Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies ei päästä tyttöjen kanssa sidukalle :(

Vierailija
07.05.2015 |

On niin musts ja pelkää että teen jotain.Tää on todella ärsyttävää.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei vaadi mitään. If you love somebody, se them free.

Ja niin edelleen. Mieti siis, miksi olette yhdessä.

Vierailija
62/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Rakkaus ei vaadi mitään. If you love somebody, se them free.

Ja niin edelleen. Mieti siis, miksi olette yhdessä.
[/quote]

Pitäiskö ottaa uusi tatuointi: "If you love somebody, se them free". Alaselkään, josta muut voisi ihastella sitä kun istuu sidukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

set

Vierailija
64/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:46"]

Pitäis[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Rakkaus ei vaadi mitään. If you love somebody, se them free. Ja niin edelleen. Mieti siis, miksi olette yhdessä. [/quote] Pitäiskö ottaa uusi tatuointi: "If you love somebody, se them free". Alaselkään, josta muut voisi ihastella sitä kun istuu sidukalla.

[/quote]

Vaikka. Siinähän tulee elämänfilosofia näkyviin: Jokaisella on vapaus päättää omista asioistaan. Minulla on oikeus päättää, menenkö sidukalle vai en. Sama oikeus on sinulla: Sinulla on oikeus päättää, katsotko minua vai et, jos menen sidukalle.

Vierailija
65/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:46"]

Pitäis[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Rakkaus ei vaadi mitään. If you love somebody, se them free. Ja niin edelleen. Mieti siis, miksi olette yhdessä. [/quote] Pitäiskö ottaa uusi tatuointi: "If you love somebody, se them free". Alaselkään, josta muut voisi ihastella sitä kun istuu sidukalla.

[/quote]

Vaikka. Siinähän tulee elämänfilosofia näkyviin: Jokaisella on vapaus päättää omista asioistaan. Minulla on oikeus päättää, menenkö sidukalle vai en. Sama oikeus on sinulla: Sinulla on oikeus päättää, katsotko minua vai et, jos menen sidukalle.
[/quote]

Toshi hyvin shanottu.

Vierailija
66/66 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä sun miestä vituttaa että sen muija käyttää sanaa 'sidukka'.