Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies tarjosi 1000e

Vierailija
06.05.2015 |

Eräs tuttu mies tarjoaa minulle 1000e lemmenyöstä. Ne rahat tulisivat tarpeeseen. Takasin exän lainaa. Ei olisi pitänyt. Tämä mies tietää tilanteeni. Tonni on hänelle pikkuraha, hän on jonkin sortin pikkupomo johtavassa suomalaisessa yrityksessä. Jos suostun niin jatkossakin olisi luvassa tämmöisiä rahakaita lemmenöitä. Huomenna pitäisi ilmoittaa kiinnostaako. Perjantaina olisi sitten treffit hotellissa kun hän tulee Helsinkiin.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:12"]Riippuu myös aika paljon parisuhdetilanteestasi
[/quote]ei ole mitään parisuhdetta.

Vierailija
82/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta, kun toiminimeä pystyyn ja ilmotusta verottajalle sitten vaan, lähtee bisnekset rullaamaan ihan laillisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se menny niin, et ei se oo tyhmä joka myy...

Vierailija
84/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ihan ok ja kiva mies niin ainaki ite menisin.

Vierailija
85/103 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin maa halkeaa kuin huora häpeää.

Vierailija
86/103 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa erikoista. Hän ei koskenut minuun sormellakaan. Itse asiassa hän istui koko ajan nojatuolissa. Minä en istunut, jouduin olemaan vaikka minkälaisissa asennoissa poseeratessani hänelle. Välillä hän käski minua esimerkiksi kääntymään tai levittämään enemmän. Sen verran mitä häneen katsoin, ilmekään ei värähtänyt hänen kasvoillaan. Hän oli koko ajan viileä ja etäinen.

Tonni tuli kuitenki. Olo on vähän ristiriitainen. Hän kysyi haluanko tavata toistekin. Luulen että ensikerralla on jotain muuta kuin poseeraamista. Minua vähän jännittää. Jos hän olisi halunnut ihan vaan normiseksiä. Hän kerroin että on taas Helsingissä kahden viikon päästä.

Vierailija
87/103 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:22"]1000e koko yö? Ei kovin hyvä taksa edes.
[/quote]

Voi olla hyvä pano

Vierailija
88/103 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 14:58"]Olipa erikoista. Hän ei koskenut minuun sormellakaan. Itse asiassa hän istui koko ajan nojatuolissa. Minä en istunut, jouduin olemaan vaikka minkälaisissa asennoissa poseeratessani hänelle. Välillä hän käski minua esimerkiksi kääntymään tai levittämään enemmän. Sen verran mitä häneen katsoin, ilmekään ei värähtänyt hänen kasvoillaan. Hän oli koko ajan viileä ja etäinen.

Tonni tuli kuitenki. Olo on vähän ristiriitainen. Hän kysyi haluanko tavata toistekin. Luulen että ensikerralla on jotain muuta kuin poseeraamista. Minua vähän jännittää. Jos hän olisi halunnut ihan vaan normiseksiä. Hän kerroin että on taas Helsingissä kahden viikon päästä.
[/quote]älä mene enää! Et voi tietää mitä se suunnittelee. Olet kohta kahleissa jossain kellarissa!

Vierailija
89/103 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:58"]

Eräs tuttu mies tarjoaa minulle 1000e lemmenyöstä. Ne rahat tulisivat tarpeeseen. Takasin exän lainaa. Ei olisi pitänyt. Tämä mies tietää tilanteeni. Tonni on hänelle pikkuraha, hän on jonkin sortin pikkupomo johtavassa suomalaisessa yrityksessä. Jos suostun niin jatkossakin olisi luvassa tämmöisiä rahakaita lemmenöitä. Huomenna pitäisi ilmoittaa kiinnostaako. Perjantaina olisi sitten treffit hotellissa kun hän tulee Helsinkiin.

[/quote]Jos mies ei ole mielestäsi epämiellyttävä, niin anna mennä.

Vierailija
90/103 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl!

Vierailija
91/103 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua idioottia ap! Etkö tajua, että sua kuvattiin. Ne pissii sua nyt kunnolla linssiin. Älä ole tyhmä!

Vierailija
92/103 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh Huh. Tapasin tämän miehen eilen illalla. Se oli nyt toinen tapaaminen. Tällä kertaa hän koski minuun. Tosin hänellä oli kädessä lateksihanska. Yhdessä vaiheessa minun piti käydä kontilleni jolloin hän liukasti peräaukkoni. Sen verran hän koski minuun. Edelleen kontillani minun piti runkata peräaukkoani hänen mukanaan tuomalla dildolla.

Hänen ilmeettömyytensä on jotenkin karmivaa. Hän istuu siinä nojatuolissa ja antaa käskyjään. Ilmekään ei värähdä, mutta kaipa hän on tyytyväinen koska hän kysyi haluanko edelleen tavata. No, tonni tuli taas puhtaana käteen.

Vierailija
93/103 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on yksi tapaaminen takana. Tällä kertaa hän masturboi. Hän ohjeisti minua jo etukäteen jotta hänen kaavailemansa sessio onnistuu. Hän halusi katsoa kun ulostan. Niinpä minä kyykistyin muovipeitteen päälle ja annoin tulla. Tällä kertaa hän tosiaankin kaivoi elimensä esiin ja runkkasi. Tämä tapaaminen mukaan lukien olen saanut kolme tuhatta puhtaana käteen. En voi olla miettimättä mitä hän keksii seuraavaksi kerraksi. Aina sama hotellihuone. Henkilökunta luulee varmasti että paneskelemme siellä. En tiedä, onkohan hänellä jonkinlainen parafilia?

Vierailija
94/103 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve taas. Nyt olikin rahakas reissu. 2000 euroa. Nyt minua pantiin. Mutta ei hän. Hän toi mukanaan nuoren miehen joka sitten penetroi jokaisen mahdollisen reikäni. Ehdin jo kieltäytyä mutta hän nosti kahteen tuhanteen. Kondomia käytettiin, mutta yhdessä vaiheessa tämä jannu veti ulos takapuolesta ja työntyi emättimeen vaihtamatta kumia. Hän sanoi että jos suostun vähän erikoisempiin juttuihin hän maksaa runsas kätisemmin. Hän muuten istui taas jo perinteisesti siinä nojatuolissa ja katseli. Se jätkä oli ehkä kahdenkymmenen tienoilla. Hänessä saattoi olla ripaus jotain etelämaalaista. En tiedä mistä he toisensa tuntevat. Että semmoista taas.

Vierailija
95/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset elää miten lystää ja sit vanhempana kadutaan, masennutaan ja katkeroidutaan. Pitäiskö yrittää elää siten, että mieli kestää päätökset ja pystyy elää päätöstensä kanssa? Mutta jokainen tekee omat valinnat. Tsemppiä!

Vierailija
96/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki asian hyväksyvät varmaan tykkäisitte, että oma tyttärennekin rahoittaa elantonsa sitten noin?

Vierailija
97/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:15"]Ei muuta, kun toiminimeä pystyyn ja ilmotusta verottajalle sitten vaan, lähtee bisnekset rullaamaan ihan laillisesti.
[/quote]no en kyllä mitään bisnestä ala pyörittämään enkä kyllä millekään verottajalle ilmoita. Minulla on virka toimarina. Mutta kun exällä meni yritystoiminta penkin alle, rupesi minulle tulemaan pankista postia.

Vierailija
98/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies on tuttu ja tietää tilanteesi ja varkas, niin miksei auta ehdoitta?

Vierailija
99/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävis tommoinen tilanne!

Vierailija
100/103 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:20"]

Te kaikki asian hyväksyvät varmaan tykkäisitte, että oma tyttärennekin rahoittaa elantonsa sitten noin?

[/quote]

Jokaisella on oikeus omaan vartaloonsa, jos on asian kanssa sinut ja oikeasti pitää siitä niin mikä kukaan sitä on estämään tai tuomitsemaan?

Asiaa pidetään niiin pyhänä edelleen. Hassua kyllä pelimies on edelleen cool, mutta samalailla toimivaa naista halveksutaan.