Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kotihiiri mies?

Vierailija
05.01.2024 |

Itsellä on ja kiehun sisällä, kun sitä pitää toppuuttaa kädestä pitäen tyyliin ravintolaan syömään silloin tällöin. Kavereitakin sillä on, mutta lähinnä juttelevat puhelimitse ja erittäin harvoin käy missään. En voi varmaan tuolle mitään, vaikka on muuten täysi paketti, niin kiehun sisällä. Mieheni olisi varmaan kotona koko ajan, jos ei kävisi töissä ja ei seurustelisi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa omat asunnot.

Ei ole riitaa omasta ajasta eikä riitaa rahasta. Suhde toimii erittäin hyvin, kun ei tartte kattoo 24h toista.

Vierailija
2/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet miehen kanssa jos vain kiehut, kiehut ja kihiset. Ota joku menevä mies ja mies ottaa kotihiirinaisen. Ei tuo energia tee hyvää miehelle että kohdistat ajatuksilla sitä. Ravintoloissa voi olla myös kääntöpuolet ja melut, vaikka muutama olisi ok. Ehkä mies ei ole saanut olla tarpeeksi kotona tai ympäristö on epämiellyttävä siellä, onko luontoa yhtään. Toki jos mies ei suostu mihinkään, vaikea mennä mihinkään, edes sinne kivaan paikkaan joka on rauhallinen. Tai matkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta itse viihdyn kyllä kotona erinomaisesti.

M45

Vierailija
4/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se kotihiiri telkeytyy kellariin rakentamaan pommeja, 3D printtaamaan konepistooleita ja öyhöttämään ääriliikkeiden foorumeilla? Sitten tulee ihmisten ilmoille ja on tossun alla tyttöporukoiden naurunaiheena.

Vierailija
5/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että edes seurustelee, ettei ole siellä kotona koko aikaa.

Vierailija
6/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä on kolme alle 10v lasta. Mielestäni minulla on kotona kovasti tehtävää heidän kanssaan. En minä ainakaan koskaan ehdi mihinkään kyläilemään, tai muualle kavereiden kanssa. Enkä edes halua. Iskä. 

Vierailija
7/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitten pitäisi olla, jos ei kotona?

Vierailija
8/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Koskaan en saa olla itsekseen kotona. Jos lähdetään yhdessä johonkin niin mies nurisee ja narisee kaikesta tai näyttää vaan siltä, että haluaisi mahdollisimman pian kotiin. Olisi kiva käydä yhdessä perheenä ulkona, mutta mieluummin lähden siis yksin lapsen kanssa ulos, ettei hapanaama ole pilaamassa tunnelmaa.

Vierailija
9/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla voit tehdä avioerohakemuksen https://aatos.app/avioero/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA7t6sBhAiEiwAsaieY…

Jos taas et ole naimisissa, niin kerää kamasi ja lähde. Ärsyttävää kuunnella tommosen ininää, eroa ja eti se parempi.

Vierailija
10/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kihiset siitä?

Haluatko näyttää muille kuinka meneviä olette?

Ajatteletko että "miehellesi olisi parempi jos hän kävisi jossain", vaikka tosi asia on, että jokainen tietää parhaiten mikä on itselle hyväksi. Ja tosia asiassa vain sinulle tulisi siitä parempi olo, että mies kävisi jossain?

Haluatko miehestä seuraa menoihisi?

Mikä on syy sinun ärtymykseesi?

Huomaatko, kaikki nuo edellä mainitut teoriat pohjautuu toisen itsekkyyteen.

Mitäpä jos antaisit miehen elää niinkuin hän itse tahtoo? Se joko sopii sinulle tai ei. Jos ei sovi, tiedän ap että olet fiksu ihminen ja tiedät miten toimia. 

Vierailija
11/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et taida tietää mitä sana "toppuuttaa" tarkoittaa.

Vierailija
12/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ostaa sille kesämökki jossa se saa olla rauhassa. Tai edes autotalli.

Vierailija
13/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kihiset siitä?

Haluatko näyttää muille kuinka meneviä olette?

Ajatteletko että "miehellesi olisi parempi jos hän kävisi jossain", vaikka tosi asia on, että jokainen tietää parhaiten mikä on itselle hyväksi. Ja tosia asiassa vain sinulle tulisi siitä parempi olo, että mies kävisi jossain?

Haluatko miehestä seuraa menoihisi?

Mikä on syy sinun ärtymykseesi?

Huomaatko, kaikki nuo edellä mainitut teoriat pohjautuu toisen itsekkyyteen.

Mitäpä jos antaisit miehen elää niinkuin hän itse tahtoo? Se joko sopii sinulle tai ei. Jos ei sovi, tiedän ap että olet fiksu ihminen ja tiedät miten toimia. 

No kun minä haluan käydä tapahtumissa ja olen oikeastaan täysi vastakohta kuin mieheni. Käyn kaverien kanssa tai yksin. Mutta kun vaan haluaisin, että mies voisi lähteä mun kanssa johonkin.

ap

Vierailija
14/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käyttäydyt kun "pääset" ulkoilmaan? Moni häpeää tai vaivaantuu puolisonsa alkoholinkäytön vaikutuksista.

Vierailija
15/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene itseksesi jonnekin, jos et halua olla kotona? Vaikkapa kylään tai harrastuksiin. Miettisin kyllä, että miksi et viihdy kotona. Anna miehen olla kotona, jos siitä tykkää.

Vierailija
16/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotihiiri mies. Ei halua ravintolaan, elokuviin, festareille. Ei halua matkustaa, ei halua osallistua illanviettoihin. 

Tämä on täydellistä, kun olen itse ihan samanlainen! Kiehuin sisimmässäni, kun eksä halusi koko ajan olla menossa johonkin, ja aina oli pakko lähteä mukaan jos halusi välttää riidan. On parhautta, kun saan olla rauhassa kotona maailman parhaan ihmisen kanssa! 

Vierailija
17/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sitten pitäisi olla, jos ei kotona?

Joskus ihmiset voi käydä vaikka harrastuksissa, kavereilla kylässä tai tapahtumissa.

Vierailija
18/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on ihmisen paras paikka. Kotona on lämmintä ja turvallista. Miksi ap haluaa pois kodista? Eikö viihdy yhdessä paikassa pitkään? Levottomat jalat? Keskittymis häiriö? Mistä näistä tietää ja voihan olla että apn mies on näistä se normaalimpi.

Vierailija
19/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen mies. Viihtyy kotona mutta antaa minun mennä kavereiden kanssa ulos. Käyn lähes joka vk-loppu. Olkoon mies kotona, en ota enää siitä stressiä. Yhdessä on oltu 27 vuotta.

Vierailija
20/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piip piip piip

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan