Vihaan juhlapäiviä! Ihan oikeasti! :(
Erosin vuosi sitten ja olen vasta nyt tajunnut miten yksinäinen olen. Kaikki ystäväni ovat parisuhteessa tai heillä on lapsia, joten ketään ei kiinnosta viettää aikaa kanssani.
Joulu, pääsiäinen, uusi vuosi, vappu... Juhannuksen tulen sentään olemaan töissä. Tosi kiva katsella facebookista toisten biletyskuvia, grillailuhetkiä ja ihania hetkiä perheen kanssa. Itse en ole vielä päättänyt mitä teen, juon baarikaapin tyhjäksi ja töllötän telkkaria/istun koneella.
Edes nettikavereista kukaan ei ole juttelemassa minulle, kun kaikki bilettävät. En oikein tiedä paikkoja missä voisin tutustua ihmisiin (netissä), omeglea olen joskus kokeillut, mutta siellä 9/10 on jotain kiimaisia runkkaajia.
Randomia kokeilin joskus, mutta parikymppisenä tunsin itseni siellä ihan epämääräiseksi creeperiksi niiden 10-14-vuotiaiden seurassa.
Paikkakunnan ainoat baarit ovat kauheita räkälöitä. Jos sinne menee yksin niin irtaat spurgut liimautuvat kylkeen välittömästi.
Huoh.. Ulkona on ihana ilma, olisi kiva grillata. :(
T. N21
Kommentit (73)
Jos oulun suunnalla on yksinäisiä, minä alan teitä!:)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:41"]Mitä sitten jos ystäväsi ovat parisuhteessa ja heillä on lapsia? Itse ainakin vietin juhlapyhiä ystävieni kanssa silti, vaikka olin kaveriporukan ainut sinkku.
[/quote]
Sama täällä, mutta toisin päin. Kyllä sinkkuystäväni ovat meille tervetulleita grillaamaan ja istumaan iltaaa. Tänäänkin on tulossa pariskunta puolivuotiaan kanssa ja kaksi sinkkuystävää. Ja meillä siis on 2 vuotias ja kohta toinen lapsi tulossa
[/quote]
Oli todellakin tarkoitus antaa yläpeukku, mut uusi kännykkä...va vahinkoalapeukku, anteeks!! :( ja ihanaa vappua...
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:03"]
Jos oulun suunnalla on yksinäisiä, minä alan teitä!:)
[/quote]
mitä Oulussa kannattais tehdä vappuna? Jos ei ole kiinnostunut kännäämisestä ja baareissa roikkumisesta?
Täällä yksi yksinäinen Lahdessa..
Tuttu tunne. Useamman vuoden olin ainoa kaveripiirin sinkku, kerran jopa yksi ystäväni lipsautti että "jos saisit jonkun miehen mukaan, niin voisit tulla meidän kanssa mökille". Eipä siinä oikein hotsittanut enää ehdottaa että voisinhan minä yksinkin haluta seuraa. Nykyisin olen parisuhteessa, mutta mies on usein juhlapyhät töissä joten edelleen nökötän kotona yksinäni. Olen kuitenkin oppinut suhtautumaan niihin vain ylimääräisinä vapaapäivinä ja lakannut välittämästä siitä, että teen ihan sitä samaa mitä muutenkin viikonloppuisin.
Eikö teillä juhlapyhien yksinäisyydestä kärsivillä ole edes sellaisia sukulaisia, joiden luokse/seurassa lähteä?
Itse olen ulkomailla ja tarkoitus mennä huomenna töihin vaikka vapaapäivä onkin. Tosin olen jo niin tottunut olemaan yksine, etten sitä enää juurikaan edes ajattele... Ja Suomessa ollesani voin aina mennä kotiin vanhempieni luokse jos en halua olla yksin, siellä on yleensä kuitenkin paremmat tarjoilut kuin jossain random-bileissä.... ;)
Täällä 21-vuotias nainen Helsingistä. Minäkin yksin. Työni on keikkaduunia, joten pysyvää työyhteisöä ja sitä kautta mahdollisia kavereita ei oikein löydy. Lukiokaverit kaikki opiskelijaporukoittensa kanssa juhlimassa. Toivottavasti vihdoin ensi syksynä aukeiaisi opiskelupaikka, niin olisi mullakin joku porukka, missä vapun viettää. Huomenna ajattelin suunnata Kaivopuistoon lampsimaan, mutta onko sekin vähän noloa kävellä siellä yksin ympäriinsä?
Vanhemmatkin ihmettelee, miten mulla ei ole kavereita :( En oikein tiedä itsekään. En ole mitenkään ujo vaan päinvastoin, hyvin sosiaalinen. Tasan ei mee ne kuuluisat nallekarkit.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:29"]
Täällä 21-vuotias nainen Helsingistä. Minäkin yksin. Työni on keikkaduunia, joten pysyvää työyhteisöä ja sitä kautta mahdollisia kavereita ei oikein löydy. Lukiokaverit kaikki opiskelijaporukoittensa kanssa juhlimassa. Toivottavasti vihdoin ensi syksynä aukeiaisi opiskelupaikka, niin olisi mullakin joku porukka, missä vapun viettää. Huomenna ajattelin suunnata Kaivopuistoon lampsimaan, mutta onko sekin vähän noloa kävellä siellä yksin ympäriinsä?
Vanhemmatkin ihmettelee, miten mulla ei ole kavereita :( En oikein tiedä itsekään. En ole mitenkään ujo vaan päinvastoin, hyvin sosiaalinen. Tasan ei mee ne kuuluisat nallekarkit.
[/quote]
Kyllä sinne Kaivariin voi yksinkin lähteä katselemaan menoa. Siellä on paljon muitakin, jotka yrittävät etsiä omaa seuruettaan, jonka kanssa sovittiin, että tavataan "siinä tähtitornin juurella" tai jotka ovat seurueestaan lähteneet katselemaan, löytyykö muita tuttuja tms. Ei siellä kukaan ihmettele yksikseen kulkevaa ja hyvällä tuurilla tapaat jonkun tutun tai tuntemattoman, joka kutsuu mukaan omaan seurueeseensa. :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:20"]
Eikö teillä juhlapyhien yksinäisyydestä kärsivillä ole edes sellaisia sukulaisia, joiden luokse/seurassa lähteä?
Itse olen ulkomailla ja tarkoitus mennä huomenna töihin vaikka vapaapäivä onkin. Tosin olen jo niin tottunut olemaan yksine, etten sitä enää juurikaan edes ajattele... Ja Suomessa ollesani voin aina mennä kotiin vanhempieni luokse jos en halua olla yksin, siellä on yleensä kuitenkin paremmat tarjoilut kuin jossain random-bileissä.... ;)
[/quote]
Ei ole kuin äiti :(
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote]
No mutta voihan äidinkin luokse/kanssa mennä viettämään vappua? Ei siinä oo mitään noloa! :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]
No mutta voihan äidinkin luokse/kanssa mennä viettämään vappua? Ei siinä oo mitään noloa! :)
[/quote]
Ei missään tapauksessa olekaan! :) Mutta isäni kuoleman jälkeen äiti on tykännyt olla juhlapyhät töissä. Eli eipä hänestäkään paljoa seuraa olisi..
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei missään tapauksessa olekaan! :) Mutta isäni kuoleman jälkeen äiti on tykännyt olla juhlapyhät töissä. Eli eipä hänestäkään paljoa seuraa olisi..
[/quote]
:(
Mutta eihän se äitikään nyt ympäri vuorokauden ole töissä, joten voisihan hänen luokseen ehkä kuitenkin mennä edes syömään yhdessä illallisen... ja ehkä auttamaan vaikka koti/pihatöissä sillä aikaa kun hän on töissä... Tai muuten vaan viettämään aikaansa, jos hän muuten olisi ihan yksin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 13:52"]Täällä kans yksi kerholainen. En tosin ole sinkku, mutta mies on poissa vapun, joten joudun mätänemään yksin.
[/quote]
Ja huomautus: tää on sama homma kaikkina juhlapyhinä. Mies vihaa juhlia, pitkiä vapaita yms., joten järjestää itselleen aina töitä tai muita velvollisuuksia ettei tarvi tehdä mitään.