Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies ei päästä tyttöjen kanssa sidukalle :(

Vierailija
07.05.2015 |

On niin musts ja pelkää että teen jotain.Tää on todella ärsyttävää.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:31"]

Ei halua, että sinustakin tulee siiderivalas, ellet jo ole sellainen.

[/quote]

Ai jos käy yhdellä niin muuttuu valaaksi? Sentään käy siiderillä eikä millään helvetin kaljalla, yäk.

[/quote]

Siitä se lähtee .. 

Itse en katselisi naista joka käy siiderillä keskellä viikkoa

[/quote]

Itse tykkään nimenomaan käydä keskelä viikkoa, koska viikonloppuisin baareissa ollaan keskimäärin enemmän humalassa ja humalaiset ihmiset ovat ärsyttäviä tai jopa ahdistavia.

Vierailija
22/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ehdottomasti :) miehelläsi on ongelma. Istuuko hän kaiket päivät kiltisti kotona? Ei ole kavereita, joiden kanssa käy oluella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:25"]

Ukuli mäkeen ja sidukalle, sidukalta parempi ukuli völjyyseen. Ukulille av-pimpulia säännölliseti ja muille ukuleille kylmää olkapäätä.

Ukuli

[/quote]

Reps. Samaa mieltä, ukuli mäkeen ja sidukalle!

Vierailija
24/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin mies yritti hallita. En päässyt minnekkään.
Parin vuoden jälkeen sisuunnuin enkä enää antanut hänen sanella mitä teen tai jätän tekemättä!
Ollaan nyt oltu seitsemän vuotta yhdessä eikä tietoakaan kotiin kahlitsemisesta :)
Huomasi varmaan että kiva käydä puolin ja toisin välillä viihteellä.
Mutta pari suurta riitaa se aiheutti ja laukkujen pakkaamisen että tähän pisteeseen päästiin!
Sanon siis että ehdottomasti menet ja anna miehen uhkailla eroilla ym. Sekin parempi kuin elää alistettuna toisen vallan alla!

Vierailija
25/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat tyttöjä tapailla, miksette mene vaikka lounaalle yhdessä? Tai juo ne sidukat vaikka kotosalla. 

Vierailija
26/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kaksi kertaa haluatko olla vanki. Ja edessä elinkautinen.

Vierailija
27/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen miehenvaihtoa mitä pikimmiten! En voi sietää ihmisiä jotka yrittävät riistää toisen vapauden. Saisitkohan mennä limulle sit.

Vierailija
28/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun mies tulee itkemään tänne, että muija ei päästä kavereitten kanssa kaljalle, niin te sanotte?
"Pettämään oot kuitenkin menossa?"

Vierailija
29/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vitun ällöttävää et pitää ihmisten käydä "sidukalla" .
Älä seurustele jos alkoholi menee parisuhteen edelle. Vitun alkoholisti..

Mä inhoon ihmisiä jotka juo. Toivottavasti juovat ittensä hautaan ja nopeesti. Pääsis siitäki roskasakista.

Vierailija
30/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:13"]

On niin vitun ällöttävää et pitää ihmisten käydä "sidukalla" . Älä seurustele jos alkoholi menee parisuhteen edelle. Vitun alkoholisti.. Mä inhoon ihmisiä jotka juo. Toivottavasti juovat ittensä hautaan ja nopeesti. Pääsis siitäki roskasakista.

[/quote]

Onpas sinulla patoutumia. Suosittelen terapiaa.

Vierailija
31/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vitun ällöttävää et pitää ihmisten käydä "sidukalla" . Älä seurustele jos alkoholi menee parisuhteen edelle. Vitun alkoholisti.. Mä inhoon ihmisiä jotka juo. Toivottavasti juovat ittensä hautaan ja nopeesti. Pääsis siitäki roskasakista.

[/quote]

Sulta meni ketjun pointti ohi, sidukka ei ollu se pääjuttu, vaan mies, joka kontrolloi menemisiä. Mies ei päästä itusalaatille tai mies ei päästä One Directionin keikalle, olisivat saman pointin muita versioita.

Vierailija
32/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:13"]On niin vitun ällöttävää et pitää ihmisten käydä "sidukalla" .
Älä seurustele jos alkoholi menee parisuhteen edelle. Vitun alkoholisti..

Mä inhoon ihmisiä jotka juo. Toivottavasti juovat ittensä hautaan ja nopeesti. Pääsis siitäki roskasakista.
[/quote]

Alkoholistin eksä ? Kuule ota tästä virtuaalinen muki teetä ja piparkakku, ole hyvä Lämmittää ja rentouttaa mieltä. _Alkoholi ei ollut tässä aloituksessa se pointti_

Vierailija
33/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:18"]

[/quote]

Sulta meni ketjun pointti ohi, sidukka ei ollu se pääjuttu, vaan mies, joka kontrolloi menemisiä. Mies ei päästä itusalaatille tai mies ei päästä One Directionin keikalle, olisivat saman pointin muita versioita.

[/quote]

Jos minä olisin menossa itusalaatille tai One Directionin keikalle, toivoisin mieheni estävän aikeeni. Väkivalloin, jos tarpeen.

Vierailija
34/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:18"]

[/quote]

[/quote]

Jos minä olisin menossa itusalaatille tai One Directionin keikalle, toivoisin mieheni estävän aikeeni. Väkivalloin, jos tarpeen.

[/quote]

Hyvä, sinä hiffasit esimerkin äärimmäisyyden, siitä sitten itse aiheeseen.....

Vierailija
35/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap AA-kerhoon?

Vierailija
36/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi mieheltä tuollaista kontrollointia hetkeäkään. Kyse on parisuhteesta, ei vankilasta. 

Vierailija
37/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ansaitset parempaa.

Vierailija
38/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
39/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen kanssa ei kannata olla tekemisissä. Suosittelen uuden miehen hankkimista.

T.Mies

Vierailija
40/66 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se tai elä ongelman kanssa.