Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä yh ja varakas/pihi miesystävä

Vierailija
07.05.2015 |

Huh, miten voikin tympiä ja v....aa. Miksi mulle löytyi tällainen miesystävä :( siis olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja tällä hetkellä työtön. Rahaa tosi vähän mihinkään ylimääräiseen. Nähdään silloin tällöin tämän miesystäväni kanssa ja yleensä aina minun kotona. Kun hän tulee käymään luonani, niin on täällä yleensä muutaman päivän ja "siipeilee" sen ajan minun kustannuksella. Ei juuri koskaan tuo tullessaan ruokaa ja jos tuo, niin itselleen jotain leikkeleitä tai keksejä, joita piilottelee kaappiini, etteivät lapseni niitä söisi. Pienet reissut tehdään aina minun autolla, ei koskaan osallistu polttoainekuluihin eikä retki eväiden ostoon. Muutaman kerran suutuspäissäni maininnut hänen "siipeilystään" ei mitään vaikutusta, tapojaan ei ole muuttanut. Hänellä ihan erinlainen taloudellinen tilanne kuin minulla joka joudun tällä hetkellä elämään kädestä suuhun. No tällä hetkellä olen rajoittanut tapaamisiamme, tulen pahalle tuulelle kun hän kerta toisensa jälkeen "tyhjin käsin" luokseni tulee. Kyllä taitaa tähän hänen piheyteen tämä suhde kohta tökätä :(

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut lempata ja nyt hävettää eikä kehtaa tulla kertomaan.

Vierailija
82/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt 50-vuotiaan elämänkokemuksella: lopeta tuo suhde. Minulle meinasi käydä yksinhuoltajani ollessani samoin, lopetin suhteen. Olen vakavissani, et sinä tuota miestä voi rakastaa.

Jos hän on noin tyhmä, on syy jättämiseen.Jos hän on siipeilijä, se varsinkin on syy jättämiseen.

Usko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ettei sulla ole varaa olla sen kanssa.

Vierailija
84/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena köyhänä yksinhuoltajana tahdoin pitkään seurustelumme alussa maksaa aina kaiken ehdottomasti itse.

En missään tapauksessa halunnut miehen luulevan yrittäväni hyötyä varakkuudestaan.

Vierailija
85/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Oi, miksi, sinä olet tuollaisen miehen kanssa? Siis ihan oikeasti, kerro, kun en ymmärrä? Vastaavassa tilanteessa lähtisin toisen kerran jälkeen (ensimmäisenstä tulisi pitkä keskustelu).

mies

Vierailija
86/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:44"]Miksi? Oi, miksi, sinä olet tuollaisen miehen kanssa? Siis ihan oikeasti, kerro, kun en ymmärrä? Vastaavassa tilanteessa lähtisin toisen kerran jälkeen (ensimmäisenstä tulisi pitkä keskustelu).

mies
[/quote] miksioimiksimies?
Whaaaaat?

Vierailija
87/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteesi. Olen itsekin seurustellut sairaan pihin miehen kanssa. Rahasta ei puutetta hänelle ollut, mutta toisen/toisten huomioon ottamin ja vastavuoroisuus puuttui täysin. Ikuiseksi kaiken maksajaksi joudut näiden siipeilijöiden kanssa...

Vierailija
88/88 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap joko sä lemppasit sen siipeilijän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän