Mikä on sukusi suurin salaisuus/häpeän aihe
Kommentit (159)
Serkkuni ryösti Siwan puukon kera ja joutui ansaitusti vankilaan.
Onhan tuo huumeisiinkin sekaantunut ja muutenkin ihan seko tyyppi.
Kyläänkään ei sitä koskaan uskaltanut pyytää, ettei vain saisi tietää missä asutaan (jouduttiin laittamaan osoite- ja puhelinnumerotiedot salaisiksi tuon hullun takia) vaikka silloisen naisensa kanssa saivat samaan aikaan lapsen kun mekin esikoisen.
Olis ollu ihan mukavaa kutsua lasten pikkuserkku esim synttäreille.
Olis kerranki päässy alkoholin/tupakan/pössyttelyn keskeltä leikkimään ikäistensä kanssa ja temmeltämään isolle pihalle (asutaan ok talossa maalla) ja näkemään muutakin kuin sitä ankeutta.
Tiedossa kuitenkin oli, että serkkuni "ystäväpiirinsä" kanssa oli ennenkin käynyt mm murtautumassa tuttujen luona kun raha oli tiukassa, siitä ei vain oltu mihinkään ilmoiteltu, ettei vain suvun maine menisi jos asia kävisi ilmi.
Siitähän ei passaa rikkaassa porvarisuvussa kysellä.
Kerran erehdyin äidiltäni asiasta kysymään kun kuulin, että oli siskonsa (tämän rikollisen äidin) kanssa puhunut puhelimessa ja heti kyllä annettiin ymmärtää, että ko asiasta ei puhuta pihahdustakaan yhtään minnekkään.
Sain vihat niskaani kun vanhempani saivat tietää, että olin asiasta keskustellut mieheni kanssa aikoinaan.
Nooh, se eukko pyörii vieläkin samoissa piireissä, serkku on Vaasan rantahotellissa ja lapsi kai sijoitettiin tuon eukon sukulaisille johonkin. Surullista.
Serkku jonka isä ei ole hänen äitinsä silloinen aviomies vaan eräs kaikkien tuntema muusikko. Tästä ei ikinä puhuta vaikka koko suku sen nykyään jo tietää.
Juoppo, itsemurha. Lehtolapsi joka annettu pois heti synnyttyään. Poika joka ei koskaan saa tietää kuka isänsä oli eikä sitä tiedä kukaan. Lisää alkoholisteja.
Isoisoisäni tuomittiin kuolemaan 20-luvulla (en tiedä miksi). Hän pääsi pakenemaan ja muutti sukunimensä siihen nimeen, joka minullakin on. (Sain tietää muutama vuosi sitten, kun mietin nimemme alkuperää. :D sukunimeni onkin vain peitenimi)
Ei tietääkseni mitään, pari itsemurhaa mutta ei kai siinä mitään erikoista ole. Huumeitakaan ei tietääkseni ole käyttänyt muut kuin minä.
Isoisäni äidille tuotiin isoisäni veljen avioton vauva. Vauvan äiti vain sanoi, että tossa on "Oskarin " lapsi ja lähti iäksi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 06:04"]Jammu setä, eikä siitä sen enempää..
[/quote]
:(
Isoisä joi paljon ja kävi ryyppyreissuillaan huorissa, sai hivin joka eteni aidsiksi saakka. Tartutti myös mummon ja molemmat kuolivat siihen. Asia pidetään visusti salassa. Kaikkien muiden tietoon he kuolivat "keuhkokuumeeseen"
Meidän suvussa kaikki aina pitää salata ja totuutta ei saa kertoa. Mm. Kun mieheni pahoin piteli minut, viiko ennen sukujuhlia, niin oma äitini käski kertoa että olen ollut pyörä onnettomuudessa.
Tai esim. Se kun enoni vaimo sai lapsen toisen miehen kanssa, niin kaikille aina vakuutteli sen lapsen olevan hänen oma, koska ei halunnut myöntää että vaimo petti häntä, hänen ollessa pitkillä työmatkoilla.
Ja kaiken huippu kävi myös näissä samaisissa sukujuhlissa joita ennen minä "kaaduin pyörällä" . Kun eräs sukulainen, joka oli suunnilleen minun ikäinen oli lähiaikoina kertonut minulle että lähtee katkolle huumeiden käytön takia, niin hänen vanhemmat kertoi näissä juhlissa minulle että heidän poikansa on espanjassa työ jaksolla, eikä siksi päässyt paikalle. Tuli huvittunut oli siinä muiden ihmetellessä miten hienoa että tästä pojasta on tullut niin menestynyt jne. Kun itse tiesin totuuden.
Isän puolen sukulaisilla on enemmän tai vähemmän ongelmia alkoholin kanssa ja yksi huumeidenkin käyttäjä löytyy. Erään sukulaisen ex-mies oli narsisti ja meinasi pilata koko suvun välit. Mieheni suvussa on ihan ihme suhde kiemuroita. Poika seurustelee isänsä exän kanssa yms.
Meillä on suvussa joku murhaaja josta en edes tiedä mitään kun kukaan ei suostu hänestä puhumaan.
Jammu setä, eikä siitä sen enempää..
Turhia ovat tuollaiset aloitukset, missä vain penätään jotakin ilman että itse antaisi mitään. Minun puolesta joutaa vaieta kuoliaaksi tämä ketju.
UP