Mä olen niin kyllästynyt siihen miltä naisten vaatteet näyttää
Kaupoissa on vaan tyhmiä värejä, tyhmiä malleja, t-paidoissa on lällyjä kuvia ja tekstejä tyyliin "chic" ja "Paris New York Tokyo" ja kaikkialla myydään samanlaista. Pitää varmaan alkaa ostaa miesten vaatteita.
Kommentit (71)
Menkää kirppareille, mä olen tehnyt viimeisen viikon aikana loistavia ostoksia
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:33"]
Tuolta näyttäisi löytyvän hillittyä ja räväkkää kuosia (linkki) Huhujen mukaan erittäin miellyttävää materiaalia, eikä ole isoja logoja missään!
[/quote] Rouva tuli mainostamaan omaa rättimyyntiään? Hirveät hinnat ja harvinaisen huonot nettisivut, kiitos ja ei.
mä voin antaa yhden vinkin, ei oo oma lehmä ojassa.
r-collection.com
En tiedä onko suomessa sama, mutta espanjassa shortseja jotka eivät paljasta pakaroita, on mahdotonta löytää..
[quote author="Vierailija" ti
me="01.10.2015 klo 16:25"]
En tiedä onko suomessa sama, mutta espanjassa shortseja jotka eivät paljasta pakaroita, on mahdotonta löytää..
[/quote]
ei voi olla noin? ehkä jossain teinivaatekaupoissa, mutta onhan sielläkin naisia jotka ei halua kulkea alastomana kaduilla.
Minä en pitänyt miltä vaatteet näyttää ja tuntuu. Sitten opiskelin ompelijaksi ja tajusin sen johtuvan vaatteiden kaavasta. Ne on suunniteltu "standardi" malliseksi, jota harva edustaa. Jos haluatte laadukkaita, kestäviä, miellyttäviä vaatteita, käyttäkää ompelijaa. Tulee pitkässä tähtäimessä halvemmaksi ja saa juuri sellaisia vaatteita kuin haluaa.
kyllä niitä oman tyylisiä löytyy, kun etsiä! esim. Cubus & Vero Moda ovat itselläni kauppoja, joista en löydä MITÄÄN.
Mua ärsyttää eniten se, että kaikki on keinokuitua. Esim. "villapaidat" on usein tehty akryylistä tai villaa on todella vähän. Ihan toivotonta hommaa. Pitäisi kyllä koettaa teettää ompelijalla jotain, pelkään vaan että se on tosi kallista. Osaisipa itse ommella hyvin.
Tuolta näyttäisi löytyvän hillittyä ja räväkkää kuosia www.baseativa.fi . Huhujen mukaan erittäin miellyttävää materiaalia, eikä ole isoja logoja missään!
Musta on uskomatonta että edes Tampereella ei ole Zaraa.