Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viestitellyt toiselle naiselle

Vierailija
03.05.2015 |

Pitäisiköhän tästä nyt huolestua...?

Minulla on lupa käyttää miehen läppäriä, tänään miehen ollessa aamulenkillä, menin aamukahville läppärin ääreen. Mies oli vahingossa jättänyt facebookinsa auki ja siinä näkyi keskustelut jonkun naisen kanssa.. minä pahana akkana luin tietenkin mitä siinä näkyi. Meni suurinpiirtein näin:

M: "moi, joko pääsit kotiin?"
N: "joo, pääsin. Eikö ollutkin hauskaa eilen? ;)"
M: "joo, en muista milloin viimeksi olisi ollut niin hauskaa..."
*tässä välissä keskustelua kotimatkasta*
N: " milloin voitais nähdä uudestaan"
M: " olis kyllä kiva nähdä, tuun etelään päin tossa kesäkuussa"
N : " ai siis *paikannimi*"
M : "joo :)"
N : " no silloin nähdään ehdottomasti ;) laitellaan viestiä"

vanhempia viestejä en katsonut. ilmeisesti tavanneet miehen työmatkalla pääkaupunkiseudulla. Sen tiedän että mies tapasi siellä paljon uusia tuttuja, ja itseasiassa kysyin että aikooko tavata näitä tuttuja uudestaan (luulin että kaikki olivat miehiä, kun mies niin sanoi) mutta ei kuulemma välttämättä aio. Ja samaan aikaan sopinut jonkun naisen näkemisestä. Eipä noissa viesteissä sikäli mitään pahaa ole... mutta... mitenhän tämä kannattaisi ottaa puheeksi? Takaisin reissusta tullessa mies oli niiiin rakastavaa ja halusi seksiä joka ilta, vaikka yleensä ei enää jaksa siinä vaiheessa kun lapset ovat nukahtaneet. Tosin voihan sekin olla vain sattumaa. Mielipiteitä?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, olen kuullut tuon niin monta kertaa ennenkin.. Siksi tuli ihan sama mieleen itsellekin.

Mitä itse olisitte mieltä tuollaisesta? "Salainen" tapaaminen sovittu vaimon selän takana. Mitään varsinaista pahaa noissa viesteissä ei ollut eikä selvinnyt että esim olisivat yön yhdessä viettäneet.. nyt kyllä ahdistaa niin paljon. ap

Vierailija
42/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseeko se maratonia vai miksi et voi kysyä suoraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ei mikään "salainen" vaan mies oikeasti salaa että aikoo tämän naisen nähdä. ap

Vierailija
44/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:21"]

11, olen kuullut tuon niin monta kertaa ennenkin.. Siksi tuli ihan sama mieleen itsellekin. Mitä itse olisitte mieltä tuollaisesta? "Salainen" tapaaminen sovittu vaimon selän takana. Mitään varsinaista pahaa noissa viesteissä ei ollut eikä selvinnyt että esim olisivat yön yhdessä viettäneet.. nyt kyllä ahdistaa niin paljon. ap

[/quote]

jos ne oli viesteissä varovaisia jutuissaan, ihan varmuuden vuoks? 

Vierailija
45/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, koska moraalini on toisen henkilökohtaisia viestejä kohtaan aika korkea ja tuntuu ihan surkealta että luin nuo viestit. Mutta ehkä se on pienin paha tässä tilanteessa. Ap

Vierailija
46/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö toi nyt oo ihan selvää. Tietysti teet itse omat valintas mutta mä jättäisin miehen enkä haluais kuulla mitään selittelyitä. Mun ajatusmaailmassa flirttailevat viestit ovat pettämistä.

Vierailija
47/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän viestittelyssä mitään tietty väärää o, mut miks sanonu, et kaikki ollu vaa miehii? Ootko ollu koskaan turhasta mustis? jos se miehes ei siks halunnu mainita et oli naisiiki vaikkei siin mitään kummempaa oliskaan ollu? 

Vierailija
48/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, oliko nuo mielestäsi flirttailevia viestejä? Mielestäni mieheni puolelta ei ainakaan. Sen sijaan tapaamisen sopiminen vaimon selän takana on kyllä eron paikka. Lähdetään kohta käymään autolla yhdessä paikassa, lapset jää äitini kanssa tänne. Koitan automatkalla jutella asiasta, jos ei myönnä niin aika selvä homma mielestäni että jotain peliä on? Ap

Vierailija
49/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on ap minustakin aika huolestuttavaa. Petettynä kuulostaa valitettavan tutulta :(
Ehkä tässä vaiheessa voisit ottaa miehen kanssa puheeksi luottamuksen (?). Noihin viesteihin on paha puuttua, kun mies pystyy tarjoamaan niistä vaikka mitä selityksiä. Toisaalta itseni tuntien en tiedä pystyisinkö vaikenemaan niistäkään..

Vierailija
50/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, olen normaali-ihmisen tavoin mustasukkainen eli vain jos on aihetta. Mies itse sanoi että porukkaan kuului miehiä. facebook-kuvat jotka näkyvät minullakin, paljastavat miehen puhuneen ainakin osittain totta. Ap

Vierailija
51/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä pohjalla näiden vastaajien suhteet..ihme nipoilua ja hullua mustasukkaisuutta.

Vierailija
52/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, miten sitten itse suhtautuisit em viestittelyyn? Ap

Vierailija
53/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suhtaudut hyvin asiallisesti tähän, jatka samaan malliin. Turhanpäiväiset ylireahoinnit ovat tuossa aivan turhaa.
Keskustele rauhassa miehesi kanssa asiasta, sinulla on oikeus saada tietää, vaikka oletkin toisen viestejä mennyt katsomaan.

Ja toiseksi, tällaisiako kaikki nykysuhteet ovat? Vähän jos tulee vaikeaa niin juostaan karkuun... Tietty pettäminen on asia erikseen mutta tässäkään sitä ei välttämättä ole tapahtunut. Itse en koe että pieni flirtti olisi eded pettämistä.

Vierailija
54/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vika kun pihtaat pimppaa.

Vierailija
55/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä sit on vaan kaveri. Mun miehellä on myös naispuoleisia ystäviä, joiden kanssa voi mennä jopa saunaan. Hui! Vaikea kuvitella, että pettäisi. Mutta niin käy, jos on käydäkseen. En mä ala miestä vahtimaan. Aikuinen ihminen tuo on ja ymmärtää oikean väärästä. Jo alkumetreillä sovittiin, että ennemmin jättää kuin pettää.

Mielestäni miehesi viestit kuulostivat täysin viattomilta. Jos olet taipuvainen mustasukkaisuuteen, ei miehesi välttämättä halua kuormittaa sinua tavallaan turhalla tiedolla. Eli että on tapaamassa ystävää, muttei kerro, että kyseessä on naispuoleinen ystävä. On luultavasti samalla viivalla miespuolisten ystävien kanssa.

Vierailija
56/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ihan rauhallisesti joo suhtaudun, mutta sisäisesti en. ahdistaa kyllä paljon ja koitan tässä punnita, kuinka paha tällainen homma on. Toisaalta mies itse on hyvinkin mustasukkainen ja lukenut itse viestini työkaverini (miespuolinen) kanssa. Siis ihan niin että avasi facebookini, etsi viestit ja luki. Eihän siellä vitsinheittoa kummempaa ollut, puitiin työkaverin avioeroa ja juteltiin töistä. Joten sikäli ehkä ei ole niin paha jos olen miehen viestejä lukenut. Tosin tuosta miehen tapauksesta on jo vuosia aikaa ja itse olen miehelle luvan antanut että senkus luet jos mieli tekee.

Koko ajan käyn päässä läpi viestejä ja ilmi tullutta juttua ja ajatukset pyörii siihem malliin etten saa otetta oikein mistään kohtaa.

27 viestiin en viitsi edes kommemtoida mitään.

ap

Vierailija
57/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, on mullakin miespuoleisia ystäviä. Siinä on se ero, etten salaile sitä. Kysyn mieheltä, että onko ok jos lähden x:nn kanssa kahville. Ja se on ok. Sama toimii mielestäni toisin päin myös. Jos hommaan liittyy salailua, se on kaikkea muuta kuin ok. Ap

Vierailija
58/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko juttelit miehen kanssa?

Vierailija
59/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:07"]28, on mullakin miespuoleisia ystäviä. Siinä on se ero, etten salaile sitä. Kysyn mieheltä, että onko ok jos lähden x:nn kanssa kahville. Ja se on ok. Sama toimii mielestäni toisin päin myös. Jos hommaan liittyy salailua, se on kaikkea muuta kuin ok. Ap
[/quote]

Juuri näin! Ei kyse ole siitä, ettei saisi olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä/kavereita. Asia muuttuu epäilyttäväksi siinä vaiheessa, kun niitä pitää salailla puolisolta.

Positiivinen homma tuossa miehesi viestinvaihdossa on ap kuitenkin se, että miehesi ei vaikuta olevan mitenkään innokkaasti mitään ekstrareissua olevan järjestämässä mihinkään... Mainitsee vain, että tulee joskus kesäkuussa. Tuo nainen sen sijaan vaikuttaa innokkaammalta. Ovatko avoimesti fb-kavereita? Jos ovat, niin hyvä. Jos taas eivät ole, on outoa että viestitellään, mutta pidetään tuttavuutta piilossa.

Vierailija
60/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ihan selkeästi varsinainen lumppu viesteistä päätellen. Eukko jo kuvittelee miehesi kullin eteensä.