Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua seurustella :(

Vierailija
03.05.2015 |

Olemme tapailleet pari kuukautta ja mielestäni suhde on kehittynyt hyvin. Eilen juteltiin ja mies yllättäen sanoi, ettei halua seurustella vaan on tyytyväinen nykytilaan, mikä tarkoittaa yöpymistä jomman kumman luona pari kertaa viikossa. Olin todella pettynyt, sillä olin jo ehtinyt haaveilla yhteisestä kodista, kihloista ja jopa perheen perustamisesta. 

Pelkkää seksisuhdetta en halua, mutta toisaalta seksi on oikein hyvää... Pitäisiko jo alkaa katselemaan muita vaihtoehtoja vai roikkua vielä tässä ja odottaa että mies muuttaa mielensä? Apua!!!

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin teinitytön äitinä hirvittää, minkälaiseksi tämä touhu on mennyt. Ei 90-luvun lopulla tarvinnut mitenkään erikseen sopia, että nyt ei tapailla muita. Se oli ihan itsestäänselvää sanomattakin. Silloin ei moniajodeittailua harrastaneet muut kuin paatuneet pettäjät. 

Seksistä on tullut jotenkin halpaa ja merkityksetöntä. Tämä on todella sääli.

Vierailija
62/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:12"] Mitä tää tapailu niin kuin tarkoittaa? Nussitaan jonkun kanssa ja toivotaan, että se muuttuu jossain vaiheessa seurusteluksi? Milloin tällainen touhu on oikein alkanut? Olen viimeksi seurustellut viime vuosituhannen lopulla ja silloin ei tällaista tapailupaneskelukulttuuria ollut ollenkaan. Homma meni niin, että ensin alettiin seurustella ja sitten vasta paneskella. Ja yhden yön jutut sitten erikseen, joku niitäkin harrasti. Jos tavoitteena on seurustelusuhde, joka johtaa avioliittoon, niin mikä järki on aloittaa seksillä? Sehän juurikin johtaa tuohon, että mies jää siihen hengaamaan, koska kyllähän niille pillu aina kelpaa. Jos seksi ei olisi siinä heti ekojen kuukausien aikana kuviossa, niin ei tarvitsisi kenenkään naisen ihmetellä, onko se mies nyt tosissaan vai ei.  [/quote] Olen 23-vuotias, enkä koskaan ole tavannut miestä, joka olisi suostunut aloittamaan suhteen ennen panemista. Tähän asti tosin tapailut ovat jääneet vain tapailuksi eli panemiseksi. Yleensä mies ei halua seurustella, kerran itse lopetin tapailun. Jos olisi 16-vuotiaana deittaillut, niin olisi varmaan voinut olla hitaampi tahti. [/quote] Tällä hetkellä voimme siis me, 30+ iässä olevat mummot kerrankin myhäillä tyytyväisenä iästämme. Laatumiehiä on ainakin omalla kohdallani löytynyt aina eikä mitään vedättäjiä eikä ole edes väkipakolla pitänyt antaa niille kun vasta sitten kun on itse haluttanut. Ei ne miehet ainakaan mun ikäluokassa ole mihinkään koskaan karanneet vaikken ole heti vällyjen väliin hypännytkään :)

[/quote]

Jaa ei vai? Ihan on kuule tuo sama meininki ollut miehillä tässä meidänkin ikäluokassa.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:12"] Mitä tää tapailu niin kuin tarkoittaa? Nussitaan jonkun kanssa ja toivotaan, että se muuttuu jossain vaiheessa seurusteluksi? Milloin tällainen touhu on oikein alkanut? Olen viimeksi seurustellut viime vuosituhannen lopulla ja silloin ei tällaista tapailupaneskelukulttuuria ollut ollenkaan. Homma meni niin, että ensin alettiin seurustella ja sitten vasta paneskella. Ja yhden yön jutut sitten erikseen, joku niitäkin harrasti. Jos tavoitteena on seurustelusuhde, joka johtaa avioliittoon, niin mikä järki on aloittaa seksillä? Sehän juurikin johtaa tuohon, että mies jää siihen hengaamaan, koska kyllähän niille pillu aina kelpaa. Jos seksi ei olisi siinä heti ekojen kuukausien aikana kuviossa, niin ei tarvitsisi kenenkään naisen ihmetellä, onko se mies nyt tosissaan vai ei.  [/quote] Olen 23-vuotias, enkä koskaan ole tavannut miestä, joka olisi suostunut aloittamaan suhteen ennen panemista. Tähän asti tosin tapailut ovat jääneet vain tapailuksi eli panemiseksi. Yleensä mies ei halua seurustella, kerran itse lopetin tapailun. Jos olisi 16-vuotiaana deittaillut, niin olisi varmaan voinut olla hitaampi tahti. [/quote] Tällä hetkellä voimme siis me, 30+ iässä olevat mummot kerrankin myhäillä tyytyväisenä iästämme. Laatumiehiä on ainakin omalla kohdallani löytynyt aina eikä mitään vedättäjiä eikä ole edes väkipakolla pitänyt antaa niille kun vasta sitten kun on itse haluttanut. Ei ne miehet ainakaan mun ikäluokassa ole mihinkään koskaan karanneet vaikken ole heti vällyjen väliin hypännytkään :)

[/quote]

Jaa ei vai? Ihan on kuule tuo sama meininki ollut miehillä tässä meidänkin ikäluokassa.

N37

[/quote]

Komppi tälle. Kokemani ja näkemäni mukaan tätä harrastivat ja harrastavat edelleen myös nuo meitä muutaman vuoden vanhemmat miehet. Just tapailin hetken aikaa miestä +40 joka sitten nimenomaan haki pano- ei parisuhdetta.

Vierailija
64/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:48"]

Miksi kaikkien pitäisi toimia, kuten sinä teet? :D Itse olen alle 30 ja kyllä minun ikäpolveeni ainakin kuuluu, että heti alettaisiin seurustella vaan nimenomaan muutama kuukausi nyt ainakin pohditaan halutaanko juttuun lähteä panostamaan.

[/quote]

Minun on vaikea uskoa, että ihmislaji olisi näin lyhyessä ajassa degeneroitunut niin, että parinvalinnasta olisi tullut näin vaikeaa. Mutta jos nyt onkin niin, että nykynuoret eivät osaa päättää kokevatko jonkun ihmisen viehättäväksi vai ei, niin älkää nyt hyvät ihmiset sotkeko seksiä siihen! Jos kerran on tarkoitus kylmänviileästi parin kuukauden ajan kyttäillä ja harkita, niin pitäkää se seksi kuvioista poissa.

[/quote]

Kyllä sitä valitettavasti saa kyttäillä ihan keskenään, jos ei siihen tapailuun kuulu seksiä.

Vierailija
65/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:06"]

Eikö ketään muuta ahdistaisi, jos parin kuukauden tuntemisen jälkeen alettaisiin vaatia jotain sitoumuksia? Paljon sain alapeukkua, kun tätä kysyin. Itse en, vaikka olen nainen, voisi todellakaan alkaa noin lyhyen ajan jälkeen suut silmät toiselle lupailemaan, vaan varmaan kanssa sanoisin, että en tiedä, haluanko seurustella, vaikka varmaan pitäisi tietysti sanoa se totuus.

Joka on, että en tunne sua niin hyvin, että voisin tietää, mitä kanssasi haluan. Sen näyttää aika. Jos mies alkaisi sitten tiukata määreitä (onko tää seukkaamista, ootko mun tyttöystävä) tai vihjailemaan vielä vakavammasta kuten yhteenmuuttamisesta, nostaisin takuulla kytkintä.

Salamarakastumisia tietysti tapahtuu, mutta aika harvinaisia ne on, sentään. Kai suurin osa ihmisistä tutustuu toisiinsa ja parhaassa tapauksessa kaikki yhdessä vietetty aika alkaa todistamaan sen puolesta, että 1. tunnen tämän ihmisen oikeasti, en vaan kuvittele hänestä sitä ja tätä, 2. pidän tästä ihmisestä, jonka tunnen. Mutta sitä aikaa pitää viettää yhdessä, että näin voi käydä. Ei se onnistu toista pakottamalla ja vaatimuksia esittämällä.

[/quote]

Minusta taas tuntuu, että salamarakastumiset on just niitä, mitkä johtaa avioliittoon ja perheen perustamiseen. Voin olla väärässäkin, mutta lähipiirissä ja itse mukaan lukien, kaikilla homma on mennyt juuri näin. Sitä ennen on ollut suhteita, joissa on ihmetelty ja vatvottu, ei ole tiedetty että eteneekö homma mihinkään vai ei ja sitten onkin jo tullut ero. Jokainen tietysti tekee niinkuin parhaaksi näkee.

[/quote]

No mites kun on salamarakastuminen älyttömän tunnemyräkän kera, muttei salamaetenemistä suhteessa kuitenkaan?  Mites se pitäisi tulkita?

[/quote]

Se toinen osapuoli on varattu.

Vierailija
66/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on mennyt into tapailemiseen, kun se on naisena sitä että saa miettiä millä motiiveilla mies on liikkeellä ja saa miettiä koska pitäisi tai voisi harrastaa seksiä. Harva silti noista jaksaa treffailla viikkoja ilman sänkyjuttuja.

Vierailija
67/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:16"]Ei mutta oikeasti, tietääkö joku parin kuukauden hengailun jälkeen, että tässä mennään kihloihin ja aletaan lapsia laittamaan? En minäkään naisena haluaisi, että ihminen, jonka olen vain parisen kuukautta tuntenut alkaisi vaatimaan jotain loppuelämän sitoumuksia!

Jotenkin tuntuu kummalliselta tämä, että ihmissuhteille ei anneta aikaa kehittyä, vaan niistä pitäisi pystyä sopimaan kuten työsopimuksesta tai muusta virallisesta...
[/quote]

Kyllä sen tietää.

Vierailija
68/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:53"]

Seksiähän tuo mies vain haluaa. Tee omat johtopäätöksesi.

[/quote]

Tämä on kyllä melkoisen piintynyt käsitys siitä, mitä me miehet ainoastaan naisista haluamme. Asia ei todellakaan ole näin yksioikoinen, vaikka siis onkin niin, että emme kovin hanakasti palloa jalkaan haluakaan.

Vaikka tunnistinkin itseni erittäin hyvin tuosta kakkosviestistä (lapsi todellakin tuli vahingossa, mutta mielestäni olen kyllä ollut ihan hyvä isä ja välit lapseeni erittäin läheiset), niin ei se silti sitä tarkoita, että naisistani olen pelkästään pillua halunnut. Kyllä minä naisten kanssa viihdyn muutenkin ja heidän kanssaan kaikenlaista tykkään touhuta aina lenkillä käynnistä teatteriin ja kaikkea siltä väliltä. Tyttöystäväkseni ei siis ole päässyt pelkästään olemalla hyvä sängyssä, vaan kyllä siihen on vaadittu vähän muutakin.

Me miehet vaan haluamme säilyttää itsenäisyytemme ja langat käsissämme ja tietysti joskus jotain vaihteluakin. Pillu ei siis ole ainut ja määräävä tekijä, vaikka se aika olennainen osa naisessa onkin.

Vierailija
69/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:39"]

[/quote]

N37
[/quote]
No eipä ole kyllä sattunut itselle tuollaista tulemaan vastaan, kertaakaan. N37 myös

Vierailija
70/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:20"]

Itse roikuin typeryyttäni tuollaisen miehen kanssa on-off-suhteessa yli 4 vuotta ja toivoin hänen muuttavan mielensä. Never again! Kokemuksesta voin sanoa, että laita jutulle piste välittömästi, kun se vielä on melko helppoa. Se toki sattuu hetken, mutta haluat varmaan ennemmin elää sinkkuna ja vapaana tapaamaan unelmiesi miehen kuin haaskata aikaasi väärään tyyppiin, joka selvästikin vain haluaa käyttää sinua hyväkseen. Voin luvata, että tuon miehen heivaaminen on yksi elämäsi parhaista päätöksistä. Itse koin aivan suunnattoman helpotuksen tunteen poistettuani tällaisen miehen kokonaan elämästäni...ja 3 kuukauden kuluttua siitä löysinkin nykyisen mieheni, joka on kaikkea, mitä olen ikinä halunnut! Älä tyydy yhtään vähempään kuin mitä olet etsimässä!

[/quote]

Avoimilla korteillahan tuo pelaa, typerää väittää hyväksikäytöksi. Jos hän haluaisi käyttää hyväkseen, niin lupaisi ne kihlat, prinsessahäät ja lapset, "vähän myöhemmin". Suoraselkäistä käytöstähän tuo on, kiertelemättä sanoa että tuollainen köykäinen tapailu riittää vaikka tietää, että todennäköisesti suhde loppuu siihen.

Vierailija
71/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:53"]

Seksiähän tuo mies vain haluaa. Tee omat johtopäätöksesi.

[/quote]

Tämä on kyllä melkoisen piintynyt käsitys siitä, mitä me miehet ainoastaan naisista haluamme. Asia ei todellakaan ole näin yksioikoinen, vaikka siis onkin niin, että emme kovin hanakasti palloa jalkaan haluakaan.

Vaikka tunnistinkin itseni erittäin hyvin tuosta kakkosviestistä (lapsi todellakin tuli vahingossa, mutta mielestäni olen kyllä ollut ihan hyvä isä ja välit lapseeni erittäin läheiset), niin ei se silti sitä tarkoita, että naisistani olen pelkästään pillua halunnut. Kyllä minä naisten kanssa viihdyn muutenkin ja heidän kanssaan kaikenlaista tykkään touhuta aina lenkillä käynnistä teatteriin ja kaikkea siltä väliltä. Tyttöystäväkseni ei siis ole päässyt pelkästään olemalla hyvä sängyssä, vaan kyllä siihen on vaadittu vähän muutakin.

Me miehet vaan haluamme säilyttää itsenäisyytemme ja langat käsissämme ja tietysti joskus jotain vaihteluakin. Pillu ei siis ole ainut ja määräävä tekijä, vaikka se aika olennainen osa naisessa onkin.

[/quote]

Mitä sä selität, ei lainaamassasi kommentissa lukenut että MIEHET halyuavat vain seksiä vaan tuo mies

Vierailija
72/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen roikkunut tuollaisessa jo yli 6 vuotta. En saa riuhtaistua itseäni irti.

Vierailija
73/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:57"]

Mulla ainakin on mennyt into tapailemiseen, kun se on naisena sitä että saa miettiä millä motiiveilla mies on liikkeellä ja saa miettiä koska pitäisi tai voisi harrastaa seksiä. Harva silti noista jaksaa treffailla viikkoja ilman sänkyjuttuja.

[/quote]

Eniten mua korpeaa miesten epärehellisyys. Miksi pitää valehdella viikkokausia olevansa ns. tositarkoituksella liikenteessä, kun todellisuudessa on vain ja ainoastaan sen perässä? Miksi ei voi vaan kertoa jo siinä alkumetreillä rehellisesti että on hakemassa vain seksisuhdetta ja siirtyä sitten sellaiseen naiseen, jonka kanssa toiveet kohtaa. Niitäkin naisia kun on, joiden mielestä järvi ei soutamalla kulu. Luulisi olevan helpompaa ihan kaikille, myös miehelle.

Vierailija
74/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:57"]

[/quote]

Eniten mua korpeaa miesten epärehellisyys. Miksi pitää valehdella viikkokausia olevansa ns. tositarkoituksella liikenteessä, kun todellisuudessa on vain ja ainoastaan sen perässä? Miksi ei voi vaan kertoa jo siinä alkumetreillä rehellisesti että on hakemassa vain seksisuhdetta ja siirtyä sitten sellaiseen naiseen, jonka kanssa toiveet kohtaa. Niitäkin naisia kun on, joiden mielestä järvi ei soutamalla kulu. Luulisi olevan helpompaa ihan kaikille, myös miehelle.

[/quote]

Niinpä. Vielä kun itse on sellainen, jolle hyvin kävisi se pelkkä seksisuhde (vaikka parisuhdetta pääasiassa etsin), mutta sitten miehille ei sellainenkaan vaihtoehto tunnu käyvän, vaan se alussa kahvitutustumiset sun muut puheet parisuhteesta ja yhteisistä lomamatkoista muuttuukin vain tapaamisiksi sängyssä esittäen silti samanaikaisesti, että joo kyllä me tässä tutustuaan syvällisesti vaikka tosiasiassa kyse on juuri pelkästä seksistä ja pillun perässä juoksemisesta :D Aikuiset miehet.

Eipä siinä, tuosta johtuen itse ainakin pidän taukoa tästä "tapailusta" ja olen ihan sinkkuna kun on helpompaa itselle henkisesti.

Vierailija
75/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille neuvoista ja tuesta. :) Olo on edelleen kauhea, itkin puolet yöstä ja sain nukuttua vain pari tuntia. Tiedän, että tämä menee joskus ohi ja elämä jatkuu... Olen vain valtavan pettynyt siihen kun luulin jo löytäneeni sen oikean ja sitten koko juttu onkin ohi.

-ap

Vierailija
77/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pää pystyyn, kesä tulossa ja mahdollisuus tavata monia, sua enemmän haluavia miehiä :) Vuoden päästä viimeistään vaan naurat, että sellaisenko miehen kanssa olisit halunnut seurustella.

Vierailija
78/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta oikeasti, tietääkö joku parin kuukauden hengailun jälkeen, että tässä mennään kihloihin ja aletaan lapsia laittamaan? En minäkään naisena haluaisi, että ihminen, jonka olen vain parisen kuukautta tuntenut alkaisi vaatimaan jotain loppuelämän sitoumuksia!

Jotenkin tuntuu kummalliselta tämä, että ihmissuhteille ei anneta aikaa kehittyä, vaan niistä pitäisi pystyä sopimaan kuten työsopimuksesta tai muusta virallisesta...

Vierailija
79/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen tilanne. Odotan, että hän löytäisi toisen ja jättäisi minut lopullisesti - itse en osa irtautua tästä "suhteesta". :(  

Onnea sinulle, että osasit irtautua!! Arvostan!

Vierailija
80/105 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 10:16"]

Ei mutta oikeasti, tietääkö joku parin kuukauden hengailun jälkeen, että tässä mennään kihloihin ja aletaan lapsia laittamaan? En minäkään naisena haluaisi, että ihminen, jonka olen vain parisen kuukautta tuntenut alkaisi vaatimaan jotain loppuelämän sitoumuksia!

[/quote]

Osa pareista salamarakastuu eli ihan mahdollista. Kyllä niitäkin pareja löytyy, jotka on muuttaneet viikon sisällä yhteen, kihloihin alle puolessa vuodessa ja niin edelleen. Ja osa yhdessä vuosien kuluttua vielä.