Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää saiko munasoluni kopin vai ei. Muita?

Vierailija
03.05.2015 |

Kp 26/30 tänään. Rinnat tuntuu painavilta hyppiessä. Ei muuta. Tuo on myös pms-oire minulla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vauvanidustasi kasvaa ponteva masuvauva. Onko esikko vai tosikoinen?

Vierailija
2/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla päivillä mennään. Milloin meinaat testata? Onko mikä yk menossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako munasolusi pesäpalloa?

Vierailija
4/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kp?

Vierailija
5/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, vaikka sen verran pitkä yritys takana etten oikein jaksa enää uskoa siihen että nytkään olisi onnistanut :(

Vierailija
6/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:55"]Mikä on kp?
[/quote]

Kiertopäivä?

Vierailija
7/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:55"]Mikä on kp?
[/quote]

Kiertopäivä. Oletko mies?

Vierailija
8/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
9/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt jo pari testiä mutta ne oli negat. Huomenna tai ylihuomenna voisin testata taas.
Ap

Vierailija
10/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana otsikko :3

Vierailija
11/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep täällä! Kp 20 vasta mulla. Nännit kipeet, nippailua, hiivakin iski... Vielä ei voi testata..

Vierailija
13/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edellisen synnytyksen jälkeen ollut kolmet menkat (imetys piti poissa) ja kierrot olleet normaalia pidempiä, 35-36/30-31. No kuukauden päästä olis kapselin asennukseen aika ja minipillereitä oli tarkoitus ehtiä syömään tässä hetki ennen sitä, paitsi että nyt menossa kp51 enkä ole saanut sitten aloitettua pillereitä. Olen tehnyt kaksi testiä kun menkat oli 4pv ja 10pv myöhässä mutta negaa näytti (nyt siis 15 päivää tuosta 36 päivän kierrosta myöhässä). Esikoista yritimme kolme vuotta (ihan luomusti tulin raskaaksi kuitenkin), toinen tuli ekasta yk:sta ja nyt jännätään että tuleeko kolmas yrittämättä. Olen kyllä kallistunut siihen että imetys tai joku muu sotkee vaikka nuo kolme kiertoa tulikin tasaisesti.

Mulla on muuten aina näkynyt raskaus testillä vasta kun menkat on olleet yli viikon myöhässä (tuosta kp30), selittynyt kyllä sitten ultrassa oviksen ajankohdalla. Oireita tullut kuitenkin pitkään ennen, kakkosesta aloitin testaamisen viikko ennen kun menkat oli myöhässä (tosin en silloin tajunnut että olin niin aikaisessa). Oli pitkät kaksi viikkoa.

Tsemppiä yritykseen :)

Vierailija
15/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt ei varsinaisesti ole mitään oireita ollut. Ainoastaan finnit tuli naamalle ihan normaalisti viikkoa ennen kun menkkojen piti alkaa mutta finninaamaisuus vaan jatkuu ja jatkuu...eikä vuotoa näy. -16

Vierailija
16/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:22"]Mulla on edellisen synnytyksen jälkeen ollut kolmet menkat (imetys piti poissa) ja kierrot olleet normaalia pidempiä, 35-36/30-31. No kuukauden päästä olis kapselin asennukseen aika ja minipillereitä oli tarkoitus ehtiä syömään tässä hetki ennen sitä, paitsi että nyt menossa kp51 enkä ole saanut sitten aloitettua pillereitä. Olen tehnyt kaksi testiä kun menkat oli 4pv ja 10pv myöhässä mutta negaa näytti (nyt siis 15 päivää tuosta 36 päivän kierrosta myöhässä). Esikoista yritimme kolme vuotta (ihan luomusti tulin raskaaksi kuitenkin), toinen tuli ekasta yk:sta ja nyt jännätään että tuleeko kolmas yrittämättä. Olen kyllä kallistunut siihen että imetys tai joku muu sotkee vaikka nuo kolme kiertoa tulikin tasaisesti.

Mulla on muuten aina näkynyt raskaus testillä vasta kun menkat on olleet yli viikon myöhässä (tuosta kp30), selittynyt kyllä sitten ultrassa oviksen ajankohdalla. Oireita tullut kuitenkin pitkään ennen, kakkosesta aloitin testaamisen viikko ennen kun menkat oli myöhässä (tosin en silloin tajunnut että olin niin aikaisessa). Oli pitkät kaksi viikkoa.

[/quote]

Mitä?

Vierailija
17/20 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:22"]Mulla on edellisen synnytyksen jälkeen ollut kolmet menkat (imetys piti poissa) ja kierrot olleet normaalia pidempiä, 35-36/30-31. No kuukauden päästä olis kapselin asennukseen aika ja minipillereitä oli tarkoitus ehtiä syömään tässä hetki ennen sitä, paitsi että nyt menossa kp51 enkä ole saanut sitten aloitettua pillereitä. Olen tehnyt kaksi testiä kun menkat oli 4pv ja 10pv myöhässä mutta negaa näytti (nyt siis 15 päivää tuosta 36 päivän kierrosta myöhässä). Esikoista yritimme kolme vuotta (ihan luomusti tulin raskaaksi kuitenkin), toinen tuli ekasta yk:sta ja nyt jännätään että tuleeko kolmas yrittämättä. Olen kyllä kallistunut siihen että imetys tai joku muu sotkee vaikka nuo kolme kiertoa tulikin tasaisesti.

[/quote]

Mitä?
[/quote]

Mitä haluat tietää?

Vierailija
18/20 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kp 25/28. Jännittää!

Vierailija
19/20 |