Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostunut halaamaan paria sekuntia illalla!

Vierailija
02.05.2015 |

Kun menin taas jälleen aikaisemmin nukkumaan! Juoksi perkele pakoon! Mikä olisi sopiva rangaistus tästä nöyryytyksestä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen että teillä on syvempi kommunikaatio-ongelma. Pääjuttu tässä ei ole seksin tai halauksien puute, vaan se, että teillä ei jostain syytä kommunikaatio pelaa. Minä jos olisin sinä niin laittaisin ukaasin: pariterapiaan tai loppu suhteelle. Lapset kyllä selviää, eikä vihamielisessä ympäristössä kasvaminen ole mikään optimaalinen vaihtoehto. Rakastatko miestäsi? 

Vierailija
22/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus siun kanssas! Hirveä draama ja kostoteatteri siitä että toinen ei jaksa halata.

Vaikka iältäsi olet aikuinen, niin henkisesti taidat olla vielä teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies luulee että halaat vain kun haluat seksiä eikä vapun juhlinnan takia jaksa? Luuluuko teillä arkeen suukkoja ja haleja ilman panopakkoa?

Vierailija
24/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoi juosta karkuun kuitenkin! Kumpi on rasittavampaa, halata pari sekuntia kuin juosta karkuun? Miksi juuri MINUN pitää aina olla paitsiossa näissä asioissa ja mies kuvittelee voivansa alusta loppuun päättää, koska mikään fyysinen kontakti sopii? Niin ja mihinkään parisuhdeterapiaan ei lähde. Ap

Vierailija
25/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 09:29"]Jos mies luulee että halaat vain kun haluat seksiä eikä vapun juhlinnan takia jaksa? Luuluuko teillä arkeen suukkoja ja haleja ilman panopakkoa?
[/quote] ei täällä vauvaperheessä mitään vappua olla sillä tavalla juhlittu. Mies kyllä saattoi niin luulla, mutta olisiko sitten sanonut eikä saatana juossut karkuun! Joskus kuuluu, joskus ei. Suurin ongelma on se, että mies kuvittelee voivansa yksin säädellä noita asioita, koska olen itse ollut vuosia passiivinennonoissa asioissa. Ap

Vierailija
26/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies välillä seisoo kädet sivuilla, eikä halaa takaisin. Tuntuu todella mukavalle - not. :/

Vierailija
27/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 09:34"]Oma mies välillä seisoo kädet sivuilla, eikä halaa takaisin. Tuntuu todella mukavalle - not. :/
[/quote] joo sitäkin tuo on tehnyt usein. Ap

Vierailija
28/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenpä testin: alan suhtautua mieheen täysin kaverillisesti ja oikein osoitan epäsuorasti, etten enää halua häntä. Saa nähdä, miten reagoi vai reagoiko mitenkään. Ap

Vierailija
29/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva rangaistus on epilaattoria munakarvoihin.

Vierailija
30/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toinen halaa takaisin, niin väitämpä että jossakin mättää. Sillon myös aloitteen tekijällä on syytä katsoa peiliin. Syyllistätkö halaamattomuudesta suoraan? Ainakin mun viimeisetkin halailuhalut menis siihen, seksistä puhumattakaan.

Vierailija
31/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkä siitä sitten syyllistetään epäsuorasti? On mullakin helvetti oikeus ilmaista tarpeitani. Ap

Vierailija
32/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up