Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TANTTA-MARIMEKKO ÄIDIT!

Vierailija
28.04.2015 |

Olen nuori tyylikäs nainen ja työskentelen kahvilassa. Kahvilassa kohtaan kaiken tyyppisiä asiakkaita. Olen pistänyt merkille että moni ikäiseni/vanhempi nainen(etenkin perheelliset) pukeutuu samalla tavalla kuin itse pukeuduin ALA-ASTEELLA!!! Päällä polvista ja takapuolesta löröttävät farkut, paitana joku kulahtanut henkkamaukka trikoo tai akryylineule, parturissa käyty viimeksi silloin kun on tavannut miesparan joka näin ollen on tullut huijatuksi.. Värikkäät sukat pilkot kengistä..Miehet aaseina seuraavat kiltisti perässä eivätkä tiedä miten päin olla kun epänaisellinen akka on epäystävällinen minulle ja samalla tiuksii lapsille ja miehelle. Mies välillä vilkuilee minua ja ajattelee miksi minä jaksan laittaa töihin poskipunaa ja sävytettyä huulirasvaa, mutta hänen miesmäinen naisensa ei. Mikä siinä on että suomalaiset perheenäidit ovat niin mukavuudenhaluisia pukeutumisessa? Kyllä miehillä tippuisi silmät päästä, kun suomessa näkis normaalipainoisen naisen työntävän rattaita korkokengissä ja nuorekkaissa vaatteissa. Onko liikaa vaadittu käydä kerran kk parturissa, laittaa hyvin istuvat farkut jalkaan ja siistit nilkkurit, eikä kulahtaneita converseja tms teinitennareita, ja olalle joku muu kuin marimekon matkuri!!!! Rillit päässä ja meikistä ei tietoakaan. HYI, ei ihme että harrastatte seksiä max kerran kuussa pimeässä huoneessa. Välillä saa myös ostaa uusia alusvaatteita. Ruotsalaiset naiset ovat minimalistisen tyylikkäitä. Oli lapsia tai ei. Ja miehet kassajonossa katsovat ihailevasti muutakin kuin minua. Eli turha väittää, että muualla maailmassa ei olisi näin. Miksi Eestissä, Venäjällä, Ruotsissa naiset pitävät itsestään huolen, mutta Suomessa ei???! Herranjumala, 30-vuotiaat naiset näyttävät 40-vuotiailta miehiltä!!!!

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen tuon otsikon koko ajan TANTRA-MARIMEKKO ÄIDIT ja ihmettelin kauan, mikä on tantramekko :D

Vierailija
142/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:21"]

Mä luen tuon otsikon koko ajan TANTRA-MARIMEKKO ÄIDIT ja ihmettelin kauan, mikä on tantramekko :D

[/quote]

kyllä olis tantra-marimekko äiti ja tantta-marimekko äidit tyystin erilaisia. Toisella olis onnellinen mies joka hemmottelis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän Marimeko tunikoita + muitakin merkkejä, lähinnä siksi kun en voi sietää sitä jos esim kyykistyn tms niin persvako vilkkuu. 

Kotona olen meikittä, mutta jos johonkin menen heitän kevyet meikit naamaan(bb-voide,luomiväri,ripsari,kulmat).

Mieheni pitää minusta myös ilman meikkiä.  Ei kaikki miehet tykkää meikatuista naisista. Voiskohan olla että tämä kahvila-pissis on tavannut vähän liian pinnallisia miehiä...?

Vierailija
144/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten miellyttäminen on sinulle noin tärkeää? Mikset voi hankkia tervettä itsetuntoa hyväksymällä itsesi ja olla piittaamatta siitä, että sinun täytyy kelvata jollekin?

Vierailija
145/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:21"]

[/quote]

kyllä olis tantra-marimekko äiti ja tantta-marimekko äidit tyystin erilaisia. Toisella olis onnellinen mies joka hemmottelis

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4455719/ketju/aion_laittaa_tantramekon_kahvilaan  ;D

Vierailija
146/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaili täysin mun tyylin, paitsi että mulla ei ole varaa edes marimekkoon eikä miestä jota komennella :D

Nuorempana näin paljon vaivaa ulkonäön eteen. Hiukset, meikki ja vaatteet aina näyttävät, jumppasin joka päivä ja pidin neuroottisesti painon alipainon puolella ettei vatsa vaan pömpöttäisi, koska paskaksi tuurikseni olen perinyt voimakkaasti omenatyyppisen vartalon. Tuntemattomat pysäyttelivät kadulla kehuakseen ja opiskelukavereilta tuli rakkauskirjeitä ja treffikutsuja. Mitä mä sillä saavutin? Lauman pelkän pillun perässä juoksevia kusipäitä ympärilleni, kumppaniksi alistavia vanhempia ukkoja jotka kohtelivat minua kuin näyttelyesinettä (minä kun kuvittelin, että edes heillä olisi kypsyyttä oikeaan parisuhteeseen).

Nykyään kuljen niissä vaatteissa, jotka ovat mukavimmat ja käytännöllisimmät. Tällä vartalotyypillä vaatekaupoissa tulee vaan paha mieli kun mikään nätti ei istu päälle, joten en enää halua hassata rahaani vaatteisiin, jotka saavat mut vain vihaamasn itseäni ja tuntemaan itseni rumaksi ja vääränlaiseksi. Päätin, etten tänä vuonna osta ainuttakaan uutta vaatetta vaan käytän ekologisesti nämä vanhat trikoolumput loppuun. Paino saa olla terveissä lukemissa vaikka se tarkottaisikin rumaa pömppövatsaa jota raskaus ei ole ainakaan kaunistanut, liikun sen verran kuin tuntuu havittelematta sillä mitään vaikutuksia ulkonäköön. Eletään tällä hetkellä hyvää elämää kahdestaan lapsen kanssa enkä ole koskaan eläissäni ollut näin onnellinen ja tasapainoinen.

Vierailija
147/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa laittaisin nahkanilkkurit kuraan pilattavaksi? Goretex lenkkarit tai kumpparit paremmat. Jos satutaan lähtemään suoraan ulkoilemasta kauppaan tmv niin en todellakaan ala vaihtaa vaatteita.

Vierailija
148/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla 40-vuotias ja elää omaa elämäänsä ilman hyväksytyksitulemisen tarvetta miehiltä, omalta tai muilta. Teille nuoremmille voin sanoa, että elämästä tulee helpompaa, kun lopettaa oman ja muiden ulkonäön vatvomisen ja alkaa ELÄÄ! Elämässä on muut arvot tärkeämpiä ja saatte elämästä enemmän irti, kun keskitytte niihin!

Vierailija
149/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät naiset sentään.. Onko teillä ymmärryksessä vikaa? Näköjään on mukavuudentahto mennyt niin pitkälle, että annetaan aivojenkin lepuutella! 

On ok lähteä  ulos vaikka perunasäkissä, kyse onkin siitä MITEN KANNAT ITSESI!

Nainen, joka näyttää hiireltä ja tiuskii kassatytölle ja miehelleen ja ei huomaa että kahvilassa on muitakin asiakkaita, on minun mielestäni se, jonka kuuluisi miettiä miten kohdella kanssaihmisiä. Mitä väliä sillä on, mitä pääkopassani ajattelen? En lauo mielipiteitäni päin naamaa, vaan vauva-palstalla yritän tehdä parannusta. 

Vastatkaa tähän: Miksi AINA se tiuskiva lehmä on marimekko-tantta, kun taas ystävällinen ja fiksu, on semmoinen joka panostaa vaatteissa laatuun ja iättömyyteen? Ja hei, toi MARIMEKKO on kyllä laadukasta jne jne, mutta jos et osaa kantaa itseäsi, älä laita sen mallista mekkoa päälle. 

Pue mitä huvittaa, kunhan olet tyytyväinen itseesti ja näin ollen minulle kiva. :) 

Vierailija
150/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:58"]

Voi hyvät hyssykät naiset sentään.. Onko teillä ymmärryksessä vikaa? Näköjään on mukavuudentahto mennyt niin pitkälle, että annetaan aivojenkin lepuutella! 

On ok lähteä  ulos vaikka perunasäkissä, kyse onkin siitä MITEN KANNAT ITSESI!

Nainen, joka näyttää hiireltä ja tiuskii kassatytölle ja miehelleen ja ei huomaa että kahvilassa on muitakin asiakkaita, on minun mielestäni se, jonka kuuluisi miettiä miten kohdella kanssaihmisiä. Mitä väliä sillä on, mitä pääkopassani ajattelen? En lauo mielipiteitäni päin naamaa, vaan vauva-palstalla yritän tehdä parannusta. 

Vastatkaa tähän: Miksi AINA se tiuskiva lehmä on marimekko-tantta, kun taas ystävällinen ja fiksu, on semmoinen joka panostaa vaatteissa laatuun ja iättömyyteen? Ja hei, toi MARIMEKKO on kyllä laadukasta jne jne, mutta jos et osaa kantaa itseäsi, älä laita sen mallista mekkoa päälle. 

Pue mitä huvittaa, kunhan olet tyytyväinen itseesti ja näin ollen minulle kiva. :) 

[/quote]

Anteeksi vaan, sun jaottelu meni vähän mönkään. On niitä elämään kyllästyneitä ylipainoisia äityleitä jotka vihaavat nuoria ja kauniita, mutta on olemassa onnellisia äitejä jotka USKALTAA LÄHTEÄ ULOS ILMAN MEIKKIÄ, jotka ovat ihan sinut itsensä kanssa. Ja sitten on vielä hyvinpukeutuneita KERMAPERSEITÄ... hmmm, niiden käytöshän on tästä kassaneidistä varmaan aivan mahtavaa....

Vierailija
151/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään pahaa naisista, jotka lähtevät kulahtaneen näköisinä ulos, ja ovat minulle ystävällisiä. He eivät herätä minussa mitään. Mutta ne, jotka tiuskivat.. huh heijaa säälin heidän miehiään! ja sitten ne miehet tulevat baarissa vollottamaan kuinka oma nainen ei kesällä rusketu, eikä jaksa laittautua heitä varten. Miehet eivät jaksa olla kotonaan enää.. :( LUPAAN käsi sydämellä, että kun aikaisintaan 35-vuotiaana teen lapsen tai kaksi, lupaan rakastaa itseäni ja näin ollen pitää itsestäni huolen --> mies tyytyväinen --> perhe tyytyväinen. 

Te feministiemakot, teistä on se hyöty että maailma ei enää välttis ylikansoitu, kun ei teitä kukaan pane. =DDDDDD

Vierailija
152/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan pomppas! Ei sitten tarvii munkaan enää tuhlata pennosiani kahvilassa, kun työtekijät siellä vain asiakkaitaan arvostelevat ulkonäön mukaan. :(

Vierailija
153/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on hyvä pointti. Mielestäni klassiset converset voi yhdistää mihin vaan tyyliin kunhan on kantajan näköinen. Samoin marimekon laukku. Kokonaisuus ratkaisee ja ryhti ja itsetunto, joka valitettavasti puuttuu monelta suomalaiselta. Ja se taas ilmenee kyräilynä, ilkeilynä ja sairaalloisena loukkaantumisena jos ulkonäköä arvostellaan. Ja sipaisu kiiltoa piristää kummasti:)

Vierailija
154/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:44"]

Olen katsellut ihan samaa kun joskus piipahdan perhekerhoissa, puistoissa, tapahtumissa jne. Mammat pyyhältää jenkkakahvat lanteilla heiluen niissä Nanso-kuteissaan, hiukset on epäsiistit (joko rähnäinen kananperse tai hiirenharmaa niskaponnari), meikeistä ei tietoakaan ja juuri ne karseat ei mistään kohtaa istuvat kummallisen mittaiset frakut sitten vielä kruunaavat kokonaisuuden. Kimitys kuuluu jo nurkan takaa edeltä kun niitä lapsia komennetaan, tai pikemminkin anellaan rauhottumaan. Jos oikein laittaudutaan, vetäistään konservatiivisen mittainen tanttahame ja avokkaat tai jättimäisiltä lapsen kengiltä näyttävät "ah niin sievät, mutta mukavat" remmilliset ballerinat (mallia Ecco tms. järkevä).

[/quote]

Missä päin asut? Mä tuolla ekalla sivulla kerroin jo asuvani tuppukylässä, mutta tuo ei kyllä kuulosta tutulta, perhekerhossakaan. Toki monella, jolla on raskauskilojen tiputtaminen kesken, ne farkut ei ole ehkä just sitä parhaiten istuvaa mallia, itselläkin oli liian suuret farkut pari kuukautta.
[/quote]
Tuntuu pahalta lukea näitä juttuja, onhan nämä enimmäkseen provosoimista? Ette voi oikeasti ajatella näin muista ihmisistä nykypäivänä kun moni taistelee toimeentulon, mielenterveysongelmien, yleisen pahan olon ja alakulon kanssa. Osa on jopa niin äärirajoilla, että on valmis äärimmäisiin tekoihin. Jos siinä mielentilassa viimeisillä pinnistetyillä voimilla pääsee perheen kanssa kahvilaan tai lapsen kanssa leikkipuistoon, on varmasti viimeisenä mielessä miten farkut istuu perseestä tai onko huulikiilto samaa sävyä kynsilakan kanssa !!!
Itse olen myös äiti ja pidän huolta itsestäni, pukeudun siististi ja kauniisti, urheilen pienen tyttäreni kanssa ja näytän huolitellulta. Kyllä jossakin leikkipaikoilla sellaiset vähän Ap.n kuvaukseen sopivat äidit painavat päätään alas ja siirtyvät syrjemmälle lapsikatraansa kanssa kun minä tulen tyttäreni kanssa puistoon. Yleensä kuitenkin menen höpöttelemään niitä näitä, puhelias ja avoin kun olen ja yleensä saadaan hyviä keskusteluja aikaan. On mukava huomata, että monesti juuri nämä äidit nauttivat kovasti päästessään puhelemaan asioitaan ja olen itse ajatellut, että ehkä he sitten hyvän mielen kautta saavat itsekin inspiraatiota vaikka jonain päivänä aloittaa itsestään huolehtimisen kun tuntuu että jaksaa ja ehtii. Koen suorastaan kunniaksi sen, ettei nykypäivänä ketään katsota ylhäältäpäin tai nenää pitkin vaan tuodaan tähän maailmaan enemmän ystävällisyyttä ja lämpöä, joka saa meidät voimaan paremmin!

Vierailija
155/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:10"]

En ajattele mitään pahaa naisista, jotka lähtevät kulahtaneen näköisinä ulos, ja ovat minulle ystävällisiä. He eivät herätä minussa mitään. Mutta ne, jotka tiuskivat.. huh heijaa säälin heidän miehiään! ja sitten ne miehet tulevat baarissa vollottamaan kuinka oma nainen ei kesällä rusketu, eikä jaksa laittautua heitä varten. Miehet eivät jaksa olla kotonaan enää.. :( LUPAAN käsi sydämellä, että kun aikaisintaan 35-vuotiaana teen lapsen tai kaksi, lupaan rakastaa itseäni ja näin ollen pitää itsestäni huolen --> mies tyytyväinen --> perhe tyytyväinen. 

Te feministiemakot, teistä on se hyöty että maailma ei enää välttis ylikansoitu, kun ei teitä kukaan pane. =DDDDDD

[/quote]

ANTEEKSI VAAN, MUTTA KENEN MIEHET VOLLOTTAA ETTÄ NAINEN EI RUSKETU?!?  MITÄ VI**UA!?!

Mielenkiintoisia miehiä "tapailet"...

Vierailija
156/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:44"] Olen katsellut ihan samaa kun joskus piipahdan perhekerhoissa, puistoissa, tapahtumissa jne. Mammat pyyhältää jenkkakahvat lanteilla heiluen niissä Nanso-kuteissaan, hiukset on epäsiistit (joko rähnäinen kananperse tai hiirenharmaa niskaponnari), meikeistä ei tietoakaan ja juuri ne karseat ei mistään kohtaa istuvat kummallisen mittaiset frakut sitten vielä kruunaavat kokonaisuuden. Kimitys kuuluu jo nurkan takaa edeltä kun niitä lapsia komennetaan, tai pikemminkin anellaan rauhottumaan. Jos oikein laittaudutaan, vetäistään konservatiivisen mittainen tanttahame ja avokkaat tai jättimäisiltä lapsen kengiltä näyttävät "ah niin sievät, mutta mukavat" remmilliset ballerinat (mallia Ecco tms. järkevä). [/quote]   Missä päin asut? Mä tuolla ekalla sivulla kerroin jo asuvani tuppukylässä, mutta tuo ei kyllä kuulosta tutulta, perhekerhossakaan. Toki monella, jolla on raskauskilojen tiputtaminen kesken, ne farkut ei ole ehkä just sitä parhaiten istuvaa mallia, itselläkin oli liian suuret farkut pari kuukautta. [/quote] Tuntuu pahalta lukea näitä juttuja, onhan nämä enimmäkseen provosoimista? Ette voi oikeasti ajatella näin muista ihmisistä nykypäivänä kun moni taistelee toimeentulon, mielenterveysongelmien, yleisen pahan olon ja alakulon kanssa. Osa on jopa niin äärirajoilla, että on valmis äärimmäisiin tekoihin. Jos siinä mielentilassa viimeisillä pinnistetyillä voimilla pääsee perheen kanssa kahvilaan tai lapsen kanssa leikkipuistoon, on varmasti viimeisenä mielessä miten farkut istuu perseestä tai onko huulikiilto samaa sävyä kynsilakan kanssa !!! Itse olen myös äiti ja pidän huolta itsestäni, pukeudun siististi ja kauniisti, urheilen pienen tyttäreni kanssa ja näytän huolitellulta. Kyllä jossakin leikkipaikoilla sellaiset vähän Ap.n kuvaukseen sopivat äidit painavat päätään alas ja siirtyvät syrjemmälle lapsikatraansa kanssa kun minä tulen tyttäreni kanssa puistoon. Yleensä kuitenkin menen höpöttelemään niitä näitä, puhelias ja avoin kun olen ja yleensä saadaan hyviä keskusteluja aikaan. On mukava huomata, että monesti juuri nämä äidit nauttivat kovasti päästessään puhelemaan asioitaan ja olen itse ajatellut, että ehkä he sitten hyvän mielen kautta saavat itsekin inspiraatiota vaikka jonain päivänä aloittaa itsestään huolehtimisen kun tuntuu että jaksaa ja ehtii. Koen suorastaan kunniaksi sen, ettei nykypäivänä ketään katsota ylhäältäpäin tai nenää pitkin vaan tuodaan tähän maailmaan enemmän ystävällisyyttä ja lämpöä, joka saa meidät voimaan paremmin!

[/quote]

Niin, minä myös yritän insiproida heitä. Sinä hyvällä, minä pahalla.. tiedä sitten kumpi keino on tehokkaampi. Väliökös sillä, voivotellaan sitten kun mies lähtee elämäniloisen naisen matkaan. Miksi tehdä lapsia, jos opettaa heille sen että tärkeintä elämässä on juosta harrastuksesta toiseen, käydä lapsiteatterissa, olla joka päivä ulkona vöhintään 2 tuntia.... HAH HAH! Relatkaa vähän, jättäkää lapselta 1 harrastus pois ja käyttäkää se raha itsekkäästi itseenne.. ---> mies tyytyväinen ---> perhe tyytyväinen. :) KOKEILKAA EDES!!!!

Vierailija
157/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:10"]

[/quote]

ANTEEKSI VAAN, MUTTA KENEN MIEHET VOLLOTTAA ETTÄ NAINEN EI RUSKETU?!?  MITÄ VI**UA!?!

Mielenkiintoisia miehiä "tapailet"...

[/quote]

Voi voi.. Kyllä se vaan ärsyttää.. Miestuttavani kännissä sanoi, että on ihanaa kun kesäisin rusketun. Hänen nainen kuulema välttelee aurinkoa, ja on ympäri vuoden valkoinen kuin lakana.

Vierailija
158/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas purkaus ap:lla.

Minä en käy parturissa koska en ole mies ja kampaajallakin hyvä jos kerran vuodessa. Hiukset on pitkät ja saavat kasvaa joten ei ole kampaajalle tarvetta. Itse värjään, nykyään vaan juurikasvua koska blondatut hiukset. Korkokenkiä käytän joskus, lasten kanssa liikkuessa epäkäytännölliset kyllä. Muutenkin enempi sporttityyli nykyään, joten jotkut tossut on jalassa. Farkkuja en käytä (ne on tylsiä) mekkoja, hameita, juoksutrikoita pidemmän paidan kanssa, collegepöksyjä mitkä passaa hyvin tiukan yläosan kanssa. Enemmän sellaista sporttista katumuotia mutta naisellista. Meikkiä on aina, koska iho on kalvakan kirjava ilman, mutta sillai naturellisti ja hiukset laitettu nätisti kiinni. Mies tykkää sporttityylistä ja neonväreistä minulla, farkut ja korkkarit on helposti paljon tätimäisempää.

Mutta mutta, ymmärrän kyllä mitä ap ajaa takaa, vaikka itseäni ei yhtään kutita miltä muut äidit näyttävät. Itsellänikin oli vaihe jolloin ei jaksanut kiinnostaa oma ulkonäkö. Se oli joskus 10v sitten kun isommat lapset olivat pieniä. Nyt olen lähes nelikymppinen useamman lapsen äiti ja minulla on komea urheilullinen nuorempi mies eikä halua homssaantua. Kerran nähtiin porukka ikäisiäni äitejä vaunuja työntämässä ja mies hämmästeli että ompa siinä monta vanhaa äitiä. Huomautin sitten että ovat luultavasti ikäisiäni naisia. Mies hämmästeli ja sanoi että älä koskaan ala käyttämään tuommoisia tätivaatteita. Mutta itselleni on ihan sama miten joku toinen pukeutuu ja ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta edes. Eikä kiinnosta mitä joku mies on tätityyli vaimostaan, enkä kuvittele kaikkien tätimammojen miesten vilkuilevan itseäni. Kun ap kasvaa, saa hänkin vähän sisältöä elämäänsä ja perspektiiviä ettei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa. 

Vierailija
159/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:29"]Aika väsynyt trolli, taas kerran tätä samaa!!! Keksikää jo jotain uutta ja parempaa.
[/quote]

Mitenniin trolli ja mitenniin TAAS samaa? Tämähän on ihan totta.

Vierailija
160/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs mainitse äällä ammattiasi, pilaat kaikkien kahvilatyöntekijöiden mainern ja itseasiassa kahviloittenkin, kukaan ei enää jatkossa käy kahvilla kun pelkää että tulee arvostelluksk. Vrt ketju ksupankassasta ja kansan epäterveellisistä ostostottumuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi