Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TANTTA-MARIMEKKO ÄIDIT!

Vierailija
28.04.2015 |

Olen nuori tyylikäs nainen ja työskentelen kahvilassa. Kahvilassa kohtaan kaiken tyyppisiä asiakkaita. Olen pistänyt merkille että moni ikäiseni/vanhempi nainen(etenkin perheelliset) pukeutuu samalla tavalla kuin itse pukeuduin ALA-ASTEELLA!!! Päällä polvista ja takapuolesta löröttävät farkut, paitana joku kulahtanut henkkamaukka trikoo tai akryylineule, parturissa käyty viimeksi silloin kun on tavannut miesparan joka näin ollen on tullut huijatuksi.. Värikkäät sukat pilkot kengistä..Miehet aaseina seuraavat kiltisti perässä eivätkä tiedä miten päin olla kun epänaisellinen akka on epäystävällinen minulle ja samalla tiuksii lapsille ja miehelle. Mies välillä vilkuilee minua ja ajattelee miksi minä jaksan laittaa töihin poskipunaa ja sävytettyä huulirasvaa, mutta hänen miesmäinen naisensa ei. Mikä siinä on että suomalaiset perheenäidit ovat niin mukavuudenhaluisia pukeutumisessa? Kyllä miehillä tippuisi silmät päästä, kun suomessa näkis normaalipainoisen naisen työntävän rattaita korkokengissä ja nuorekkaissa vaatteissa. Onko liikaa vaadittu käydä kerran kk parturissa, laittaa hyvin istuvat farkut jalkaan ja siistit nilkkurit, eikä kulahtaneita converseja tms teinitennareita, ja olalle joku muu kuin marimekon matkuri!!!! Rillit päässä ja meikistä ei tietoakaan. HYI, ei ihme että harrastatte seksiä max kerran kuussa pimeässä huoneessa. Välillä saa myös ostaa uusia alusvaatteita. Ruotsalaiset naiset ovat minimalistisen tyylikkäitä. Oli lapsia tai ei. Ja miehet kassajonossa katsovat ihailevasti muutakin kuin minua. Eli turha väittää, että muualla maailmassa ei olisi näin. Miksi Eestissä, Venäjällä, Ruotsissa naiset pitävät itsestään huolen, mutta Suomessa ei???! Herranjumala, 30-vuotiaat naiset näyttävät 40-vuotiailta miehiltä!!!!

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TANTAT MITÄ KUULUU????

Vierailija
82/170 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:17"]

Joo kyllä mä välillä mietin et miten nää lökäpöksymuumimammat ovat ylipäätään saaneet miehen? Miehet tyytyy niin paljon tasoaan alempaan.

[/quote]

Aren't we lucky. :)

[/quote]

Noh kyllä se päivä koittaa kun mies eksyy vääriin lakanoihin.. ja palaa hymyssä suin kotiin ja jaksaa katsella tanttaansa taas hetken. Tai sitten ei eksy, mutta tuskin se mies kovin usein katsoo sinua hymyillen ja kehuu, vie ravintolaan, tekee omatoimisesti ihanaa ruokaa, kehuu kavereilleen... HAH HAH!!!!!!!! Kantsis päivästä käyttää 5min siihen että sipaisee vaikka bb-voidetta kasvoille, poskipunaa ja ripsaria ja huulipunaa! Kyllä miehellä kieli tippuis suusta kun tantta nainen tekis niin..

[/quote]

Jaa, kyllä se katsoo hymyillen ihan päivittäin, kehuukin (kun kehua voi muustakin kuin kauneudesta, mutta kehuu kyllä ulkonäöstäkin vaikka silloin lähinnä nauran päin naamaa, koska olen hyvin epäkiinnostunut ulkonäöstä huolehtimiseen, sattuu vaan olemaan kauniit kasvonpiirteet ja hyvät värit, että meikittä pärjää), tekee kyllä ruokaa koko porukalle ja erikseen vaikka mullekin, kehuu kavereillekin. Seksiäkin riittää ja hellimistä arjessa. 

Jotkut miehet ovat itseasiassa sellaisia, että ne muut seikat on tärkeämpiä kuin se naisen ulkonäkö. Esimerkiksi se, että nainen antaa miehen olla sellainen kuin se on eikä esitä koko ajan kamalasti vaatimuksia siitä ja tästä. Taikka se, että nainen osoittaa arvostavansa miestä, keskustelee sen (ja muiden) kanssa älykkäästi. Ja monet muut asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin kahden lapsen myötä melkein 15-20 kiloa, mutta yritin kuitenkin muistaa edes vähän kaunistautua joka päivä. Pienellä meikillä ja nätillä vaatteilla estin sen että itsetunto olisi ihan nollissa ;)

Nyt kun lapset on tehty, on taas aikaa enemmän itselle. Olen alkanut huolehtia itsestäni enemmän kuin aikoihin, jota minun olisi pitänyt tehdä aina! Liikun enemmän, venyttelen ja kuntoilen kotona.. Syön terveellisemmin jne. Myös vaatekaappini on uusiutuut: muumimamman telttojen sijaan olen alkanut ostaa tyköistuvampia vaatteita ja seuraan muotia tarkemmin. Kokoni on edelleen 46-48 mutta en anna sen estää! Ja kyllä, korkoa pitää olla kengässä, edes muutama sentti :).

Tämä kaikki tekee minulle hyvän olon, ei vain ulkoisesti mutta myös sisäisesti. Pointtina siis se, että älkää unohtako ITSEÄNNE vaikka lapset pyörii jaloissa! Jos aloitatte kuntoilun heti, se on paljon helpompaa kuin vuosien päästä, kun lapset on isompia. 

N32

ps. voin sanoa että parisuhteelle kuuluu _hyvää_ :)

Vierailija
84/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jos toi 152:n tanttakuva on tantta, niin joo, kyllä mä olen tantta ja olen aina ollut tantta ja tanttana tulen pysymään (mulla tosin on pitkät hiukset). Sori, ärsyyntykää vaan. Onneksi niitä miehiä kuitenkin löytyy, jotka tykkää, olisi ollut useitakin. 

T. se kuvia pyytänyt

Vierailija
85/170 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap:b kuvailemia äitejä varmasti on mutta tiesitkö ap, että heitä löytyy varmasti yhtälailla lapsettomista naisista.

Lisäksi on silkkaa elämänkokemuksen puutetta tehdä ap:n kaltaisia yleistyksiä. Ei kaikki äidit kulje rytkyissä ja meikittä vaan minunkin elämänpiiristä löytyy vaikka millaisia äitejä ja täytyy sanoa että harva on ap:n kuvailut täyttävä. Avaa silmäsi ap.

Vierailija
86/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottiko?

Vierailija
87/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty ny lukeen pitkää pötköö

Vierailija
88/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitkää pötköö et tuu eläissäs saamaankaan kun kävelet kadulla matalapohjaiset kengät jalassa ja tantta vaatteet päällä hiukset ponnarilla. 

Vierailija
89/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea näin? Mä asun tuppukylässä, muttei kuulosta tutulta. 

Mitä tulee muuten vaatteiden istuvuuteen (en kyllä ihan kokonaan viitsinyt lukea tuota pötköraivoamista), jos on tullut raskauskiloja, voi kyllä olla vähän ongelmia vaatteiden sopivuuden kanssa. En mä ainakaan ole halunnut uusia garderobia raskauksien, raskauskilojen ja niistä laihtumisen takia.

Vierailija
90/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:08"]

No pitkää pötköö et tuu eläissäs saamaankaan kun kävelet kadulla matalapohjaiset kengät jalassa ja tantta vaatteet päällä hiukset ponnarilla. 

[/quote]

Neitseellisen syntymän ihme! Kuka ilmoittaa paaville?

Vierailija
91/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:08"]

[/quote]

http://www.thesartorialist.com/milan/on-the-street-shades-of-grey-milan-2/

Vierailija
92/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan näyttää tyttärelleni esimerkkiä, en anna itseni plösähtää vaan pidän huolen terveydestäni. 

Vierailija
93/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetellyt näitä tyypejä, jotka niin kovasti häiriintyy toisten ulkomuodosta. Eikös se ole ap sulle vain hyvä juttu että toiset naiset ei laita itseensä? Saat varmemmin niitä miehisiä katseita sun poskipunaan ja sävyttävään huulirasvaan! :DDD

Vierailija
94/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä loukkaannuin! Seksiä harrastetaan kyllä ainakin pari kertaa viikossa, nih!

Niin ja otsikko ei täsmää teksin kanssa. Tekstissä et puhu Marimekosta vaan lököttävistä farkuista ja henkkamaukan akryylineuleista. Kyllä mää käytän ihan Marimekkoa kuitenkin.

Vierailija
95/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa vaadittu. Haluanpa nähdä kun sinä työnnät rattaita korkkareissa sitten aikanaan. (Johan sinulle nauraa harakatkin!)

Mieheni varmasti arvostaisi myös sitä että tuhlasin 120 € kuussa kampaajaan, lapsiperheessä kun raha on tiukalla vaikka saankin äitiyspäivärahaa enemmän kuin sinä ikinä kassatyössäsi. Samoin mieheni arvostaisi varmasti sitä että entiseen malliin laittautuisin 1,5h joka aamu kun sen ajan voin olla lasten kanssa tai vaihtoehtoisesti vaikka tehdä kotitöitä tai käydä lenkillä kun mies hoitaa vauvaa ja taaperoa.

Sinulla on hieman arvojärjestys pielessä ja elämän realiteetit hukassa. Siksi varmaan oletkin sinkku kahvilan kassa.

Vierailija
96/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh no Marimekolla kyllä on niitä suht naisellisiakin kaapuja... mutta hei mun mielestä ne on vaan isokokoisia lasten vaatteita? Jotkut ovat niin onnekkaita että mies himoitsee naisessa muutakin kuin hänen ulkonäköään. Toki jos nainen on iloinen ja eläväinen, homssuiset vaatteet eivät ole paha.. Mutta te naiset joiden mies ei enää pane tai hemmottele; menkää tällä sekunilla peilin eteen, ja miettikää olisiko pahitteeksi ostaa nätti perus t-paita ja hyvin istuvat farkut, huuliin punaa ja vähän ripsaria? 

Vierailija
97/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:10"]

Minä ainakin haluan näyttää tyttärelleni esimerkkiä, en anna itseni plösähtää vaan pidän huolen terveydestäni. 

[/quote]

Ja terveys on kiinni farkkujen istuvuudesta ja kampauksesta? Korkkarien käyttöön se toki liittyy, korkkareista tulee paljon terveysongelmia jalkoihin.

Vierailija
98/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme käsityksiä kahvilan tytöllä.
Mut nyt selvis, miks jengi (siis tää kahvilan tytön vertaisryhmä) ihmettelee, et mä en ole yhtään sen näköinen et mulla ois lapsia. Sen saa siis ottaa kehuna?

Vierailija
99/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka, meikkaan ja laitan hiukset joka ainut päivä, käytän tyköistuvia klassisia vaatteita, korkkareita jne. ja olen ihan nätti. Ei minua kuitenkaan kukaan tuolla töllää, vaikka lapsi onkin mukana.

Kukin pukeutukoon kuten tahtoo.

Vierailija
100/170 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kuin usein heiluvt peitot teillä? Lapsista varmaan mukavaa kun isä on kaiket illat "harrastuksissa" =D... Ei kotona jaksa katsella tantta-akkaansa jossa karvat rehottaa, ei varmaan miehen käsi turhan usein eksy pöksyihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme