Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan juhlapäiviä! Ihan oikeasti! :(

Vierailija
30.04.2015 |

Erosin vuosi sitten ja olen vasta nyt tajunnut miten yksinäinen olen. Kaikki ystäväni ovat parisuhteessa tai heillä on lapsia, joten ketään ei kiinnosta viettää aikaa kanssani.

Joulu, pääsiäinen, uusi vuosi, vappu... Juhannuksen tulen sentään olemaan töissä. Tosi kiva katsella facebookista toisten biletyskuvia, grillailuhetkiä ja ihania hetkiä perheen kanssa. Itse en ole vielä päättänyt mitä teen, juon baarikaapin tyhjäksi ja töllötän telkkaria/istun koneella. 

Edes nettikavereista kukaan ei ole juttelemassa minulle, kun kaikki bilettävät. En oikein tiedä paikkoja missä voisin tutustua ihmisiin (netissä), omeglea olen joskus kokeillut, mutta siellä 9/10 on jotain kiimaisia runkkaajia. 

Randomia kokeilin joskus, mutta parikymppisenä tunsin itseni siellä ihan epämääräiseksi creeperiksi niiden 10-14-vuotiaiden seurassa. 

Paikkakunnan ainoat baarit ovat kauheita räkälöitä. Jos sinne menee yksin niin irtaat spurgut liimautuvat kylkeen välittömästi. 

Huoh.. Ulkona on ihana ilma, olisi kiva grillata. :(

T. N21

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itse juhlat ja kutsu sinne sellaisia joilla ei ole ketään, tai ei ole varaa edes ruokaan. Älä keskity itseesi liikaa, on muitakin jotka samassa tilanteessa.

Tiedän millaista se on kun jää nuo negatiiviset levyt päässä soimaan ne pitää heti katkaista! Olet kuitenkin varmaan ihan terve? Iloitse siitä näin aluksi. Sulla on siis mahdollisuudet vaikka mihin. Haleja ja hauskaa vappua! Ei tää päivä sen kummempi ole.

Vierailija
22/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Oma kumppani ei ole koskaan ollut vuosien aikana kanssani juhlapäivinä. En juo alkoholia joten ei kukaan halua olla mun kanssa, edes se oma mies. Muutamia ystäviä eikä heitä kiinnosta/muuta tekemistä. Jokainen juhlapyhä on minulle itkua ja surua, nyttekin makaan sohvalla verkkareissa kyynel silmässä koska oloni on niin yksinäinen ja unohdettu. T. N20 ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:42"]

Yhden käden sormilla voi laskea ne juhlapyhät kun olen johonkin porukkaan päässyt juhlimaan..Nytkin aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja väkeä virtaa joka paikkaan, mutta minä olen yksikseni kotona.

Joskus aiemmin saatoi kysyä ihmisiltä mitä he tekevät vappuna/juhannuksena ja vastaukseksi tuli aina jotain epämääräistä. Siispä lopetin kysymisen ja yksin olen ollut.

Tää fiilis on aivan hirvee ja pahenee vaan, jos erehdyn facebookin avaamaan..Eikö tähän olis mitään ratkaisua? Meitä kohtalotovereita on kuitenkin useampi..

N27

[/quote]No, eipä kuulosta kovin mukavilta ja seurallisilta ihmisiltä. Klikkiytyneitä. Oikeat ystävät vielä odottavat sua :)

Vierailija
24/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:42"]Yhden käden sormilla voi laskea ne juhlapyhät kun olen johonkin porukkaan päässyt juhlimaan..Nytkin aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja väkeä virtaa joka paikkaan, mutta minä olen yksikseni kotona. Joskus aiemmin saatoi kysyä ihmisiltä mitä he tekevät vappuna/juhannuksena ja vastaukseksi tuli aina jotain epämääräistä. Siispä lopetin kysymisen ja yksin olen ollut. Tää fiilis on aivan hirvee ja pahenee vaan, jos erehdyn facebookin avaamaan..Eikö tähän olis mitään ratkaisua? Meitä kohtalotovereita on kuitenkin useampi..   N27 [/quote] Just samat fiilikset. Itkettää kun erehtyy edes vilkaisemaan ulos ikkunasta! Asuttaispa samalla paikkakunnalla niin voitais viettää vappua yhdessä, me kaikki yksinäiset luuserit :)

[/quote]Mutta miksi sitä vappua pitäisi oikeastaan viettää? Eikö se ole vaan sellanen traditio ei siinä ole edes mitään erityistä syytä miksi juhlitaan. No, joo: työ, lakkiaiset... Eiköhän se ole vaan karnevaali ryyppäykseen.

Vierailija
25/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti ole olemassa mitään kaveritreffipalstaa netissä? Selvästi tuntuisi olevan kysyntää. Joku bittinikkari, tästä liikeidea?

Vierailija
26/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mr alapeukku iskee jälleen?

Vierailija
27/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:26"]

Eikö oikeasti ole olemassa mitään kaveritreffipalstaa netissä? Selvästi tuntuisi olevan kysyntää. Joku bittinikkari, tästä liikeidea?

[/quote]

Juu juu, kannatetaan! Voisi olla "turvallisempi" ja helpompi tapa järkätä kaveritreffejä, kuin av:n kautta.

Vierailija
28/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ihan oikeesti olla jonkun kanssa Helsingissä.. En jaksa olla kotona katsomassa telkkaria mutta ei huvita yksinkää lähteä mihinkää
T se N20 jonka poikaystävä on opiskelijakamujen kaa ekalta sivulta

Vierailija
29/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:59"]

Jos olisi aiemmin tullut ajatelleeksi, olisi voinut kaupunkikohtaisesti sopia että näkee paikassa X kellonaikaan Y "AV" lappu mukanaan. Nyt ei ehkä ex tempore saa tuollaista kasaan :)

[/quote]

No niin ois! Pitäskö nyt alkaa järkkään yksinäisten juhlapäivänviettäjien juhannustapaamista :D

[/quote]

Heh ei yhtään hullumpi idea :D

Toki tänäänkin on kello vasta kuusi, eli ehtisihän sitä jos vaan olisi porukkaa samoista kaupungeista. Tampereelta ketään muuta?
[/quote]

Kyllä täällä on tamperelainen, mutta aloitin jo kalsarikännäilyn, joten en viitti lähtee että te ette katsoisi kieroon.

Vierailija
30/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi ei vastaa tekstiä. Et sinä juhlapyhiä vihaa, vaan yksinäisyyttä.

Vierailija
31/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat pervolta. Mutta joo tunnen tuskasi, sama täällä.

Vierailija
32/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kaveritreffipaikkoja ollut useampikin, mutta eiköhän nuo palstat muutu aina seuranhakupaikoiksi ja kiimaisten ihmisten kinuamispaikoiksi.

Vierailija
33/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:41"]Mitä sitten jos ystäväsi ovat parisuhteessa ja heillä on lapsia? Itse ainakin vietin juhlapyhiä ystävieni kanssa silti, vaikka olin kaveriporukan ainut sinkku. [/quote] Sama täällä, mutta toisin päin. Kyllä sinkkuystäväni ovat meille tervetulleita grillaamaan ja istumaan iltaaa. Tänäänkin on tulossa pariskunta puolivuotiaan kanssa ja kaksi sinkkuystävää. Ja meillä siis on 2 vuotias ja kohta toinen lapsi tulossa

[/quote]niin ja olet n.parikymppinen

Vierailija
34/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:13"]

Onhan noita kaveritreffipaikkoja ollut useampikin, mutta eiköhän nuo palstat muutu aina seuranhakupaikoiksi ja kiimaisten ihmisten kinuamispaikoiksi.

[/quote]

Mitä paikkoja esim?

Vierailija
35/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 täällä taas!

Kerran keskusteltiin tästä tuttavan kanssa, että miksei tinderin ja kaikkien muiden appien lisäksi voi olla jotain kaverisovellusta, tietenkin vähän erilaisella systeemillä kuin Tinder. Ja ihan joku kaverisivukin voisi olla hyvä!

Ajoittain etsin täältä AV:ltä lohtua ja ajanvietettä ja yllättävän monesti löytyy jotain aloituksia, jotka voisivat olla omasta suustani. 

Nyt yksinäiset avlaiset pistetään tohinaksi ja perustetaan jokin yhteisö?! Vaikeaa lähtä vastaantulevilta ihmisiltä kysymään, että " Aletaanko hengaamaan?" :D 

Me ei olla yksin! Ihanaa vappua teille :)

Vierailija
36/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:05"]

36 täällä taas!

Kerran keskusteltiin tästä tuttavan kanssa, että miksei tinderin ja kaikkien muiden appien lisäksi voi olla jotain kaverisovellusta, tietenkin vähän erilaisella systeemillä kuin Tinder. Ja ihan joku kaverisivukin voisi olla hyvä!

Ajoittain etsin täältä AV:ltä lohtua ja ajanvietettä ja yllättävän monesti löytyy jotain aloituksia, jotka voisivat olla omasta suustani. 

Nyt yksinäiset avlaiset pistetään tohinaksi ja perustetaan jokin yhteisö?! Vaikeaa lähtä vastaantulevilta ihmisiltä kysymään, että " Aletaanko hengaamaan?" :D 

[/quote]

Facebookiin perustamaan ryhmää vaan :)

Vierailija
37/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvake?

Vierailija
38/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä seurustelevia/perheellisiä ihmisiä, jotka eivät voi sitä sinkkukaveriaan kutsua mukaan juhlimaan, kun tämä heiltä kysyy mitä tekevät vappuna. Itse ainakin tuon käsitän niin, että henkilö varmaan olisi seuraa vailla ja kutsuisin mukaan juhlintaan. Melkoisia "ystäviä" ovat, jos tosiaan kukaan ei mukaan pyydä. Koita ap jaksaa! Toivottavasti oot ainakin jotain herkkuja ostanut itelles, jos sillon olis edes vähän siedettävämpää :)

Vierailija
39/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:05"]

[/quote]AV-liike :)

Vierailija
40/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up