en ihmettele että miehenne pettää...
nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:11"] Hyvin sanottu AP. Itse olen hoikka ja osaan pitää itsestäni huolta. Olen luonnostaankin positiivinen enkä sellainen kulahtanut ämmä joka vaan kitisee ja valittaa. Onneksi meitä parempiakin naisia on olemassa! [/quote] Joo oot tosi kivan ja positiivisen tuntuinen nainen, varmaan sata kertaa parempi kuin kaikki muut. :) ONNEKSI sun kaltaisia on olemassa! Ystäviäkin taatusti pilvin pimein ja silleen, kun oot noin hirmu kiva ja kaikkee. :))))) [/quote] No enkös olekkin :) Ja ystäviäkin on. Mikä toi hymiöraiskaus on? Sun katkeruus paistaa läpi arvon norsu. Mikä on? Vituttaako olla huonompi?
[/quote]
Mitä ihmettä, tuut haukkumaan mua katkeraks norsuksi, vaikka just kehuin sua kivaks ja kaikkee. :( Et tainnut ollakaan kiva vaan vain itserakas, ilkee ämmä. :( Tuskin sulla niitä kavereitakaan on, tollasella hapannaamaisella haukkujalla. :((((((
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:12"]ap ei sitten vissiin ole nykynainen? Mikäs sä oikein sitten olet?
[/quote]
hyvä täällä nussia pilkkua ja samaa aikaam pihdata mieheltään, no ei siinä, kyllä sille joku muu antaa:-) ap
[/quote]
Meinaat että oot maailman ainoa nainen joka antaa miehelleen? Voi luoja.
[/quote]
miksi sitten jatkuvasti puhutaan pihtaamisesta ja pettämisestä? ei se mies petä jos kotoa saa kaiken tarvittavan;>
[/quote]
Jotkut pettää, toiset ei. jotkut pettää vaikka kotona kaikki olis ns. täydellisesti, toiset taas ei petä vaikka kumppani ei seksiä pystyisikään harrastamaan syystä taikka toisesta.
Me ollaan erilaisia. Ja jotkut kunnioittaa kumppaniaan sen verran paljon, että kaltaisesi myyjän lirkuttelut vaan saavat toisen pahoinvoivaksi. Vaikk sinä et halua kunnioittaa toisia, niin anna toisten sentään olla kunnioittavia kumppaneitaan kohtaan.
[/quote]
en ole myyjä, enkä lirkuttele asiakkaille, he lirkuttelevat minulle. ap
[/quote]
Joopa joo. :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
Onko sinkkuna kiva olla? Vokotella varattuja miehiä ja kuvitella olevansa parempi mitä kotona on tarjolla? :D
[/quote]
mistäs päättelit mun olevan sinkku?;-) väärässä oot sanon vaan. ap
[/quote]
No siltähän toi kuullostaakin. Tai sit oot kovin anteliasta naistyyppiä. ;)
Leuhki vain varattujem miesten huomiolla, "ukkoski" varmaan nauttii kun kaikki miehet kuolaa omaa muijaa.
[/quote]
olen ihan yhden miehen nainen:-) ap
[/quote]
Kumma miten en usko tuota. Lirkuttelet muille miehille työssäsi. Ja väität olevasi yhden miehen nainen.
[/quote]
jaa mistä sä nyt päättelit minun niin tekemän? aina saa TORJUA heidän yrityksiään, en minä työajallani ketään lirkuttele, enkä vapaa-ajallanikaan, mutta miehet tulevat asiakkaikseni ja yrittävät iskeä:-) ap
[/quote]
Joopa joo! :D
Sulle siis joku mies hymyilee ja on ystävällinen niin sä otat sen iskuyrutyksenä.
Kasva herran jumala aikuiseksi ja tajua, että kojteliasuus ja ystävällisyys EIVÄT ole iskuyrityksiä. :D
[/quote]
väitinkö hymyn olevan iskuyritys? tässä tapauksessa tarkotin kuulemiani "tuu meille saunaan, pannan siinä samalla, olis vaimokin hiljaa kun sä ilmestyisit meille" lausahduksia. ap
Jumalauta miten katkeraa tekstiä tulee :DD se että on olemassa parempia naisia niin ei tartte aiheuttaa noin suurta tunnevyöryä teidän tavallisten naisten keskuudessa :D oivoi haha. No joo onneks en oo mikään ruma kurppa
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
Onko sinkkuna kiva olla? Vokotella varattuja miehiä ja kuvitella olevansa parempi mitä kotona on tarjolla? :D
[/quote]
[/quote]
Leuhki vain varattujem miesten huomiolla, "ukkoski" varmaan nauttii kun kaikki miehet kuolaa omaa muijaa.
[/quote]
[/quote]
Kumma miten en usko tuota. Lirkuttelet muille miehille työssäsi. Ja väität olevasi yhden miehen nainen.
[/quote]
jaa mistä sä nyt päättelit minun niin tekemän? aina saa TORJUA heidän yrityksiään, en minä työajallani ketään lirkuttele, enkä vapaa-ajallanikaan, mutta miehet tulevat asiakkaikseni ja yrittävät iskeä:-) ap
[/quote]
Sulle siis joku mies hymyilee ja on ystävällinen niin sä otat sen iskuyrutyksenä.
Kasva herran jumala aikuiseksi ja tajua, että kojteliasuus ja ystävällisyys EIVÄT ole iskuyrityksiä. :D
[/quote]
väitinkö hymyn olevan iskuyritys? tässä tapauksessa tarkotin kuulemiani "tuu meille saunaan, pannan siinä samalla, olis vaimokin hiljaa kun sä ilmestyisit meille" lausahduksia. ap
[/quote]
Nonniih! Ja nyt just heitti tää provo yli.
Olisit ees lapsrakas yrittäny vähän enemmän. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:26"]Jos et oo sinkku niin mitäs vahtaat komeita miehiä prismassa joilla joku tantta perässä? Ei ihme että vilkuili sua kun ei tienny ootko karannu hoidosta vai mitä puuma vahtaa.. Oliko oma ukkos mukana kun toisia tuijottelet hartaasti.. Ihme meininkiä, tavallisesti siellä käydään kaupassa vaan, sinkut ehkä kaupassakin zoomailee toisia sinkkuja..
Onhan noita tanttoja komeilla miehillä, mutta lapsen ovat sentään yhdessä tehneet, jotain hyvää kai heillä suhteessa. Voihan olla että miestä nolottaa kulkea julkisilla paikoilla läskin kanssa, mutta ehkä kotona voivat olla normaalisti ja vaikkapa harrastavat seksiä. Ainakin kerran ovat todistetusti niin tehneet jos kerran oli lastenvaunut matkassa ja niissä joku kyydissä :-)
Mä oon aikamoinen tantta, mut ei mun tarvi esim meikata hirveesti että tuntisin itteni naiseksi, tukka ei ole kynitty ja kaupassa ei ole tapana kiukutella kun on käytöstapoja omasta takaa. miehen perässä lyllerrän jos jään jotain kattelemaan ja hidastelen..
Viimeksi eilen illalla mies laukesi sykkien F-koon tissieni väliin niin että mällit lensi leualle asti,, joten kaippa me poiketaan sun määritelmästä, ollaan siellä kaussinkäyrän reunalla siis :-) Jos tuut mua vastaan siell marketissa niin mä katon sua pitkään ja säälivästi :-) oisko sitte tasan?
[/quote]
a. en vahdannut, kun käännyin samaan suuntaan ninhänen vilkuilevan.
b. olin ystävättäreni kanssa siellä
c. kauppa oli citymarket
d. oma mieheni tuli tänään timmille mahalleni samalla huutaen
ap
[/quote]
Toi d. oli todellakin tärkein tieto. Vaan taisit senkin kuvitella vaan kiihkoissasi kun noita kauppamiehiä ajattelit. ;)
[/quote]
vastasin samoilla faktoilla ku lainaamani viestin kirjoittaja, ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"]Jumalauta miten katkeraa tekstiä tulee :DD se että on olemassa parempia naisia niin ei tartte aiheuttaa noin suurta tunnevyöryä teidän tavallisten naisten keskuudessa :D oivoi haha. No joo onneks en oo mikään ruma kurppa
[/quote]
Määrittele parempi.
Jos sulla on ulkokuori kultaa ja sisältä oot jäätä, niin oletko parempi sitä jolla ulkokuori on messinkiä ja sisus puhasta kultaa? :D
Sil rumal mimmil on mies, sulla ei.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä sä oikeen teet työkses? Sossutantta? Joiltain sossun asiakkailta kun tuon voisi vaikka uskoakin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
tämä on kuule täysin tosi, eikä niistä pahimmista päistä mitä työssäni joka yö kuulen, koska olen ammatin edustaja jossa suurin osa on miehiä, on ihana piristys nähdä nuori nainen työssään. ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä sä oikeen teet työkses? Sossutantta? Joiltain sossun asiakkailta kun tuon voisi vaikka uskoakin.
[/quote]
työni ei kuulu tänne eikä ole olennainen osa keskustelua, ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
[/quote]
ei meidän akassa ulkoisesti ole mitään vikaa,lapsen saannin jälkeen siitä on vaan tullut,kiukutteleva,pihtari,kusipää.
[/quote]
tätä minä yritin sanoa, mutta mammat väänteli sanomisisni, joten en jaksanut yrittää takoa järkeä heidän päohin :-) ap
[/quote]
Eikö ole ap:lta ihan pikkusen rajua yleistämistä??
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
tämä on kuule täysin tosi, eikä niistä pahimmista päistä mitä työssäni joka yö kuulen, koska olen ammatin edustaja jossa suurin osa on miehiä, on ihana piristys nähdä nuori nainen työssään. ap
[/quote]
Joo, ja sit sä heräsit! :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita. Onko sinkkuna kiva olla? Vokotella varattuja miehiä ja kuvitella olevansa parempi mitä kotona on tarjolla? :D [/quote] mistäs päättelit mun olevan sinkku?;-) väärässä oot sanon vaan. ap [/quote] No siltähän toi kuullostaakin. Tai sit oot kovin anteliasta naistyyppiä. ;) Leuhki vain varattujem miesten huomiolla, "ukkoski" varmaan nauttii kun kaikki miehet kuolaa omaa muijaa. [/quote] olen ihan yhden miehen nainen:-) ap [/quote] Kumma miten en usko tuota. Lirkuttelet muille miehille työssäsi. Ja väität olevasi yhden miehen nainen. [/quote] jaa mistä sä nyt päättelit minun niin tekemän? aina saa TORJUA heidän yrityksiään, en minä työajallani ketään lirkuttele, enkä vapaa-ajallanikaan, mutta miehet tulevat asiakkaikseni ja yrittävät iskeä:-) ap [/quote] Joopa joo! :D Sulle siis joku mies hymyilee ja on ystävällinen niin sä otat sen iskuyrutyksenä. Kasva herran jumala aikuiseksi ja tajua, että kojteliasuus ja ystävällisyys EIVÄT ole iskuyrityksiä. :D [/quote] väitinkö hymyn olevan iskuyritys? tässä tapauksessa tarkotin kuulemiani "tuu meille saunaan, pannan siinä samalla, olis vaimokin hiljaa kun sä ilmestyisit meille" lausahduksia. ap [/quote] Nonniih! Ja nyt just heitti tää provo yli. Olisit ees lapsrakas yrittäny vähän enemmän. ;) [/quote] tämä on kuule täysin tosi, eikä niistä pahimmista päistä mitä työssäni joka yö kuulen, koska olen ammatin edustaja jossa suurin osa on miehiä, on ihana piristys nähdä nuori nainen työssään. ap
[/quote]
Onko hunkseissa nykyään joku transsukupuolinen mukana? :O
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"]Jumalauta miten katkeraa tekstiä tulee :DD se että on olemassa parempia naisia niin ei tartte aiheuttaa noin suurta tunnevyöryä teidän tavallisten naisten keskuudessa :D oivoi haha. No joo onneks en oo mikään ruma kurppa
[/quote]
En minäkään ruma kurppa ole. Enkä myöskään vähättele toisia ihmisiä tai nosta itseäni kuvitellulle jalustalle ja kuvittele olevani parempi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ottaako toi noin koville ettet millään meinaa uskoa?;-) tämä kyseinen mies vihlaili minulle koko palvelutilanteen ajan, ja lopussa latasi tuon. ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
[/quote]
ei meidän akassa ulkoisesti ole mitään vikaa,lapsen saannin jälkeen siitä on vaan tullut,kiukutteleva,pihtari,kusipää.
[/quote]
tätä minä yritin sanoa, mutta mammat väänteli sanomisisni, joten en jaksanut yrittää takoa järkeä heidän päohin :-) ap
[/quote]
Ajatko sä ap sitä pirssiä kännissä vai eikö nakkisormet oikein osu kohdilleen?
Ei vaan. Kivahan se on kun saatiin uusi palstahullu provoilemaan, johan sitä ehdittiin taas hetki meuhkata vauvaikäisistä päiväkodeissa, korvikemutseista ja lestadiolaisista.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita. Onko sinkkuna kiva olla? Vokotella varattuja miehiä ja kuvitella olevansa parempi mitä kotona on tarjolla? :D [/quote] mistäs päättelit mun olevan sinkku?;-) väärässä oot sanon vaan. ap [/quote] No siltähän toi kuullostaakin. Tai sit oot kovin anteliasta naistyyppiä. ;) Leuhki vain varattujem miesten huomiolla, "ukkoski" varmaan nauttii kun kaikki miehet kuolaa omaa muijaa. [/quote] olen ihan yhden miehen nainen:-) ap [/quote] Kumma miten en usko tuota. Lirkuttelet muille miehille työssäsi. Ja väität olevasi yhden miehen nainen. [/quote] jaa mistä sä nyt päättelit minun niin tekemän? aina saa TORJUA heidän yrityksiään, en minä työajallani ketään lirkuttele, enkä vapaa-ajallanikaan, mutta miehet tulevat asiakkaikseni ja yrittävät iskeä:-) ap [/quote] Joopa joo! :D Sulle siis joku mies hymyilee ja on ystävällinen niin sä otat sen iskuyrutyksenä. Kasva herran jumala aikuiseksi ja tajua, että kojteliasuus ja ystävällisyys EIVÄT ole iskuyrityksiä. :D [/quote] väitinkö hymyn olevan iskuyritys? tässä tapauksessa tarkotin kuulemiani "tuu meille saunaan, pannan siinä samalla, olis vaimokin hiljaa kun sä ilmestyisit meille" lausahduksia. ap [/quote] Nonniih! Ja nyt just heitti tää provo yli. Olisit ees lapsrakas yrittäny vähän enemmän. ;) [/quote] tämä on kuule täysin tosi, eikä niistä pahimmista päistä mitä työssäni joka yö kuulen, koska olen ammatin edustaja jossa suurin osa on miehiä, on ihana piristys nähdä nuori nainen työssään. ap
[/quote]
Onko hunkseissa nykyään joku transsukupuolinen mukana? :O
[/quote]
hahha, ootpas helvetin hauska ;-) ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ottaako toi noin koville ettet millään meinaa uskoa?;-) tämä kyseinen mies vihlaili minulle koko palvelutilanteen ajan, ja lopussa latasi tuon. ap
[/quote]
Tuo ei vaan kuulosta oikein uskottavalta. Tai sit tapaat työssäs jotain limaisia niljakkeita joiden vaimot olis varmaan ihan onnellisia kun sinä tai joku kaltaisesi veis sen ukon nurkista pyörimästä. Ohis.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:26"]Jos et oo sinkku niin mitäs vahtaat komeita miehiä prismassa joilla joku tantta perässä? Ei ihme että vilkuili sua kun ei tienny ootko karannu hoidosta vai mitä puuma vahtaa.. Oliko oma ukkos mukana kun toisia tuijottelet hartaasti.. Ihme meininkiä, tavallisesti siellä käydään kaupassa vaan, sinkut ehkä kaupassakin zoomailee toisia sinkkuja..
Onhan noita tanttoja komeilla miehillä, mutta lapsen ovat sentään yhdessä tehneet, jotain hyvää kai heillä suhteessa. Voihan olla että miestä nolottaa kulkea julkisilla paikoilla läskin kanssa, mutta ehkä kotona voivat olla normaalisti ja vaikkapa harrastavat seksiä. Ainakin kerran ovat todistetusti niin tehneet jos kerran oli lastenvaunut matkassa ja niissä joku kyydissä :-)
Mä oon aikamoinen tantta, mut ei mun tarvi esim meikata hirveesti että tuntisin itteni naiseksi, tukka ei ole kynitty ja kaupassa ei ole tapana kiukutella kun on käytöstapoja omasta takaa. miehen perässä lyllerrän jos jään jotain kattelemaan ja hidastelen..
Viimeksi eilen illalla mies laukesi sykkien F-koon tissieni väliin niin että mällit lensi leualle asti,, joten kaippa me poiketaan sun määritelmästä, ollaan siellä kaussinkäyrän reunalla siis :-) Jos tuut mua vastaan siell marketissa niin mä katon sua pitkään ja säälivästi :-) oisko sitte tasan?
[/quote]
a. en vahdannut, kun käännyin samaan suuntaan ninhänen vilkuilevan.
b. olin ystävättäreni kanssa siellä
c. kauppa oli citymarket
d. oma mieheni tuli tänään timmille mahalleni samalla huutaen
ap
[/quote]
Toi d. oli todellakin tärkein tieto. Vaan taisit senkin kuvitella vaan kiihkoissasi kun noita kauppamiehiä ajattelit. ;)