Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan juhlapäiviä! Ihan oikeasti! :(

Vierailija
30.04.2015 |

Erosin vuosi sitten ja olen vasta nyt tajunnut miten yksinäinen olen. Kaikki ystäväni ovat parisuhteessa tai heillä on lapsia, joten ketään ei kiinnosta viettää aikaa kanssani.

Joulu, pääsiäinen, uusi vuosi, vappu... Juhannuksen tulen sentään olemaan töissä. Tosi kiva katsella facebookista toisten biletyskuvia, grillailuhetkiä ja ihania hetkiä perheen kanssa. Itse en ole vielä päättänyt mitä teen, juon baarikaapin tyhjäksi ja töllötän telkkaria/istun koneella. 

Edes nettikavereista kukaan ei ole juttelemassa minulle, kun kaikki bilettävät. En oikein tiedä paikkoja missä voisin tutustua ihmisiin (netissä), omeglea olen joskus kokeillut, mutta siellä 9/10 on jotain kiimaisia runkkaajia. 

Randomia kokeilin joskus, mutta parikymppisenä tunsin itseni siellä ihan epämääräiseksi creeperiksi niiden 10-14-vuotiaiden seurassa. 

Paikkakunnan ainoat baarit ovat kauheita räkälöitä. Jos sinne menee yksin niin irtaat spurgut liimautuvat kylkeen välittömästi. 

Huoh.. Ulkona on ihana ilma, olisi kiva grillata. :(

T. N21

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on poikaystävä, mutta nämä lähtevät bilettämään kavereidensa kanssa ja tyttöystävät jäävät yksin.

Vierailija
2/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:32"]

Monella on poikaystävä, mutta nämä lähtevät bilettämään kavereidensa kanssa ja tyttöystävät jäävät yksin.

[/quote]

AIka erikoista. Ei meillä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vappua yksin viettämään joutuneille SUURET HALIT !!!!

Vierailija
4/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nykyään yksin. Mutta en ole masentunut asiasta, koska totuus on se, että olen ajanut luotani aika monia ihmisiä. En siis kadu sitä tippaakaan, he eivät ole olleet jostain tietyistä syistä sellaisia, joiden kanssa olen halunnut viettää aikaa. Esim. miehiä, jotka antavat ymmärtää teoillaan olevansa kiinnostuneita, mutta eivät olekaan. En halua antaa kaveruutta heille.

No mutta asiaan, itselläni on kaverinhakuprosessi käynnissä netissä. Ehkä tutustun ennen kesän loppua johonkin kivaan :)

Minua ei hyljeksitä, siksi en kai ole niin maassa tästä yksinolosta juuri nyt. Missä päin asut ap?

Vierailija
5/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kaupunkiin.

Vierailija
6/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:32"]Monella on poikaystävä, mutta nämä lähtevät bilettämään kavereidensa kanssa ja tyttöystävät jäävät yksin.
[/quote]
Jep. Itse kun en juo, en oikein jaksa mennä mukaankaan minnekään baariin.

Vierailija
7/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:51"]Minäkin olen nykyään yksin. Mutta en ole masentunut asiasta, koska totuus on se, että olen ajanut luotani aika monia ihmisiä. En siis kadu sitä tippaakaan, he eivät ole olleet jostain tietyistä syistä sellaisia, joiden kanssa olen halunnut viettää aikaa. Esim. miehiä, jotka antavat ymmärtää teoillaan olevansa kiinnostuneita, mutta eivät olekaan. En halua antaa kaveruutta heille.

No mutta asiaan, itselläni on kaverinhakuprosessi käynnissä netissä. Ehkä tutustun ennen kesän loppua johonkin kivaan :)

Minua ei hyljeksitä, siksi en kai ole niin maassa tästä yksinolosta juuri nyt. Missä päin asut ap?
[/quote]

Ps. Olen sinua aavistuksen vanhempi eli en mikään 45-vee kotiäiti :-)

Vierailija
8/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja siinä vaiheessa kun jopa toisella paikkakunnalla asuva ystävä, joka on sairaana, on silti menossa ystäviensä kanssa viettämään päivää sekä tänään että huomenna, niin tuntee itsensä kyllä tosi luuseriksi. Ne kaksi muuta ystävää koko maailmassa sitten viettävät juhlapäivän oman perheensä kesken kuten aina (pieniä lapsia).

Itse en jaksa edes valvoa ja on tullut todettua että jos yksin jonnekin baariin alkuillalla lähden, yksin saan ollakin ja sitten rupeaakin jo itkettämään. Ennemmin skippaa tuon rundin ja jää suoraan kotiin.

Vierailija
9/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh... Kyllä minullakin on yksi tuttu jonka "vappukuva" oli kuva koirastaan. Kunhan ette tuolle tasolle laskeudu, niin hyvin teillä menee.

Vierailija
10/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden käden sormilla voi laskea ne juhlapyhät kun olen johonkin porukkaan päässyt juhlimaan..Nytkin aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja väkeä virtaa joka paikkaan, mutta minä olen yksikseni kotona.

Joskus aiemmin saatoi kysyä ihmisiltä mitä he tekevät vappuna/juhannuksena ja vastaukseksi tuli aina jotain epämääräistä. Siispä lopetin kysymisen ja yksin olen ollut.

Tää fiilis on aivan hirvee ja pahenee vaan, jos erehdyn facebookin avaamaan..Eikö tähän olis mitään ratkaisua? Meitä kohtalotovereita on kuitenkin useampi..

N27

Vierailija
11/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:42"]

Yhden käden sormilla voi laskea ne juhlapyhät kun olen johonkin porukkaan päässyt juhlimaan..Nytkin aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja väkeä virtaa joka paikkaan, mutta minä olen yksikseni kotona.

Joskus aiemmin saatoi kysyä ihmisiltä mitä he tekevät vappuna/juhannuksena ja vastaukseksi tuli aina jotain epämääräistä. Siispä lopetin kysymisen ja yksin olen ollut.

Tää fiilis on aivan hirvee ja pahenee vaan, jos erehdyn facebookin avaamaan..Eikö tähän olis mitään ratkaisua? Meitä kohtalotovereita on kuitenkin useampi..

N27

[/quote]

Siihen tottuu, ei kai siihen muuta ratkaisua tarvita.

Vierailija
12/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:42"]Yhden käden sormilla voi laskea ne juhlapyhät kun olen johonkin porukkaan päässyt juhlimaan..Nytkin aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja väkeä virtaa joka paikkaan, mutta minä olen yksikseni kotona.

N27
[/quote]

Just samat fiilikset. Itkettää kun erehtyy edes vilkaisemaan ulos ikkunasta! Asuttaispa samalla paikkakunnalla niin voitais viettää vappua yhdessä, me kaikki yksinäiset luuserit :)

Vierailija
13/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nuoresta asti viettänyt monet juhlat yksin, juhannukset etenkin. Itse kun en seurustellut ja moniin tapahtumiin ja mökkireissuille lähti kaverit ja heidän poikaystävät... Enää kun en oikein juokaan, ei jaksa tunkea poikaystävän ja sen kavereiden kanssa baariin. Omat vähäiset kaverit viettää vapun oman poikaystävänsä seurassa

Vierailija
14/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi aiemmin tullut ajatelleeksi, olisi voinut kaupunkikohtaisesti sopia että näkee paikassa X kellonaikaan Y "AV" lappu mukanaan. Nyt ei ehkä ex tempore saa tuollaista kasaan :)

Vierailija
15/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:59"]

Jos olisi aiemmin tullut ajatelleeksi, olisi voinut kaupunkikohtaisesti sopia että näkee paikassa X kellonaikaan Y "AV" lappu mukanaan. Nyt ei ehkä ex tempore saa tuollaista kasaan :)

[/quote]

No niin ois! Pitäskö nyt alkaa järkkään yksinäisten juhlapäivänviettäjien juhannustapaamista :D

Vierailija
16/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:59"]

[/quote]

No niin ois! Pitäskö nyt alkaa järkkään yksinäisten juhlapäivänviettäjien juhannustapaamista :D

[/quote]

Heh ei yhtään hullumpi idea :D

Toki tänäänkin on kello vasta kuusi, eli ehtisihän sitä jos vaan olisi porukkaa samoista kaupungeista. Tampereelta ketään muuta?

Vierailija
17/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hyvä kielipää? Kannattaisi lähteä opiskelemaan ulkomaille vaikka vaihtoon? Saisit vähän uutta näkökulmaa suomalaiseen epäsosiaalisuuteen.

Vierailija
18/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun itä-suomessa päin :(

Vierailija
19/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Suomi24.fi treffipalstalle. Just yks ystävistä löys sieltä kumppanin. Toki kaikenlaista seuraa sielläkin tarjolla eli pienellä varauksella aina oltava liikkeellä, mut ihan nomi porukkaa löytyy myös.

Vierailija
20/73 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä pohjosessa :(