Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt siihen miltä naisten vaatteet näyttää

Vierailija
08.05.2015 |

Kaupoissa on vaan tyhmiä värejä, tyhmiä malleja, t-paidoissa on lällyjä kuvia ja tekstejä tyyliin "chic" ja "Paris New York Tokyo" ja kaikkialla myydään samanlaista. Pitää varmaan alkaa ostaa miesten vaatteita.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on uskomatonta että edes Tampereella ei ole Zaraa.

Vierailija
62/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. AP mä tunnen sut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kirppareille, mä olen tehnyt viimeisen viikon aikana loistavia ostoksia

Vierailija
64/71 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:33"]

Tuolta näyttäisi löytyvän hillittyä ja räväkkää kuosia (linkki) Huhujen mukaan erittäin miellyttävää materiaalia, eikä ole isoja logoja missään!

[/quote] Rouva tuli mainostamaan omaa rättimyyntiään? Hirveät hinnat ja harvinaisen huonot nettisivut, kiitos ja ei. 

Vierailija
65/71 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin antaa yhden vinkin, ei oo oma lehmä ojassa.

r-collection.com

Vierailija
66/71 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko suomessa sama, mutta espanjassa shortseja jotka eivät paljasta pakaroita, on mahdotonta löytää..

Vierailija
67/71 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" ti

me="01.10.2015 klo 16:25"]

En tiedä onko suomessa sama, mutta espanjassa shortseja jotka eivät paljasta pakaroita, on mahdotonta löytää..

[/quote]

ei voi olla noin? ehkä jossain teinivaatekaupoissa, mutta onhan sielläkin naisia jotka ei halua kulkea alastomana kaduilla.

Vierailija
68/71 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitänyt miltä vaatteet näyttää ja tuntuu. Sitten opiskelin ompelijaksi ja tajusin sen johtuvan vaatteiden kaavasta. Ne on suunniteltu "standardi" malliseksi, jota harva edustaa. Jos haluatte laadukkaita, kestäviä, miellyttäviä vaatteita, käyttäkää ompelijaa. Tulee pitkässä tähtäimessä halvemmaksi ja saa juuri sellaisia vaatteita kuin haluaa.

Vierailija
69/71 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä oman tyylisiä löytyy, kun etsiä! esim. Cubus & Vero Moda ovat itselläni kauppoja, joista en löydä MITÄÄN.

Vierailija
70/71 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten se, että kaikki on keinokuitua. Esim. "villapaidat" on usein tehty akryylistä tai villaa on todella vähän. Ihan toivotonta hommaa. Pitäisi kyllä koettaa teettää ompelijalla jotain, pelkään vaan että se on tosi kallista. Osaisipa itse ommella hyvin.

Vierailija
71/71 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta näyttäisi löytyvän hillittyä ja räväkkää kuosia www.baseativa.fi . Huhujen mukaan erittäin miellyttävää materiaalia, eikä ole isoja logoja missään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan