Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua seurustella :(

Vierailija
03.05.2015 |

Olemme tapailleet pari kuukautta ja mielestäni suhde on kehittynyt hyvin. Eilen juteltiin ja mies yllättäen sanoi, ettei halua seurustella vaan on tyytyväinen nykytilaan, mikä tarkoittaa yöpymistä jomman kumman luona pari kertaa viikossa. Olin todella pettynyt, sillä olin jo ehtinyt haaveilla yhteisestä kodista, kihloista ja jopa perheen perustamisesta. 

Pelkkää seksisuhdetta en halua, mutta toisaalta seksi on oikein hyvää... Pitäisiko jo alkaa katselemaan muita vaihtoehtoja vai roikkua vielä tässä ja odottaa että mies muuttaa mielensä? Apua!!!

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:16"]

Ei mutta oikeasti, tietääkö joku parin kuukauden hengailun jälkeen, että tässä mennään kihloihin ja aletaan lapsia laittamaan? En minäkään naisena haluaisi, että ihminen, jonka olen vain parisen kuukautta tuntenut alkaisi vaatimaan jotain loppuelämän sitoumuksia!

Jotenkin tuntuu kummalliselta tämä, että ihmissuhteille ei anneta aikaa kehittyä, vaan niistä pitäisi pystyä sopimaan kuten työsopimuksesta tai muusta virallisesta...

[/quote]

Mitä sä sekoilet? Panosuhteesta ei tule parisuhdetta edes ajan kanssa.

Vierailija
82/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:22"]

Ei mutta oikeasti, tietääkö joku parin kuukauden hengailun jälkeen, että tässä mennään kihloihin ja aletaan lapsia laittamaan? En minäkään naisena haluaisi, että ihminen, jonka olen vain parisen kuukautta tuntenut alkaisi vaatimaan jotain loppuelämän sitoumuksia!

Jotenkin tuntuu kummalliselta tämä, että ihmissuhteille ei anneta aikaa kehittyä, vaan niistä pitäisi pystyä sopimaan kuten työsopimuksesta tai muusta virallisesta...

[/quote]

[/quote]

Osalla on tullut, ei suurimmasta osasta tietenkään. Ja turha tuollaiseen on jäädä sen toivossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos parin kuukauden yhdessäolon jälkeen toinen ei halua edes seurustella, niin se onhan selvä merkki ettei kiinnosta tarpeeksi. Kihloja ja vauvoja voi suunnitella sitten kun ensin halutaan olla yhdessä.

Vierailija
84/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:22"]

[/quote]

[/quote]

Osalla on tullut, ei suurimmasta osasta tietenkään. Ja turha tuollaiseen on jäädä sen toivossa.
[/quote]
Kyllä panosuhde muuttuu aika nopeasti parisuhteeksi, jos on muuttuakseen...

Vierailija
85/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:12"]

Ap pää pystyyn, kesä tulossa ja mahdollisuus tavata monia, sua enemmän haluavia miehiä :) Vuoden päästä viimeistään vaan naurat, että sellaisenko miehen kanssa olisit halunnut seurustella.

[/quote]

Tai sitten ei. Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän niitä oikeaa parisuhdetta hakevia, kunnon miehiä enää tapaa. Niitä kun on kysyntään nähden vähän, joten menevät kuin kuumille kiville. Sen sijaan näitä kaikenmaailman renttuja ja pelkkää seksi- ja/tai salasuhdetta hakevia taas löytää ihan etsimättäkin.

Vierailija
86/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:53"]

Seksiähän tuo mies vain haluaa. Tee omat johtopäätöksesi.

[/quote]

Tämä on kyllä melkoisen piintynyt käsitys siitä, mitä me miehet ainoastaan naisista haluamme. Asia ei todellakaan ole näin yksioikoinen, vaikka siis onkin niin, että emme kovin hanakasti palloa jalkaan haluakaan.

Vaikka tunnistinkin itseni erittäin hyvin tuosta kakkosviestistä (lapsi todellakin tuli vahingossa, mutta mielestäni olen kyllä ollut ihan hyvä isä ja välit lapseeni erittäin läheiset), niin ei se silti sitä tarkoita, että naisistani olen pelkästään pillua halunnut. Kyllä minä naisten kanssa viihdyn muutenkin ja heidän kanssaan kaikenlaista tykkään touhuta aina lenkillä käynnistä teatteriin ja kaikkea siltä väliltä. Tyttöystäväkseni ei siis ole päässyt pelkästään olemalla hyvä sängyssä, vaan kyllä siihen on vaadittu vähän muutakin.

Me miehet vaan haluamme säilyttää itsenäisyytemme ja langat käsissämme ja tietysti joskus jotain vaihteluakin. Pillu ei siis ole ainut ja määräävä tekijä, vaikka se aika olennainen osa naisessa onkin.

[/quote]
Eiköhän miehet ja naiset ole tässä asiassa samanlaisia; haluaa pitää langat käsissään ja muuta pskaa, kunnes se oikea tulee vastaan. Siitä se mun mielestä on kiinni: Jos ei toiseen palavasti ihastu niin samahan tuota on seksiin käyttää kunnes se oikea tulee vastaan. Turvallisempaakin kun ei ympäriinsä jakele.

Vierailija
87/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:33"]

Ap pää pystyyn, kesä tulossa ja mahdollisuus tavata monia, sua enemmän haluavia miehiä :) Vuoden päästä viimeistään vaan naurat, että sellaisenko miehen kanssa olisit halunnut seurustella.

[/quote]

Tai sitten ei. Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän niitä oikeaa parisuhdetta hakevia, kunnon miehiä enää tapaa. Niitä kun on kysyntään nähden vähän, joten menevät kuin kuumille kiville. Sen sijaan näitä kaikenmaailman renttuja ja pelkkää seksi- ja/tai salasuhdetta hakevia taas löytää ihan etsimättäkin.

[/quote]

Kertoo aina täysin vain omasta laadusta, jos tuntuu ettet törmää tarpeeksi hyviin miehiin riittävästi.

Vierailija
88/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:05"]

Kiitos vielä kaikille neuvoista ja tuesta. :) Olo on edelleen kauhea, itkin puolet yöstä ja sain nukuttua vain pari tuntia. Tiedän, että tämä menee joskus ohi ja elämä jatkuu... Olen vain valtavan pettynyt siihen kun luulin jo löytäneeni sen oikean ja sitten koko juttu onkin ohi.

-ap

[/quote]

Parempi noin kuin kärsiä koko ajan vastustelevassa miehessä roikkumisesta. Voimia.

Vierailija
89/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:12"]

[/quote]

[/quote]
Ei silti kannata olla pessimisti! Itse löysin ihanan miehen yli nelikymppisenä sinkkuiltuani epätoivoisesti sitä oikeaa etsien 20 vuotta. Aina on toivoa!

Vierailija
90/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sama pätee valitettavasti naisiin. 30+ osastolla tarjolla on lähinnä yh-äitejä, kyynisiä avioeron läpikäyneitä tapauksia sekä nirppanokkaisia ikisinkkuja, joille ei kelpaa mikään. Normaalin, tasapainoisen, parisuhdetta ja lapsia haluavan naisen löytäminen alkaa olla todella vaikeaa.

t. mies

Vierailija
91/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:50"]

[/quote]

[/quote]

Sama pätee valitettavasti naisiin. 30+ osastolla tarjolla on lähinnä yh-äitejä, kyynisiä avioeron läpikäyneitä tapauksia sekä nirppanokkaisia ikisinkkuja, joille ei kelpaa mikään. Normaalin, tasapainoisen, parisuhdetta ja lapsia haluavan naisen löytäminen alkaa olla todella vaikeaa.

t. mies

[/quote]

Sama sulle, jos törmäät vain laaduttomiin naisiin liikut väärissä piireissä. Esim. pääkaupunkiseudulla on korkeastikoulutettuja ja laadukkaita sinkkunaisia pilvin pimein - samoin kuin miehiä :)

Tätähän ei sinkku oikeasti usein halua kuulla, koska se tarkoittaisi että itsellä on parantamisen varaa eikä voikaan syyttää niitä "muita" siitä miksei löydä parisuhteeseen sopivaa.

Vierailija
92/105 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän ketjun ja olen täsmälleen samassa tilanteessa :( ollut jo puolivuotta mies sanoo suoraan ettei halua seurustella ja panee muitakin, toisaalta taas puhuu lapsista, naimisiinmenosta ja vannoo rakkautta. Kieroa peliä, sanotaan ettei haluta mitään vakavaa ja sitten vannotaan rakkautta ikää +40. Aion nyt lopettaa suhteen, kun vielä irti pääsen

Vierailija
93/105 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ymmärrä että aikuiset naiset menee tuollaiseen kissa-hiiri-leikkiin, jossa ei muka tiedetä mitä halutaan.

Nykyisen mieheni tapasin niin, että eka treffillä molemmat tiesi että se on nyt tässä. Arvot, kiinnostukset, persoonat, kaikki vain sopi niin yhteen, pidimme toisiamme viehättävinä ja haluttavina. Olisimme voineet jutella ja kävellä käsi kädessä vaikka koko yön. Meillä oli halu jättää muitten deittailu heti, vaikka ei sängyssä oltu oltukaan. Kyllä me se sovittiin ennen kuin pidemmälle mentiin, ja molemmat n. 50-vuotiatia, että ekakerrasta ei ollut kyse.

Seksiä ja sitoutumista ei odoteltu juuri sen enempää.

Tietysti jos seksi ei olisi sujunutkaan, tai olisi tullut jotain muuta dealbreakeria, se seurustelu olisi sitten jossain vaiheessa päättynyt. Mutta se oli heti seurustelua, ei deittailua. Seurustelussa sitten alkaa oppia toisistaan.

Deittailua tein siihen saakka kun löysin omani. Mutta kyllähän sitä aikuinen ihminen nyt yhden tai enintään kahden deitin jälkeen tietää, onko tämä ihminen sellainen jonka kanssa edes haluan alkaa seurustelua. Ei sen selvittämiseen kahta kuukautta mene. Yleensä siihen ei tarvita edes sitä seksiä, kun jo kaikki muu puuttuu.

Naiskentelu on eri asia, eikä siinä kumppania olla hakemassakaan. Mutta silloin pitää olla kaikille selvää ettei tässä sen enempää. Ei se ole missään vaiheessa seurusteluun johtamassakaan. Tarpeiden tyydytystä kun odotetaan sitä oikeaa.

Vierailija
94/105 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo heti alkuun ettei sitoutuminen kiinnosta niin näin se tulee olemaan. PISTE. vähän siimaa annetaan ja paska** puhutaan siksi, että helppoa pill*a saadaan sivussa,( jos ei parempaa satu tulemaan vastaan). jos tälläsen jää roikkumaan se on täysin oma valinta. Aikuisen ihmisen tulisi antaa epätoivotilanteessa järjen voittaa tunteet.

Vierailija
95/105 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Vierailija
96/105 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin poikamiehenä vain seksin perään. Ja tein tämän selkeästi selväksi jokaisen neidon kohdalla. Siitä huolimatta syyttivät "pilluhaukkapaskiaiseksi" johon kysyin aina ettenkö sanonut etukäteen mitä halusin. "Joo mutta mä luulin olevani muutakin..niiskniiskniisk".

Jos nainen on niin helvetin tyhmä ettei ymmärrä selkeää puhetta, kärsiköön myös typeryydestään ja luulohaaveistaan. Kuten vanhempi naiskollega sanoi "keskenkasvuinen pikkupillu ei osannut erottaa hyvää panoa rakastumisesta..."

Vierailija
97/105 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi... jotenki tunnekylmä ja vittumain*n tunnut olevan kun noin ilkeeseen sävyyn syylistät naisia, joita tunteettomasti paneskelet... totta, että oma valinta jos lähtee mukaan mutta mitä jos mies selittää rakastan sua ja muuta p**kaa vaikka pitäisi olla vain seksisuhde eli roikottaa mukana, kun tietää ettei toisen pää kestä.. näitäkin on.. mikä tälläinen mies sitten on?

Vierailija
98/105 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:20"]

Itse roikuin typeryyttäni tuollaisen miehen kanssa on-off-suhteessa yli 4 vuotta ja toivoin hänen muuttavan mielensä. Never again! Kokemuksesta voin sanoa, että laita jutulle piste välittömästi, kun se vielä on melko helppoa. Se toki sattuu hetken, mutta haluat varmaan ennemmin elää sinkkuna ja vapaana tapaamaan unelmiesi miehen kuin haaskata aikaasi väärään tyyppiin, joka selvästikin vain haluaa käyttää sinua hyväkseen. Voin luvata, että tuon miehen heivaaminen on yksi elämäsi parhaista päätöksistä. Itse koin aivan suunnattoman helpotuksen tunteen poistettuani tällaisen miehen kokonaan elämästäni...ja 3 kuukauden kuluttua siitä löysinkin nykyisen mieheni, joka on kaikkea, mitä olen ikinä halunnut! Älä tyydy yhtään vähempään kuin mitä olet etsimässä!

[/quote]

"Käyttää hyväkseen" :D Kun nainen haluaa pelkkää seksiä, hän on vain itsenäinen moderni nainen ja kun mies tekee samaan hän näkee naisen vain objektina. Yläpeukuista päätelleen lähes joka mamma jakaa tuon ajatuksen. Voi viddu teidän lapsellisten naikkosten kanssa...

[/quote]

Tässä on se lapsellinen ero, että naiset eivät esitä haluavansa muuta kuin seksiä jos siis pelkästään sitä haluavat, mutta miesten on pakko esittää haluavansa parisuhteen jotta saisivat seksiä.

Vierailija
99/105 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi

Vierailija
100/105 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden jälkeen mies perääntyy ja suhteen nykytilaksi sanoo tapailun. Vaikka alussa oli täysin eri sävelet. Tuntuu vedätetyltä ja tyhjältä. Ei pysty nyt repeämään...