Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs reppana oli valittanut pomollemme, että kiusaan häntä

Vierailija
07.05.2015 |

Kyseessä ujo reppana nainen. Omasta mielestäni olen vain koittanut saada häntä enemmän mukaan keskusteluihin jne. Esim kun ollaan istuttu kahvipöydässä tauolla jutustelemassa, olen pyytänyt tätä naista kertomaan jotain omia tarinoita tai vitsejä liittyen keskusteluaiheeseen. Yleensä alkaa posket punottamaan ja menee vähän vaikeaksi tämä nainen ja mutisee vastaukseksi hissukseen jotain tyyliin "ei mulla tule nyt oikein mitään mieleen".

Tarkoituksenani ei todellakaan ole ollut kiusata tätä, vaan vähän "pönkittää" hänen sosiaalisia taitoja. On kyllä kertakaikkiaan naurettavaa, että tuo nainen on ottanut apuni kiusaamisena. Tunnen oloni jopa hieman loukatuksi. Ilman minua tämä nainen olisi varmaan vieläkin eristäytyneempi töissä kuin mitä hän nyt on..

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen ihmisen olla rauhassa. Jos sua oikeasti kiinnostaisi tämän ko. henkilön hyvinvointi olisit muuttanut taktiikkaasi silloin kun ensimmäisen kerran huomasit hänen kiusaantuneen yrityksistäsi saada hänet puhumaan.

Vierailija
22/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko ap yhtään, miltä työkaveristasi tuntui, kun vedit häntä mukaan keskusteluihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on puhunut pomolle. Kuulostaa todella ikävältä sun käytös. Toivottavasti asiaan tulee nyt muutos.

Vierailija
24/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:09"]Voi että kun tekee pahaa sen ujon puolesta :( meillä myös tämmönen sankari töissä, pakko aina joka asiaan puuttua myös.
[/quote]

Joo. Yksi nuori nainen kyseisen toiminnan takia jättää nykyisin töissä syömättä. Sitä haluat ap?

Vierailija
25/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko sä ap kun hän ei oikein halunnut tulla keskusteluihin kanssanne, että "etpä mahda minulle mitään, mä vedän sut kuitenkin?"

Ajattelit hänen niskoittelevan ja olevan ylimielisyyttään hiljainen?

Vierailija
26/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ap:sta jo toi reppanaksi nimittely.

Että voi aikuiset ihmiset olla vittumaisia.

Vierailija
27/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:05"]

Millä oikeudella sä muuten puhuttelet häntä tässäkin kommentoidessasi reppanaksi?

[/quote]

Sillä oikeudella, että tuo AP:n tarinan henkilö näkyy olevan aika reppana tapaus. Juu nou, puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

Vierailija
28/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio pyytää tältä naiselta anteeksi. Jos hän olisi pyytänyt minua lopettamaan tuon (hänen AVITTAMISENSA siis), olisin sen tehnyt. Hän on selkäänpuukottanut minua menemällä suoraan pomon puheille. 

AP

Vierailija
29/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:05"]

Millä oikeudella sä muuten puhuttelet häntä tässäkin kommentoidessasi reppanaksi?

[/quote]

Sillä oikeudella, että tuo AP:n tarinan henkilö näkyy olevan aika reppana tapaus. Juu nou, puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.
[/quote]

Aapeekin vaikuttaa aika vittumaiselta tyypiltä, juu nou?

Vierailija
30/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:17"]Kertoo paljon ap:sta jo toi reppanaksi nimittely.

Että voi aikuiset ihmiset olla vittumaisia.
[/quote]

No todella. Jotkut ihmiset eivät vaan yhtään osaa ottaa toisia huomioon. Et kauhean fiksulta vaikuta ap, jos olet huomannut että uhrisi kiusaantuu, etkä silti lopeta.

Vierailija
31/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:18"]

En aio pyytää tältä naiselta anteeksi. Jos hän olisi pyytänyt minua lopettamaan tuon (hänen AVITTAMISENSA siis), olisin sen tehnyt. Hän on selkäänpuukottanut minua menemällä suoraan pomon puheille. 

AP

[/quote]

No, älä pyydä. Mutta vastaapa tähän:

"Ajattelitko sä ap kun hän ei oikein halunnut tulla keskusteluihin kanssanne, että "etpä mahda minulle mitään, mä vedän sut kuitenkin?"

Ajattelit hänen niskoittelevan ja olevan ylimielisyyttään hiljainen?"

TAI: ajattelitko hänen tunteitaan?

Ymmärrätkö, että tuollaisella käytöksellä sait aikaan sen, että koska häntä häiritsi käytöksesi, ei hänkään ajatellut SINUN tunteitasi, kuten et sinäkään hänen (tai olisi kiva kuulla, mitä oikein ajattelit).

Vierailija
32/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sinulle Ap

Vierailija
33/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:05"]

[/quote]

[/quote]

Kuule, sinä et tiedä mitään siitä, onko hän reppana tapaus vai ei. Millainen ihminen ap oikein on, kun kohtelee toista näin: "et sinä minulle mitään mahda siinä sinä hiljainen reppana. Nyt puhut kun minä tahdon"?

Sillä ihmisellä voi olla muitakin vaikeuksia, jotka eivät mitenkään johdu hänestä, ja kunhan hän saa ne selätettyä, hän jatkaa elämäänsä joutsenena, ja ap taas ei halua ottaa oppia käytöksestään ja aikoo olla (anteeksi) kuin syöttöporsas kaukalossaan koko lopun elämänsä.

Vierailija
34/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mielestäsi kiusaamista ole haukkua toista reppanaksi?
Jep kertoo kyllä sinusta paljon...

Vierailija
35/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:18"]En aio pyytää tältä naiselta anteeksi. Jos hän olisi pyytänyt minua lopettamaan tuon (hänen AVITTAMISENSA siis), olisin sen tehnyt. Hän on selkäänpuukottanut minua menemällä suoraan pomon puheille. 

AP
[/quote]
Olet paksunahkainen. Etkai sinä nyt tuollaisesta pienestä mene vaikeaksi?

Vierailija
36/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:21"]

AP

[/quote]

"Ajattelitko sä ap kun hän ei oikein halunnut tulla keskusteluihin kanssanne, että "etpä mahda minulle mitään, mä vedän sut kuitenkin?"

Ymmärrätkö, että tuollaisella käytöksellä sait aikaan sen, että koska häntä häiritsi käytöksesi, ei hänkään ajatellut SINUN tunteitasi, kuten et sinäkään hänen (tai olisi kiva kuulla, mitä oikein ajattelit).

[/quote]

Tottakai ajattelin hänen tunteitaan. Sanoinhan, että halusin auttaa naista? Ajattelin, että joku päivä hän olisi keksinyt jonkun hauskan vitsin tai saanut muut nauramaan huvittavalla tarinalla, joka olisi nostanut hänen sosiaalisia pisteitä.

AP

Vierailija
37/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n puolella. Hän yrittää auttaa, ja häntä yritetään leimata kiusaajaksi. Ihmettelen ap:n saamaa palautetta.
Täällä on ilmeisen paljon ns. introvertteja. Sen huomaa tällaisissa keskusteluissa. Hyvä, että jossain uskallatte avautua!

Vierailija
38/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:27"]

AP

[/quote]

[/quote]

Tottakai ajattelin hänen tunteitaan. Sanoinhan, että halusin auttaa naista? Ajattelin, että joku päivä hän olisi keksinyt jonkun hauskan vitsin tai saanut muut nauramaan huvittavalla tarinalla, joka olisi nostanut hänen sosiaalisia pisteitä.

AP

[/quote]

Oh dear...

Vierailija
39/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

[/quote]

Sä et auttanut vaan nolasit. 

Jotkut ei vaan halua puhua. introverttius on aivan ok. 

Vierailija
40/152 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:27"]

AP

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

Ajattelet nyt hieman liikaa. Etkö ymmärrä, että suhtautumisesi LÄHTEE siitä, että naisessa on vikaa? Jos koet niin, niin se on sinun ongelmasi, ei sen naisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän