Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti ajattelet mutta et voi sanoa ääneen?

Vierailija
29.04.2015 |

Itse olen sitä mieltä että : vapaaehtoisesti lapsettomat jotka hankkivat koiran/kissan haluavat kuitenkin lapsia mutta eivät ole valmiita ottamaan oikeaa vastuuta.

ja : raiskaukseen syyllistynyt maahanmuuttaja pitäisi karkottaa välittömästi ilman oikeutta oikeudenkäyntiin

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mieheni edellisessä suhteessa syntyneestä lapsesta. Kyse on lellitellystä pojasta, jonka mm.pitää saada aamupalaksi suklaamuroja. En halua täyttää meidän yhteisiä lapsiamme sokerilla vaan sen takia, että miehen ex ei ole asettanut rajoja.

Vierailija
102/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rankka elämä muuttaa ihmistä parempaan suuntaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:14"]Että rankka elämä muuttaa ihmistä parempaan suuntaan!
[/quote]aha aha, poistaaks se myös ilkeyden ihmisestä?

Vierailija
104/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini mies on ollut minuun ihan lääpällään jo vuosikausia.

Vierailija
105/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että pahuutta on koska ihminen on läpeensä paha. Jo pieni lapsi on julma ja osaa kiusata, ja ne ketkä onnistuvat kasvavat hyviksi ihmiksi ja ne ketkä eivät, tekevät pahaa muille. Myös henkisesti. 

Ajattelen myös, että on ihmiselle luontaista suhtautua ennakkoluuloisesti vieraisiin ihmisiin ja paikkoihin. Mutta on sitten eri asia tuoko ajatuksensa ilmi ja pääseekö ennakkoluuloistaan yli kun on tottunut tilanteeseen. 

Vierailija
106/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:22"]

Sitä, että haluaisin viettää viikonlopun vapaat ilman, että miehen ekaluokkalainen lapsi tulee taas viikonlopuks kylään. Olis jumalauta kiva pystyä käymään edes torilla kahvilla markkinapäivänä "perheenä", mutta kun isä ja tytär on molemmat naamat norsunvitulla sitten, kun tämä kullannuppu ei osaa käyttäytyä missään sellaisessa paikassa, missä hän ei ole keskipisteenä. Kyllä ne erot ja uusioperhekuviot pilaa lapsia..jatkuvaa paikasta toiseen ramppaamista; millon kenelläkin kylässä viikonloppuna: mummolla, kummilla, iskällä, mammalla, millon on pikkuveikka äiskällä jne.. On kolmet isovanhemmat ja on iskä-se ja iskä-tää., yks pikkuveli toisen iskän exän luota toisena viikkona..huhhuh..siis toisinsanoen lapsella ei ole arki tasapainossa ja siks holtiton, äitinsä kertoi vuosi sitten, että tyttö kertoi toivovansa, että me kaikki muutettaisiin yhteen. Koulu sillä menee päin persettä kun luuhaa koulumatkoilla ympäri kyliä ja koulukaverit teettää sillä kaikenmaailman typeryyksiä, sitten jälkeenpäin oireilee kiukuttelemalla kun on paha olla. Kummityttö muutama vuosi sitten päätyi koulukotiin tuon ikäisenä, kun ei menestynyt missään perheessä. Koska ei ole minun lapsi kyseessä, mun keinot rajottuu siihen, että koitan ylläpitää normaalia arkea kun on täällä, mutta töissäkäyvänä ihmisenä voin sanoa, että ompa vitun rasittavaa: haluaisin olla joskus myös rauhassakin. Kuulostaako keskenestäkään uusperheellisestä tutulta?

[/quote]

Ymmärrän tunteesi ja toisaalta käy sääliksi lapsi: tajuaa, ettei ole missään toivottu. Ja miksi se isä on naama norsunvitulla: ehkä ongelma onkin hänessä! Aikuisen pitää yrittää käyttäytyä, näyttäisi lapsen isä mallia esim vapputorilla olemisesta.

Vierailija
107/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en pelkäisi isoa riitaa ja välien katkeamista siskoni lapsiin, sanoisin hänelle että hänen miehensä on iljettävä, ilkeä kusipäänarkkari-alkoholisti joka ei ole mikään miehen malli lapsille ja tiedän hänen salassa inhoavan minua.

Vierailija
108/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:18"]Itse rakastan kissoja, enkä lapsia. En voi kuvitellakaan itseäni raskaana, tai ihmisvauvan kanssa, äitinä. Hoitaisin 10 kertaa mieluummin kissavauvaa kuin ihmisvauvaa. Kissavauva lämmittää sydäntä, ihmisvauva ei. [/quote] Tästä tuli mieleen, että mua oksettaa sellaset velat jotka puhuu lemmikeistään "omina vauvoina" tai että on itse "äiti" niille kissoille sun muille. Hrrrr [/quote] Tämä. Hyi helvetti miten kuvottavaa.

[/quote]

Tiedän, että sinua ärsyttää se, että kutsun itseäni koirani äidiksi, mutta en välitä sinun mielipiteestäsi paskaakaan  :)

[/quote]

Mulla on koira, mutta en todella ole sen äiti enkä mamma. Ärsyttää kun esim. tutut kutsuvat minua koirani äidiksi. Koira on eläin, minä olen ihminen. Koira ansaitsee eläimen kohtelun.

Vierailija
109/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tulen enää ikinä saamaan töitä. Sitten kun säästöt loppuvat, niin menetän asuntoni ja minusta tulee koditon, eikä lapseton ihminen saa samalla tavalla apua kuin perheelliset, joten joudun jonnekin yömajaan. Eihän kukaan yksityinenkään rahattomalle vuokraa. Olen ihan yksin. Vaikka talous lähtisi jossain vaiheessa nousuun, niin olen ollut niin kauan työtön, että siinä vaiheessa on liian myöhäistä, myöhemmin valmistuneet menevät ohi. Hoitoalalle en pysty, millään muulla alalla ei ole töitä.

Harmittaa, että hirveällä vaivalla kuntoutin itseni pitkästä sairaudesta ja opiskelujen aikana aloin nauttia elämästä. Olisi niin paljon unelmia ja tekemistä, mutta ne kaikki jäävät saamatta.

Ja kaikkialla pitää esittää iloista ja pirteää ja varmaa siitä, että kyllä tällä seuraavalla työhakemuksella tärppää. No ei tärppää.

Vierailija
110/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:29"] Eläinten elämällä ei ole samanlaista arvoa, kuin ihmisen elämällä. Katukoiria ulkomailta pelastavat ja Suomeen rahtaavat voisivat käyttää aikansa järkevämmin. Jos ei muuten, niin järjestämällä sopivan, hellän lopetuksen elukoille kotimaassaan. [/quote] Eläinsuojelijat eivät halua tappaa kulkukoiria mutta eivät ota huomioon eläimen oloja. Kuinkahan mukavaa ja eläinarvoista on nälkintyneellä kapisella koiralla lajitovereiden kanssa ruuasta tapellessa ja ihmisten potkiessa? Joissain isoissa kaupungeissa on jo laumoja jotka hyökkäävät ihmisten kimppuun. [/quote] Lisäksi eläinlääkärit yleensä vastustavat kulkukoirien tuontia Suomeen. Eläintaudit voi lähteä leviämään. Mä tiedän kolme rescuekoiraa. Yksi lopetettiin parin vuoden jälkeen, kun näykki ja raapi ihmisiä, viimeisellä kerralla puri pahasti.

[/quote]

Tässä taas asiantuntijat keskustelee...

Vierailija
111/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:35"]Epäilen, että ap haluaisi hankkia tarantellan, mutta ei ole valmis ottamaan vastuuta siitä
[/quote]
Sellaista eläintä ei olekkaan kun "tarantella".Suurin osa tarantulista taas on melkeimpä yhtä helppo hoitoisia kuin huonekasvi.

Vierailija
112/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:46"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:29"]

Eläinten elämällä ei ole samanlaista arvoa, kuin ihmisen elämällä. Katukoiria ulkomailta pelastavat ja Suomeen rahtaavat voisivat käyttää aikansa järkevämmin. Jos ei muuten, niin järjestämällä sopivan, hellän lopetuksen elukoille kotimaassaan.

[/quote]

Eläinsuojelijat eivät halua tappaa kulkukoiria mutta eivät ota huomioon eläimen oloja. Kuinkahan mukavaa ja eläinarvoista on nälkintyneellä kapisella koiralla lajitovereiden kanssa ruuasta tapellessa ja ihmisten potkiessa? Joissain isoissa kaupungeissa on jo laumoja jotka hyökkäävät ihmisten kimppuun.
[/quote]Ei tartte kuin mennä rajan toiselle puolelle, ainakin sortavalassa ja kostamuksessa näin kituvia koiria kaduilla sekä laumoja, jotka käyttäytyivät kuin sudet. Lähtivät muakin ajattamaan kun menin liian lähelle.

Vierailija
113/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keharibuumi. Ihanan aidot perttikurikat e-viisuihin - ei v*ttu, en taida ees voida katsoo koko viisuja. Ja tämä kun vammaisten vanhemmat ja sisarukset kehuu ja hehkuttaa kuinka ylpeä ja onnllinen saa olla kehitysvammaisesta lapsesta/siskosta/veljestä joka kolmikymppisenä mölisee vaipoissaan.

Vierailija
114/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsia hankkinut puhua lemmikeille itsestään äitinä? Mutta vela ei saa kutsua itseään koiran mammaksi?

Vierailija
115/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa jakaa erään kaverini innostusta mitä ihmeellisimmistä taidepläjäyksistä. Suuri osa niistä on omasta mielestäni epäkiinnostavaa, tekotaiteellista paskaa. Nautin kyllä niin teatterista, musiikista kuin kuvataiteistakin, mutta en jaksa sitä ääripäätä, kun asioista tehdään väkisin mahdollisimman selittämättömiä, epäkaupallisia, omituisia ja vinksahtaneita ettei vaan missään nimessä kukaan erehtyisi pitämään niitä tusinayleisölle tehtyinä myyvinä juttuina. Kaveri taas on aina ihan onnessaan, mitä omituisempaa taide on. Ei se yleensä niitä osaa itsekään selittää, se vain on niin kauheen coolia kun on erikoisuudentavoittelua.

Vierailija
116/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:14"]Mä ajattelen niin että kaikki fanaattisesti eläinrakkaat ihmiset ovat jollain lailla tunnevammaisia. Yleensä he eivät välttämättä tule toimeen ihmisten kanssa ja tykkää ihmisistä. [/quote] onko se ihmekään, kun niin moni ihminen on kaltaisesi ääliö.

[/quote]

Olen huomannut, että eniten ihmisiä inhoavat ja ihmisten pahuudesta valittavat tyypit ovat itse kaikkein vittumaisimpia ihmisiä. Ironista.

Vierailija
117/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:01"]Olen säälittävä maan matonen. Ystävät sanovat toisin kuin ajattelevat, eivät edes varmaan piittaa musta kun nähdään harvoin ja mä otan aina yhteyttä niihin(ei ikinä päinvastoin). En enää arvosta itseäni tippaakaan: ei opiskeluja valmiina, ei pätkääkään tehnyt töitä, ei harrastuksia taikka mitään järkevää aktiviteettiä, mikään ei jaksa innostaa ja vielä masennusta takana yli vuosi. Aika kuluu ja ikää pukkaa, 23 tulee tänä vuonna täyteen. Noidankehässä pyörin kohti Maan keskipistettä. [/quote] Kesällä Alkon kautta aaltojen syleilyyn piristäisi :) [/quote] Kiva, että mun ystävät ja vanhemmat ei edes tiedä mun suunnitelmasta. Tulee kyllä yllätyksenä, ymmärtävät varmaan mun teon ajan kanssa: ei siitä absolutista idiootista työssäkäyvää isää olisi ikinä saatu. [/quote] Neljä ihmistä äänesti mun säälittävyyden puolesta, toivokaa lämmintä uimakesää niin näytän uimataitoni "tanniinisessa unessa". :D Olen iloinen sen naisen puolesta, joka ei tullut mua kohtaamaan. Yliopistoltakin vapautuu paikka ja tilaa ku mä en siellä pyöriskele. Ystävien ei tarviis enää kärsiä sivussa mun jorinoita ja turhanpäiväistä unelmointia "paremmasta". Vanhemmille tulee olemaan vapaus: ei lapsen lapsia, ei jonnin joutavaa vierailua ja pääsevät yhdestä riesasta eroon.

[/quote]

En ymmärrä, mitä tarkoitat aaltojen syleilyyn lähtemisellä, mutta ehdotan, että jatkat opintoja. Ja etsit itsellesi jonkin suunnan siellä, missä olet. Avaa silmät. Vaikutat ihan fiksulta tyypiltä.

Vierailija
118/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:34"]

En usko, että tulen enää ikinä saamaan töitä. Sitten kun säästöt loppuvat, niin menetän asuntoni ja minusta tulee koditon, eikä lapseton ihminen saa samalla tavalla apua kuin perheelliset, joten joudun jonnekin yömajaan. Eihän kukaan yksityinenkään rahattomalle vuokraa. Olen ihan yksin. Vaikka talous lähtisi jossain vaiheessa nousuun, niin olen ollut niin kauan työtön, että siinä vaiheessa on liian myöhäistä, myöhemmin valmistuneet menevät ohi. Hoitoalalle en pysty, millään muulla alalla ei ole töitä.

Harmittaa, että hirveällä vaivalla kuntoutin itseni pitkästä sairaudesta ja opiskelujen aikana aloin nauttia elämästä. Olisi niin paljon unelmia ja tekemistä, mutta ne kaikki jäävät saamatta.

Ja kaikkialla pitää esittää iloista ja pirteää ja varmaa siitä, että kyllä tällä seuraavalla työhakemuksella tärppää. No ei tärppää.

[/quote]

Suomessa ei mene kotia alta vaan sinusta tulee sossupummi.

Vierailija
119/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:03"] [quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:23"] Kihloihin meno on pelleilyä. Miksi pitää todistaa jonkun esineen kautta sopimusta, minkä voi purkaa sormia napsauttamalla. [/quote] Sormuksella tiedotetaan asia ulkopuolisille, ettei tulla turhaan iskemään. Ei sopimuksen purkamisen helppoudella ole asian kanssa tekemistä. [/quote] Ja ihan kuin asiaa ei voisi suoraan suustaan päästää, että on varattu? Harvoin sitä pientä sormusta edes välttämättä huomaa. [/quote] Kyllä sen huomaa, jos yrittää katsoa ennen kuin rupeaa juttusille. Sinäkö sanot kaikille, jotka tulevat tutustumismielessä juttelemaan, että olet varattu? Olet tainnut saada aika monta hölmistynyttä katsetta. [/quote] No en minä ainakaan ikinä katso. Ja en sano. Yleensä seurusteluni tulee ilmi ihan luonnostaan jutuistani tai sitten sanon erikseen, jos henkilö alkaa tekemään liian läheistä tuttavuutta.

[/quote]

Voi pyhä yksinkertaisuus, et sinä varmaan muiden sormuksia katsokaan, jos kerran olet itse varattu etkä seuranhaku päällä.

Vierailija
120/147 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:30"]

Ajattelen, että hoitotiede ei ole mikään tiede. Ihan höpsöjä "teorioita". Yliopistossa kaikki muut aineet olivat paljon järkevämpiä, hoitotiede ihan löpinää.

Kerran tentissä kysyttiin jonkun jotain ihme teoriaa, josta minulla ei ollut haisuakaan. Kirjoittelin sitten ihan vaan löpinää vuorovaikutuksesta, hoitosuhteen luottamuksesta, kaikenlaista jorinaa. Hyvät arvosana tuli, oiskohan ollut melkei täydet pisteet.

Ja vihaan terveydenhuollon opettajia, ne on niin rasittavan keskiluokkaisia, ja inhoan sitä moralisoivaa paskasakkia! Olen itse myös terveydenhuollon opettaja. 

[/quote]

Opetatko siis terveydenhuoltoa? Mikä se semmoinen oppiaine on?

[/quote]

No hoitotyön opetttaja,  ihan sama, mutta yäk silti!

[/quote]

Kannatti varmaan jatkaa opintoja, vaikka huomasit jo varhain, ettei oppiaineessa oli mielestäsi mitään järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi