Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies tarjosi 1000e

Vierailija
06.05.2015 |

Eräs tuttu mies tarjoaa minulle 1000e lemmenyöstä. Ne rahat tulisivat tarpeeseen. Takasin exän lainaa. Ei olisi pitänyt. Tämä mies tietää tilanteeni. Tonni on hänelle pikkuraha, hän on jonkin sortin pikkupomo johtavassa suomalaisessa yrityksessä. Jos suostun niin jatkossakin olisi luvassa tämmöisiä rahakaita lemmenöitä. Huomenna pitäisi ilmoittaa kiinnostaako. Perjantaina olisi sitten treffit hotellissa kun hän tulee Helsinkiin.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:23"]

Ei taida kellään olla enää mitään moraalia, kun vielä noin paljon yläpeukkuja? Naisetko noita laittaa vai miehet? Kysyn vaan, että mihin tää maailma on menossa? T: nainen 46v

[/quote]

Kyllästyttää tää moraali sitä ja moraali tätä. Jos on vapaa ihminen ja omasta tahdostaan niin miksi tuomitset?

[/quote]

Siksi, että itseään ei kannata myydä. 

T:itseään arvostava

[/quote]

Onko ne toisensa pois sulkevat asiat? Mistäs tiedät vaikka joku maksullinen arvostaisi itseään äärimmäisen paljon?

[/quote]

Ei arvosta, koska myy omaa identiteettiään eli seksualisuuttaan ja altistaa sen vakaville ongelmille.

Vierailija
62/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota yhteyttä velkaneuvojaan - ihan riippumatta, mitä aiot tehdä tuon panokeikan suhteen. Kaksi tonnia ulosottoon on melkoinen määrä rahaa kuukaudessa. Velkaneuvojille on pitkät jonot, joten kannattaa ruveta toimeen mahdollisimman pian. Hän varmaan osaa neuvoa velkajärjestelyissä yms. 

Ja kannattaa tosiaankin tarkistaa velkapapereista, oletko yhteisvelallinen tämän toisen takaajan kanssa vai oletko taannut jonkin osan yrityslainasta ja se toinen jonkin toisen osan.

Sekin kannattaa muistaa, että yhteisvelallisuus ei ikinä kannata, ei ikinä kuuna kullan valkeana - ei asuntolainoissa eikä yrityslainoissa. Fiksuimmat eivät takaa kenenkään lainoja, ei vaikka olisi minkälainen kultakaivos maalailtu silmien eteen. Yleensä ne ovat kuitenkin silkkaa kissankultaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:47"]Naiset vaan täällä huorailee. Yllätys yllätys.
[/quote]Suomessa on paljon helposti seksiä antavia naisia.

Vierailija
64/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ap:n kannattaisi varmaan avata uusi keskuste koskien takaajien keskinäisiä vastuita. Jos kyseessä on päänmukainen takaus, niin sitten olet kyllä velasta vastuussa, vaikka tuo liikemies saattaa tullakin sen perijäksi regressio oikeuden nojalla. Pankki harvemmin vaan ottaa mielellään sellaisia takauksia, joten saatat päästä pälkähästä kun sinut todetaan maksukyvyttömäksi.

Vierailija
65/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä, miksi joku ei saisi myydä seksuaalisia palveluita jos kerran itse haluaa. Olen nainen, ja jos vaan ulkonäkö (=itseluottamus) antaisi myöten niin kyllä voisin hyvin tienata vähän ekstraa. Joka viikonloppu sadat suomalaiset pokaa kapakasta yhdenillanjuttuja, eikä siitä pidetä mitään hirveää meteliä -mutta sitten jos raha vaihtaa omistajaa niin jo on elinikäiset traumat ja sielu myyty ja elämä pilalla.

Voisiko joku selittää?

Vierailija
66/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin myisin itteeni jos sais noin paljon rahaa

Vierailija
67/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä maksaa horot n:250ruplaa=5€
ja saunabaarissa 2500-3000ruplaa ja sisältää kaiken mitä voi kuvitella.

Vierailija
68/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:38"]

Kipuraja seksistä maksamisessa olisi minulla varmaan 40e.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No kukaan sua nyt ilmaiseksi panis tai tohonkaan hintaan

Vierailija
69/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:47"]

Markka-aikaan mulle tarjottiin 5000 ja se oli vielä eräs toimittaja. Sanoin että en oo huora.

[/quote] aivan varmasti ja nauraa leveesti

No ne ajat lienee ohi ..

tarjoon 50 centtiä

[/quote]

Vierailija
70/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:48"]

Minä en oikein ymmärrä, miksi joku ei saisi myydä seksuaalisia palveluita jos kerran itse haluaa. Olen nainen, ja jos vaan ulkonäkö (=itseluottamus) antaisi myöten niin kyllä voisin hyvin tienata vähän ekstraa. Joka viikonloppu sadat suomalaiset pokaa kapakasta yhdenillanjuttuja, eikä siitä pidetä mitään hirveää meteliä -mutta sitten jos raha vaihtaa omistajaa niin jo on elinikäiset traumat ja sielu myyty ja elämä pilalla.

Voisiko joku selittää?

[/quote]

Yhdenillan jutussa on yhteinen himo ja halu seksiin, maksullisessa seksissä sitä ei ole. Nainen levittää liukkaria rakoonsa, ottaa rahat ja suostuu nussittavaksi haluttomana. Tuo voi vaikuttaa seksualisuuteen ja aiheuttaa esim vulvodyniaa.

Vierailija
71/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:50"]

Voisiko joku selittää?

[/quote]

Yhdenillan jutussa on yhteinen himo ja halu seksiin, maksullisessa seksissä sitä ei ole. Nainen levittää liukkaria rakoonsa, ottaa rahat ja suostuu nussittavaksi haluttomana. Tuo voi vaikuttaa seksualisuuteen ja aiheuttaa esim vulvodyniaa.

[/quote]

Mutta jos minä itse omasta halusta sitä seksiä myisin, niin tuskin se minulle mitenkään vastenmielistä olisi?

Ymmärrän tietty jos hoitelee 10 asiakasta päivässä, ja kelpuuttaa kenet tahansa. Mutta kun tästä ei nyt ollut kyse. Toisaalta tuhansissa parisuhteissa tämänkin viikon lauantaina saunan jälkeen nainen levittää jalkansa ja yrittää ajatella jotain ihan muuta. Eikä saa siitä edes rahaa.

Vierailija
72/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:50"]

Voisiko joku selittää?

[/quote]

[/quote]

Mutta jos minä itse omasta halusta sitä seksiä myisin, niin tuskin se minulle mitenkään vastenmielistä olisi?

Ymmärrän tietty jos hoitelee 10 asiakasta päivässä, ja kelpuuttaa kenet tahansa. Mutta kun tästä ei nyt ollut kyse. Toisaalta tuhansissa parisuhteissa tämänkin viikon lauantaina saunan jälkeen nainen levittää jalkansa ja yrittää ajatella jotain ihan muuta. Eikä saa siitä edes rahaa.

[/quote]

Öh, no ei todellakaan normaalissa parisuhteissa noin tapahdu, itse en ole ikinä harrastanut seksiä ilman kiihottomista. Ja edelleen, vaikka omasta halustasi harrastaisit niin jos kyse ei ole pelkistä seksuaalisista motiiveista, niin se voi aiheuttaa ongelmia seksualisuuteen.

Vierailija
73/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo?

Vierailija
74/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mene mutta älä puhu tekemisistäsi kenellekkään. Your Body your Life your business

Vierailija
75/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Itsearvostuksesi on arvokkaampi kuin tonni. Love and respect yourself, precious girl ❤

Vierailija
76/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyytäisin 5 tonnia ja vetäisin perseet ja antaisin mennä. 

Mikä itsearvostus, rahaa ja seksiä se vaan on. 

Vierailija
77/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien laskujen jälkeen minulle jää hieman yli satanen loppukuuksi. Ei sillä elä.

Vierailija
78/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös aika paljon parisuhdetilanteestasi

Vierailija
79/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta!

Vierailija
80/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin tekstiviestin että OK. Jännittää.