Mitä oikeasti ajattelet mutta et voi sanoa ääneen?
Itse olen sitä mieltä että : vapaaehtoisesti lapsettomat jotka hankkivat koiran/kissan haluavat kuitenkin lapsia mutta eivät ole valmiita ottamaan oikeaa vastuuta.
ja : raiskaukseen syyllistynyt maahanmuuttaja pitäisi karkottaa välittömästi ilman oikeutta oikeudenkäyntiin
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:40"]Tää keharibuumi. Ihanan aidot perttikurikat e-viisuihin - ei v*ttu, en taida ees voida katsoo koko viisuja. Ja tämä kun vammaisten vanhemmat ja sisarukset kehuu ja hehkuttaa kuinka ylpeä ja onnllinen saa olla kehitysvammaisesta lapsesta/siskosta/veljestä joka kolmikymppisenä mölisee vaipoissaan.
[/quote]
Mustakin on naurettavaa miten viisuissa on oleellisin asia ulkonäkö ja sympatiat ku ite biisi! Toki muutki maat tekee niin, se on se esitys, ei musiikki.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:14"]Mä ajattelen niin että kaikki fanaattisesti eläinrakkaat ihmiset ovat jollain lailla tunnevammaisia. Yleensä he eivät välttämättä tule toimeen ihmisten kanssa ja tykkää ihmisistä. [/quote] onko se ihmekään, kun niin moni ihminen on kaltaisesi ääliö.
[/quote]
Olen huomannut, että eniten ihmisiä inhoavat ja ihmisten pahuudesta valittavat tyypit ovat itse kaikkein vittumaisimpia ihmisiä. Ironista.
[/quote]
Myöskin kaikki itseään suvaitsevaisena toitottavat on pahimpia kapeakatseisia ihmisiä :D
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:01"]Olen säälittävä maan matonen. Ystävät sanovat toisin kuin ajattelevat, eivät edes varmaan piittaa musta kun nähdään harvoin ja mä otan aina yhteyttä niihin(ei ikinä päinvastoin). En enää arvosta itseäni tippaakaan: ei opiskeluja valmiina, ei pätkääkään tehnyt töitä, ei harrastuksia taikka mitään järkevää aktiviteettiä, mikään ei jaksa innostaa ja vielä masennusta takana yli vuosi. Aika kuluu ja ikää pukkaa, 23 tulee tänä vuonna täyteen. Noidankehässä pyörin kohti Maan keskipistettä. [/quote] Kesällä Alkon kautta aaltojen syleilyyn piristäisi :) [/quote] Kiva, että mun ystävät ja vanhemmat ei edes tiedä mun suunnitelmasta. Tulee kyllä yllätyksenä, ymmärtävät varmaan mun teon ajan kanssa: ei siitä absolutista idiootista työssäkäyvää isää olisi ikinä saatu. [/quote] Neljä ihmistä äänesti mun säälittävyyden puolesta, toivokaa lämmintä uimakesää niin näytän uimataitoni "tanniinisessa unessa". :D Olen iloinen sen naisen puolesta, joka ei tullut mua kohtaamaan. Yliopistoltakin vapautuu paikka ja tilaa ku mä en siellä pyöriskele. Ystävien ei tarviis enää kärsiä sivussa mun jorinoita ja turhanpäiväistä unelmointia "paremmasta". Vanhemmille tulee olemaan vapaus: ei lapsen lapsia, ei jonnin joutavaa vierailua ja pääsevät yhdestä riesasta eroon.
[/quote]
En ymmärrä, mitä tarkoitat aaltojen syleilyyn lähtemisellä, mutta ehdotan, että jatkat opintoja. Ja etsit itsellesi jonkin suunnan siellä, missä olet. Avaa silmät. Vaikutat ihan fiksulta tyypiltä.
[/quote]
Kiitos, itsellensä on kovin vaikeaa olla armollinen. Varsinkin tässä tunteiden vuoristoradassa mieliala heittelee ja oma kriittisyys eteenpäin pääsemisestä on liian voimallista. Tähtiä en taivaalta toivokkaan, yksi sydänkäpynen sirkkulintuineen ovat enemmän kuin tarpeeksi. (Kirjoitan allegorisesti, runous ja tanssi voisivat kiinnostaa opiskelujen ohella). Kunpa jaksaisin läpi hehkumattomien lamppujen luolasta uuteen aamunkoittoon.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:23"]
Kihloihin meno on pelleilyä. Miksi pitää todistaa jonkun esineen kautta sopimusta, minkä voi purkaa sormia napsauttamalla.
[/quote]
Sano tämä sama kymmenen kihloissa olo vuoden jälkeen, jos pystyt... ja minä pystyn:)
[/quote]
Pippendaaliko siellä leijuu??
En käsitä kuka tarvitsee psykologeja. Puhuvat parhaimmillaan itsestäänselvyyksiä, pahimmillaan pilaavat ihmisen elämän fanaattisella yksisilmäisellä vouhotuksellaan.
Sinä 22-vuotias itsesäälissä rypevä pojankloppi, ryhdistäydy. Sinulla on kaikki mahdollisuudet mihin tahansa, kun alat toimia. Suorita tutkintosi tai hakeudu uudelle alalle. Harrasta liikuntaa, mene ainejärjestöön, osakuntaan, mihin tahansa kerhoon. Hanki kesätyö, mitä vaan. Älä luule, etteivät vanhempasi halua sinun olemassaoloasi. Älkää koskaan ikinä sälyttäkö perheenne tunnolle mitään psykedeelisiä tekojanne.
Hitler olisi voinut viisaiden ja menestyvien juutalaisten sijaan joukkomurhata ihmisiä jotka oikeasti ovat haitaksi yhteiskunnalle tai ovat muuten aika turhia tai hyödyttömiä. Kaikenlaiset rikolliset ja muuten sairaalloisen pahat ihmiset, parantumattomasti sairaat tai vanhukset, jotka itse tahtovat jo kuolla, ihmiset jotka muuten tahtovat kuolla, tajuttoman tyhmät ihmiset, jotka tyhmyytensä vuoksi ovat suureksi haitaksi muille. Tuossa nyt joitakin. Pelkästään noiden tappamisella olisi saanut mukavasti turhaa populaa vähemmäksi. Vammaisten tappaminen oli myös väärin, koska eihän ne vammaiset voi sille mitään millaiseksi ovat syntyneet tai tulleet ja he ei nyt mitenkään merkittävästi ole haitaksi muille. Kyllähän niistä työtä tulee mutta eipä niitä voi kuolemaankaan jättää.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:14"]Mä ajattelen niin että kaikki fanaattisesti eläinrakkaat ihmiset ovat jollain lailla tunnevammaisia. Yleensä he eivät välttämättä tule toimeen ihmisten kanssa ja tykkää ihmisistä. [/quote] onko se ihmekään, kun niin moni ihminen on kaltaisesi ääliö.
[/quote]
Olen huomannut, että eniten ihmisiä inhoavat ja ihmisten pahuudesta valittavat tyypit ovat itse kaikkein vittumaisimpia ihmisiä. Ironista.
[/quote]
Myöskin kaikki itseään suvaitsevaisena toitottavat on pahimpia kapeakatseisia ihmisiä :D
[/quote]
Tämä pätee monessa paikassa. Jos korostaa puhuvansa totta, tai ettei pelkää, tai että on hetero... Totuus on usein päinvastainen!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:19"]Sinä 22-vuotias itsesäälissä rypevä pojankloppi, ryhdistäydy. Sinulla on kaikki mahdollisuudet mihin tahansa, kun alat toimia. Suorita tutkintosi tai hakeudu uudelle alalle. Harrasta liikuntaa, mene ainejärjestöön, osakuntaan, mihin tahansa kerhoon. Hanki kesätyö, mitä vaan. Älä luule, etteivät vanhempasi halua sinun olemassaoloasi. Älkää koskaan ikinä sälyttäkö perheenne tunnolle mitään psykedeelisiä tekojanne.
[/quote]
Kuulostat vanhimmiltani: haluavat ihmisestä, joka on herkkä ja ujo jonkin sortin uber sosiaalisen supliikkimiehen, joka on kivi kova. Ei sovi mun luonteeseen. Pidän introvertimmästä seurasta, suuret bileet vaan kuluttaa mut loppuun (ainejärjestöt tätä) :/
"psykedeelinen teko"? Mitä ihmettä?
Kukaan täysijärkinen ei kannata persuja, vain tyhmä tai häiriintynyt.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:22"]Hitler olisi voinut viisaiden ja menestyvien juutalaisten sijaan joukkomurhata ihmisiä jotka oikeasti ovat haitaksi yhteiskunnalle tai ovat muuten aika turhia tai hyödyttömiä. Kaikenlaiset rikolliset ja muuten sairaalloisen pahat ihmiset, parantumattomasti sairaat tai vanhukset, jotka itse tahtovat jo kuolla, ihmiset jotka muuten tahtovat kuolla, tajuttoman tyhmät ihmiset, jotka tyhmyytensä vuoksi ovat suureksi haitaksi muille. Tuossa nyt joitakin. Pelkästään noiden tappamisella olisi saanut mukavasti turhaa populaa vähemmäksi. Vammaisten tappaminen oli myös väärin, koska eihän ne vammaiset voi sille mitään millaiseksi ovat syntyneet tai tulleet ja he ei nyt mitenkään merkittävästi ole haitaksi muille. Kyllähän niistä työtä tulee mutta eipä niitä voi kuolemaankaan jättää.
[/quote]
Tuolla viimeisellä lauseella tarkoitin erittäin vaikeasti kehitysvammaisia. Tuskinpa he itsekään mitenkään nauttivat elämästään tai pitäisivät sitä ihmisarvoisena, jos tajuaisivat tilansa. Itse ainakin haluaisin vaan kuolla jos olisin samassa tilanteessa.
Puheesi tanniinista plus muusta olivat psykedeelisiä, siitä termi. Jos haluat olla introvertti niin ole. Herkkää ja ujoa ei taas muuksi saa, eikä sellaista ole kukaan ehdottamassakaan. Puhut vaan itsesi kanssa ristiin, kun sanot, ettet suorita opintojasi, tee töitä, harrasta ym. Tähän on luonnollista sanoa, että no ryhdistäydy. Mitä oikein haluat, ai niin, et mitään.
Jokaisen tulee kuitenkin opiskella ja tehdä töitä elättääkseen itsensä ja maksaakseen osuutensa yhteiskunnan toimimisesta. Ei ole vapaalippuja.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:08"]Paheksun kaveriani, joka otti uuden miehen käytännössä heti heille asumaan (kaverillani on taaperoikäinen lapsi) ja parin kuukauden tuntemisen jälkeen alkoivat suunnitella yhteistä lasta. Vielä ei ole vauvauutisia kuulunut, mutta veikkaan että eiköhän piakkoin kuulu... Kaveri myös syöttää lapselle hirveästi karkkia, sipsiä ym herkkuja.
[/quote]
Niin voi kauhea sentään. Minä otin uuden heti meille asumaan ja raskaana 2kk tapaamisestamme. (Aikaisemmasta suhteesta oli 3-vuotias) nyt 8-vuotta ollaan oltu yhdessä joista 3 naimisissa ja yhteisiä lapsia 2. En näe tässä kyllä mitään paheksuttavaa. :D
Olen sellainen kiltti tyttö ollut pienestä asti. Nyt olen jo 35-vuotias ja odotan yhä sitä oikeaa. Teen auttamistyötä ja minulla on sellainen enkelin naama. Olen usealle olkapää mitä vasten itkeä. Mutta jos olisin täysin suora, voisin kertoa kaikille, etten mitään muuta haluaisi tehdä kuin hypätä junaan, ajaa sillä viereiseen kaupunkiin ja rakastella hillittömästi itseäni vanhemman miehen kanssa, joka on naimisissa ja jolla lapsia ja joka vielä on kuuluisa ja ihailtu uskonnollisissa piireissä.
Mutta älkää huolehtiko, en tee mitään niin tyhmää. Palvon vaan hiljaa etäältä, neljäs vuosi menossa eikä sekään vaikuta että tunteita on molemmin puolin. Tämä on ainoa salaisuus, joka minulla elämässäni on. Toivon että asia ratkeaisi sillä, että tapaan jonkun toisen...Kun minua katsoo, ei koskaan voisi kuvitella että edes fantasioin jostakin :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:11"]Pedofiilit pitäis kaikki tappaa/hakata/vammauttaa/ vehkeet pois. Ei mitään hyssyttelyä ja päähän taputtelua. Minulle he eivät ole enään ihmisiä, heillä ei ole mitään arvoa.
Menee joka kerta tunteisiin kun kuulee tai lukee kuinka on pientä lasta hyväksikäytetty.
Raiskaajat kuuluvat myös näihin.
UGH!
[/quote]
Kuolemantuomio on järjettömim rangaistus ikinä. Rikollinen pääsee pälkähästä,
Vasurit niputtavat oikeasti yhteiskunnan tukea tarvitsevat ja sitten sen paljon suuremman laiskottelevan sossupummiporukan ja ovat vaatimassa näille kaikenlaista ns. rikkaiden kustannuksella näitä samalla ahneiksi ja pahoiksi soimaten.
Että ihmiset ovat oikeasti loppujen lopuksi aika tyhmää ja tietämätöntä sakkia. Ärsyttää tyhmien kyselijät :s
Läskeille ei pitäis myydä muutakuin kasviksia.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:34"]
En usko, että tulen enää ikinä saamaan töitä. Sitten kun säästöt loppuvat, niin menetän asuntoni ja minusta tulee koditon, eikä lapseton ihminen saa samalla tavalla apua kuin perheelliset, joten joudun jonnekin yömajaan. Eihän kukaan yksityinenkään rahattomalle vuokraa. Olen ihan yksin. Vaikka talous lähtisi jossain vaiheessa nousuun, niin olen ollut niin kauan työtön, että siinä vaiheessa on liian myöhäistä, myöhemmin valmistuneet menevät ohi. Hoitoalalle en pysty, millään muulla alalla ei ole töitä.
Harmittaa, että hirveällä vaivalla kuntoutin itseni pitkästä sairaudesta ja opiskelujen aikana aloin nauttia elämästä. Olisi niin paljon unelmia ja tekemistä, mutta ne kaikki jäävät saamatta.
Ja kaikkialla pitää esittää iloista ja pirteää ja varmaa siitä, että kyllä tällä seuraavalla työhakemuksella tärppää. No ei tärppää.
Oletko joskus ollut töissä, millä alalla? Mille kouluttauduit? Millainen asuntosi nyt sitten on? Kannattaisiko käydä jo tässä vaiheessa puhumassa jonkun esim. Sosiaalityöntekijän kanssa?