Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin "ensirakkaudesta" pääsee yli?

Vierailija
11.04.2015 |

Jos nyt rakkaudesta voi puhua, vahvoja tunteita kuitenkin oli. Erosimme 4 vuotta sitten exän aloitteesta, emmekä ole sen jälkeen ollut yhteydessä kuin pari kertaa (silloin kun hän on sanonut haluavansa minut takaisin). Exä oli ihan kusipää valehtelija ja kohteli minua oikeasti todella paskamaisesti. En kestä kun silti kaipaan häntä, ja olen mustasukkainen kun näen hänet jonkun toisen kanssa. Vihaan ja kaipaan häntä.

Olen nähnyt häntä joskus sattumalta, olemme olleet samassa baarissa tms. Toisaalta toivon, että en törmää häneen, sillä en pysty silloin keskittyä mihinkään, en rentoutua, en uskalla edes tanssia kun pelkään näyttäväni naurettavalta hänen silmissään. Toisaalta salaa toivon, että hän tulisi juttelemaan, enkä hemmetti soikoon tiedä MIKSI. Todennäköisesti jos hän tekisi niin, romahtaisin. Välttelen aina hänen katsettaan. Olen katsonut häntä silmiin ja puhunut kasvotusten viimeksi 3 vuotta sitten.

Olen seurustellut vakavasti jo muutaman vuoden ja rakastan avomiestäni. Miksi mä en jo unohda exääni? Samaa tilannetta muilla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkaako tämä olla huolestuttavaa, kun vuosienkaan jälkeen en vaan unohda? Pitäisikö mun mennä terapiaan? Saako mistään terapiaa tällaiseen ongelmaan vai nauraako ne mut pihalle?

Sairastuin masennukseen ollessani suhteessa exäni kanssa. Paljon kipeitä asioista jäi käsittelemättä. Masennusta, joka edelleen oireilee kausittain, ei ole koskaan hoidettu, olen vain käynyt terveydenhoitajan ja lääkärin juttusilla. Nyt viimeisen vuoden olen tuntenut itseni masentuneeksi. Mulle tarjottiin lääkitystä, mutta pelottaa aloittaa se. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla