mies tarjosi 1000e
Eräs tuttu mies tarjoaa minulle 1000e lemmenyöstä. Ne rahat tulisivat tarpeeseen. Takasin exän lainaa. Ei olisi pitänyt. Tämä mies tietää tilanteeni. Tonni on hänelle pikkuraha, hän on jonkin sortin pikkupomo johtavassa suomalaisessa yrityksessä. Jos suostun niin jatkossakin olisi luvassa tämmöisiä rahakaita lemmenöitä. Huomenna pitäisi ilmoittaa kiinnostaako. Perjantaina olisi sitten treffit hotellissa kun hän tulee Helsinkiin.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:38"]Paljonko takaus on? Kerro, niin koitetaan kaikki palstalaiset pohtimaan sulle muita ratkaisuja. :)
[/quote]yli 70 tuhatta.
Miksi et vaan mene ja sano, että voidaan ottaa uusiksi useamminkin, kunhan hän maksaa sen taatun lainan pois?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:28"]Sanahan tuosta lähtee kiertämään ja kohta miehen kaverit soittaa ja vaatii yön 200€ tai julkaisee huoraamisesi. Onnea valitsemallasi tiellä.
[/quote]tämä mies tuskin levittelee asioitaan. Hänellä on vaimo ja lapsia. Ja vaikkei olisikaan, en usko että hän tekisi niin.
[/quote]
joo miehet ei ikinä rehentele kavereilleen. Vielä jos saa naisen huoraamaan ensimmäistä kertaa. Eipä ihme, että olet takaillut muiden lainoja. Missä tuollainen dorka voi olla toimarina?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:38"]Paljonko takaus on? Kerro, niin koitetaan kaikki palstalaiset pohtimaan sulle muita ratkaisuja. :)
[/quote]yli 70 tuhatta.
[/quote]
Miten sitä maksetaan? Kuukausittain vai erääntyykö kokonaisuudessaan maksettavaksi? Eli lainan ottaja on täysin varaton eikä aio maksaa lanttiakaan?
Eipä sillä exällä ole millä maksaa. Toista tuhatta menee joka kuukausi.
Itse miehenä kuvaisin aktin niin saisi jatkossa ilmaiseksi niin ja kavereille kanssa. ;-)
Jeesatkaa palstalaiset ap:ta. Mitkä olis mahdollisuudet?
Naiset vaan täällä huorailee. Yllätys yllätys.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:44"]Eipä sillä exällä ole millä maksaa. Toista tuhatta menee joka kuukausi.
[/quote]
Ap, voit pankista sopia pienemmät lainan erät ja laittaa lainaan vakuutukset. Se olis hyvä pidemmän aikavälin ratkaisu!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:20"]Te kaikki asian hyväksyvät varmaan tykkäisitte, että oma tyttärennekin rahoittaa elantonsa sitten noin?
[/quote]
Jos tytär on täysi-ikäinen ni mitä se mulle kuuluu vaikka rahottaiski :D Aina tääl vedetään tää lapsikortti esiin
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:44"]Eipä sillä exällä ole millä maksaa. Toista tuhatta menee joka kuukausi.
[/quote]
Ap, voit pankista sopia pienemmät lainan erät ja laittaa lainaan vakuutukset. Se olis hyvä pidemmän aikavälin ratkaisu!
[/quote]
Voit myös kilpailuttaa lainan eri pankeista! Katso mikä olis paras lainan korko. Sun kantsii sopii nää asiat myös toisen takaajan kanssa. Mieluummin siellä hotellihuoneessa sovitte hyvän lainajärjestelyn kuin mitään muuta. Voit myös kysyy lakimiehiltä, miten voisit sanoutua irti takausvastuusta tai junailla takausvastuuta pienemmäksi. Vaihtoehtoja on!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:44"]Eipä sillä exällä ole millä maksaa. Toista tuhatta menee joka kuukausi.
[/quote]
[/quote]
Voit myös kilpailuttaa lainan eri pankeista! Katso mikä olis paras lainan korko. Sun kantsii sopii nää asiat myös toisen takaajan kanssa. Mieluummin siellä hotellihuoneessa sovitte hyvän lainajärjestelyn kuin mitään muuta. Voit myös kysyy lakimiehiltä, miten voisit sanoutua irti takausvastuusta tai junailla takausvastuuta pienemmäksi. Vaihtoehtoja on!
[/quote]
Ja voisihan ton lainan junailla jotenkin lainanottajalle ulosottoon.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:21"]Jos se mies on tuttu ja tietää tilanteesi ja varkas, niin miksei auta ehdoitta? [/quote]se mies on minulle tuttu exän kautta. Itseasiassa hän on toinen takaaja. En sano että tämä mies on mukava. Hänelle tonni on pikkuraha. Ymmärrän kyllä että hän käyttää minua hyväkseen tavallaan. Mutta ei minulla nyt pahemmin vaihtoehtoja ole.
[/quote]
Älä maksa velkaa niin se kääntyy juuri tuolle toiselle takaajalle. Ja, kun hän maksaa takauksen, ei mene luottotiedotkaan.
Näin kävi minun miehelleni: olivat takaamassa ( kaksi henkilöa ) toinen ei maksanut niin koko velka tuli miehelleni , joka maksoi kolme vuotta sitä. Pankkia ei kiinnosta kuka sitä maksaa vaan ainoastaan se, että joku maksaa sen. Ja siltä toiselta ei mennyt luottotiedot. Mieheni olisi voinut oikeusteitse lähteä vaatimaan toiselta korvausta, mutta olisiko koskaan mitään saanut on jo toinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:21"]Jos se mies on tuttu ja tietää tilanteesi ja varkas, niin miksei auta ehdoitta? [/quote]se mies on minulle tuttu exän kautta. Itseasiassa hän on toinen takaaja. En sano että tämä mies on mukava. Hänelle tonni on pikkuraha. Ymmärrän kyllä että hän käyttää minua hyväkseen tavallaan. Mutta ei minulla nyt pahemmin vaihtoehtoja ole.
[/quote]
Älä maksa velkaa niin se kääntyy juuri tuolle toiselle takaajalle. Ja, kun hän maksaa takauksen, ei mene luottotiedotkaan.
Näin kävi minun miehelleni: olivat takaamassa ( kaksi henkilöa ) toinen ei maksanut niin koko velka tuli miehelleni , joka maksoi kolme vuotta sitä. Pankkia ei kiinnosta kuka sitä maksaa vaan ainoastaan se, että joku maksaa sen. Ja siltä toiselta ei mennyt luottotiedot. Mieheni olisi voinut oikeusteitse lähteä vaatimaan toiselta korvausta, mutta olisiko koskaan mitään saanut on jo toinen juttu.
[/quote]
Noni ap. Problem solved! Kiitos palstalaiset! :)
Mutta ei kai tuo voi olla totta että jos toinen takaaja ei maksa niin toinen maksaa kaiken?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:58"]
Eräs tuttu mies tarjoaa minulle 1000e lemmenyöstä. Ne rahat tulisivat tarpeeseen. Takasin exän lainaa. Ei olisi pitänyt. Tämä mies tietää tilanteeni. Tonni on hänelle pikkuraha, hän on jonkin sortin pikkupomo johtavassa suomalaisessa yrityksessä. Jos suostun niin jatkossakin olisi luvassa tämmöisiä rahakaita lemmenöitä. Huomenna pitäisi ilmoittaa kiinnostaako. Perjantaina olisi sitten treffit hotellissa kun hän tulee Helsinkiin.
[/quote]
Tais olla kaks nollaa liikaa
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:44"]
Itse miehenä kuvaisin aktin niin saisi jatkossa ilmaiseksi niin ja kavereille kanssa. ;-)
[/quote]
Itse naisena kuvaisin. Mies varmaan maksaa ton 70 000, jos ei haluu et vaimo ja lapsi saa tietää ihan kaikesta...
Tosin en mä ketään takaiskaan.
Anna sen ukon yhteystiedot, mä oon kanssa ihan peeaa just nyt, varmana lähtisin tonnista naimaan. Yks yö sinne tänne.
Vaikka tää juttu todennäköisesti onkin huuhaata, ei kai kukaan oo niin saatanan tyhmä että alkaa jollekin hörhölle takaajaksi isoon lainaan, niin enpä usko että aivan persaukinen sellaiseksi kelpaakaan.
Eli luulen että tuollainen "jätä maksamatta ni se toinen joutuu sitte maksamaan, khihihii!" Ei oikeasti onnistu. Jos takauspaperiin nimen laittaa ja pankille kelpaa takaajaksi niin kyllä siinä maksun aika koittaa.
Kipuraja seksistä maksamisessa olisi minulla varmaan 40e.
-Mies 29v + 1v-