Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Yonahan oli sanonut olikohan iltalehden haastattelussa, että huomion keskipisteenä oleminen tuo vaikeaa oloa, eikä niin mukavaa oloa.
Näyttää silti, että Yona nauttii tuosta hetkestä, eikä niin vaikealta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä Yonan musiikin suosiota. Kaikki biisit kuulostaa ihan samanlaisilta keskenään, ei kuulu selkeästi mihinkään genreen, sävellyksissä ei ole ups and downseja, monotonista puuroa, tylsiä....
Juu sama mutta me ollaankin vaan liian yksinkertaisia tajuamaan.
Tai ei olla tarpeeksi tekotaiteellisia. Tai wokeja Kånken-repulla (kaikki kliseet ruksattu tänä iltana).
Tämä on totta. Tekotaiteellisia on usein sellaiset ihmiset/taiteilijat, jotka tekevät taidetta lähinnä näyttääkseen muille, ollakseen esillä, saadakseen kunniaa, palkintoja jne. Itse taiteen tekeminen ja palo siihen ei ole se pääasia. Tärkeintä on muiden ihailu ja suosio. Silloin helposti tulee yrittäneeksi liikaa ja taide muuttuu tekemällä tehdyksi.
Joteskin Yona on kuin poissa, jossain muualla, se ihan oikea Yona, epäilen dissosiaatiohäiriötä epävakauden lisäksi. Teko-Yona paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti! Miksi Meijun pitää vetää tuollein "tum tum" -tyyliin biisinsä? Vähän on kyllä hienoa herkkää tulkintaakin, mutta tuo rytmitetty musiikki ei kuulosta hyvältä ainaskaan omaan korvaani.
Koska Meijusta haluttiin rakentaa tähän kauteen discopuuma
Vierailija kirjoitti:
Yonahan oli sanonut olikohan iltalehden haastattelussa, että huomion keskipisteenä oleminen tuo vaikeaa oloa, eikä niin mukavaa oloa.
Näyttää silti, että Yona nauttii tuosta hetkestä, eikä niin vaikealta näytä.
On kyllä aina nauttinut esillä olosta, ihmettelen jos on tuollaista sanonut jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ton ihmistyypin. Kaunis, hullu, uskistaustainen, pyörinyt epämääräisten tyyppien kanssa, epävakaa persoonallisuus. Näihin aina jotkut miehet retkahtaa.
Juu allekirjoitan tuon. Aina riittänyt miehiä. Mikäköhän siinä onkin?
Ai mikä, on kai sulla silmät päässä. Yona on kauneimpia naisia mitä olen nähnyt. Ja ihana ihminen. Ei häneen voi olla rakastumatta.
Aika poikkeuksellisen raskaan oloinen minusta.
Sehän se juttu onkin. Rakas jännähtävä nainen sytyttää
Onkohan Erikan vauva pantu alulle jo tuolla?
Ei kai? Silloinhan se näkyis jo ulospäin.
En ymmärrä, jos Erikan ääntä kehutaan, niin miksi sen pitää esiintyä puolialasti (Tommin päivä) ??!?
Naisartisti puolialasti lavalla 2000 luvulla..ei kukaan odota, että miesartisti esiintyis jossain pikkupikku asuissa. Miesartistit saa lihoakin niin, että mua kuuntelijana/katsojana jännittää saako artisti just tällä esiintymiskerralla sydärin.
Vierailija kirjoitti:
Joteskin Yona on kuin poissa, jossain muualla, se ihan oikea Yona, epäilen dissosiaatiohäiriötä epävakauden lisäksi. Teko-Yona paikalla.
Miten tuo voi ilmetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jyrkin taiteilijanimi on Jyrki69? Mitä se 69 siinä meinaa?
Syntymävuosi.
Myös Jussi kuusysillä
Ei ole syntymävuosi, Jyrki on syntynyt 15.10.1968
Eiköhän se 69 tule ihan siitä kun bändin nimi on 69 Eyes. Muistelisin joskus lukeneeni että bändin nimi tulee Wes Cravenin vuoden 1977 kauhuelokuvasta nimeltä The hills have eyes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä Yonan musiikin suosiota. Kaikki biisit kuulostaa ihan samanlaisilta keskenään, ei kuulu selkeästi mihinkään genreen, sävellyksissä ei ole ups and downseja, monotonista puuroa, tylsiä....
Tai ei olla tarpeeksi tekotaiteellisia. Tai wokeja Kånken-repulla (kaikki kliseet ruksattu tänä iltana).
Tämä on totta. Tekotaiteellisia on usein sellaiset ihmiset/taiteilijat, jotka tekevät taidetta lähinnä näyttääkseen muille, ollakseen esillä, saadakseen kunniaa, palkintoja jne. Itse taiteen tekeminen ja palo siihen ei ole se pääasia. Tärkeintä on muiden ihailu ja suosio. Silloin helposti tulee yrittäneeksi liikaa ja taide muuttuu tekemällä tehdyksi.
Tekotaiteeksi myös usein haukutaan sellaista, jota ei yksinkertaisesti vaan ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
On tää yks tylsimmistä kausista. Aiemmin on syntynyt biisejä mitkä sytyttää ja tulee kuunneltua jakson jälkeenkin. Nyt mitäänsanomattomia versiointeja, jotka ei jää mieleen ja nää artistitkin aika vaniljaa.
Ja erityisesti tämä jakso on ollut tylsin ikinä. Olen katsonut kaikki kaudet ja kaikki jaksot ja tämä on ensimmäinen kerta, kun olen kelannu eteenpäin jokaisen biisin ja keskustelun kohdalla.
Yona on kuulema tehnyt 8 albumillista musiikkia. En enää ihmettele, ettei ole tullut menestystä. No, kriitikot tykkäävät joo.
Mun mielestä tän kauden paras pvä. Mut pidänkin Yonan biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne kovin suosittuja edes ole. En tunne ketään joka tuon musiikkia kuuntelisi. Joskus varmaan radiossa soi mutta kun artistia ei tunne niin ei siitäkään ole mitään hajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jyrkin taiteilijanimi on Jyrki69? Mitä se 69 siinä meinaa?
Syntymävuosi.
Myös Jussi kuusysilläEi ole syntymävuosi, Jyrki on syntynyt 15.10.1968
Eiköhän se 69 tule ihan siitä kun bändin nimi on 69 Eyes. Muistelisin joskus lukeneeni että bändin nimi tulee Wes Cravenin vuoden 1977 kauhuelokuvasta nimeltä The hills have eyes.
https://www.findance.com/uutiset/46108/69-on-tunnettu-seksiasento-mutta…
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin Jyrkin päivä!
Tätä on odotettu.
Jyrkin päivänä näyttäisi olevan kova meno päällä...jeeee!😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekotaiteeksi myös usein haukutaan sellaista, jota ei yksinkertaisesti vaan ymmärretä.
Tai sitten sellaista, josta vain puuttuu joku. Joku tunne ehkä?
Onpa kaikki koko ajan "ihanaa".