Mitä oikeasti ajattelet mutta et voi sanoa ääneen?
Itse olen sitä mieltä että : vapaaehtoisesti lapsettomat jotka hankkivat koiran/kissan haluavat kuitenkin lapsia mutta eivät ole valmiita ottamaan oikeaa vastuuta.
ja : raiskaukseen syyllistynyt maahanmuuttaja pitäisi karkottaa välittömästi ilman oikeutta oikeudenkäyntiin
Kommentit (147)
Ajattelen, että hoitotiede ei ole mikään tiede. Ihan höpsöjä "teorioita". Yliopistossa kaikki muut aineet olivat paljon järkevämpiä, hoitotiede ihan löpinää.
Kerran tentissä kysyttiin jonkun jotain ihme teoriaa, josta minulla ei ollut haisuakaan. Kirjoittelin sitten ihan vaan löpinää vuorovaikutuksesta, hoitosuhteen luottamuksesta, kaikenlaista jorinaa. Hyvät arvosana tuli, oiskohan ollut melkei täydet pisteet.
Ja vihaan terveydenhuollon opettajia, ne on niin rasittavan keskiluokkaisia, ja inhoan sitä moralisoivaa paskasakkia! Olen itse myös terveydenhuollon opettaja.
Ärsyttää nuoret naiset, jotka postaavat facebookin ja instagrammin täyteen kuvia, että vaikuttaisivat jotenkin kiireellisiltä. Leijonanosa nuorista naisista postaa joka päivä kuvia, joissa he ovat jossain harrastuksessa, bileissä, kavereiden bileissä, bileiden kavereissa, tekemässä jotain extra super sexy foodia, kahviloissa, ravinteleissa yms. Ei kukaan ole 24/7 aktiivinen, mutta silti semmoista pitää esittää sosiaalisessa mediassa.
Vihaan työntekoa ja loisiminen kotona olisi kaikkein mukavinta. Vihaan myös suurinta osaa ihmisiä ja sosiaalista kanssakäymistä heidän kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:29"]
Suomessa pitäisi maahanmuuton suhteen ottaa samanlainen käytäntö kuin Australiassa. Kaikki maahan saapuvat syynätään tarkasti, ja jos on mitään epäilyttävää, rikosrekisteriä tms, niin pois vain ja maahantulokielto muutamaksi vuodeksi. Maahan pääseviäkin seurailtaisiin, ei tänne tarvi tulla perseilemään/loisimaan. Vankeusrangaistuksia täytyy koventaa, elinkautinen pitäisi oikeasti olla elinkautinen eikä mikään "oo nätisti nii ehkä 10 vuotta".
[/quote]
Miksi elinkautinen ei voi olla elinkautinen:
1) se maksaa. Sinä maksat sen. Sinä maksat taparikollisten vankilassa olemisen. Elämäntaparikollinen maksaa ~100e/päivä vankilasssa. Sinä maksat sen 100e/pv.
2) Elämäntaparikolliset eivät ikinä työllisty eivätkä siten maksa veroja. Näin he maksavat yhteiskunnalle maltaita koko elämänsä ajan.
3) Entäpä jos joku todetaan syyttömäksi 30 vuoden vankilan jälkeen? 30 vuotta vankilaa + oikeuskustannukset yms maksavat varmaan miljoonan suomalaisille veronmaksajille. Lisäksi 30 vuoden syyttömän kakun jälkeen pitäisi varmaan maksaa tähtitieteellisiä korvauksia siitä, että toinen on käytännössä menettänyt koko elämäsä. Miten sukulaiset, perhe, työkaverit ja ystävät suhtautuvat 30 vuotta vankilassa istuneeseen?
- Olen tehnyt lapsia niin tyhmän miehen kanssa, etten voi edes käsittää asiaa. Miehen tyhmyys ei tässä ole se isoin ongelma, vaan omani.
- Esitän sopeutuvaista, mutta oikeasti olen hyvin epäjoustava ja laiska. Joskus valehtelen menoistani, kun en vaan viitsi tulla paikalle tiettyyn aikaan.
Hmm.
Haluaisin muutoksia maahanmuuttopolitiikkaan, muslimeilta rajat kiinni ja aikuisten miesten sijaan ottaisin esim. lapsia.
En siedä musiikkia julkisilla paikoilla huudattavia teinejä. Se on noloa.
Päiväkodeissa on tosi omitunen, epämiellyttävä haju. Tämä haju leijuu myös silloin kun 20 pk-lasta on pakkautuneet esim. samaan näyttelyyn. Hyi.
Vihaan kun naiset ottavat kumppanikseen vaarallisen/tyhmän/juntin miehen, JA TEKEVÄT SEN KANSSA LAPSIA
Miehillä on liian vähän valtaa. Vaimo saa nöyryyttää ja tehdä miehestään pilkkaa julkisilla paikoilla, kiukutella ja kitistä ja mitä mies teke? Sietää. En kannata väkivaltaa, mutta naisten kunnioitus miehiään kohtaan hävettää mua joskus
Jos mä joskus menen impulsiisivuuspäissäni tuhlaamaan meidän talouden viimeiset rahat "ihanaan mekkoon", niin toivon että mies käskisi mua palauttamaan mekon ja tuomaan rahat takaisin. Että mies olisi viisas (=turvallinen) silloin kun itse teen tyhmästi.
Naiset muovilisäkkeineen näyttävät idiooteilta. Muoviripsiä, muovitukkaa, muovikynnet, tekorusketus, tekorinnat... ja sitten halutaan "REAL man". Huoh.
Ehdoin tahdoin riitaa haastavat ihmiset ovat mielestäni katukoiria.
Tatuoinnit ovat rumia.
Lävistykset näyttävät naamassa tyhmältä.
Opettajat ovat aliarvostettuja.
Miksi joka toisella lähihoitajaopiskelijalla on ongelmia päihteiden/käyttäytymisen kanssa?
Se, että nainen on "bitch", ei ole mitenkään hienoa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:31"]
Ärsyttää nuoret naiset, jotka postaavat facebookin ja instagrammin täyteen kuvia, että vaikuttaisivat jotenkin kiireellisiltä. Leijonanosa nuorista naisista postaa joka päivä kuvia, joissa he ovat jossain harrastuksessa, bileissä, kavereiden bileissä, bileiden kavereissa, tekemässä jotain extra super sexy foodia, kahviloissa, ravinteleissa yms. Ei kukaan ole 24/7 aktiivinen, mutta silti semmoista pitää esittää sosiaalisessa mediassa.
[/quote]
Samaa mieltä!
Jatkan vielä lisää. Monet kuvista on tietyllä tavalla lavastettuja. Joskus on joutunut ihan miettimään että mistä kohtaa postaajan kotia se "kotijumppaa" kuva on otettu. Sitten ymmärrän että olohuoneen sohvaa on siirretty, siihen on laitettu jumppamatto ja parit käsipainot :) Tiedän myös yhden henkilön joka on ostanut erilaisia hienoja astioita yhdet kappaleet jotta voi ottaa kivoja ruokakuvia.
Voi sitä on paljon. Mutta kun ei tahallaan voi loukatakkaan toisia ihmisiä niin ei vo kaikkea sanoa ääneen mitä ajattelee. On viisaampaa pitää ajatukset omanaan.
Ihmiset jotka eivät hallitse oikeinkirjoitusta (esim. yhdyssanat) edes auttavasti ovat idiootteja.
Tota en käsitä! Miten yksi vankilapäivä voi maksaa 100e/vanki??? Ihan kun olisin juuri lukenut jostain että se summa on 200e.. Mikä helvetti sielä vankilassa maksaa? Eihän mun koko perheen eläminenkään maksa noin paljoa päivässä! Luulisi ruuat saavan vankilassa 8lla eurolla päivässä. Lämmityskuluihin/sähköönkään ei millään voi saada menemään noin paljoa rahaa jos tilana on se pieni huone. Yleiset tilathan lämmitetään ja valaistaa oli sielä sitten 5 tai 50 vankia eli sitä ei voi laskea tähän mukaan. Tietysti joo henkilökunnalle palkka ja siivouskustannukset mutta en kyllä silti käsitä miten saadaan menemään 100e/päivä/vanki. Leikkaisivat niiden vankien päivärahoista.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:02"]
Minua naurattaa kun 20-jotain-vuotiailla kavereillani on facebook täynnä kuvia ja päivityksiä koiristaan, kissoistaan, marsuistaan ja hamstereistaan ja päivityksissä käytetään sellaisia lausahduksia kuin "mamman kulta" ja "äitin pikku söpöliini".. Ymmärrän kyllä että koira tms eläin on todella rakas enkä tarkoita vähätellä sitä, mutta se että sosiaalisessa mediassa hehkuttaa niitä kuin lapsia, on vähän naurettavaa..
