Petteri Orpo MEDIAN eteen klo 12:25. Mitähän nyt?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dcf8b0b3-ff51-4263-b449-f04eae8fe…
Suomelle oma ydinase?
Kommentit (20)
Punavihervasemmistolaisuus kielletään uudella asetuksella tai somalit palaavat takaisin.
Laitoin jo kravatin kaulaan ja tukan ojennukseen.
Hyvä hallitus ohjelma. Tulkoon sinun työttömyytesi, olkoon sinun leipäjonosi, tapahtukoon sinun sotesi... jne.
Ilmoittaa että hallitus on kaatunut, vaalit järjestetään asap ja sitten vihervasemmisto tulee valtaan. Persut ja Kokoomus laitetaan ikuiseen oppositioon, persut saatetaan myös kieltää rikollisjärjestönä.
Suomi liittyy sotaan Irania vastaan. Reservistä kootaan jalkaväkidiviisioonia jotka lähetetään rintamalle.
On yllättynyt jostain, mutta hallitusohjelma on hyvä.
Petterin puhe:
Kansalaiset, medbörjare, hyvät median edustajat. Olen päättänyt esittää eronpyyntöni tasavallan presidentille tämän tilaisuuden jälkeen. Ei muuta kommentoitavaa. Minä lähden nyt mökille kalastamaan. Kiitos ja näkemiin.
Eilinen suojaosuus moka oli liikaa.
Itsehän en IL:n sivuille eksy ja katsonkin IS:n lähetyksen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi liittyy sotaan Irania vastaan. Reservistä kootaan jalkaväkidiviisioonia jotka lähetetään rintamalle.
Vai tarjotaanko droonin torjunta tietämystä ? kokemusta on .
Oppositio-Antit, nuo tehtaankadun juoksupojat, haluaa myydä Suomen halvalla. ja vastustavat hallituksen ydinvoima-asetuksen ja -lain muutoksia
Erityisesti ylellä on droonituntemusta. löysivät parikkalasta droonin, joka oikeasti oli isäntämiehen roskanpolttopaikka. eikä ylellä ollyt rohkeutta kertoa ja oikaista hysteerisesti tehtyä juttuaan.
Kertoo jotain, mistä Kremlissä vedetään herne nenään.
Ihan sama kun valehtelee kumminkin. Samanlainen valehtelija kuin Trump.
Nyt on syytä lopettaa kaikki askareet ja valmistautua odottamaan Petteriä ryhdikkäässä asennossa.
Ei tehdä tästä nyt spektaakkelia, vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Petterin puhe:
Kansalaiset, medbörjare, hyvät median edustajat. Olen päättänyt esittää eronpyyntöni tasavallan presidentille tämän tilaisuuden jälkeen. Ei muuta kommentoitavaa. Minä lähden nyt mökille kalastamaan. Kiitos ja näkemiin.
tämä aiheuttiaisi suomelle aikamoisen paukun kun 2-3 miljoonaa ihmistä menee kadulle tanssimaan ja juhlimaan.
Ilmoittaa hallituksen kaatuneen.