Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K-plussa arvonnat

Vierailija
10.10.2025 |

Onko vauvapalstalla ketään, joka olisi voittanut koskaan mitään nuista K-plussan arvonnoista? K-kaupan lahjakorttia, muuta lahjakorttia tai mitään? Vai onko nuo arvonnat vain markkinointikeino ilman, että niistä kukaan voittaisi oikeasti mitään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kuullut edes huhuja, edes urbaalilegendoja jostakin, joka olisi voittanut ko. arvonnoista mitään? Luulisi että Suomen vilkkaimmalta keskustelupalstalta löytyisi edes joku, jos nuo arvonnat olisi totta.

Ap

Vierailija
2/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja luulen kans et ihan kusetusta ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ja luulen kans et ihan kusetusta ovat

Näin minäkin alan pikkuhiljaa uskomaan. Lähipiirissä ei ole ketään, jonka tietäisin voittaneen ja itse en ole voittanut kertaakaan yhtään mitään nuista. Kuitenkin joka kuukausi olevinaan arvotaan useampi 100 euron K-lahjakortti ja vähän väliä on jotain matkalahjakorttejakin. Osallistuuko muut nuihin arvontoihin?

Ap

Vierailija
4/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskisikö sitten verottajakin arpajaisvoittoon? Olen kymmeniä vuosia sitten voittanut sellaisen pienen kassin jossa oli suolapakkauksia.

Ja muutaman palkinnon olen saanut valokuvakilpailuista, harrastin sitä aikoinaan.

Enpä kyllä osallistukaan enää mihinkään arpajaisiin. Yhdessä porukkalotossa olen mukana, eikä sielläkään olla voitettu oikein mitään.

Enkä enää missään tapauksessa viittisi henkilötietojani jakaa sinne, mihin ei ole pakko.

Vierailija
5/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän optimistisena olen täytellyt nuita osallistumiskaavakkeita ja ajatellut, että aina joku voittaa, mutta tällä hetkellä olo on kieltämättä vähän typerä 😄. Yksi ainut vastaus ja hänkin epäili, että koko arvontasysteemi on huijausta.

Ap

Vierailija
6/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskisikö sitten verottajakin arpajaisvoittoon? Olen kymmeniä vuosia sitten voittanut sellaisen pienen kassin jossa oli suolapakkauksia.

Ja muutaman palkinnon olen saanut valokuvakilpailuista, harrastin sitä aikoinaan.

Enpä kyllä osallistukaan enää mihinkään arpajaisiin. Yhdessä porukkalotossa olen mukana, eikä sielläkään olla voitettu oikein mitään.

Enkä enää missään tapauksessa viittisi henkilötietojani jakaa sinne, mihin ei ole pakko.

Mutta nuo voittosi taisi olla muista paikoista, kuin K-plussan arvonnoista? Minä olen muuten ihan oikeasti voittanut kerran korvakorut ja kaulakorun erään korusepän arvonnasta! Tilasin häneltä myöhemmin vihkisormukset.

Ap

Vierailija
7/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voittanut mistään ikinä mitään, mutta voitin vähän aikaa sitten K-plussa-arvonnoissa pelipaidan. 

Vierailija
8/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole voittanut mistään ikinä mitään, mutta voitin vähän aikaa sitten K-plussa-arvonnoissa pelipaidan. 

Eli ainakin pelipaidan voi ihan oikeasti voittaa 😄.

Ap

Vierailija
9/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä en tiedä, mutta olen facebookissa voittanut pari pientä palkintoa. Palkinnon lähetystä on viivytetty ja viivytetty, en tiedä onko niitä oikeasti tarkoitustakaan antaa kenellekään. Olen kuitenkin niin pas*amainen, että kun nimeäni on näyttävästi julistettu arvontajulkaisussa voittajana, niin olen sitten kysellyt palkintojen perään. Jotenkin tuntuu että nämä arvonnat ovat vaan mainontaa eikä muuta.

Vierailija
10/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kerran olen sitä onnenpyörää pyöritellyt tai mikä pelikone se välillä on. Ikinä en ole edes suklaapatukkaa voittanut. 

Vierailija
11/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun kerran olen sitä onnenpyörää pyöritellyt tai mikä pelikone se välillä on. Ikinä en ole edes suklaapatukkaa voittanut. 

No tämä. Minäkin olen muiden arvontojen lisäksi pyörittänyt sitä pirun onnenpyörää ja ei koskaan mitään. Nada.

Ap

Vierailija
12/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pelipaidan voittaja ilmoittautunut, mutta ei muita. Mahtava voittoprosentti!

Ap

Vierailija
13/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei k-plussa arvonta, mutta olen voittanut jonkun viikkolehden arvonnasta palkinnon ja tämä tuli pari päivää voiton jälkeen. Kaverini samoin voitti myös lehden arvonnasta ja palkinto tuli nopeasti. Nämä palkinnot ainakin on jaossa ihan oikeasti.

Vierailija
14/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei k-plussa arvonta, mutta olen voittanut jonkun viikkolehden arvonnasta palkinnon ja tämä tuli pari päivää voiton jälkeen. Kaverini samoin voitti myös lehden arvonnasta ja palkinto tuli nopeasti. Nämä palkinnot ainakin on jaossa ihan oikeasti.

ja siis kirja on palkintona

Vierailija
15/15 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeästi kun pelejä pyörittää niin olen noin kerta vuoteen niistä voittanut jotain pientä. Viimeksi reissumies leivät kuituhaasteesta😅Mutta niistä kisoista en mitään.