Taas alkoi ihmettely Catherinen levänneestä ja huolitellusta ulkonäöstä
Kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen. Ei tavallisella pulliaisella olekaan mahdollisuutta samanlaiseen lastenhoitoapuun ja ammattilaisiin jotka tekevät ulkonäöstä huolitellun ennen sairaalasta ulos tuloa.
Tavallinen äiti joutuu itse sukimaan vähän hiuksiaan ja laittamaan itse meikit naamaan ja laittamaan ne samat farkut jalkaan millä tulikin sairaalaan. Ja leipäilystä ei toivoakaan kun pitää kolmen tunnin välein olla itse imettämässä vauvaa, että maidontulo alkaisi.
Että ei ihmekään, että tavalliset pulliaiset näyttävät itse lapsensa synnyttäneiltä toisin kuin kuninkaalliset.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1430614652323.html
Kommentit (231)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:44"]
Joo äiti ja tytär päättäneet. Williamilla ei ollut asiaan mitään sanottavaa.
[/quote]
Yrittihän se W kerran karkuun. Ei onnistunut.
Kun mä synnytin esikoiseni, synnytys oli helppo (kuten raskauskin) ja nopea. Seuraavana päivänä mahduin vanhoihin farkkuihini, meikkasin ja laitoin hiuksetkin. Äitini ihmetteli sitä ja jaksoi hokea, että et kyllä tasan ole juuri synnyttänyt, joku tässä nyt huijaa :)
Kuopuksen kanssa oli jo eri tarina. Raskaus oli vaikea ja päätyi sektioon. Sektion jälkeen olin todella kipeä, uni ei tullut ja kotiinlähtiessä näytin linkouksen läpikäyneeltä Rölli-peikolta :D
Kyllä mä väittäisin, että on mahdollista näyttää ihan hehkeältäkin kotiinlähtiessä, jos kaikki menee nappiin ja kaiken lisäksi on vielä vähän apujoukkojakin (kuten kampaajat, meikkaajat ym)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:58"]
Britit ovat olleet pettyneitä Kateen, koska tämä on jotenkin teennäinen ja epäaito. Eikä ylihoikka olemus heti synnytyksen jälkeen auta asiaa, päinvastoin. Kateen ei voi samaistua, toisin kuin esim Dianaan, sillä vaikka Diana oli loppuaikoinaan varsinkin todella glamourtyyppi, niin hänestä huokui tietynlainen aitous, hän oli aidosti kiinnostunut vierailukohteistaan ja tapaamista ihmisistä (tai onnistui antamaan sellaisen kuvan, toisin kuin Kateparka).
Kate antaa ymmärtää haluavansa hoitaa itse lapsensa, sitten taas palkkaa nannyn ja ottaa tämän jopa lomalle mukaan. Ei siinä mitään kun varaakin on ja kuninkaallisilla on aina ollut nanny, mutta se tekopyhyys ja tavisfeikkaus on niin läpinäkyvää. Olisi aidosti sitä mitä on, eikä esittäisi muuta, ja sitäpaitsi kuninkaallisten tulee palvella kansaa.
[/quote]
Mistähän olet tuommoisia juttuja lukenut, kaipaisi lähdeviitteitä. Oma käsitykseni on, että Kate on kovin suosittu Englannissa. Ei brittien tarvitse voida Kateen samaistua. Ihailu on ehkä lähempänä totuutta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"]
Britit ovat olleet pettyneitä Kateen, koska tämä on jotenkin teennäinen ja epäaito. Eikä ylihoikka olemus heti synnytyksen jälkeen auta asiaa, päinvastoin. Kateen ei voi samaistua, toisin kuin esim Dianaan, sillä vaikka Diana oli loppuaikoinaan varsinkin todella glamourtyyppi, niin hänestä huokui tietynlainen aitous, hän oli aidosti kiinnostunut vierailukohteistaan ja tapaamista ihmisistä (tai onnistui antamaan sellaisen kuvan, toisin kuin Kateparka).
Kate antaa ymmärtää haluavansa hoitaa itse lapsensa, sitten taas palkkaa nannyn ja ottaa tämän jopa lomalle mukaan. Ei siinä mitään kun varaakin on ja kuninkaallisilla on aina ollut nanny, mutta se tekopyhyys ja tavisfeikkaus on niin läpinäkyvää. Olisi aidosti sitä mitä on, eikä esittäisi muuta, ja sitäpaitsi kuninkaallisten tulee palvella kansaa.
[/quote]
Kate muuten kuuluu syntyneen vuonna 1975 ja hänen siskonsa yhtä monta vuotta väitettyä ikäänsä aiemmin. Se selittäisi oikein hyvin sen, minkä vuoksi kummallakin naisella on nelikymppisen naamataulu.
[/quote]
Ja sen miksei Kate anna ammattimeikkaajien meikata itseään vaan aina haluaa itse meikata. Ammattilainen osais läheltä sanoa oikean iän.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"]
[/quote]
Kate muuten kuuluu syntyneen vuonna 1975 ja hänen siskonsa yhtä monta vuotta väitettyä ikäänsä aiemmin. Se selittäisi oikein hyvin sen, minkä vuoksi kummallakin naisella on nelikymppisen naamataulu.
[/quote]
Ja miks tytöt näyttää niin vanhoilta ja äitinsä nuorelta.
Onko se William sitten niin yksinkertainen, seurustelusuhteissa kokematon ja ulkopuolisten manipuloitavissa että Carol ja silloinen Kate M onnistuivat toteuttamaan mahtipontisen suunnitelmansa?
Jos näin on niin sai mitä ansaitsi ja äiti ja tytär ovat myös voittonsa ansainneet.
Itse uskon kyllä että aikoinaan kaksi nuorta ihastuivat ja rakastuivat toisiinsa ja ajan ja yhdessäolon myötä aidosti rakastavat toisiaan.
Varmasti Catherine nauttiikin monesta monarkian antamista eduista mutta luultavasti elää kuitenkin kultaisessa häkissä johon harva meistä olisi valmis elämäänsä vaihtamaan. Että turha haukkua ja kadehtia.
Eikä se jatkuva edustuskunnossa oleminen ole helppoa, kuten jotkut tuntuvat luulevan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:23"]
Turha sääliä Katea, varmasti tiesi mikä on homman nimi kun nai kruununperijän. Eturivin kuninkaallisten oletetaan tarjoavan medialle ja kansalle vastinetta etuoikeuksistaan ja ylläpidostaan. Se kuuluu niiden tehtävänkuvaan. Williamin on ollut vaikea tätä hyväksyä, ja häntä oikeastaan säälin, koska tyyppi syntyi tilanteeseen, ei hinkunut siihen kuten Kate. Introvertin ja äitinsä kohtalon katkeroittaman on varmaan hankala hyväksyä tilannettaan. Toisaalta, voihan hän luopua kuninkaallisesta asemastaan ja silloin hän saisi enemmän vapauksia.
[/quote]
Olihan tosta Katestä aikoinaan juoruja miten oli äitinsä kanssa suunnitellut juonen prinssin nappaamiseksi. William-parka!
[/quote]
joo ja se vaan odotti 10 vuotta että prinssi kosisi, ei mennyt töihin tmv, ei tehnyt mitään järkevää, siksi lempinimi Waity, joksi häntä vieläkin kutsutaan
[/quote]
Oli töissä, mutta uravalinta ei kelvannut paskamedialle. Kate on hyvinkin rakastettu koko Commonwealthissä.
He palkkasivat nannyn myöhään ja heitä on vain yksi. Kulkee tietenkin mukana varsinkin edustusmatkoilla.
Onneksi Will tajusi mitä menetti ennen kuin oli liian myöhäistä.
Kauheeta olis olla Pippa. Se ei tuu ikinä löytämään niin hyvää miestä ku Kate. Prinssi ja puoli valtakuntaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:05"]
194: onko brittihömppämedia sama kuin totuus? Varmasti spekuloidaan vaikka mitä, juorut ja pahantahtoisuus valitettavasti myy. Niinhän Seiskakin menestyy ja "totuuksia" täynnä se on sekin lehti.
[/quote]
Se tiedetään, että Katella oli paikka Edinburghin yliopistossa, mutta hän luopui siitä, piti välivuoden ja meni St. Andrewsiin. Syytä asiaan ei tietenkään tiedä kuin hän itse.
Kyllähän Kate saa ykkösluokan hoivaa kotonaan poissa uteliaiden katseilta! Varmasti on hoitaja ja lääkäri valmiudessa 24 h ja ei tarvitse huolehtia ruuanlaitosta tai mistään arkisesta asiasta kuten taviksilla. Lepää vaan ja Georgea hoitaa nannyt tarvittaessa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:13"]Kauheeta olis olla Pippa. Se ei tuu ikinä löytämään niin hyvää miestä ku Kate. Prinssi ja puoli valtakuntaa.
[/quote]
Ei kaikki tahdo sen mukana tulevia lieveilmiöitä. Ja olisihan Harry tarjolla.
Kate ei todellakaan ollut ainut joka haki yliopistoon Williamin takia.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:16"]Kyllähän Kate saa ykkösluokan hoivaa kotonaan poissa uteliaiden katseilta! Varmasti on hoitaja ja lääkäri valmiudessa 24 h ja ei tarvitse huolehtia ruuanlaitosta tai mistään arkisesta asiasta kuten taviksilla. Lepää vaan ja Georgea hoitaa nannyt tarvittaessa.
[/quote]
Omat vai jonkun toisen nännit?
En ymmärrä mikä tässä on niin hurjaa. Diana oli minusta kasvoistaan paljon freesimmän näköinen synnytettyään. Ei ole yhtä ultrahoikan näköinen, mutta Diana olikin jo luustoltaan paljon leveärakenteisempi kuin Catherine.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:13"]
Onko se William sitten niin yksinkertainen, seurustelusuhteissa kokematon ja ulkopuolisten manipuloitavissa että Carol ja silloinen Kate M onnistuivat toteuttamaan mahtipontisen suunnitelmansa?
Jos näin on niin sai mitä ansaitsi ja äiti ja tytär ovat myös voittonsa ansainneet.
Itse uskon kyllä että aikoinaan kaksi nuorta ihastuivat ja rakastuivat toisiinsa ja ajan ja yhdessäolon myötä aidosti rakastavat toisiaan.
Varmasti Catherine nauttiikin monesta monarkian antamista eduista mutta luultavasti elää kuitenkin kultaisessa häkissä johon harva meistä olisi valmis elämäänsä vaihtamaan. Että turha haukkua ja kadehtia.
Eikä se jatkuva edustuskunnossa oleminen ole helppoa, kuten jotkut tuntuvat luulevan.
[/quote]
Minäkin uskon, että rakastavat toisiaan aidosti. Mutta aika hurja tuo ajatus, että yksinkertainen ja kokematon ihminen ansaitsisi tulla vedätetyksi. Ansaitsiko Williamin äitikin tulla vedätetyksi?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:41"]
Olihan tosta Katestä aikoinaan juoruja miten oli äitinsä kanssa suunnitellut juonen prinssin nappaamiseksi. William-parka!
[/quote]
No varmaan liikkuu tollasia juttuja. Vähemmästäkin.
Mutta vaikka olisikin suunnitellut äitinsä kanssa, niin hyvin on kasvanut vaimoksi jos julkikuva antaa yhtään viitteitä. Ja kai William sen olisi jo heivannut eikä ainakaan tehtailisi lisää lapsia jos olisi ihan karmea.
Äitinsä on kyllä oikea noita-akan perikuva. Pahuus suorastaan huokuu. Ja pikkusisko melkoinen ikipissis vaikka taitaa sekin jo käydä neljääkymppiä.
Miten joku suomalainen voi inhota toisen maan kuningasperheen miniää niin paljon, että satuilee nettipalstalla mitä sattuu?
[/quote]