Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette ole vegaaneja, niin miksi?

Vegaani
13.01.2022 |

Voisitte pelastaa ilmaston ja eläimiä, sekä ruokaa riittäis kaikille jos sitä ei syötettäis eläimille kaikkea.

Kommentit (691)

Vierailija
501/691 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen jo vegaanin kannsa mut ite en luovu pihvistä

Vierailija
502/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täytyy syödä terveellisesti, niin ei voi ryhtyä vegaaniksi. Siitä yksinkertaisesta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIHA MAISTUU HYVÄLTÄ!

Mee seuraavaksi kysymään leijonalta, miksi se ei ole vegaani.

Vierailija
504/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tykkäätkö eläinrehun mausta, vai mikä risoo?

Vierailija
505/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki fanatismi on /C:stä. Mieluummin kymmenen lihan kohtuukäyttäjää kuin yhdeksän suurkuluttajaa ja yksi fanaatikko. Keskimäärin sama lopputulos. Kärjistetty esimerkki, mutta ymmärrätte varmaan pointin.

Vierailija
506/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä, mutta en vegaani, koska jyystö on vaan niin best.

Vierailija
507/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LIHA MAISTUU HYVÄLTÄ!

Tuhoaako leijona maapalloa, parturoiko sademetsiä, ryöstökalastaa ja rehevöittää meret, aiheuttaa ekokatastrofin ja pakottaa tuotantoeläimet elämään häkeissä koko kurjan elämänsä?

EIköhän lopeteta puheet "luonnollisuudesta" heti alkuun. Ihmisen lihantuottaminen on sairasta kaikilla mittareilla.

T: Lihankinsyöjä

Vierailija
508/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIHA MAISTUU HYVÄLTÄ!

Tuhoaako leijona maapalloa, parturoiko sademetsiä, ryöstökalastaa ja rehevöittää meret, aiheuttaa ekokatastrofin ja pakottaa tuotantoeläimet elämään häkeissä koko kurjan elämänsä?

EIköhän lopeteta puheet "luonnollisuudesta" heti alkuun. Ihmisen lihantuottaminen on sairasta kaikilla mittareilla.

Tarkoitatko nyt siis, että vegaanille on ok, jos syödään lihaa kuten se leijona? Eli en osta kaupasta tuotettua, vaan haen itse jonkun elukan pataan metsästä? Itse vastusta teollisesti tuotettuja lisäaineilla kyllästettyjä kaiken maailman korvikkeita ja humpuukeja. Jatketaanko puhetta luonnollisuudesta?

Vierailija
509/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lihan vähentäminen on jo hyvä teko. Olen kasvissyöjä, syön juustoa sekä kananmunaa sisältäviä eineksiä. Vegaanina en vain pystyisi olemaan.

Vierailija
510/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIHA MAISTUU HYVÄLTÄ!

Tarkoitatko nyt siis, että vegaanille on ok, jos syödään lihaa kuten se leijona? Eli en osta kaupasta tuotettua, vaan haen itse jonkun elukan pataan metsästä? Itse vastusta teollisesti tuotettuja lisäaineilla kyllästettyjä kaiken maailman korvikkeita ja humpuukeja. Jatketaanko puhetta luonnollisuudesta?

No mieluummin noin, että sinne vaan mettiin hakemaan ruokansa kukakin. Mutta jos alkaa sukupuuttoon kuolla eläimet niin voi rajoittaa sitäkin. Ettei mennä ihan överiksi aina näissä asioissa. 

Vierailija
511/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua raudanpuutetta ja muita puutoksia. En tykkää tofusta, mifusta tai härkiksestä. Vatsani ei kestä papuja. Tykkään lihasta, kalasta ja kanasta ja voin hyvin niitä syödessäni.

Myöskään seitan ei käy, sillä vatsa turpoaa vehnästä. Vegaanina jäisi tosi suppea ruokavalio, joka johtaisi kaiken roskan syömiseen, kuten sipsit ja karkit.

Vierailija
512/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua raudanpuutetta ja muita puutoksia. En tykkää tofusta, mifusta tai härkiksestä. Vatsani ei kestä papuja. Tykkään lihasta, kalasta ja kanasta ja voin hyvin niitä syödessäni.

Myöskään seitan ei käy, sillä vatsa turpoaa vehnästä. Vegaanina jäisi tosi suppea ruokavalio, joka johtaisi kaiken roskan syömiseen, kuten sipsit ja karkit.

Olisi hyvä jos kaikki ne joiden kroppa ei kestä kasviruokaa söisivät sitten lihaa, nyt taas kulutetaan sitä lihaa ihan vain koska maistuu. Liikaakin.

Vierailija
513/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän liharuoasta. Syön toki reilusti myös kasviksia ja vihanneksia, teen myls kasviaruokaa ja käytän esim. palkokasveja proteiinin lähteenä mutta kyllä pää proteiinin lähde mulle on liha. Olen kokeillut vege tuotteita ja maistuvat pahalta, ovat kalliita ja suurinosa niistä on silkkaa prosessoitua paskaa. En elä täällä pelastaakseni maailmaa ja tulevia sukupolvia vaan nauttiakseni tästä omasta elämästäni. Minulla ei ole, eikä tule olemaan lapsia ja mua ei oikeasti kiinnosta pätkääkään millaisessa maailmassa teidän jälkikasvune tulee elämään. Olen siis itsekäs eikä mua kiinnosta miten täällä mun lähtöni jälkeen pärjäillään. Ei niin sanotusti ole millään muotoa mun ongelmani ja mä haluan nauttia. Ruoka on mulle yksi näistä nautinnoista, joten miksi ihmeessä söisin "korvaavia tuotteita" jotka minusta maistuvat pahalta? Ei kiitos. 

Vierailija
514/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua. Hyvin yksinkertaista. 

Vierailija
515/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta FB tuttu - joka on vegaani - kutsui lihansyöjiä lihaaneiksi

:D

Vierailija
516/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT mutta FB tuttu - joka on vegaani - kutsui lihansyöjiä lihaaneiksi

:D

Ihmiset eivät ole lihansyöjiä vaan sekasyöjä. 

Itse pidän vegaaneja fanaatikkoina. Syön kasvispainotteisesti ja en tarvitse kovin paljon lihaa. Kalaa syön kyllä aika reippaasti. 

Vierailija
517/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanaatikoista kannattaisi pysytellä kaukana. 

Vierailija
518/691 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska veganismi ei ole terveellistä. 

Vierailija
519/691 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanaatikoista kannattaisi pysytellä kaukana. 

Todella fanaattista jos ei halua että eläimiä rää-kätään :D

Vierailija
520/691 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lihasta, maidosta, kalasta, kananmunista.  Syön myös kasvisruokaa.

Kerropa kuinka monta kertaa olet elämässäsi lentänyt ulkomaille?

Minä kuusi kertaa ( meno-paluumatkoja siis yhteensä 3). Ikää 50-vuotta. En omista autoa.

Olen kolmesti lentänyt ulkomaille, mutten enää. Omistan itse sähköauton, joka ei saastuta.

Mistäköhän ne sun sähköauton akun materiaalit on tullut? Ei saastuta muka 🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi