Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä yh ja varakas/pihi miesystävä

Vierailija
07.05.2015 |

Huh, miten voikin tympiä ja v....aa. Miksi mulle löytyi tällainen miesystävä :( siis olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja tällä hetkellä työtön. Rahaa tosi vähän mihinkään ylimääräiseen. Nähdään silloin tällöin tämän miesystäväni kanssa ja yleensä aina minun kotona. Kun hän tulee käymään luonani, niin on täällä yleensä muutaman päivän ja "siipeilee" sen ajan minun kustannuksella. Ei juuri koskaan tuo tullessaan ruokaa ja jos tuo, niin itselleen jotain leikkeleitä tai keksejä, joita piilottelee kaappiini, etteivät lapseni niitä söisi. Pienet reissut tehdään aina minun autolla, ei koskaan osallistu polttoainekuluihin eikä retki eväiden ostoon. Muutaman kerran suutuspäissäni maininnut hänen "siipeilystään" ei mitään vaikutusta, tapojaan ei ole muuttanut. Hänellä ihan erinlainen taloudellinen tilanne kuin minulla joka joudun tällä hetkellä elämään kädestä suuhun. No tällä hetkellä olen rajoittanut tapaamisiamme, tulen pahalle tuulelle kun hän kerta toisensa jälkeen "tyhjin käsin" luokseni tulee. Kyllä taitaa tähän hänen piheyteen tämä suhde kohta tökätä :(

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä käymään kylässä miehellä koko perheen voimin ja älä laita tikkuakaan ristiin. Kysy perillä mitä ruokaa mies on ajatellut vierailleen tehdä kun nyt kerrankin hänellä on mahdollisuus olla vastavuoroinen ja missä on ajatellut ajeluttaa teitä kun sinä et vieraalla paikkakunnalla aja autoa ja et myöskään anna miehen ajaa sinun autoa (bensoja).

Lapsille reput missä on vararuoka mitä saavat hätätapauksessa syödä. Ja jos ei tapahdu mitään järjellistä toimintaa niin lähdette seuraavana päivänä kotiin ja suhde oli siinä. Tai pyydät miestä majoittumaan jatkossa hotelliin ja käymään ravintolassa syömässä kun vierailee teillä. Eikös kannata tasata tilit vaikka myöhäistähän se on, olet elättänyt tuota ketkua jo kauan. Tasaa edes henkisesti tilit. Helvetti mikä mato mies, saisit kuule paremmankin. Tilaat nyt heti netistä paremman sulhasen, sano että jos äijä pihtaa niin pihtaat sinäkin.

Vierailija
22/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä miehellä on kaksi aikuista lasta. Perheellisen elämää ei ole elänyt koskaan. Vain viikonloppu isänä silloin aikoinaan...AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eimiestä kiinnosta toisen miehen lapset.Miksi pitäisikään?

Vierailija
24/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:56"]Tuollaiselta mieheltä et ikinä tule ikinä saamaan empatiaa, tukea tai mitään muutakaan vastavuoroista. Ja lapsesi vielä vähemmän! Jos on ihastunut tai rakastunut, haluaa hyvää toiselle, haluaa hemmotella pienin, konkreettisin teoin. Jos mies jo tuossa vaiheessa panttaa omia keksejään (voi hyvänen aika), niin ei hän ole valmis myöhemminkään jakamaan mitään todellista kanssasi. Kaikki menee hänen ehdoillaan ja hän miettii vain omaa hyötymistään. Ansaitset ja löydät aivan varmasti parempaa! [/quote] Juuri näin. T: Kokemuksen syvä tissiääni

[/quote]

Rupesi tekemään mieli kuunnella tuota ääntä :-)

Vierailija
25/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ap?

