Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ette ole vegaaneja, niin miksi?

Vegaani
13.01.2022 |

Voisitte pelastaa ilmaston ja eläimiä, sekä ruokaa riittäis kaikille jos sitä ei syötettäis eläimille kaikkea.

Kommentit (456)

Vierailija
101/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan paljon allergioita. Syön kyllä kasvisruokaakin ihan mielelläni, mutta eläinperäisiä tarvitsee välillä.

Vierailija
102/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on liian lyhyt jotta tuhlaisi sen paskan vegaaniruoan syömiseen.

Syöt mieluumin paskaa liharuokaa.

Minun suussa kuolleen eläimen ruumis maistuu hyvälle ja on mureaa. Sovitaan niin että syödään molemmat sellaista ruokaa, mistä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sekasyöjä, kuten kaikki ihmiset ovat. 

Vierailija
104/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veganismi on kuin uskonlahko, pitää itseään niin paljon parempana kuin muut ja mitään keskustelua huonoista puolista ei suvaitsee ilman että aletaan lapsellisesti haukkumaan ja solvaamaan

Vierailija
105/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun suussa kuolleen eläimen ruumis maistuu hyvälle ja on mureaa. Sovitaan niin että syödään molemmat sellaista ruokaa, mistä pitää.

Reppana.

Vierailija
106/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ihminen, eli sekasyöjä.

Vierailija
107/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen ei ole luontaisesti vegaani. 

Vierailija
108/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla hankala vieras juhlissa. Yleensä ainoa kasvisvaihtoehto on joku epämieluisa jos kasvissyöjille on edes varattu mitään ruokaa. Vegaanille varmasti vielä vaikeampaa mennä tapahtumiin.

Vierailija
109/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vegaani ruoka ei oo automaattisesti se vähiten prosessoiduin. Esimerkiksi kermaksi valitsen vapaan lehmän luomukerman, koska siinä on vähiten eri ainesosia. Luen pakkausselosteita ja valitsen sen joka parhaalta kuulostaa, joskus se on vegaania, mutta joskus ei.

Vierailija
110/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kasvisruoka on ollut sellaista mistä pidän. Pidän kasviksistakin, mutta kaipaan sekaan myös lihaa. Esimerkiksi kaalilaatikko on lempiruokaani, kunhan siinä on paljon, hyvin maustettua lihaa seassa.

Vierailija
111/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ovat usein pahantuulisia kiihkoilijoita, en halua identifioitua heihin vaikka joskus kokkaankin "vahingossa" vegaanista ruokaa.

Vierailija
112/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin heikot veret, että jos lopettaisin lihan kokonaan hemoglobiini menis varmaan nolliin. Enkä halua syödä ravintolisiä, vaan normaalia ruokaa, joka on ihmisille tarkoitettukin. Eli ihan itsesuojeluvaiston vuoksi. Ja vielä, haluan lehmien yms eläinten säilyvän. En halua, että ne kuolevat sukupuuttoon. Kuka niitä pitäisi huvikseen..

Vierailija
113/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana.

🖕

Vierailija
114/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana.

🖕

Tee niin kuin minä käsken ja tahdon tai alan lapselliseksi

Vierailija
115/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän lihasta, maitotuotteista, kananmunista yms. Sen lisäksi nahkakengät on minusta paljon paremmat kuin jotkin muovikengät.

Vierailija
116/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tunne sympatiaa eläimiä kohtaan. Vegaaniruoka on muutenkin aika kuvottavaa.

Vierailija
117/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhdy vagaaniksi kun tämä ketjukin sen paljastaa että vegaaneilla ei ole käytöstapoja ja minulla niitä on

Vierailija
118/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ryhdy vagaaniksi kun tämä ketjukin sen paljastaa että vegaaneilla ei ole käytöstapoja ja minulla niitä on

Tämä ketju osoittaa myös, että monilla lihansyöjillä ei ole käytöstapoja.

Vierailija
119/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sekasyöjä, metsästäjä-keräilijä.

Siksi.

Jos kaikki ihmiset söisivät vain kasviksia..

Petoeläimet eivät osaisi enää pelätä ihmistä, tämä näkyisi siten, että ne karhut ja sudet ilmestyisivät taloyhtiön leikkipuistoon leikkimään.

Hirvi-, sun muut eläinkolarit lisääntyisivät valtavasti kun niiden kantaa ei kontrolloida metsästämällä.

Petoeläimet voisivat tappaa sukupuuttoon esimerkiksi suomenkarjan kun niitä ei olisi enää lypsytiloilla turvaamassa kantaa. Myös muut entiset maatalon eläimet olisivat yhtälailla vaarassa.

Asiasta voisi kirjottaa vaikka kuinka paljon, mutta trollihan tämä on niin en jaksa vaivautua sen enempää.

Vierailija
120/456 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa myös, että monilla lihansyöjillä ei ole käytöstapoja.

Sekö oikeuttaa omat huonot käytöstavat kuin muillakaan ei ole? Eikö se vaan todista että ei itse ole yhtään parempi kuin muut?