Listataan pikkuruisia asioita, jotka ärsyttää
Se kun Google vaihtoi kuvahaun ja karttahaun linkkien paikkaa ja mä vieläkin automaattisesti painan vahingossa karttahakua.
Kommentit (203)
Listataan! Voimme sitten muistella sodan syttyessä, näitä pikkuasioita.
Minua ärsyttää, kun joka asiasta nipistään ja napistaan.
Jatkakaa.
Kun ei saa unta ja seuraavana aamuna on aikainen herätys
- Se ääni kun joku syö banaania.
- Autoilijat jotka eivät käytä vilkkua, etenkin liikenneympyrästä poistuessaan.
- Ihmiset jotka eivät tiedä miten pyöräilykypärä kuuluu pukea, jotta siitä olisi hyötyä. Etenkin lapsilla näkee usein ihan liian pieniä kypäriä päälaella keikkumassa.
Sähköpostit, joissa ei ole otsikkoa.
-Reikä sukassa
-Jalkojen puutuminen
-Mässytys ja ylipäätänsä muut ruokailuun liittyvät äänet
-Kun ruokaa jää hampaiden väliin
-"Särkyvät äänet" ihmisillä (you know, vähän niin kuin murrosikäisten poikien kiekaisuja, mutta aikuisilla ihmisillä)
-Kun pissahätä iskee, ja on juuri löytänyt mukavan asennon sohvalta, josta ei jaksaisi liikahtaakaan
-Kun joku vetää jonkun biisin päin helvettiä, esim karaokessa
Kun taloyhtiön roskahuoneessa se oma pussi täytyy tunkea lähimpään, jo ylipursuavaan säiliöön, vaikka askeleen päässä olisi kaksi lähes tyhjää säiliötä. Aiheuttaa lisäkuluja taloyhtiölle - jätehuoltofirma veloittaa enemmän tuollaisten ylipursuavien jäteastioiden tyhjentämisestä.
Kartonkikeräysastiaan heitetään huoletta valtavat pahvilaatikot niitä taittelematta, vieläpä pohja ylöspäin, niin ettei siihen astiaan sitten vahingossakaan mahdu mitään muuta.
Kun mies laittaa tiskit muttei pyyhi tiskipöytää..
- Kun yrität ottaa kuvia, mutta niistä ei mikään onnistu, vaikka näyttäisit ihan nätiltä peilistä katsottuna. Ja jos yksi kuvista sattuu onnistumaan, niin joko se on tärähtänyt tai kuva on liian hämärä.
- Takana tuleva auto roikkuu takapuskurissa kiinni, eikä vaan voi mennä ohi.
- Ruoasta löytyy karva tai hius.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:13"]
Möllöttävät ja tuijottelijat. Olen siis ihan tavallisen näköinen ja - kokoinen nainen. Möllöttäjälajia on sekä miehiä että naisia. Mitä helvettiä ne töllää, eivätkö Ole ennen ihmistä nähneet? Seuraavan kerran jos pokka pitää menen nenään eteen tölläilemään takaisin.
[/quote]
Tämä! Siis niin ärsyttävää.
[/quote]
Pakko tunnustaa että mä joskus jään tuijottamaan ihmisiä ihan vain sen takia, jos ne on mun mielestä jollain tapaa hyvännäköisiä, niillä on kivannäköinen paita, takki, laukku tms., hiustyyli, korvikset tai muuten vaan sellainen kiva tyyli tai olemus. Todella harvoin meen koskaan kehumaan kuitenkaan, vaikka ehkä pitäis, että lakkaan ärsyttämästä. Jos joku on ihan todella lihava, ruma tai muuten vaan erikoinen, niin en kyllä tod jää tuijottamaan vaan yritän tietoisesti olla niin kuin en olisikaan.
Olen pieni ja laiha. Välillä on kuitenkin tuskastuttavia jenkkakahvarumanaamapäiviä, joista olisi helpottavaa nurista kavereille, mutta vastauksena on aina "mut sähän oot niin hoikka, et sä tiiä tollasista mitään". Ärsyttävää! Ärsyttää myös se, että maha alkaa aina murisemaan hiljaisissa paikoissa, ja se että matkan jälkeen matkalaukun purkaminen on niin vaivalloista. Kestää aina vähintään viikon että viitsin tehdä sen!
En pidä siitä jos joku viheltää
En pidä korkeista äänistä
En pidä ihmisistä jotka bailaa (kännää)
En pidä kissoista enkä isoista pitkäkarvaisista koirista
En pidä jonottamisesta
En pidä persuista
En pidä valmisruuista
En pidä ihmisistä jotka koko ajan kitisee milloin mistäkin sairaudesta (ammattivalittajia)
En pidä toisten meluavista lapsista
En pidä saamattomista ja laiskoista ihmisistä
En pidä sotkusta/epäjärjestyksestä
Päärynän kuoriminen, typerän muotoinen hedelmä ja mehu valuu pitkin käsiä...
Se kun avokadon siemen on todella iso ja hedelmälihaa on sen takia vähän.
Kun iPadin välilyönti ei toimi, ja huomaat vasta monta kappalettaa kirjoitettuasi, ettei välejä ole.
Kun elokuvaa katsoessa popcornit tippivat kaula-aukosta rintsikoiden sisälle asti, en ymmärrä miten se on edes mahdollista, että ne päätyvät ihan rintsikoiden sisälle/alle!
Kun nähtyyn (fb, whatsapp) viestiin ei voida vastata, vaikka ollaan onlinessa.
Kun kysymykseen ei vastaa. Tai vastaa aivan kunnallisesti, esim. Monelta meidän piti nähdä? Vastaus luokkaa: Joo, minun pitää sitten olla kotona viideltä. Niin siis MONELTA NÄHDÄÄN?!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:36"]
Päärynän kuoriminen, typerän muotoinen hedelmä ja mehu valuu pitkin käsiä...
Se kun avokadon siemen on todella iso ja hedelmälihaa on sen takia vähän.
Kun iPadin välilyönti ei toimi, ja huomaat vasta monta kappalettaa kirjoitettuasi, ettei välejä ole.
Kun elokuvaa katsoessa popcornit tippivat kaula-aukosta rintsikoiden sisälle asti, en ymmärrä miten se on edes mahdollista, että ne päätyvät ihan rintsikoiden sisälle/alle!
Kun nähtyyn (fb, whatsapp) viestiin ei voida vastata, vaikka ollaan onlinessa.
Kun kysymykseen ei vastaa. Tai vastaa aivan kunnallisesti, esim. Monelta meidän piti nähdä? Vastaus luokkaa: Joo, minun pitää sitten olla kotona viideltä. Niin siis MONELTA NÄHDÄÄN?!
[/quote]
Ja lisätään nyt vielä se, että kun on kirjoittanut viestin, tarkistanut sen ja lähettänyt ja huomaa sitten virheen/virheitä. Argh. Eli korjaan *kuMMallisesti* ei kuNNallisesti.
Hiekanjyvä p*llussa