Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti ajattelet mutta et voi sanoa ääneen?

Vierailija
29.04.2015 |

Itse olen sitä mieltä että : vapaaehtoisesti lapsettomat jotka hankkivat koiran/kissan haluavat kuitenkin lapsia mutta eivät ole valmiita ottamaan oikeaa vastuuta.

ja : raiskaukseen syyllistynyt maahanmuuttaja pitäisi karkottaa välittömästi ilman oikeutta oikeudenkäyntiin

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:23"] Kihloihin meno on pelleilyä. Miksi pitää todistaa jonkun esineen kautta sopimusta, minkä voi purkaa sormia napsauttamalla. [/quote] Sormuksella tiedotetaan asia ulkopuolisille, ettei tulla turhaan iskemään. Ei sopimuksen purkamisen helppoudella ole asian kanssa tekemistä. [/quote] Ja ihan kuin asiaa ei voisi suoraan suustaan päästää, että on varattu? Harvoin sitä pientä sormusta edes välttämättä huomaa.

[/quote]

Kyllä sen huomaa, jos yrittää katsoa ennen kuin rupeaa juttusille. Sinäkö sanot kaikille, jotka tulevat tutustumismielessä juttelemaan, että olet varattu? Olet tainnut saada aika monta hölmistynyttä katsetta.
[/quote]

No en minä ainakaan ikinä katso. Ja en sano. Yleensä seurusteluni tulee ilmi ihan luonnostaan jutuistani tai sitten sanon erikseen, jos henkilö alkaa tekemään liian läheistä tuttavuutta.

Vierailija
82/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin että kaikki fanaattisesti eläinrakkaat ihmiset ovat jollain lailla tunnevammaisia. Yleensä he eivät välttämättä tule toimeen ihmisten kanssa ja tykkää ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohdin mainita, että olen aina ollut myös tosi levoton ja en oikeen osaa pysyä paikallaan pitkään, paitsi nyt aikuisena tietenkin paremmin. Jos joku oikea psykiatri sattuisi lukemaan tätä niin olisi kiva kuulla mielipidettä asiasta. Keittiöpsykologit ja muut puoskarit älkää vaivautuko. Tunnistan teidät. ;)

- 134

Vierailija
84/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:30"]

Ajattelen, että hoitotiede ei ole mikään tiede. Ihan höpsöjä "teorioita". Yliopistossa kaikki muut aineet olivat paljon järkevämpiä, hoitotiede ihan löpinää.

Kerran tentissä kysyttiin jonkun jotain ihme teoriaa, josta minulla ei ollut haisuakaan. Kirjoittelin sitten ihan vaan löpinää vuorovaikutuksesta, hoitosuhteen luottamuksesta, kaikenlaista jorinaa. Hyvät arvosana tuli, oiskohan ollut melkei täydet pisteet.

Ja vihaan terveydenhuollon opettajia, ne on niin rasittavan keskiluokkaisia, ja inhoan sitä moralisoivaa paskasakkia! Olen itse myös terveydenhuollon opettaja. 

[/quote]

Opetatko siis terveydenhuoltoa? Mikä se semmoinen oppiaine on?

[/quote]

No hoitotyön opetttaja,  ihan sama, mutta yäk silti!

Vierailija
85/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sellaiset vanhemmat, jotka antavat lastensa riehua ja huutaa esim. kaupassa. Ja se, että lapsia ei osata kasvattaa (tiedän, että jotkut ovat erityisen hankalia tapauksi, mutta silti)
-
Se, että haukutaan tai muuten sanotaan jotain ikävää päin naamaa ja perustellaan sillä, että "olen vaan tottunut sanomaan asiat suoraan" . Jotkut asiat voi pitää ihan omana tietonaan.

Vierailija
86/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelem että kaikki fanaattisesti johonkin asiaan suhtautuvat ihmiset on rasittavia. Oli se kohde sitten jääkiekko, lapset tai lemmikki. Ärsyttää kun mistään muusta ei voi puhua.

Vierailija
87/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa melkei koko ajan, kun mieheni on niin ihana, mutta ei sitä viitsi ääneen sanoa, kun sitten se kokee kuulemma että asetan sille paineita, eikä liian aloitteellinen saa olla, kun siltä menee selvästi into..

Vierailija
88/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:01"]Olen säälittävä maan matonen. Ystävät sanovat toisin kuin ajattelevat, eivät edes varmaan piittaa musta kun nähdään harvoin ja mä otan aina yhteyttä niihin(ei ikinä päinvastoin). En enää arvosta itseäni tippaakaan: ei opiskeluja valmiina, ei pätkääkään tehnyt töitä, ei harrastuksia taikka mitään järkevää aktiviteettiä, mikään ei jaksa innostaa ja vielä masennusta takana yli vuosi. Aika kuluu ja ikää pukkaa, 23 tulee tänä vuonna täyteen. Noidankehässä pyörin kohti Maan keskipistettä.
[/quote]
Kesällä Alkon kautta aaltojen syleilyyn piristäisi :)

Vierailija
89/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:14"]Mä ajattelen niin että kaikki fanaattisesti eläinrakkaat ihmiset ovat jollain lailla tunnevammaisia. Yleensä he eivät välttämättä tule toimeen ihmisten kanssa ja tykkää ihmisistä.
[/quote]
onko se ihmekään, kun niin moni ihminen on kaltaisesi ääliö.

Vierailija
90/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:01"]Olen säälittävä maan matonen. Ystävät sanovat toisin kuin ajattelevat, eivät edes varmaan piittaa musta kun nähdään harvoin ja mä otan aina yhteyttä niihin(ei ikinä päinvastoin). En enää arvosta itseäni tippaakaan: ei opiskeluja valmiina, ei pätkääkään tehnyt töitä, ei harrastuksia taikka mitään järkevää aktiviteettiä, mikään ei jaksa innostaa ja vielä masennusta takana yli vuosi. Aika kuluu ja ikää pukkaa, 23 tulee tänä vuonna täyteen. Noidankehässä pyörin kohti Maan keskipistettä.
[/quote]
[/quote]
Kiva, että mun ystävät ja vanhemmat ei edes tiedä mun suunnitelmasta. Tulee kyllä yllätyksenä, ymmärtävät varmaan mun teon ajan kanssa: ei siitä absolutista idiootista työssäkäyvää isää olisi ikinä saatu.

Vierailija
91/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-kaverini on ihan 100% sossupummi, mutta hänestä se on oikein, koska kyse on LAPSISTA. Kehtaa vielä haukkua muita sossun elättejä. Argh. Tätä en voi sanoa ääneen, vaikka ärsyttää.

Vierailija
92/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

somalit ja muut rättipäät ovat vastenmielisiä

persuja äänestävät enimmäkseen yksinkertaiset idiootit. niitä riittää tässä maassa.

yksittäinen pettäminen ei ole iso juttu.

sushi on ihan hemmetin pahaa.

Vierailija
93/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:29"]

Eläinten elämällä ei ole samanlaista arvoa, kuin ihmisen elämällä. Katukoiria ulkomailta pelastavat ja Suomeen rahtaavat voisivat käyttää aikansa järkevämmin. Jos ei muuten, niin järjestämällä sopivan, hellän lopetuksen elukoille kotimaassaan.

[/quote] samaa mieltä - tai miksi ei voisi pelastella kotimaisia elukoita.

Vierailija
94/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-aviomieheni On Huijari ja tulee kuolemaan yksinäisenä luuserina 

Vierailija
95/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:01"]Olen säälittävä maan matonen. Ystävät sanovat toisin kuin ajattelevat, eivät edes varmaan piittaa musta kun nähdään harvoin ja mä otan aina yhteyttä niihin(ei ikinä päinvastoin). En enää arvosta itseäni tippaakaan: ei opiskeluja valmiina, ei pätkääkään tehnyt töitä, ei harrastuksia taikka mitään järkevää aktiviteettiä, mikään ei jaksa innostaa ja vielä masennusta takana yli vuosi. Aika kuluu ja ikää pukkaa, 23 tulee tänä vuonna täyteen. Noidankehässä pyörin kohti Maan keskipistettä.
[/quote]
[/quote]
Kiva, että mun ystävät ja vanhemmat ei edes tiedä mun suunnitelmasta. Tulee kyllä yllätyksenä, ymmärtävät varmaan mun teon ajan kanssa: ei siitä absolutista idiootista työssäkäyvää isää olisi ikinä saatu.
[/quote]
Neljä ihmistä äänesti mun säälittävyyden puolesta, toivokaa lämmintä uimakesää niin näytän uimataitoni "tanniinisessa unessa". :D Olen iloinen sen naisen puolesta, joka ei tullut mua kohtaamaan. Yliopistoltakin vapautuu paikka ja tilaa ku mä en siellä pyöriskele. Ystävien ei tarviis enää kärsiä sivussa mun jorinoita ja turhanpäiväistä unelmointia "paremmasta". Vanhemmille tulee olemaan vapaus: ei lapsen lapsia, ei jonnin joutavaa vierailua ja pääsevät yhdestä riesasta eroon.

Vierailija
96/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin monenkin Facebook-kaverin kohdalla sitä, eikö ihmisillä ole mitään käsitystä propagandasta, yksipuolisesta tiedottamisesta tai suoranaisesta valehtelusta. Kaikkea paskaa jaetaan totuutena, ja asiat nähdään niin mustavalkoisina kuin vain olla ja voi.

Esimerkiksi se muutama vuosi sitten ollut videoklippi hullujen päivien ilmapallon "varastamisesta" lapsen kädestä: Isä halusi vaan mollata firmaa ja yritti itkettää omaa lastaan (sen näkee selvästi videolla), mutta ihmiset nauttivat kun pääsevät kauhistelemaan ja mollaamaan jotakin.

Vierailija
97/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yliarvioivat eläinlajina itsensä suhteessa muihin eläimiin.

Vierailija
98/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä muiden ihmisten lapsista, mutta haluan omia lapsia, koska ne ovat minun ja osa minua. En ikinä voisi adoptoida toisen lasta.

Vierailija
99/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:01"]Olen säälittävä maan matonen. Ystävät sanovat toisin kuin ajattelevat, eivät edes varmaan piittaa musta kun nähdään harvoin ja mä otan aina yhteyttä niihin(ei ikinä päinvastoin). En enää arvosta itseäni tippaakaan: ei opiskeluja valmiina, ei pätkääkään tehnyt töitä, ei harrastuksia taikka mitään järkevää aktiviteettiä, mikään ei jaksa innostaa ja vielä masennusta takana yli vuosi. Aika kuluu ja ikää pukkaa, 23 tulee tänä vuonna täyteen. Noidankehässä pyörin kohti Maan keskipistettä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Neljä ihmistä äänesti mun säälittävyyden puolesta, toivokaa lämmintä uimakesää niin näytän uimataitoni "tanniinisessa unessa". :D Olen iloinen sen naisen puolesta, joka ei tullut mua kohtaamaan. Yliopistoltakin vapautuu paikka ja tilaa ku mä en siellä pyöriskele. Ystävien ei tarviis enää kärsiä sivussa mun jorinoita ja turhanpäiväistä unelmointia "paremmasta". Vanhemmille tulee olemaan vapaus: ei lapsen lapsia, ei jonnin joutavaa vierailua ja pääsevät yhdestä riesasta eroon.
[/quote]
Thanatos voittaa Libidon elämässäni, mustan ruudin katkuinen sydän siellä taitaa sykkiä. Miksi entinen ihastukseni sanoi ku pyysin yhdellä sanalla kuvaamaan itseäni, että olisin mukamas kiltti? En oo ikinä rettelöinyt tai edes juonnut itseäni humalaan(yksi 12cl punkkua tai muutama siideri riittää, enkä ole yökerhossa ikinä käynnyt), hyväntahtoinen muita kohtaan kaiketikkin ja tietää että jään pohtimaan sanomisiani(en halua loukata muita tietoisesti) ja olen hyvin vaatimaton luonne (punastun helposti kehuista, kiellän kehumasta mua ku vaivaannuttaa moinen korostus). Ja pitää mua fiksuna, vaikka on kovemmin koulutettu ja yhteiskuntatietoinen: tuntee lukioajoilta monia tulevia menestyjiä (yksityiskohtiin menemättä sen kummemmin).
Uuden kurssin löytäminen on helkutin hankalaa, kun näinkin voimallisia ajatuksia pyörii mielessä: tällä hetkellä kesän plan houkuttelee liika: Operaatio Tanniininen uni.

Vierailija
100/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka jatkuvasti toitottaa omasta paremmuudestaan ja aikoo olla täydellinen lopun elämäänsä, tulee saamaan jossain vaiheessa burn outin.. (Koettu itse).

Ihminen, joka on ilkeä muille, eli vaikka piilovittuilee tulee olemaan itse vainoharhainen, koska jossain vaiheessa pitää tietää vittuillaanko hänelle :D

2 juttua, joihin en enää aikuisena lähde mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän