Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan juhlapäiviä! Ihan oikeasti! :(

Vierailija
30.04.2015 |

Erosin vuosi sitten ja olen vasta nyt tajunnut miten yksinäinen olen. Kaikki ystäväni ovat parisuhteessa tai heillä on lapsia, joten ketään ei kiinnosta viettää aikaa kanssani.

Joulu, pääsiäinen, uusi vuosi, vappu... Juhannuksen tulen sentään olemaan töissä. Tosi kiva katsella facebookista toisten biletyskuvia, grillailuhetkiä ja ihania hetkiä perheen kanssa. Itse en ole vielä päättänyt mitä teen, juon baarikaapin tyhjäksi ja töllötän telkkaria/istun koneella. 

Edes nettikavereista kukaan ei ole juttelemassa minulle, kun kaikki bilettävät. En oikein tiedä paikkoja missä voisin tutustua ihmisiin (netissä), omeglea olen joskus kokeillut, mutta siellä 9/10 on jotain kiimaisia runkkaajia. 

Randomia kokeilin joskus, mutta parikymppisenä tunsin itseni siellä ihan epämääräiseksi creeperiksi niiden 10-14-vuotiaiden seurassa. 

Paikkakunnan ainoat baarit ovat kauheita räkälöitä. Jos sinne menee yksin niin irtaat spurgut liimautuvat kylkeen välittömästi. 

Huoh.. Ulkona on ihana ilma, olisi kiva grillata. :(

T. N21

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän aina olla töissä juhlapäivinä. Ei tarvitse olla yksin, saa hyvää palkkaa ja kukaan ei muutenkaan halua tehdä noita vuoroja niin pomokin tykkää minusta.

Vierailija
42/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon...
N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun menet yksin grillaamaan. Jos asut kerrostalossa niin eiköhän siihen joku tule seuraksi.

Vierailija
44/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos ystäväsi ovat parisuhteessa ja heillä on lapsia? Itse ainakin vietin juhlapyhiä ystävieni kanssa silti, vaikka olin kaveriporukan ainut sinkku.

Vierailija
45/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miten nuoret parikymppiset ihmiset jäävät noin yksin. Ettekö ole koulussa, töissä? Eikö teillä ole harrastuksia? Kai teillä nyt JOSKUS niitä ystäviä on ollut, mihin ne on jääneet?

Ette ikinä vaikuta edes kovin katkeroituneilta tai ihmisvihaisilta, miksi jäätte yksin? Mikä teissä on vikana?

Ymmärrän että vanhemmat, työttömät ihmiset jäävät yksin ja ketkeroituvat. Kun niistä kouluajoistakin on niin paljon aikaa.

Vierailija
46/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:41"]

Mitä sitten jos ystäväsi ovat parisuhteessa ja heillä on lapsia? Itse ainakin vietin juhlapyhiä ystävieni kanssa silti, vaikka olin kaveriporukan ainut sinkku.

[/quote]

Jos kysyn kuulumisia ja huikkaan että "Mitäs te meinasitte vappuna tehdä?" ja vastaukseksi tulee " Ihan vaan miehen/perheen kanssa keskenään. :)" Niin eipä tuohon voi hirveästi tunkea.

Vierailija
47/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:41"]Mitä sitten jos ystäväsi ovat parisuhteessa ja heillä on lapsia? Itse ainakin vietin juhlapyhiä ystävieni kanssa silti, vaikka olin kaveriporukan ainut sinkku.
[/quote]

Sama täällä, mutta toisin päin. Kyllä sinkkuystäväni ovat meille tervetulleita grillaamaan ja istumaan iltaaa. Tänäänkin on tulossa pariskunta puolivuotiaan kanssa ja kaksi sinkkuystävää. Ja meillä siis on 2 vuotias ja kohta toinen lapsi tulossa

Vierailija
48/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:41"]

[/quote]

Jos kysyn kuulumisia ja huikkaan että "Mitäs te meinasitte vappuna tehdä?" ja vastaukseksi tulee " Ihan vaan miehen/perheen kanssa keskenään. :)" Niin eipä tuohon voi hirveästi tunkea.

[/quote]

"Eli ette oo menossa minnekkään juhliin? Hei oisko kiva vaikka grillata yhdessä?"

Vierailija
49/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:41"] Mitä sitten jos ystäväsi ovat parisuhteessa ja heillä on lapsia? Itse ainakin vietin juhlapyhiä ystävieni kanssa silti, vaikka olin kaveriporukan ainut sinkku. [/quote] Jos kysyn kuulumisia ja huikkaan että "Mitäs te meinasitte vappuna tehdä?" ja vastaukseksi tulee " Ihan vaan miehen/perheen kanssa keskenään. :)" Niin eipä tuohon voi hirveästi tunkea.   [/quote] "Eli ette oo menossa minnekkään juhliin? Hei oisko kiva vaikka grillata yhdessä?"

[/quote]

"Kyllä me nyt varmaan vietetään kuitenkin ihan perheen kesken nämä lomat.. Kun kuitenkin muuten ollaan aina töissä. :)"

Vierailija
50/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kuitenkin joku sinne bilettämään on menossa, eli kaikki eivät ole perheellisiä. Miksi et mene näiden mukaan?

Vierailija
51/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:41"] Mitä sitten jos ystäväsi ovat parisuhteessa ja heillä on lapsia? Itse ainakin vietin juhlapyhiä ystävieni kanssa silti, vaikka olin kaveriporukan ainut sinkku. [/quote] Jos kysyn kuulumisia ja huikkaan että "Mitäs te meinasitte vappuna tehdä?" ja vastaukseksi tulee " Ihan vaan miehen/perheen kanssa keskenään. :)" Niin eipä tuohon voi hirveästi tunkea.   [/quote] "Eli ette oo menossa minnekkään juhliin? Hei oisko kiva vaikka grillata yhdessä?"

[/quote]

"Kyllä me nyt varmaan vietetään kuitenkin ihan perheen kesken nämä lomat.. Kun kuitenkin muuten ollaan aina töissä. :)"
[/quote]

No siinä tapauksessa kannattaa tutustua uusiin ihmisiin. Me kyllä saadaan useimmat viikonloput olla perheen kesken, joten kyllä se edes vappuna on kiva saada ystäviä kylään.

7

Vierailija
52/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelufoorumit? Mistä olet kiinnostunut? Chattihuoneet? Omegle? Treffipalstallakin voi etsiä pelkästään ystäviä.

Vierailija
53/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi kerholainen. En tosin ole sinkku, mutta mies on poissa vapun, joten joudun mätänemään yksin.

Vierailija
54/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:39"]

Senkun menet yksin grillaamaan. Jos asut kerrostalossa niin eiköhän siihen joku tule seuraksi.

[/quote]

En ole ap, mutta koitin joskus tuota taktiikkaa. :D Naapurit mulkoilivat lähinnä oudosti ja säälivästi, että tuolla se naapurin friikkityttö käristää kyrsää yksinään.

Vierailija
55/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin bilettää! Osta kunnon kajarit millä irrottelet aina juhlapyhinä. Miks mennä bileisiin kun bileet voi pitää kotona.

Vierailija
56/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös n. parikymppisenä hirveän yksin. Nyt vähän reilu kolmikymppisenä on mies ja kaksi lasta ja miehen sosiaalinen perhe ja uusia ystäviä, eli tilanne voi kyllä parantua.

Perheet saisivat tehdä enemmän asioita yhdessä jo aikuistuneiden lastensakin ja vanhustenkin kanssa, niin ihmisen ei jäis noin yksin. Joskus on vaan paha mäihä ja omista uusist opiskelupiireistä tai harrastuksista ei löydy ystäviä, niin ois hyvä, jos jokaisella olisi kuitenkin perhe.

Vierailija
57/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi yksinäinen myös. Poikaystävä on opiskelijakamujensa kanssa, kaikki kaverit jotka opiskelee on myös opiskelijakavereidensa kanssa. Kaverit jotka ei opiskele on kumppanien/perheiden/tinderpanojen/yms kanssa.

Joteeen minä jään yksin.
T. N20

Vierailija
58/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:52"]

Keskustelufoorumit? Mistä olet kiinnostunut? Chattihuoneet? Omegle? Treffipalstallakin voi etsiä pelkästään ystäviä.

[/quote]

Keskustelufoorumeilla ei keskustelu ole kovin aktiivista (siksi roikunkin av:lla), onko chattihuoneet enää edes juttu? Minä olen törmännyt vain johonkin Suomi24 chatteihin ja niissäkin on vain pervoja kinuamassa seksiä. Omegle ja treffipalstat menee samaan kastiin. 

EN nyt oikeasti halua olla negativiinen tai pessimistinen, mutta nämä tavallisimmat vaihtoehdot olen oikeasti jo kokeillut. :(

Vierailija
59/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:42"]

En voi käsittää miten nuoret parikymppiset ihmiset jäävät noin yksin. Ettekö ole koulussa, töissä? Eikö teillä ole harrastuksia? Kai teillä nyt JOSKUS niitä ystäviä on ollut, mihin ne on jääneet?

Ette ikinä vaikuta edes kovin katkeroituneilta tai ihmisvihaisilta, miksi jäätte yksin? Mikä teissä on vikana?

Ymmärrän että vanhemmat, työttömät ihmiset jäävät yksin ja ketkeroituvat. Kun niistä kouluajoistakin on niin paljon aikaa.

[/quote]

En ole ap, mutta vastaan silti. Jos on esimerkiksi kiusattu koulussa, on aikuisenakin suhteellisen vaikea tutustua uusiin ihmisiin huonojen kokemusten pelossa. Toisaalta juurikin ne arvokkaat lapsuudenystävät ja koulukaverit voivat tästä syystä puuttua. Kun lisätään vielä esim. muutto opintojen perässä uudelle paikkakunnalle, on sotku valmis. Olen itsekin saanut kutsuja vapun ja uudenvuoden viettoon vasta tutustuttuani nykyiseen kihlattuuni, jolta onneksi löytyi suurempi kaveripiiri. Pidän itseäni tässä suhteessa onnekkaana. "Omia" ystäviä minulla tosiaan oli ennestään huikeat kolme kappaletta, joista kaikki asuivat eri paikkakunnilla.

Ap, vaikutat mukavalta ihmiseltä, toivottavasti vappusi sujuu hyvin :). Tsemppiä vaikeaan tilanteeseen!

Vierailija
60/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverit juo jokaviikonloppu, ja tietenki juhlapäivinä juo myös. Itseä ei juominen taas hirveästi kiinnostanut.