[/quote]
Luin kerran päivityksen että "koko yö siinä meni, mutta nyt pikkuiset ovat maailmassa! Selvisin synnytyksestä joten uskon selviäväni mistä vain!" No, siihen oli moni kommentoinut yllättyneenä tyyliin "Onnea! en tiennyt että teille on perheenlisäystä tulossa? Kaksosetko? Vau!" Kyse oli koiran pennuista.. Teki mieli kirjoittaa että eiköhän se koira hoitanut synnytyksen. Siinä koiran synnytyksessä ei ollut tapahtunut edes mitään dramaattista. Omistaja oli kökkinyt vaan vieressä...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:22"]Hitler olisi voinut viisaiden ja menestyvien juutalaisten sijaan joukkomurhata ihmisiä jotka oikeasti ovat haitaksi yhteiskunnalle tai ovat muuten aika turhia tai hyödyttömiä. Kaikenlaiset rikolliset ja muuten sairaalloisen pahat ihmiset, parantumattomasti sairaat tai vanhukset, jotka itse tahtovat jo kuolla, ihmiset jotka muuten tahtovat kuolla, tajuttoman tyhmät ihmiset, jotka tyhmyytensä vuoksi ovat suureksi haitaksi muille. Tuossa nyt joitakin. Pelkästään noiden tappamisella olisi saanut mukavasti turhaa populaa vähemmäksi. Vammaisten tappaminen oli myös väärin, koska eihän ne vammaiset voi sille mitään millaiseksi ovat syntyneet tai tulleet ja he ei nyt mitenkään merkittävästi ole haitaksi muille. Kyllähän niistä työtä tulee mutta eipä niitä voi kuolemaankaan jättää.
[/quote]
Hitler ei pyrkinyt hoitamaan oiretta vaan syytä. Tai niin hän ainakin omasta mielestään koki tekevänsä. Rikollisia tulee aina lisää, vaikka tappaisi kaikki tällä hetkellä elävät. Samaa ei voi sanoa juutalaisista.
Juuri tällä hetkellä ajattelen sitä, että samassa työhuoneessa kanssani oleva työkaveri on ärsyttävä joka asiasta marisija. Joskus voisi asennoitua ei-mukaviinkin asioihin myönteisesti.
Se että täällä suomessa maksan 14000 euron ansiotuloistani 1500 euroa mätkyjä vain siksi, että olen valtion silmissä sijoitusasunnon omistaja, koska ostin ystäväni talon heidän eronsa keskellä ja Vuokrasin sen heille reippaasti alle markkinahinnan jotta heidän lapset saisivat pitää kotinsa. Ja kaiken lisäksi meidän työtä tekevä perhe jää asunnottomaksi kohta. Olemme sellainen porsaanreikään putoava tilastollinen vähemmistö.
Että suurin osa työkavereista on perseesta. Töita on aivan helvetisti ja saa painaa suoli suorana että saa edes kiireisimmät työt alta pois.
Että kaikki ammattiliitot ja lakot ovat täysin turhia, yhtään työpaikkaa eivät ole viime vuosina enää luoneet.
Että perussuomalaiset ovat osaamaton, tyhjä ja rasistinen puolue.
T. Ei-kokoomislainen toimitusjohtaja
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:07"]Puheesi tanniinista plus muusta olivat psykedeelisiä, siitä termi. Jos haluat olla introvertti niin ole. Herkkää ja ujoa ei taas muuksi saa, eikä sellaista ole kukaan ehdottamassakaan. Puhut vaan itsesi kanssa ristiin, kun sanot, ettet suorita opintojasi, tee töitä, harrasta ym. Tähän on luonnollista sanoa, että no ryhdistäydy. Mitä oikein haluat, ai niin, et mitään.
Jokaisen tulee kuitenkin opiskella ja tehdä töitä elättääkseen itsensä ja maksaakseen osuutensa yhteiskunnan toimimisesta. Ei ole vapaalippuja.
[/quote]
Tiedätkö mitä masennus on? Se estää opiskeluni tällä hetkellä, etenkin korkeakoulussa jossa ns. lukupään lisäksi tarvitaan kiinnostusta (masennus vienyt), aika erikoista rinnastaa minut vapaamatkustajaksi. (Alavalintaani on nimenomaan vaikuttanut työllisyystilanne kiinnostuksen lisäksi alan aihepiirejä kohtaan). "Ei mitään"-kiinnostusta on varmaankin kohtuu luonnollista, jos on luopumassa vanhoista tavoistaan ja onkin äkkiseltään uudessa tilanteessa. Mieluummin puhun vertauskuvallisesti kovista asioista, kun heitän tänne suoria itsemurhaohjeita. (Siksi tanniininen uni ja aaltojen syleily)
Että haluan seksiä muiden miesten kuin aviomieheni kanssa. Ja että oikeasti ajattelen sen olevan tietyllä tavalla oikeuteni, kun mieheni ei enää sairauden takia kykene. Mutta tätä ei saa ajatella eikä varsinkaan sanoa, koska seksi ja parisuhde kuuluvat niin kiinteästi yhteen. Vaikka nyt siis elän kuudetta vuotta seksittömässä parisuhteessa, en voi hankkia pelkkää seksisuhdetta erikseen. Tämä ei ole hyväksyttävää, vaikka haluaisinvain sen seksin erikseen ja pitäisin nykyisen parisuhteeni ihan mielelläni tällaisenaan muuten.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:14"]Mä ajattelen niin että kaikki fanaattisesti eläinrakkaat ihmiset ovat jollain lailla tunnevammaisia. Yleensä he eivät välttämättä tule toimeen ihmisten kanssa ja tykkää ihmisistä. [/quote] onko se ihmekään, kun niin moni ihminen on kaltaisesi ääliö.
[/quote]
Olen huomannut, että eniten ihmisiä inhoavat ja ihmisten pahuudesta valittavat tyypit ovat itse kaikkein vittumaisimpia ihmisiä. Ironista.
[/quote]
Katso peiliin ja erittäin syvälle. Mene itseesi! Mikä oikein kuvittelet olevasi? Kenestäkään ei tarvitse pitää, vain sen takia että on ihminen. Ihmisyys ei tee kenestäkään mitään korkeampaa ja parempaa olentoa automaattisesti. En ole itse tavannut yhtään eläinrakasta ihmistä joka olisi täysi mulkku.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:02"]
Minua naurattaa kun 20-jotain-vuotiailla kavereillani on facebook täynnä kuvia ja päivityksiä koiristaan, kissoistaan, marsuistaan ja hamstereistaan ja päivityksissä käytetään sellaisia lausahduksia kuin "mamman kulta" ja "äitin pikku söpöliini".. Ymmärrän kyllä että koira tms eläin on todella rakas enkä tarkoita vähätellä sitä, mutta se että sosiaalisessa mediassa hehkuttaa niitä kuin lapsia, on vähän naurettavaa..
[/quote]
Luin kerran päivityksen että "koko yö siinä meni, mutta nyt pikkuiset ovat maailmassa! Selvisin synnytyksestä joten uskon selviäväni mistä vain!" No, siihen oli moni kommentoinut yllättyneenä tyyliin "Onnea! en tiennyt että teille on perheenlisäystä tulossa? Kaksosetko? Vau!" Kyse oli koiran pennuista.. Teki mieli kirjoittaa että eiköhän se koira hoitanut synnytyksen. Siinä koiran synnytyksessä ei ollut tapahtunut edes mitään dramaattista. Omistaja oli kökkinyt vaan vieressä...
[/quote]
EIKÄ! :D hahahahaaaa...
Suomessa pitäisi maahanmuuton suhteen ottaa samanlainen käytäntö kuin Australiassa. Kaikki maahan saapuvat syynätään tarkasti, ja jos on mitään epäilyttävää, rikosrekisteriä tms, niin pois vain ja maahantulokielto muutamaksi vuodeksi. Maahan pääseviäkin seurailtaisiin, ei tänne tarvi tulla perseilemään/loisimaan.
Vankeusrangaistuksia täytyy koventaa, elinkautinen pitäisi oikeasti olla elinkautinen eikä mikään "oo nätisti nii ehkä 10 vuotta".