Lue keskustelun säännöt.
Miksi niin moni Suomessakin tuntuu kannattavan Englannin mm-voittoa?
24.06.2026 |
Ylimielistä porukkaa, fanit törkeimmästä päästä. Itsellä vain huonoja kokemuksia yleisemminkin englantilaisista. Kerran kysyin töissä apua yhdeltä englantilaiselta, ja kaveri alkoi kiroilla ja räyhätä, englanniksi tietenkin. Vaikka Suomessa ollaan, ei edes osannut suomea.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ärsyttää se ääliömäinen "football is coming home" pakotus