Uusi mies ei päästä tyttöjen kanssa sidukalle :(
On niin musts ja pelkää että teen jotain.Tää on todella ärsyttävää.
Kommentit (66)
Pitäis[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Rakkaus ei vaadi mitään. If you love somebody, se them free.
Ja niin edelleen. Mieti siis, miksi olette yhdessä.
[/quote]
Pitäiskö ottaa uusi tatuointi: "If you love somebody, se them free". Alaselkään, josta muut voisi ihastella sitä kun istuu sidukalla.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:46"]
Pitäis[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Rakkaus ei vaadi mitään. If you love somebody, se them free. Ja niin edelleen. Mieti siis, miksi olette yhdessä. [/quote] Pitäiskö ottaa uusi tatuointi: "If you love somebody, se them free". Alaselkään, josta muut voisi ihastella sitä kun istuu sidukalla.
[/quote]
Vaikka. Siinähän tulee elämänfilosofia näkyviin: Jokaisella on vapaus päättää omista asioistaan. Minulla on oikeus päättää, menenkö sidukalle vai en. Sama oikeus on sinulla: Sinulla on oikeus päättää, katsotko minua vai et, jos menen sidukalle.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:46"]
Pitäis[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Rakkaus ei vaadi mitään. If you love somebody, se them free. Ja niin edelleen. Mieti siis, miksi olette yhdessä. [/quote] Pitäiskö ottaa uusi tatuointi: "If you love somebody, se them free". Alaselkään, josta muut voisi ihastella sitä kun istuu sidukalla.
[/quote]
Vaikka. Siinähän tulee elämänfilosofia näkyviin: Jokaisella on vapaus päättää omista asioistaan. Minulla on oikeus päättää, menenkö sidukalle vai en. Sama oikeus on sinulla: Sinulla on oikeus päättää, katsotko minua vai et, jos menen sidukalle.
[/quote]
Toshi hyvin shanottu.
Jos sitä sun miestä vituttaa että sen muija käyttää sanaa 'sidukka'.
Rakkaus ei vaadi mitään. If you love somebody, se them free.
Ja niin edelleen. Mieti siis, miksi olette yhdessä.