Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs reppana oli valittanut pomollemme, että kiusaan häntä

Vierailija
07.05.2015 |

Kyseessä ujo reppana nainen. Omasta mielestäni olen vain koittanut saada häntä enemmän mukaan keskusteluihin jne. Esim kun ollaan istuttu kahvipöydässä tauolla jutustelemassa, olen pyytänyt tätä naista kertomaan jotain omia tarinoita tai vitsejä liittyen keskusteluaiheeseen. Yleensä alkaa posket punottamaan ja menee vähän vaikeaksi tämä nainen ja mutisee vastaukseksi hissukseen jotain tyyliin "ei mulla tule nyt oikein mitään mieleen".

Tarkoituksenani ei todellakaan ole ollut kiusata tätä, vaan vähän "pönkittää" hänen sosiaalisia taitoja. On kyllä kertakaikkiaan naurettavaa, että tuo nainen on ottanut apuni kiusaamisena. Tunnen oloni jopa hieman loukatuksi. Ilman minua tämä nainen olisi varmaan vieläkin eristäytyneempi töissä kuin mitä hän nyt on..

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap sinulle joku sanoo "pitäisitkö vihdoin sen turpasi kiinni"... tyyppi joks on jatkuvasti suuna-päänä ja vielä määräilemässä muita on erittäin rasittava energiasyöppö.

Vierailija
62/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen introvertti, mutta olisin kyllä melko suivaantunut jos joku omahyväinen paska haluaisi vetää mut mukaan keskusteluun kertomaan tarinoita ja vitsejä. Anna mun kaikki kestää. En käytä koskaan provokorttia, mutta nyt on lähellä. Ei noin huonoa sosiaalista silmää ole kellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:53"]

Toivottavasti ap sinulle joku sanoo "pitäisitkö vihdoin sen turpasi kiinni"... tyyppi joks on jatkuvasti suuna-päänä ja vielä määräilemässä muita on erittäin rasittava energiasyöppö.

[/quote]

Kohta ap tulee kertomaan, että "joo, mä tykkäisin siitä kun mulle sanottais noin!" <)

Vierailija
64/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis minulla oli siellä töissä yksi ennestään tuttu kenen kanssa juttelin siellä nomaalisti jne.. Ongelma ei siis ollut siinä, ettenkö olisi saanut suuta ollenkaan auki, vaan tämä mies teki nolasi minut ennenkuin edes ehdin sopeutua työympäristöön.. 

n26

Vierailija
65/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:49"]

Miksi se hiljainen sitten väkisin haluaa istua muiden kanssa kahvipöydässä, jos ei saa sanaakaan sanottua ja muiden keskusteluyrityksetkin tulkitaan kiusaamiseksi? Voi yhden kerran taas. Jos on niin intromortti uniikki lumihiutale niin silloin luulisi että omakin seura riittää.

Ap, kerää joku kiva remppa työkavereista ja menkää porukalla vaikka pihalle kahville. Jätä tuollaiset valittajat kokonaan omaan arvoonsa.

[/quote]

Kai sitä nyt yhteisissä tiloissa saa olla, vaikka ei keskusteluun haluakaan osallitua? Ja muutenkin ap:n kuvailemat vitsin- ja tarinankerrontavaatimukset eivät ole normaaleja keskusteluyrityksiä.

Vierailija
66/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti sit vaan täällä av:llä ei niin tykänny, kun sanottiin... :)

Vierailija
67/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:18"]

En aio pyytää tältä naiselta anteeksi. Jos hän olisi pyytänyt minua lopettamaan tuon (hänen AVITTAMISENSA siis), olisin sen tehnyt. Hän on selkäänpuukottanut minua menemällä suoraan pomon puheille. 

AP

[/quote]

Sä et auttanut vaan nolasit. 

Jotkut ei vaan halua puhua. introverttius on aivan ok. 
[/quote] Tiiäättekö että introverttius ja lapsellisuus on kaksi eri asiaa? Jos ap:n käytös harmittaa niin sanoo siitä ap;lle joko siinä pöydässä tai kahden kesken. Niin Aikuiset toimivat.

Vierailija
68/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä sillä reppanalla varmaan pitäis tosiaan olla paksumpi nahka. Mutta hänellä ei tarvii olla, vaikka toisia ei hyväksykään. Tyypillistä. Jenkeissä asuneet vanhemmat lie myös jotain tunnevammaisia, jotka aina pakottaneet aloittajan suorilta kylmään veteen ja nauraneet, jos ap ei oo reipas :)

Vierailija
69/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pienenä ihan kaksi vuotta Amerikassa? Ihan tarjosit harjoittelumahdollisuutta päästä ujoudesta eroon?

