Mies viestitellyt toiselle naiselle
Pitäisiköhän tästä nyt huolestua...?
Minulla on lupa käyttää miehen läppäriä, tänään miehen ollessa aamulenkillä, menin aamukahville läppärin ääreen. Mies oli vahingossa jättänyt facebookinsa auki ja siinä näkyi keskustelut jonkun naisen kanssa.. minä pahana akkana luin tietenkin mitä siinä näkyi. Meni suurinpiirtein näin:
M: "moi, joko pääsit kotiin?"
N: "joo, pääsin. Eikö ollutkin hauskaa eilen? ;)"
M: "joo, en muista milloin viimeksi olisi ollut niin hauskaa..."
*tässä välissä keskustelua kotimatkasta*
N: " milloin voitais nähdä uudestaan"
M: " olis kyllä kiva nähdä, tuun etelään päin tossa kesäkuussa"
N : " ai siis *paikannimi*"
M : "joo :)"
N : " no silloin nähdään ehdottomasti ;) laitellaan viestiä"
vanhempia viestejä en katsonut. ilmeisesti tavanneet miehen työmatkalla pääkaupunkiseudulla. Sen tiedän että mies tapasi siellä paljon uusia tuttuja, ja itseasiassa kysyin että aikooko tavata näitä tuttuja uudestaan (luulin että kaikki olivat miehiä, kun mies niin sanoi) mutta ei kuulemma välttämättä aio. Ja samaan aikaan sopinut jonkun naisen näkemisestä. Eipä noissa viesteissä sikäli mitään pahaa ole... mutta... mitenhän tämä kannattaisi ottaa puheeksi? Takaisin reissusta tullessa mies oli niiiin rakastavaa ja halusi seksiä joka ilta, vaikka yleensä ei enää jaksa siinä vaiheessa kun lapset ovat nukahtaneet. Tosin voihan sekin olla vain sattumaa. Mielipiteitä?
Kommentit (67)
Ap tässä moi.
Ollaan edelleen autossa, kirjoitan kun mies tankkaa nyt.
En ole saanut miehedtä mitään irti. Ensin kyselin että aikooko tavata näitä uusia kavereitaan tai onko pitänyt yhteyttä - ei ole eikä varmaan aio.
Kyselin kaikkea, kieltää vaan.
Lopulta sanoin että on vähän sellainen fiilis että salaat jotain. Ei kuulemma salaa mitään, ei yhtään mitään eikä ooe tehnyt mitään sellaista mistä voisin mieleni pahoittaa. Muuttui kokonaan, hiljaiseksi ja äreäksi eikä keskustelusta tule mitään. Annan vielä yhden mahdollisuuden kertoa ja sitten kerron mitä näin. Palaan vielä täbnekin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:30"]
Ap tässä moi. Ollaan edelleen autossa, kirjoitan kun mies tankkaa nyt. En ole saanut miehedtä mitään irti. Ensin kyselin että aikooko tavata näitä uusia kavereitaan tai onko pitänyt yhteyttä - ei ole eikä varmaan aio. Kyselin kaikkea, kieltää vaan. Lopulta sanoin että on vähän sellainen fiilis että salaat jotain. Ei kuulemma salaa mitään, ei yhtään mitään eikä ooe tehnyt mitään sellaista mistä voisin mieleni pahoittaa. Muuttui kokonaan, hiljaiseksi ja äreäksi eikä keskustelusta tule mitään. Annan vielä yhden mahdollisuuden kertoa ja sitten kerron mitä näin. Palaan vielä täbnekin.
[/quote]
Mä sanoisin vaan, että lopeta se saatanan paskanjauhaminen, oon nähnyt ne viestit x:n kanssa.
Älä kerro heti tarkallaan, mitä näit (tai miten vähän), kysy sen sijaan, että miten ne treffit sen naisen kanssa sitten kesäkuussa tms. joutuu mies vastaamaan avoimemmin, kun ei voi olla varma oletko nähnyt jotain jo ennen joidenkin viestien mahdollista poistamista..
Mulla oli tuollainen tilanne miehen kanssa. Miehen joka oli siis meistä se mustasukkainen yksilö vielä.... Näin tosiaan viestejä ja kun niistä kysyin, sain vastaukseksi halveksivan: "miten voit edes ajatella musta tuollaista" ja "ei ole mitään kerrottavaa, mitään en ole tehnyt" paskanjauhantaa...
No tulihan se totuus lopulta ilmi, onneksi.
Sinulle ap sanon, että vaikka mies mahdollisesti ei olisi pettänyt tai pettämässä sinua, niin älä luota sokeasti saavasi vielä nyt vastauksia. Voimia!! (Toivottavasti lähetän niitä turhaan)
Aika selvä juttu.
a) Mies oli sanonut aplle että oli vain miehiä, eli valehteli suoraan.
b) Mies on itse kaivanut apn facebookista viestejä ollessaan mustis. Pettämiselle alttiithan itse yleensä käyttäytyy juuri näin, epäillen toista ilman syytä.
c) Mies hermostuu huomattavasti kun asiasta yrittää keskustella.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:00"]
Aika selvä juttu.
b) Mies on itse kaivanut apn facebookista viestejä ollessaan mustis. Pettämiselle alttiithan itse yleensä käyttäytyy juuri näin, epäillen toista ilman syytä.
[/quote]Minä kyllä hermostuisin huomattavasti, jos toistamiseen tivattaisiin asiasta jota ei ole tapahtunut. Siis epäiltäisiin ja syyllistettäisiin turhasta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:00"]
Aika selvä juttu.
[/quote]Minä kyllä hermostuisin huomattavasti, jos toistamiseen tivattaisiin asiasta jota ei ole tapahtunut. Siis epäiltäisiin ja syyllistettäisiin turhasta.
[/quote]
Miehen luulisi ymmärtävän jos itsekin on mustis-tyyppiä.
Tai siis en tiedä onko vanhempia viestejä, ei välttämättä, mutten halunnut sen kummemmin selata, ettei jää "jälkeä" että olen viestejä selaillut. Luin vaan mitä näytöllä näkyi. Ap
No harrasti kanssasi seksiä, koska oli tuolla työreissullaan vehdannut tuon toisen naisen kanssa ja sen innoittamana halusi sua...
...apua
Onko sun mies M? Sori, luulin että se on jo eronnut. Väitti niin jo vuosi sitten helmikuussa.
Tuo tuli minullekin mieleen... tiedän vaan sen että mies kyllä vietti koko illan miesporukassa koska tunnettuun humalaiseen tapaansa laittoi minulle "rakastan sinua niin paljon" viestejä pitkin iltaa, viimeisen kerran kolmelta yöllä ja facebookiin oli laitettu monia kuvia miehestä tässä porukassa yöllä. En tiedä miten hemmetissä etenen tämän asian kanssa, tällaista en olisi ikinä voinut kuvitella. Jos kysyn, niin mies totta kai kieltää kaiken. Ap
4, jos olisit ollut mun miehen kanssa, niin miehen facebook-kaverina olisit kyllä huomannut että mies on naimisissa koska hänellä on mm hääkuviamme ladattuna sinne. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:08"]4, jos olisit ollut mun miehen kanssa, niin miehen facebook-kaverina olisit kyllä huomannut että mies on naimisissa koska hänellä on mm hääkuviamme ladattuna sinne. Ap
[/quote]
Sori, yritin olla bitsikäs. Onneksi et mennyt lankaan.olen alapeikkoni ansainnut.
"Kuules, siitä reissusta vielä. Olisko jotakin kerrottavaa siihen liittyen? Ja nyt ois parasta puhua totta".
Läväytät viestit miehen silmien eteen, jos talekeltelee. Kysy onko hänestä todellakin sopivaa käyttäytyä tuolla tavalla muiden naisten kanssa parisuhteessa ollessa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:08"]4, jos olisit ollut mun miehen kanssa, niin miehen facebook-kaverina olisit kyllä huomannut että mies on naimisissa koska hänellä on mm hääkuviamme ladattuna sinne. Ap
[/quote]
Kannattaa tarkastaa ne asetukset. Mun eksällä oli mun kuvat piilotettuna muilta naisilta. Läpeensä kiero paska kun oli.
Omalla kokemuksellani sanoisin, että kun mies/nainen pettää, alkaa hän osoittaa ylimääräistä kiinnostusta myös vakikumppanilleen. Ilmeisesti peitelläkseen salasuhdettaan, koska kun vakikumppani saa huomiota, ei hän epäilisi mitään. Myös kasvava morkkis selän takana tehdyistä juoksuista saa olemaan extrakiltti puolisolle, eli jotenkin hyvitellään tekemisiä, vaikka puoliso ei vielä sitä hyvittelyiksi tajuakaan.
mutta mies olisi voinut laittaa sellaisen eston, ettei kuvat kaikille näy. ehkä vaimolle ihan ikioman ryhmän, missä on hääkuvat ja lasten kuvakansiot ja profiilissa lukee "naimisissa". Mietipä ap sitä....
63 on oikea ap... miksi pitää tulla huijaamaan toisten ketjuihin?