Niinkuin naisetkaan. t. 16v

[/quote]

Kokemus osoittaa kyllä ihan muuta. Olisinkohan kaksi kertaa saanut "pakit" mieheltä, mukaan taas on lähtenyt lähes sata ukkomiestä. :)

-ap

[/quote]

Tuskimpa kuitenkaan kavit ovelta ovelle kokeilemassa joten varmaan otantasi on melkoisen vaarentynyt.

Vierailija
32/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanss amuutama sponsori nuorena. Paras oli eräs nelikymppinen perheenisä jonka kanssa tapailimme toista vuotta. Villiä seksiä, pari etelänmatkaa, hän jopa maksoi ajokortistani puolet. Jossain vaiheessa vaimonsa rupesi sekaantumaan asiaan joten lemppasin ukon.

Vierailija
33/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto miten ällöttäviä ämmiä ootte!!!!

Vierailija
34/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että huoraamisellakin näköjään jotkut osaavat ylpeillä. Tietty naistyyppihän tällaista toimintaa harjoittaa, jotkut pienestä pitäen.

Vierailija
35/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majavan halkaisu taisi olla sen arvoista näille ukkomiehille xd

Vierailija
36/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua ap inhota nykyisin oma toimintasi nuorena? Eikö sua inhottavia, miten niiden miehien kanssa loukkasit vaimoja perheen pieniä lapsia? Itseäni olisi inhotattanut jo nuorena.
Asia oikeasti kiinnostaa minua. Tarkoitukseni ei siis ole moralisoida, vaan pyrkiä ymmärtämään toisin ajattelen ihmisen ajatuksenjuoksua. Voi olla, että itse olen pohtinut tällaisia asioita aina toisen näkökulmasta, kun oma isäni pyöritti kaltaisiasi nuorempia naisia ollessani lapsi.

Vierailija
37/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:51"]

Eilen illanistujaisissa kaverin kanssa muisteltiin villiä nuoruuttamme. Tuntuu vieläkin käsittämättömältä kuinka HELPPOA oli iskeä naimisissa olevia miehiä! 16-24-vuotiaana lähes kaikki suhteeni oli reilusti minua vanhempien ukkomiesten kanssa, heitä kun oli mukava pistää maksamaan mm. matkoja ja illallisia, mutta heistä pääsi myös sukkelasti eroon kun kohde vaihtui tai kiinnostus lopahti.

[/quote]

Ei haittaa ollenkaan hyväksi käyttävät typykät, jotka antavat pikkurahasta. Kuten kebabista ja parista kokiksesta ;) Tulee paljon halvemmaksi kuin huorissa käynti.

Vierailija
38/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:56"]

Eikö sua ap inhota nykyisin oma toimintasi nuorena? Eikö sua inhottavia, miten niiden miehien kanssa loukkasit vaimoja perheen pieniä lapsia? Itseäni olisi inhotattanut jo nuorena. Asia oikeasti kiinnostaa minua. Tarkoitukseni ei siis ole moralisoida, vaan pyrkiä ymmärtämään toisin ajattelen ihmisen ajatuksenjuoksua. Voi olla, että itse olen pohtinut tällaisia asioita aina toisen näkökulmasta, kun oma isäni pyöritti kaltaisiasi nuorempia naisia ollessani lapsi.

[/quote]

Ei inhota. Minähän olin sinkku, pidin seksistä, mutta en halunnut sitoutua. Ukkomiehet sopivat siihen kuvioon hyvin. Enkä minä ketvaimoja ja lapsia loukannut, jos joku loukkasi, ne olivat nuo miehet. 

-ap

Vierailija
39/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on paras tilanne, jos molemmat ovat käyttäneet toisiaan tasapuolisesti hyväksi. Juomia jos otetaan enemmän vastaan, niin voisihan sitä kyllä sanoa hyvästit ja poistua ihan asiallisesti paikalta. Eihän siinä ole mihinkään lupauduttu.

Vierailija
40/91 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:51"]

[/quote]

Ei haittaa ollenkaan hyväksi käyttävät typykät, jotka antavat pikkurahasta. Kuten kebabista ja parista kokiksesta ;) Tulee paljon halvemmaksi kuin huorissa käynti.

[/quote]

Ai kauhea, tuollaistako se nykyään on? :) Minä en koskaan pyytänyt miehiltä mitään, he tykkäsivät ostella minulle mukavia asioita. En edes aina harrastanut seksiä heidän kanssaan, joskus pidimme kivaa muuten vaan. Kävimme matkoilla, ravintoloissa ja baareissa syömässä ja tanssimassa, erään kanssa golffasinkin viikottain.

-ap