Vierailija
26/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen luona käyn yksin vierailulla silloin tällöin. Kahvit saan ilman kahvileipää, ei ruokatarjoilua (ei ole käynyt kaupassa, vaikka tietää vierailustani) Lasten kanssa emme voi mennä vastavierailulle viikonlopuksi hänen luo koska asuu pienen pienessä yksiössä. Emme mahtuisi yöpymään siellä. En kyllä usko, että meitä pyytäisi vaikka kuin iso asunto olisi. Viihtyy kuulemma omissa oloissaan omassa kodissaan. AP

Vierailija
27/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:25"]Piheys ja sen mahdollistaja. Mut kun oon yh ja saan munaa... mitä välii millään muulla.
[/quote]no ei tainnu olla aapeen tekstiä... Mutta kai nyt oikeasti joku taso pitää munallakin olla. En antaisi minkään äijän piilotella mun lapsilta mitään, tai kohdella minua tuolleen että itelle jätski, nainen ja lapset ilman. Taitaa olla tyhjänpuhuja jolla ei oikeasti olekaan varaa. - On sille munalle parempikin varsi/teline olemassa!

Vierailija
28/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 v AP

Vierailija
29/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut vielä ainoatakaan järkevää syytä, miksi olet edelleen hänen kanssaan. Oletko onnellinen suhteessanne? Tässä maassa on myös sellaisia miehiä, joilla on paitsi samoja kiinnostuksenkohteita kuin sinulla, myös kykyä ottaa toiset huomioon. Tuntuu että tältä tapaukselta puuttuu joku ruuvi aivoista, joka mahdollistaisi sen että hän osaisi ajatella muitakin kuin itseään. 

Vierailija
30/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö saa lapsia hoitoon yhdeksi päiväksi niin että sinun kotona on vain mustaa kahvia. Jääkaappi tyhjä. Kaappi tyhjä, Virtaset roudarinteipillä kaapinoven kiinni ja sano että eipä pengota, inventaario kesken. Ja et laita tikkua ristiin koko vierailupäivänä. Syöt itse hyvin ennen kuin lapamato purjehtii paikalle.

Jos äijä lähtee kauppaan ja tuo jotain vain itselleen tai käy itse grillillä niin sairashan se on ja voit hyvillä mielin antaa hylsysarjan. Kyllä se näkee, että testi on käynnissä kun mukelot muualla ja kaapit jäädytetty.

Vierailija
31/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:24"]Hänen luona käyn yksin vierailulla silloin tällöin. Kahvit saan ilman kahvileipää, ei ruokatarjoilua (ei ole käynyt kaupassa, vaikka tietää vierailustani).
[/quote]

Huh huh, mitä te sitten syötte? Lähdette sun luokse syömään vai?

Vierailija
32/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:15"]

Tällä miehellä on kaksi aikuista lasta. Perheellisen elämää ei ole elänyt koskaan. Vain viikonloppu isänä silloin aikoinaan...AP

[/quote]

Classy man. Miksiköhän on mennyt vaihtoon? Oletko ajatellut?

Vierailija
33/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin kuin kolmas lapsi.

Hän käyttää sua hyväksi. Ajattelee, että teet mitä vaan, kunhan vain yh:na saat vielä miehen.

Jätä se.

Vierailija
34/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan viihtyy teillä kun on  kodikasta ja viihtyisää. Selkeä mammanpoika ja pihikin vielä. Mietipä nyt toisenkin kerran. miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa?? 

Vierailija
35/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sananlainen poikaystävä; ei tosin ollut rikas, mutta silti ärsytti. Tuollaisille tapauksille pitää sanoa suoraan. Eli seuraavan kerran, kun menee hakemaan jäätelöä, niin sanot, minkä maun haluat, kysyt lapsilta, minkä maun haluavat ja jos mies yrittää luikkia pakoon, sanot, että odottaa, kunne kaikki ovat sanoneet, mitä haluavat.

Olet aivan liian kiltti siipeilijälle ja tulet aina vetämään puoleesi hyväksikäyttäjiä. Ellet kelpaa miehelle muuten, kun maksajana, niin anna olla. 

Vierailija
36/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jatkaa seurustelua ko miehen kanssa, niin lopettakaa tuo koko viikonlopun vierailu sinun luonasi. Et syötä ja juota häntä enää. Teet ruokaa vain itsellesi ja lapsillesi. Jos mies haluaa luonasi ruokailla, tuokoot omat ruuat itselleen. 

Vierailija
37/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
38/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että SAITUUS ON SAIRAUS.

Vierailija
39/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika ei kuulu sinun joukkoon?

Vierailija
40/88 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 käytännön neuvot ovat rautaa! Olet oppinut, sinua ei kuseteta. Respect.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi