Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnantaja pyytää palautetta

Vierailija
07.01.2023 |

Annoin rehellisen mielipiteen joka oli negatiivinen. Sellasta ei kuulemma saa kirjoittaa. Otin esille epäkohtia ja asiat jotka ovat huonosti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? (avaudu vähän, niin saat parempia vastauksia ....)

Tämä tyky-keskustelu tuli muotiin: ent. pomo soitti (toisesta rakennuksesta): Meidän pitää nyt pitää tämä tyky-keskustelu, onko kaikki mennyt hyvin? Tarviitteko jotain? - Ei. Aha, tämä tyky oli nyt tässä, koittakaa jätkät painaa vaan duunia :) 

(ketään kiinnostanut tykyt sun muut, duunia painettiin ilman niitä)

Vierailija
2/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen noissa tyky sun muissa kyselyssä aina vastannut rehellisesti ja asiallisesti. Pyrkinyt rakentavaan palautteeseen jos se on mahdollista.

Yleensä palautteeni on 90% epäkohtiin puuttumista, loput kymmenen pinnaa on yleensä asioita mitkä on ok.

Väitetään, että kyselyt ovat "anonyymejä".

Ehkä on sitten täysin sattumaa, että vaikka olen melkein 10v ollut talossa ja koulutukseltani olen korkeampi (AMK, yliopisto plus ammatilliset pätevyydet) kuin valtaosa muista yksikössäni, niin minulle määrätyt työtehtävät ovat ihan nippelinappelitehtäviä joista joku tradenomikin selviäisi.

Tiedän olevani HR päällikön mustalla listalla.

Työpaikkana suomalainen pörssiyhtiö.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajaa ja esimiestä kuuluisi ajatella samalla lailla kuin ajattelisit itseäsi. Jos sinun pitäisi kehittää toimintaasi, niin sujuisiko se parhaiten ja motivoituneimmin, jos sut pelkästään haukutaan, vai jos haukkumisen lisäksi todetaan ne kohdat, missä menee tarpeeksi hyvin tai jopa loistavasti?

Miksi oletat, että työnantajan kohdalla ei ole samoin? Työnantaja ja sen edustaja ei ole ihmisiä, joihin pätee normaalit ihmisten kanssa kommunikoinnin ehdot?

Ja jos nyt sit työnantajan toiminnassa ei ole MITÄÄN hyvää, niin miten se firma pysyy pystyssä ja miksi sä olet siellä töissä?

Vierailija
4/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekevät kyselyitä jos ei saa vastata rehellisesti. Onko vain positiivinen palaute sallittua

Vierailija
5/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen noissa tyky sun muissa kyselyssä aina vastannut rehellisesti ja asiallisesti. Pyrkinyt rakentavaan palautteeseen jos se on mahdollista.

Yleensä palautteeni on 90% epäkohtiin puuttumista, loput kymmenen pinnaa on yleensä asioita mitkä on ok.

Ehkä on sitten täysin sattumaa, että vaikka olen melkein 10v ollut talossa ja koulutukseltani olen korkeampi (AMK, yliopisto plus ammatilliset pätevyydet) kuin valtaosa muista yksikössäni, niin minulle määrätyt työtehtävät ovat ihan nippelinappelitehtäviä joista joku tradenomikin selviäisi.

M40

Twi ehkä näiden välillä onkin vain korrelaatio kuten yhtä aikaa kasvavien jäätelön syönnin ja hukkumiskuolemien, ja se kausaalisyy onkin joku muu, kuten kesällä kohoava lämpötila ja sun tapauksessa puutteellinen ammattitaito ja vaillinainen kyky nähdä kokonaisuutta jossa sun epäkohtina pitämät asiat ehkä onkin toivottuja ominaisuuksia?

Vierailija
6/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Miksi et hakeudu muihin tehtäviin? Työkaverini valittaa päivittäin ja silti ei hae muihin tehtäviin, joita on auki takaisin väliajoin.

Vierailija
7/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksieni mukaan näihin ei pidä vastata rehellisesti. Kaikista vaan huippulukemat, muuten tulee seuraamuksia.

Vierailija
8/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen palaute kertoo siitä, mikä on hyvin ja toimii.

Negatiivinen palaute on todella hyvä tapa saada muutoksia aikaan.

Tästä syystä negatiivinen palaute on parempi.

Vierailija
9/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josif Vissarionovits Dzugasvili kirjoitti:

Positiivinen palaute kertoo siitä, mikä on hyvin ja toimii.

Negatiivinen palaute on todella hyvä tapa saada muutoksia aikaan.

Tästä syystä negatiivinen palaute on parempi.

Toimivakaan logiikka tuottaa oikeita tuloksia vain jos premissit pitää paikkansa. Mutta eihän tämä väite toimi loogisestikaan.

Vierailija
10/10 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Anonyymejä my ass.