Kuka SINÄ olet päättämään asiasta? Ai niin, sehän oli se että olet asunut Amerikassa, sen takia SINÄ päätät. On se sitten hyvä, että meillä on näitä kulttuurilähettiläitä, jotka armeliaasti suovat harjoitusmahdollisuuksia näille jotka eivät vaan ymmärrä oma parastaan. He kun eivät ole asuneet ihan Amerikassa asti kaksi vuotta. Pienenä.

Vierailija
70/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:18"] En aio pyytää tältä naiselta anteeksi. Jos hän olisi pyytänyt minua lopettamaan tuon (hänen AVITTAMISENSA siis), olisin sen tehnyt. Hän on selkäänpuukottanut minua menemällä suoraan pomon puheille.    AP [/quote] Sä et auttanut vaan nolasit.  Jotkut ei vaan halua puhua. introverttius on aivan ok.  [/quote] Tiiäättekö että introverttius ja lapsellisuus on kaksi eri asiaa? Jos ap:n käytös harmittaa niin sanoo siitä ap;lle joko siinä pöydässä tai kahden kesken. Niin Aikuiset toimivat.

[/quote]

Ai, aikuisetko toimivat näin kuin ap, ettei mene sanomaan, että kiitos kun sanoit, en ollut tarkoittanut loukata? Aikuinen toimisi niin.

Vierailija
71/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO

(tai sitten AP on aivan uskomattoman narsistinen kusipää joka ansaitsee potkut!)

Vierailija
72/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja mikä tampio ap on. Toivon tosiaan että tämä on provo, mutta pahoin pelkään että ei ole.

Ajattelin kirjoittaa pitkästikin, mutta nyt vaan en pysty, sanon vain napakasti: ap, olet ääliö. Häpeä!

Vierailija
73/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekstrovertti nainen, joka mielellään laukoo mielipiteitä ja puolustaa niitä. Silti jopa minä ymmärrän, että on kauheaa, jos joku kesken keskistelun kiinnittää kaikkien huomion juuri sinuun ja vaatii sinua kommentoimaan tai kertomaan jotain asiasta. Mitä hittoa ap! Totta kai hän kommentoi, jos hänellä on jotain sanottavaa ja uskaltaa sen muotoilla, mutta tuollainen kaikkien huomion kiinnittäminen häneen, ujoon ihmiseen EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN PALVELUS HÄNELLE.

Minkä apkin varmaan ymmärtää, kunhan yrittää nyt asiasta kiinni jäätyään leikkiö typerää.

Vierailija
74/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on vitsailla ja kertoa tarinoita? En ole ikinä kertonut töissä vitsin vitsiä. Olen töissä tekemässä töitä en viihdyttävässä työkavereita. Toivottavasti ap saa kunnon läksytyksen. Itse ainakin esimiehenä tekisin niin. t. Eräs esimies 

Vierailija
75/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:18"] En aio pyytää tältä naiselta anteeksi. Jos hän olisi pyytänyt minua lopettamaan tuon (hänen AVITTAMISENSA siis), olisin sen tehnyt. Hän on selkäänpuukottanut minua menemällä suoraan pomon puheille.    AP [/quote] Sä et auttanut vaan nolasit.  Jotkut ei vaan halua puhua. introverttius on aivan ok.  [/quote] Tiiäättekö että introverttius ja lapsellisuus on kaksi eri asiaa? Jos ap:n käytös harmittaa niin sanoo siitä ap;lle joko siinä pöydässä tai kahden kesken. Niin Aikuiset toimivat.

[/quote]

No menepä tollaselle päällepäsmärille sanomaan yhtään mitään... Ainoa oikea osoite työpaikkakiusaamisen suhteen on pomo.

Vierailija
76/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:57"]

[/quote]

Ai, aikuisetko toimivat näin kuin ap, ettei mene sanomaan, että kiitos kun sanoit, en ollut tarkoittanut loukata? Aikuinen toimisi niin.
[/quote] No eihän tuollaiselle ihmiselle voi noinkaan mennä sanomaan! Se ei kuitenkaam vastaa mitään mutta lähdettyäsi juoksee taas itkien pomolle kun paha täti puhui mulle taas. Me ihmiset ollaan erilaisis. Jotkut ei välttämättä oikeasti ymmärrä että joku on tosi ujp. Mmutta se ujokin on aikuinen ja aikuiset selvittää tällaoset asiat normaalisti tekemättä niistä isoja. Jos ei suuta saa oikeasti ollenkaan auki niin olisi heti alkuun kirjoittanut vaikka sähköpostia ennen kuin asiasta tuli näin suuri.

Vierailija
77/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:18"] En aio pyytää tältä naiselta anteeksi. Jos hän olisi pyytänyt minua lopettamaan tuon (hänen AVITTAMISENSA siis), olisin sen tehnyt. Hän on selkäänpuukottanut minua menemällä suoraan pomon puheille.    AP [/quote] Sä et auttanut vaan nolasit.  Jotkut ei vaan halua puhua. introverttius on aivan ok.  [/quote] Tiiäättekö että introverttius ja lapsellisuus on kaksi eri asiaa? Jos ap:n käytös harmittaa niin sanoo siitä ap;lle joko siinä pöydässä tai kahden kesken. Niin Aikuiset toimivat. [/quote] Ai, aikuisetko toimivat näin kuin ap, ettei mene sanomaan, että kiitos kun sanoit, en ollut tarkoittanut loukata? Aikuinen toimisi niin. [/quote] No eihän tuollaiselle ihmiselle voi noinkaan mennä sanomaan! Se ei kuitenkaam vastaa mitään mutta lähdettyäsi juoksee taas itkien pomolle kun paha täti puhui mulle taas. Me ihmiset ollaan erilaisis. Jotkut ei välttämättä oikeasti ymmärrä että joku on tosi ujp. Mmutta se ujokin on aikuinen ja aikuiset selvittää tällaoset asiat normaalisti tekemättä niistä isoja. Jos ei suuta saa oikeasti ollenkaan auki niin olisi heti alkuun kirjoittanut vaikka sähköpostia ennen kuin asiasta tuli näin suuri.

[/quote]

Voisitko oikolukea tekstisi, vaikka olisitkin kiihdyksissä syystä tai toisesta? 

Vierailija
78/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:18"] En aio pyytää tältä naiselta anteeksi. Jos hän olisi pyytänyt minua lopettamaan tuon (hänen AVITTAMISENSA siis), olisin sen tehnyt. Hän on selkäänpuukottanut minua menemällä suoraan pomon puheille.    AP [/quote] Sä et auttanut vaan nolasit.  Jotkut ei vaan halua puhua. introverttius on aivan ok.  [/quote] Tiiäättekö että introverttius ja lapsellisuus on kaksi eri asiaa? Jos ap:n käytös harmittaa niin sanoo siitä ap;lle joko siinä pöydässä tai kahden kesken. Niin Aikuiset toimivat. [/quote] Ai, aikuisetko toimivat näin kuin ap, ettei mene sanomaan, että kiitos kun sanoit, en ollut tarkoittanut loukata? Aikuinen toimisi niin. [/quote] No eihän tuollaiselle ihmiselle voi noinkaan mennä sanomaan! Se ei kuitenkaam vastaa mitään mutta lähdettyäsi juoksee taas itkien pomolle kun paha täti puhui mulle taas. Me ihmiset ollaan erilaisis. Jotkut ei välttämättä oikeasti ymmärrä että joku on tosi ujp. Mmutta se ujokin on aikuinen ja aikuiset selvittää tällaoset asiat normaalisti tekemättä niistä isoja. Jos ei suuta saa oikeasti ollenkaan auki niin olisi heti alkuun kirjoittanut vaikka sähköpostia ennen kuin asiasta tuli näin suuri.

[/quote]

Vahikoyläpeukku. 

Mutta siis miten niin suuri?? Siis kertominen pomolle on suuri asia? Kuule, eiköhän se pomo ole ennenkin tavannut tällaisia tilanteita. Jos olit mielestäsi oikeassa, niin puolustitko itseäsi pomolle? Kerroithan, että se likka kaipasi vähän pisteiden kohotusta ja apua reippauteen? 

Vierailija
79/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:09"]

[/quote]

Voisitko oikolukea tekstisi, vaikka olisitkin kiihdyksissä syystä tai toisesta? 
[/quote] En. Ymmärrät varmasti kirjoitustani vailkei jokainen kirjain osu pienellä näppäimistöllä oikein. Tämä on muuten hauska piirre tällä palstalla. Kun ei osata vastata mitään järkevää aletaan mitätöimään muita oikeinkirjoityksen tai retoriikan perusteella.

Vierailija
80/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mistähän se johtuu että äärimmäisen ujo ihminen uskaltaa kyllä mennä pomon puheille, muttei halua aplle puhua? Nih.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä