Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on toimivat aamurutiinit

Vierailija
09.01.2022 |

Millaiset aamurutiinit teillä on? Saatteko tehtyä näitä suositeltuja meditaatioita ja aamujumppia? Jos teillä on kumppani ja/tai perhe saman katon alla, miten aamunne sovitetaan yhteen?

Kommentit (363)

Vierailija
161/363 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös sängystä. Kahvi tippumaan, vitamiinit naamaan ja juon pari kuppia vettä. Pissalle, pesen kainalot, alapään ja kasvot. Vedän vaatteet ylle, rasvaan naamaan, kampaan tukan ja pistän kiinni ja dödöä kainaloon. Juon kahvia, mikrossa tehty kaurapuuro ja banaani. Tähän ehkä menee puoli tuntia. Alan töihin. Olen kotona töissä. Ei väliä miltä näyttää.

Vierailija
162/363 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin usein heti herättyä kun heppi on vielä pystyssä. Sitten kahvit tippumaan, kahvit alas ja aamukakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/363 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, paskalle, suihkuun, laittautuminen, vaatteet päälle ja ovesta ulos tunnissa. En viitsi herätä yhtään aikaisemmin, joten jumpata ja joogata ja meditoida ei ehdi. Syön myös aamiaisen yleensä vasta töissä.

Vierailija
164/363 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on teidän aamuseksi??

Vierailija
165/363 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään noin 6.45.

Suihkuun. 

Suihkun jälkeen hortoilen ympäriinsä pyyhkeessä ja kuuntelen jotain Youtubesta. 

Keitän kapselikeittimellä kupillisen kahvia ja annan sen jäähtyä.

Pukeudun. 

Kuivaan hiukset. 

Meikkaan. 

Juon kahvin ja syön aamiaista, jos siltä tuntuu. 

Silmäilen uutisia juodessani.

Kerään läppärin ja muut kamat laukkuun. 

Yleensä tässä vaiheessa on vielä hetki aikaa, joten teen jonkun pienen kotityön, kuten tyhjennän astianpesukoneen. 

Keitän toisen kupin kahvia ja otan sen mukaan. 

Käyn hyvästelemässä yhä nukkuvan sulhasen. 

Puen päälle ja lähden töihin. 

Vierailija
166/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäivätyössä ollessani torkutin viime tippaan, nousin ylös, kävin vessassa, vaatteet niskaan, jotain nopeaa ruuan tapasta kuvun alle ja töihin. Koko rumba vei kymmenisen minuuttia. Hiuksia tai meikkiä ei tarvinut huolehtia, sillä työpukuun kuului hiukset peittävä hattu eikä kukaan muukaan meikannut töihin. Suihkussa käyntiä ei jätetty aamuun.

Vasta työttömäksi jäätyäni on muodostunut joitain mielekkäitä aamurutiineja, joita eivät sen jälkeen tulleet osa-aikatyöt ole horjuttaneet. Kun töitä on pari päivää viikossa työaamuina jaksaa hyvin herätä ajoissa. Uskon, että kokoaikatyö taas ajaisi kiireisiin aamuihin. Olen vasta 35, mutta en usko että jaksaisin ikinä enää tehdä 40 tuntista työviikkoa.

Vierailija
167/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heräsi tänä aamuna jotenkin energisen innokkaana, joten äsken olin hänelle myöskin erityisen kiltti, ihan tässä keittiön pöydän ääressä. Sitten suihkuun ja nyt etätöitä kahvin loppuja juoden. Spontaaninen seksi maistuu parhaalta.

Vierailija
168/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäpäivinä herätys 7.30. Joskus pääsen sängystä vasta kasilta. Yökkärin alle verkkarit ja villasukat jalkaan Vessa ja aamupesut. Tietsikka päälle ja kahvit tulemaan. Aamupalaa työnteon ohessa.

Toimistopäivinä herätys 7.00. Vessa, aamupesut ja suihku. Teevesi kiehumaan ja aamupalaa meikatessa ja samalla aamutv:tä katsoessa. Pukeutuminen ja lähtö töihin n. 8.40. Olen todella hidas aamuisin, enkä tiedä mihin mun aikani kuluu.

Vierailija
169/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 5.30 sekä kännykällä että kelloradiolla, kännykkään torkku päälle ja kelloradiosta lyhyet aamu-uutiset ja sää jonka aikana venyttelen makuulla jos viittsin. Hampaiden pesu ja suihku. Kahvi tippumaan kun värkkään jotain nopeaa kevyttä aamupalaa, hedelmiä tai jotain. Puen vaatteet ja heitän meikkiä naamaan jos viitsin. Aamupala+kahvi+lääkkeet+someselailu ja sitten töihin. Etätöissä eroaa siten että käyn iltaisin suihkussa ja aloitan aikasemmin laittautumattomana työt, lopetan samaan aikaan iltapäivällä koska pidän lounastauolla siestan päikkäreineen.

Vierailija
170/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys klo 06, aamupesut, koiran aamuruuat, oma aamupuuro, meikki ja hiustenlaitto, koira ulos, töihin.

Vierailija
171/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään 04:30, siihen perään itämainen levitointi n. 1 h, jonka jälkeen syön, puen, aamutoimet ym, 1h ja 5:00 lähden töihin.

Vierailija
172/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet sanovat juovansa kahvia. Sehän haiseekin kuvottavalle. On päihde johon voi tulla riippuvaiseksi. Ois se nyt noloa jos ei päivä alkaisi ilman tuollaista juomaa. Ja se paha haju juojan hengityksensä.

Maitoa sämpylän kanssa ja menoksi.

Vierailija
173/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä ja ns normaalit aamurutiinit aamukahveineen...

Monena aamuna ole nyt kuunnellut musiikkia, kuukausi sitten koronaan menehtynyttä esp. CARLOS MARINia... Hän oli loistava laulaja, loistava esiintyjä ja minkä vaikutelman hänestä sai: synnynnäinen hurmuri! Aloitti esiintymisensä jo 8-vuotiaana, levyttäen jne. ; silloiselta lempinimeltään *pieni Caruso*

(Il Divo)

Vierailija
174/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 5.30, lääkkeet, vessa+suihku, kahvi tippumaan, kissoille ruuat, pihalle tupakalle, kahvinjuontia+aamun uutiset kännykästä, töihinlähtö 6.15.

En kyllä keksi mihin väliin mahduttaisin puolen tunnin jumpan, meditaation tai hölkän. Toisaalta en myöskään keksi mitä hyötyä niistä mulle olisi tuohon ajankohtaan ängettynä, joten en sen suuremmin päätäni asialla vaivaa.

Vierailija
175/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko täällä palstalaisilla lapsia, kuulostaa utopistiselta nuo "puolessa tunnissa olen työpaikalla"? Jos heräisin kuudelta, ehtisin itse syödä aamupalan ennen lapsen hoitoon vientiä, mutta en ole millään muotoa aamuihminen, niin pitää herätä hieman ennen seitsemää ja laittaa lapsi valmiiksi ja itselle vaatteet päälle ja viedä hoitoon. Sen jälkeen onnistuu itseen keskittyminen, siis aamupala ja vaikka meikkaus, jos olen menossa jonnekin kotoa.

Vierailija
176/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä ei tarvitse tällaisia.

Minua kiinnostaa, miten kotona päivänsä viettävät saavat päivänsä käyntiin.

T. Itsekin työtön

Mies herää aikaisemmin, keittää kahvit ja selailee nettiä tai puuhaa omiaan. Mä herään sen jälkeen, juon kahvin ja poltan tupakan ja sitten lähdetään jonnekin tai katotaan sarjoja tai leffaa jos ei tuu muut työttömät kaverit käymään.

Tänä aamuna oli kiva yllätys kun mies herätti , puuhaili rätti kädessä ja oli siivonnut vessan ja keittiön ja huikkas et "ostin sulle neljä kaljaa ja croisantin kun kävin kaupassa" Tämä ei oo kauheen harvinaista, ja välillä naurattaa että meidän sukupuoli roolit on toistepäin, tällä hetkellä istun sohvalla ja juon kaljaa ja mies imuroi :D

Ja ei, en oo pyytänyt tai pakottanut, tykkää vaan siivota ja ymmärtää et mä en ja meillä toimii hyvin näin :D

Vierailija
177/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin joogata aamuisin siirsin herätystä puoli tuntia aikaisemmaksi. Pakkasin laukun edellisenä iltana.

Puuro hautui joogan aikana eikä tarvinnut kahvilla viettää niin paljon herätysaikaa.

Nyt etätöissä ei selkeitä rutiineja.

Vierailija
178/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon perse paljaaks ja sinne niittaan kertymiä aamujäykkyyden aikaan!

Vierailija
179/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys

WiFi päälle

Pissalle

Silmätipat

Hammaspesu

Pyöräilyvaatteet päälle

Napit korviin ja äänikirja päälle

Autotallista pyörä ulos ja siitä polkemaan töihin.

Vierailija
180/363 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko täällä palstalaisilla lapsia, kuulostaa utopistiselta nuo "puolessa tunnissa olen työpaikalla"? Jos heräisin kuudelta, ehtisin itse syödä aamupalan ennen lapsen hoitoon vientiä, mutta en ole millään muotoa aamuihminen, niin pitää herätä hieman ennen seitsemää ja laittaa lapsi valmiiksi ja itselle vaatteet päälle ja viedä hoitoon. Sen jälkeen onnistuu itseen keskittyminen, siis aamupala ja vaikka meikkaus, jos olen menossa jonnekin kotoa.

On lapsia, mutta hoitavat itse aamu toimensa ja suoriutuvat itsenäisesti kouluunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi