Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!

Vierailija
05.05.2024 |

Lyhyitä miehiä ei muka hyväksytä ja pitkiä halutaan. Minusta miehen paras mitta on n 170-182(185-7?) cm. Liika pituuskin voi tökkiä!

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkiä?

Vierailija
2/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 190cm, itse olen 160cm eikä kyllä töki millään lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli myös tuollainen 30cm pituusero aiemman seurustelukumppanin kanssa (163/193) ja monesti kyllä mietin kuinka kivaa olisi jos mies olisi 15cm lyhyempi. (Itse en haluaisi olla pidempi mitä olen)

Ero tuli, ei tosin tuon pituuseron takia, enkä nyksääkään pituuden perusteella valinnut, mutta hän on ihan täydellinen siinäkin suhteessa. Meillä ei ole pituuseroa juuri lainkaan eli alle 10cm.

Vierailija
4/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään siitä, että mieheni on minua hieman pidempi, mutta siis vain puoli päätä eli jonkun 10-12cm.

Ei tarvii ihmeemmin varvistella pussatessa eikä miehenkään kumarrella.

Vierailija
5/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva pituus on n. 170cm. Mun mies on 164cm.

Vierailija
6/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm mies on paras.

Vierailija
7/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikittekö te aina seisaallaan vai mikä kriteeri tämä on miehen ei tarvitse kumartua pussatessa.

siitä onkin niin iso vaiva että jos tuo ei onnistu niin veikkaappa mistä johtuu jos ei onnistu mikään muukaan. Tuskin pystyy kurkottamaan housun nappia auki, se on vielä alempana.

Aseksuaalit keksii taas omasta päästä syitä sille, miksei seksi kiinnosta. 

Vierailija
8/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä 162,5 cm Medvedev?

Vierailija
9/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on omia. Näin tosi ison gallupin näistä ja muistaakseni 60-70% oli sitä mieltä, että 180cm on minimi. Itsellekin on. Liiasta pituudesta toki haittoja myös. 180-185 on täydellinen mulle. Jokin muu jollekin muulle.

N44

Vierailija
10/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli myös tuollainen 30cm pituusero aiemman seurustelukumppanin kanssa (163/193) ja monesti kyllä mietin kuinka kivaa olisi jos mies olisi 15cm lyhyempi. (Itse en haluaisi olla pidempi mitä olen)

Ero tuli, ei tosin tuon pituuseron takia, enkä nyksääkään pituuden perusteella valinnut, mutta hän on ihan täydellinen siinäkin suhteessa. Meillä ei ole pituuseroa juuri lainkaan eli alle 10cm.

Minulla kans 30 cm pituusero kahden miehen kanssa, enkä ymmärrä miten onnistuinkin sellaiset löytämään. Nyt en voisi kuvitella, että olisin niin pitkän miehen kanssa. Aina löytyi jotain missä kohtaa ajattelin, että olisipa mies lyhyempi, vaikkapa kaupungilla kävellessä tuntui pituusero liialta. Ja kyllä se alkoi ajan kanssa yhä enemmän ja enemmän vaivata suhteessa.

Vierailija
11/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170 cm mies on paras.

170 cm mies on minulle liian lyhyt. Lyhyempi kuin minä. Sopii kyllä 155 cm pitkälle naiselle, mutta heitä on vähän Suomessa.

Vierailija
12/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä 162,5 cm Medvedev?

Pituus on tuon tyypin paras ja ainoa hyvä puoli.

Vierailija
13/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Tai tarkasti ottaen ollaan kumpikin muutaman sentin lyhyempiä mutta ei haittaa tuo 30 senttimetrin ero. Tuntuu jotenkin kivalta olla pikkuinen siinä miehen kainalossa :)

Vierailija
14/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen miettinyt että haluaisin seuraavaksi huomattavasti itseäni pidemmän miehen, vaikka yleensä olen kiinnostunut noin omanpituisista. Sellainen tosi hoikka kroppa voi olla pitkällä miehellä seksikäs.

Vierailija
15/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske kohtukateudesta kärsivää miestä mieheksi. 

Vierailija
16/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm mies on paras.

170 cm mies on minulle liian lyhyt. Lyhyempi kuin minä. Sopii kyllä 155 cm pitkälle naiselle, mutta heitä on vähän Suomessa.

Huokaus. Miski ihmeessä miehen pitää vielä 2020 luvullakin olla lähtökohtaisiesti naista pidempi? - En syytä tässä kohtaan ketään. Yhtä hyvin voi olla, että jos naiset vaativat ja odottavat heitä pidempää kumppania, niin on miehiä jotka vaativat tai odottavat, että kumppaninsa on heitä lyhyempi. Ei ole paljoa tässä kohtaa tilanne muuttunut varovaisesti arvioiden viiemseen muutamaan tuhanteen vuoteen. Ymmärtäisin tämän tilanteen nykysinkin paremmin, jos elettäisiin jossain hyvin alkukantaisessa kulttuurissa/ ympäristössä mutta kun en ainamaa itse asu ja elä.

Vierailija
17/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä viehättää jostain syystä oman pituiset miehet, olen 170 cm. Pitkät miehet ovat helposti jotenkin honkkeleita, tai ikään kuin varovat liikkeitään. En oikein osaa sanoa miksen heistä viehäty.

Vierailija
18/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm pitkä. Minulla ei ole hahmotushäiriötä mutta koen että alle 190cm mittaiset miehet ovat kanssani suht saman pituisia. Aikoinaan deittailin miestä joka oli 196cm ja hänet koin itseäni pidemmäksi.  Ei haitannut. Alle 175cm pituiset miehet koen merkittävästi itseäni lyhyemmäksi ja siten ei potentiaalisiksi kumppaneiksi. Ehkä minulla on sitten iso ego kun kuvittelen itseni isommaksi kuin olenkaan! 😆

Vierailija
19/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tärkein ominaisuus miehelle on pituus? Luoja auta jos sanoisin miehenä että lyhyttä naista ketuttaa suudella, menee niskat nurin. Pitkät miehet haluaa lyhyitä naisia?

Vierailija
20/82 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä ihmetellään miksi syntyvyys laskee.

M38, 175 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi