Mitä oikeasti ajattelet mutta et voi sanoa ääneen?
Itse olen sitä mieltä että : vapaaehtoisesti lapsettomat jotka hankkivat koiran/kissan haluavat kuitenkin lapsia mutta eivät ole valmiita ottamaan oikeaa vastuuta.
ja : raiskaukseen syyllistynyt maahanmuuttaja pitäisi karkottaa välittömästi ilman oikeutta oikeudenkäyntiin
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:45"]
Ihmiset jotka eivät hallitse oikeinkirjoitusta (esim. yhdyssanat) edes auttavasti ovat idiootteja.
[/quote]
Sellaiset, jotka eivät osaa laittaa pilkkua ennen sanaa: jotka, tai sen sivulauseen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:45"]
Ihmiset jotka eivät hallitse oikeinkirjoitusta (esim. yhdyssanat) edes auttavasti ovat idiootteja.
[/quote]
Sellaiset, jotka eivät osaa laittaa pilkkua ennen sanaa: jotka, tai sen sivulauseen jälkeen?
[/quote]
Hahahaha! Todella älykkäät ihmiset ymmärtävät olla halveksimatta toisia älykkyyden puutteesta.
Elämänkoululaisille pitäisi perustaa oma saarivaltio.
Näitä en voi sanoa missään: Lihansyönti on ehdottomasti väärin. Pienet lapset kuuluu hoitaa kotona, ja päiväkoti on isommillekin usein melko kauhea paikka.
Anonyymisti voin myöntää, että olen patalaiska. Jos vain voisin, eläisin elämäni loppuun tekemättä työtä, siis jos vaikka voittaisin lotossa tai mieheni olisi sikarikas - sossupummiksi en ryhdy. Eli töitä se on tehtävä, mutta en tekisi ellei olisi pakko.
Olen myös sitä mieltä että Suomen hyysäävä maahanmuuttopolitiikka on aivan surkea. Australian meininki vaan tännekin, eli ei loisijoita ja rikollisia maahan ja tarkka seuraaminen maahanpääsyn jälkeenkin, eli pakko oikeasti kotoutua, oppia kieli ja mennä töihin. Vaadin mamuilta sitä mitä itseltänikin - töihin pitää mennä vaikkei yhtään huvittaisi.
Mikä vaivaa? Katso peiliin äläkä syyttele muita!
Up!