Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaushepatoosin sairastaneita?

Vierailija
20.06.2015 |

Olen rv31, ja noin viikon ajan minulla on ollut kutinaa jalkapohjissa, mutta oikeastaan ainoastaan iltaisin nukkumaan mentäessä. Muutoin iho kutisee välillä sieltä sun täältä, mutta rasvaaminen auttaa, ja oireet välillä lievittyvät. Soitan kyllä neuvolaan maanantaina ja pyydän tarvittavat labrakokeet, mutta labroja ja vastauksia odottaessa mietityttää voiko kyse sittenkään hepatoosista, eli

Voiko hepatoosissa oireet olla vaihtelevat, esim. että kutina loppuu päivän ajaksi ja alkaa taas illalla? Ja auttaako rasvaaminen kutinaan (minulla mielestäni auttanut)?

Kiitos paljon vastauksta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään tietoa?

Vierailija
2/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kahden lapsen aikana. Parhaimman vastauksen saat kun odotat verikoetta. Ekalla söin lääkkeitä. Tokalla pysyi kurissa sappiruokavalion avulla. Minulla sappiarvot oli koholla. Oma kutina oli sitä luokkaa että ekassa raskaudessa revin mahan,kädet,jalat verille kun raavin todella paljon. Sitä sanon että lähellä laskettua aikaa tee kaikkesi että lapsi syntyy jos et saa käynnistysaikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oireet pysyny aika lailla samana oireet aniiden alkamisesta lähtien, eli useampana iltana ja satunnaisesti päivällä jalkapohjat kutissu, eli viittais ehkä että jos arvot pielessä niin ei ainakaan ehkä paljoa koholla.

Pitääpä nyt vaan sitten odotella että pääsen niihin kokeisiin. ap

Vierailija
4/4 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös, odota verikokeita. Synnytys voidaan käynnistää enne la, koska on vaarallinen tila vauvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi