Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
2521/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti koiranpentu on tulossa perheeseen.

Eli hänestä tulee äiti. Eläimet ovat meidän lapsiamme ja me olemme heidän äitejä ja isiä. 

Vierailija
2522/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, välillä taas vaikeata löytää ylipäätään erinomaisia esityksiä... Ei näköjään Yona ole lainkaan "mun kuppi teetä". Eniten ihmetytti, että kun hän on kuulemma levyttänyt kaikenlaista ihan hiphopista alkaen, kuulostivat biisit yllättävän samantyylisiltä. 

Illan paras oli varmaan Pete, ainoa jonka haluaisin kuulla uudelleenkin ja aika erilainen kuin alkuperäinen, mitä nyt niistä lyhyistä otteista voi päätellä. Meiju laitettava kakkoseksi jo siksi, että vihdion tuli menobiisi duurissa (ja ilmeisesti tämäkään ei alun perin ihan sellainen?) Täydennetään Top3 sitten Erikan esityksellä tyyliin "tangokuningatar osaa laulaa tangobiisin".

Pohjanoteeraus olkoon Jyrki ja Erika: näissä sisäisissä duetoissa on ongelma, jos "vierailija" on omassa esityksessään parempi. Erikan päivänä vielä enemmän, kun Pete käytännössä vain jatkoi aloittamaansa 'Syntisten pöytä' -meininkiä fiitatessaan Meijun 'Ei nyt' ja myös varasti sen shown. Nyt tuntui myös siltä, että olennaista olisi J69 ja EW laulamassa yhdessä eikä niinkään, mikä on tulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona-fanina odotin enemmän jaksolta, mutta tulin tulokseen että Yona itse on niin hieno muusikko ja laulaja, että harva pystyy tekemään oikeutta hänen lauluilleen tai esitystavalleen. Ensinnäkin hän on loistava laulaja teknisesti. Ehkä Peten veto oli omaperäisyydessään jakson paras anti. Meiju teki biisistä junttidiscoa ja muutkin jäivät itse illan tähdestä kauaksi. Nyt voi taas kuunnella aitoja Yontun biisejä ja nauttia hänen sävellyksistään ja lyriikoistaan, biisien sovituksista ja koko tuotannosta. 

Yona 5/5

Vierailija
2524/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yonalla on hyvin yksinkertainen ulosanti, laulaessaan ja muutenkin.

Vierailija
2525/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Tommi Läntinen on näyttänyt naamasta ihan Frederikiltä?

Vierailija
2526/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yonalla on hyvin yksinkertainen ulosanti, laulaessaan ja muutenkin.

Onko se hyvä asia?

Vierailija
2527/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan oikeasti pieraissut tuolla 😳

Kyllä, seiskassa oli siitä juttu

Sitähän siinä lopussa pikkukuvassa nauroi.

Haisikohan pahalle?

Onneksi televisio ei välitä hajua

Vierailija
2528/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yona-fanina odotin enemmän jaksolta, mutta tulin tulokseen että Yona itse on niin hieno muusikko ja laulaja, että harva pystyy tekemään oikeutta hänen lauluilleen tai esitystavalleen. Ensinnäkin hän on loistava laulaja teknisesti. Ehkä Peten veto oli omaperäisyydessään jakson paras anti. Meiju teki biisistä junttidiscoa ja muutkin jäivät itse illan tähdestä kauaksi. Nyt voi taas kuunnella aitoja Yontun biisejä ja nauttia hänen sävellyksistään ja lyriikoistaan, biisien sovituksista ja koko tuotannosta. 

Yona 5/5

Loistava laulaja ehkä teknisesti, mutta ääni itsessään ei oikein ole päässyt oikeuksiinsa tuolla. Esim Erikan ja Mikon esittämät kappaleet kuulostivat paremmilta muiden esittäminä. Ehkä Yona voisi alkaa tehdä enemmän musiikkia muille ja saada sitä kautta sitä menestystä mitä on jäänyt vaille?

Vierailija
2529/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Journalismin helmi.

Vierailija
2530/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä miten joku voi kutsua Yonan biisejä yksinkertaisiksi ja monotonisiksi. Onkohan kovin montaa biisiä edes kuullut?

Erikan biisit ne vasta monotonista jumppaa onkin. 

Vierailija
2531/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Journalismin helmi.

Erika pyllistelee seksyissä housuissa ja mitä, päästää pierun. Ai että mua naurattaa tää mielikuva. Pieruhuumori on kyllä yksi parhaimmista huumorilajeista.

Vierailija
2532/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tänää Jyrki jopa paikoitellen lauloi 😊 Oli hänen paras esityksensä.

Vierailija
2533/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yonan biisit eivät valitettavasti jääneet mieleen. Yleensä opin ja muistan melodiat helposti. Näissä ei tuntunut olevan varsinaista melodiaa. Sanoja oli paljon, ihmettelin miten muut muistavat niitä, mutta ei kai tarvinnutkaan muistaa, jos lukevat prompterista?

Vierailija
2534/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan esitys oli kyllä upea. Harvoin joku laulaa noin tunteellisesti ja hienosti.

Vierailija
2535/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasko Erika tahallaan saadakseen huomiota, kun Meiju puhui?

Vierailija
2536/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan esitys oli kyllä upea. Harvoin joku laulaa noin tunteellisesti ja hienosti.

Meinasin tulla sanomaan ihan samaa. Nyt oli kaikin puolin upea esitys. Jopa puku oli upea. 😍

Vierailija
2537/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko teki kauniin version. Jotenkin ihanan nostalginen ja kansanlaulumainen. Sanatkin heräsivät eloon eri tavalla.

Vierailija
2538/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa Erika.Oot ihan paras.

Vierailija
2539/4176 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tylsäksi tekee jos ei tunne kappaleita ja artistia. Mä ainaskin jollain tasolla tunnen Yonaa ja hänen kappaleita. Ihan miellyttävä jakso tämä oli minulle, eikä tylsä.

Mäkin tykkäsin ja ihan surettaa kun täällä sanotaan biisejä tylsiksi, itselle esim toi uusin levy oli elämys ja oon hämmentynyt miten niitä biisejä voi pitää tasaisena mössönä. Ei kai kaikkien kappaleiden tartte mennä sillä samalla tyylillä. Mut joo..

Vierailija
2540/4176 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Pete noin hikinen esityksen jälkeen, kun takkikin oli ihan märkä? 🤔

Hetihän siitä näki että sadepisaroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi