Ette omista itseänne
Kommentit (12)
kukas mun kehosta päättää, jos en minä itse? 🙄
Näin hupsua väitettä kuin ap ilkeää selittää, en ookaan kuullut pitkiin aikoihin.
Mulla on oikeus rääkätä kehoani,a😁
Vierailija kirjoitti:
Syöksy sukkana sementtiin🙄 Minä omistan oman kehoni ja teen kaikkia sitä koskevat päätökset. Yksinoikeudella.
Tuleva uusi tartuntatautolaki,pakkorokotukset,ei sinulla ole päätösvaltaa omaan kehoosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöksy sukkana sementtiin🙄 Minä omistan oman kehoni ja teen kaikkia sitä koskevat päätökset. Yksinoikeudella.
Tuleva uusi tartuntatautolaki,pakkorokotukset,ei sinulla ole päätösvaltaa omaan kehoosi
Alapeukuttaja näköjään pitää siitä että muut päättävät hänen asioistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöksy sukkana sementtiin🙄 Minä omistan oman kehoni ja teen kaikkia sitä koskevat päätökset. Yksinoikeudella.
Tuleva uusi tartuntatautolaki,pakkorokotukset,ei sinulla ole päätösvaltaa omaan kehoosi
Tulet näkemään, että minulla on edelleen kaikki oikeudet omaan kehooni. Samoin kaikilla muillakin. Me nimittäin olemme niitä, jotka kehomme kanssa joudumme elämään, vikoineen päivineen.
En ole koskaan äänestänyt koska en halua että muut päättävät asioistani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöksy sukkana sementtiin🙄 Minä omistan oman kehoni ja teen kaikkia sitä koskevat päätökset. Yksinoikeudella.
Tuleva uusi tartuntatautolaki,pakkorokotukset,ei sinulla ole päätösvaltaa omaan kehoosi
Samalla tavalla sinäkin olet rokotusohjelman läpikäynyt, kun ei ole haluttu tappaa helposti torjuttaviin kulkutauteihin
Vierailija kirjoitti:
kukas mun kehosta päättää, jos en minä itse? 🙄
Valtio päättää. Sinä olet valtion omaisuutta koska suomessa on käyttörikos ja sinut voidaan tuomita siitä mitä teet itsellesi.
tottakahan tuo on. Et voi päättää että synnytkö tähän maailmaan, etkä voi myöskään päättää siitä että eläisit ikuisesti. Etkä hirveästi voi vaikuttaa tuossa välissäkään mihinkään. Hengitys on pakollista, syöminen lähes pakollista.
Olet ylempiarvoisen käyttötavara.
Syöksy sukkana sementtiin🙄 Minä omistan oman kehoni ja teen kaikkia sitä koskevat päätökset. Yksinoikeudella.