Mies viestitellyt toiselle naiselle
Pitäisiköhän tästä nyt huolestua...?
Minulla on lupa käyttää miehen läppäriä, tänään miehen ollessa aamulenkillä, menin aamukahville läppärin ääreen. Mies oli vahingossa jättänyt facebookinsa auki ja siinä näkyi keskustelut jonkun naisen kanssa.. minä pahana akkana luin tietenkin mitä siinä näkyi. Meni suurinpiirtein näin:
M: "moi, joko pääsit kotiin?"
N: "joo, pääsin. Eikö ollutkin hauskaa eilen? ;)"
M: "joo, en muista milloin viimeksi olisi ollut niin hauskaa..."
*tässä välissä keskustelua kotimatkasta*
N: " milloin voitais nähdä uudestaan"
M: " olis kyllä kiva nähdä, tuun etelään päin tossa kesäkuussa"
N : " ai siis *paikannimi*"
M : "joo :)"
N : " no silloin nähdään ehdottomasti ;) laitellaan viestiä"
vanhempia viestejä en katsonut. ilmeisesti tavanneet miehen työmatkalla pääkaupunkiseudulla. Sen tiedän että mies tapasi siellä paljon uusia tuttuja, ja itseasiassa kysyin että aikooko tavata näitä tuttuja uudestaan (luulin että kaikki olivat miehiä, kun mies niin sanoi) mutta ei kuulemma välttämättä aio. Ja samaan aikaan sopinut jonkun naisen näkemisestä. Eipä noissa viesteissä sikäli mitään pahaa ole... mutta... mitenhän tämä kannattaisi ottaa puheeksi? Takaisin reissusta tullessa mies oli niiiin rakastavaa ja halusi seksiä joka ilta, vaikka yleensä ei enää jaksa siinä vaiheessa kun lapset ovat nukahtaneet. Tosin voihan sekin olla vain sattumaa. Mielipiteitä?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:42"]
24, miten sitten itse suhtautuisit em viestittelyyn? Ap
[/quote]
En mitenkään, eikö saa viestitellä jos onkin väärää sukupuolta? Olisitko täällä skitsoamassa jos nuo viestit olisi miehen kanssa, vai olisiko jotain homoerottisia viboja etsinnässä?
Antakaa toisillenne ilmaa ja vapautta, jos toinen haluaa jotain muuta, niin sitten lähtee ei ole teidän vahtimisitanne kiinni.
Ovat avoimesti facebook-kavereita. Nainen oli lisätty kaveriksi keskellä yötä, joskus yhden maissa ja tästä kysyin mieheltäni, hän kertoi mitä kautta oli tutustunut naiseen ja keskustelu päättyi siihen. Naisen profiilista ei näy muuta kuin profiilikuva, kaikki muu on piilotettu, ei siis näy onko tahollaan naimisissa tms. Ap
Niin ja en ole jutellut vielä miehen kanssa, about tumnin päästä viimeistään lähdetään. En todellakaan lasten aikana rupea juttelemaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:28"]Ovat avoimesti facebook-kavereita. Nainen oli lisätty kaveriksi keskellä yötä, joskus yhden maissa ja tästä kysyin mieheltäni, hän kertoi mitä kautta oli tutustunut naiseen ja keskustelu päättyi siihen. Naisen profiilista ei näy muuta kuin profiilikuva, kaikki muu on piilotettu, ei siis näy onko tahollaan naimisissa tms. Ap
[/quote]
Hyvä että ovat sentään "avoimesti" kavereita. Kertoiko mies naisesta ihan luontevasti vai vältellen?
Jos mies kertoi naisesta ihan auliisti jne... Niin mun mielestä sun ei kannata eikä tarvitse vielä murehtia. Voihan se olla, ettei se kesäkuun tapaaminen tule koskaan tapahtumaan edes. Tai jos tapahtuu, niin miehesi silloin etukäteen kertoo siitä sinulle.
No niin, alkoi ärsyttämään sen verran tuo miehen käytös, että sanoinpa ihan suoraan mitä olen nähnyt. Mies oli ensin aika vaisu, mutta sitten alkoi pyydellä anteeksi ja sanoi, ettei aio koskaan tehdä samaa virhettä uudelleen ja poistaa naisen facebookista eikä pidä yhteyttä enää niihin uusin tuttavamiehiinkään.
Mutta en saanut nyt irti sitä, että mitä oikeasti on tapahtunut. Suutahdin sen verran, että lähdin ulos kotoa vähän tuulettamaan aivoja, toisin sanoen istun tässä puistonpenkillä kännykkä kourassa ja mietin että mitä helvettiä nyt pitäis tehdä... Onko mies harrastanut seksiä tämän naisen kanssa, tai jopa pahempaa, rakastunut häneen.
Kiitos kaikille myötäelämisestä, mä lähden kohta takaisin kotiin ja yritän mahdollisimman rauhallisesti keskustella asiasta.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"]
Tä sit on vaan kaveri. Mun miehellä on myös naispuoleisia ystäviä, joiden kanssa voi mennä jopa saunaan. Hui! Vaikea kuvitella, että pettäisi. Mutta niin käy, jos on käydäkseen. En mä ala miestä vahtimaan. Aikuinen ihminen tuo on ja ymmärtää oikean väärästä. Jo alkumetreillä sovittiin, että ennemmin jättää kuin pettää. Mielestäni miehesi viestit kuulostivat täysin viattomilta. Jos olet taipuvainen mustasukkaisuuteen, ei miehesi välttämättä halua kuormittaa sinua tavallaan turhalla tiedolla. Eli että on tapaamassa ystävää, muttei kerro, että kyseessä on naispuoleinen ystävä. On luultavasti samalla viivalla miespuolisten ystävien kanssa.
[/quote]Suosittelisin käymään sukupuolitauti testeissä. Ukkosi "saunoessaan" ehtinyt jo moneen koloon ruikkaamaan.