TANTTA-MARIMEKKO ÄIDIT!
Olen nuori tyylikäs nainen ja työskentelen kahvilassa. Kahvilassa kohtaan kaiken tyyppisiä asiakkaita. Olen pistänyt merkille että moni ikäiseni/vanhempi nainen(etenkin perheelliset) pukeutuu samalla tavalla kuin itse pukeuduin ALA-ASTEELLA!!! Päällä polvista ja takapuolesta löröttävät farkut, paitana joku kulahtanut henkkamaukka trikoo tai akryylineule, parturissa käyty viimeksi silloin kun on tavannut miesparan joka näin ollen on tullut huijatuksi.. Värikkäät sukat pilkot kengistä..Miehet aaseina seuraavat kiltisti perässä eivätkä tiedä miten päin olla kun epänaisellinen akka on epäystävällinen minulle ja samalla tiuksii lapsille ja miehelle. Mies välillä vilkuilee minua ja ajattelee miksi minä jaksan laittaa töihin poskipunaa ja sävytettyä huulirasvaa, mutta hänen miesmäinen naisensa ei. Mikä siinä on että suomalaiset perheenäidit ovat niin mukavuudenhaluisia pukeutumisessa? Kyllä miehillä tippuisi silmät päästä, kun suomessa näkis normaalipainoisen naisen työntävän rattaita korkokengissä ja nuorekkaissa vaatteissa. Onko liikaa vaadittu käydä kerran kk parturissa, laittaa hyvin istuvat farkut jalkaan ja siistit nilkkurit, eikä kulahtaneita converseja tms teinitennareita, ja olalle joku muu kuin marimekon matkuri!!!! Rillit päässä ja meikistä ei tietoakaan. HYI, ei ihme että harrastatte seksiä max kerran kuussa pimeässä huoneessa. Välillä saa myös ostaa uusia alusvaatteita. Ruotsalaiset naiset ovat minimalistisen tyylikkäitä. Oli lapsia tai ei. Ja miehet kassajonossa katsovat ihailevasti muutakin kuin minua. Eli turha väittää, että muualla maailmassa ei olisi näin. Miksi Eestissä, Venäjällä, Ruotsissa naiset pitävät itsestään huolen, mutta Suomessa ei???! Herranjumala, 30-vuotiaat naiset näyttävät 40-vuotiailta miehiltä!!!!
Kommentit (170)
Miks muuten äiti-ihmiset on niin rumia yleensä aina? Kaupungissa missä asun , oon nähnyt vasta yhden kauniin ja kivasti pukeutuvan sutjakan nuoren äidin
Juuri ap:n kaltaiset naiset aiheuttavat sitä, että naista pidetään objektina jonka tarkoitus on MIELLYTTÄÄ miestä. Ap:n kaltaisten naisten itsetunto perustuu ulkonäköön ja pönkittää omaa itsetuntoa muiden kustannuksella.
(Pillifarkkuihin,converseihin ja trikoopaitoihin pukeutuva) N21
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:01"]
Juuri ap:n kaltaiset naiset aiheuttavat sitä, että naista pidetään objektina jonka tarkoitus on MIELLYTTÄÄ miestä. Ap:n kaltaisten naisten itsetunto perustuu ulkonäköön ja pönkittää omaa itsetuntoa muiden kustannuksella.
(Pillifarkkuihin,converseihin ja trikoopaitoihin pukeutuva) N21
[/quote]
Noh.. ootko onnellinen? Paneekos miehes sinuu enää?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:10"]
En ajattele mitään pahaa naisista, jotka lähtevät kulahtaneen näköisinä ulos, ja ovat minulle ystävällisiä. He eivät herätä minussa mitään. Mutta ne, jotka tiuskivat.. huh heijaa säälin heidän miehiään! ja sitten ne miehet tulevat baarissa vollottamaan kuinka oma nainen ei kesällä rusketu, eikä jaksa laittautua heitä varten. Miehet eivät jaksa olla kotonaan enää.. :( LUPAAN käsi sydämellä, että kun aikaisintaan 35-vuotiaana teen lapsen tai kaksi, lupaan rakastaa itseäni ja näin ollen pitää itsestäni huolen --> mies tyytyväinen --> perhe tyytyväinen.
Te feministiemakot, teistä on se hyöty että maailma ei enää välttis ylikansoitu, kun ei teitä kukaan pane. =DDDDDD
[/quote]
ANTEEKSI VAAN, MUTTA KENEN MIEHET VOLLOTTAA ETTÄ NAINEN EI RUSKETU?!? MITÄ VI**UA!?!
Mielenkiintoisia miehiä "tapailet"...
[/quote]
Voi voi.. Kyllä se vaan ärsyttää.. Miestuttavani kännissä sanoi, että on ihanaa kun kesäisin rusketun. Hänen nainen kuulema välttelee aurinkoa, ja on ympäri vuoden valkoinen kuin lakana.
[/quote]
Nelikymppisenä iho on aika paljon paremmassa kunnossa, kun aurinkoa ei ole ottanut. Jo kolmikymppiselle auringonotto ja rusketuksen kerääminen joka kesä tuo viidestä kymmeneen vuoteen lisää ikää. Toki se voi tuntua parikymppisenä aika kaukaiselta ajatukselta, ja vielä kolmekymppisenäkin, kun rusketus kuitenkin tietyissä piireissä koetaan kauniin näköiseksi. Aurinko kuitenkin vanhentaa ihoa enemmän kuin mikään muu ulkoinen tekijä.
Pitäisikö vaan uskoa, että makuja on monenlaisia? Ei minusta nyt tuo aloituksen tekijän kuvailema tyylikään kireine farkkuineen ja korkoineen ja kireine painoineen (ja meikkeineen ja rusketuksineen) mitenkään tyylikkäältä vaikuta. Pääasia on, että on itse tyytyväinen.
Mitä tapahtuu naiselle iän myötä? Ravintolat ja baarit ovat täynnä "siideripissiksiä", jotka ovat vimosen päälle meikattuna ja huoliteltua. He suorastaan tihtuvat seksiä. He nauravat, ovat iloisia ja heistä heijastuu positiivisuus. He haluavat myös juoda, päihtyä ja pitää hauskaa miesten kanssa.
Kun siideripissis vanhenee tai varsinkin tulee äidiksi, hän muuttuu täysin. Vanha vitsi sanoo, että miten kissasta saadaan lehmä? -> Menemällä naimisiin sen kanssa. Miten tämä voi olla niin totta? Meikkaaminen loppuu tai vähenee radikaalisti. Hoikka seksikäs vartalo muuttuu hieman pullukaksi ja enää ei ole puhettakaan tekokynsistä (ovat niin epäkäytännölliset) tai pitkistä hiuksista (vaativat liikaa hoitamista). Korkokenkiä käytetään enää kerran vuodessa serkun juhlissa ja niistäkin on useita senttejä tippunut koroista pois.
Asenne, persoona ja mieli muuttuu. Kaikki muut seksikkäät nuoret naiset ovat automaattisesti "pissiksiä" tai muuten vain horoja. Jopa juristiksi lukeva seksikäs nuori nainen on tyhmä, vain koska hän näyttää niin hyvältä. Entinen viinan tahdittama hauskanpito loppu kuin seinään ja tilalle tulee lähes absolutismi. "Saunakaljan saat ottaa, muttei enempää". Siis mitä helvettiä, kun aikaisemmin yhdessä otettiin kivat nousut ja pidettiin hauskaa?! Kaikesta koko elämästä pitää tehdä tasapaksua arkea. Ei juoda, naida ja juhlita. Ei. Se on entistä elämää se. Koskaan ei saa pitää hauskaa ja välillä teeskennellään, että on superhauskaa Iidan 2v synttäreillä, kun juodaan pahaa kahvia sunnuntaina pikkudarrassa sukulaisten kanssa.
Mä rakastan naisia, mutta kyllä mä kaipaan niitä "siideripissiksiä". Naurunremakkaa, seksikkäitä vaatteita ja olemusta... Miksi elämästä pitää tulla tylsää? Miksi sitä tylsää elämää pitää kutsua kivaksi ja että ei mukamas kaivata nuoruutta?! Miksi pitää valehdella itselleen, että perus saunailta on mukamas kivempaa kuin oikeat juhlat? Miksi naisesta tulee äitiyden myötä lehmä, jonka seksuaalisuus on luokkaa kasa paskaa? Miksi seksikäs nauru muuttuu nalkuttamiseksi ja äidilliseksi vahtimiseksi, että mitä mies tekee?
Miksi lapsesta tulee puolijumala, jonka lisäksi elämässä ei yksinkertaisesti saa olla muuta? Miksi Anu Saagim olikin niin oikeassa, kun hän eilen lehdessä sanoi suomalaisten äitien olevan huolittelemattomia tanttoja?! Ai niin... unohdin, että hänhän onkin virolainen horo, eikö niin? Miksei tälle asialle tehdä mitään? Miksi nainen kulkee koskaan tuulipuvussa, hä?!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:10"]
En ajattele mitään pahaa naisista, jotka lähtevät kulahtaneen näköisinä ulos, ja ovat minulle ystävällisiä. He eivät herätä minussa mitään. Mutta ne, jotka tiuskivat.. huh heijaa säälin heidän miehiään! ja sitten ne miehet tulevat baarissa vollottamaan kuinka oma nainen ei kesällä rusketu, eikä jaksa laittautua heitä varten. Miehet eivät jaksa olla kotonaan enää.. :( LUPAAN käsi sydämellä, että kun aikaisintaan 35-vuotiaana teen lapsen tai kaksi, lupaan rakastaa itseäni ja näin ollen pitää itsestäni huolen --> mies tyytyväinen --> perhe tyytyväinen.
Te feministiemakot, teistä on se hyöty että maailma ei enää välttis ylikansoitu, kun ei teitä kukaan pane. =DDDDDD
[/quote]
ANTEEKSI VAAN, MUTTA KENEN MIEHET VOLLOTTAA ETTÄ NAINEN EI RUSKETU?!? MITÄ VI**UA!?!
Mielenkiintoisia miehiä "tapailet"...
[/quote]
Voi voi.. Kyllä se vaan ärsyttää.. Miestuttavani kännissä sanoi, että on ihanaa kun kesäisin rusketun. Hänen nainen kuulema välttelee aurinkoa, ja on ympäri vuoden valkoinen kuin lakana.
[/quote]
Hahhah. Arvaa kumpi näyttää nelikymppisenä paremmalta, sinä vai auringonvälttelijä? Itse kuulun jälkimmäisiin, nyt 40v:na minua pidetään alle 30v:na eikä ole ryppyjä vielä näkynyt. Moni auringonpalvoja taas on ryppyinen ennen kolmeakymppiä. Eikö auringonotto muutenkin ole vähän so last season, kaikkihan nykyään tietävät sen vaarat ja ihoa vanhentavan vaikutuksen?
Noh tantturat, mitäs teille kuuluu? Oletteko käyneet tukkimassa laivoillanne(lastenrattaat) kahviloita ym? Onko seksiä herunut 2 viikon sisään kertaakaan? No ei varmasti jos olet siellä vaaleanpunainen ponnari päässä ja lenkkarit jalassa =D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:03"]
ilman rillejä ei näe ja piilareiden kanssa ei jaksa pelata. hiusväri ärsyttää päänahkaa ja lyhyt tukka taas on kätevä, kun ei tarvitse laittaa eikä lapset kisko ! tennareissa on mukavampi kävellä ympäriinsä kuin korkkareissa ja Marimekon laukkuun mahtuvat niin tutit, harsoliinat kuin lompakotkin!
paidat ovat tosin siistejä, hyvin istuvia trikoopaitoja ja farkutkin tiukat kuin toinen iho. käytän myös isoja näyttäviä korviksia (suosikkini pronssiset Kalevan kuuttaret) ja hillittyä hajuvettä.
mies on aina tuntenut minut tälläisenä ja lähtisi luultavasti karkuun, jos tulisin ovelle vastaan minimekossa ja huulet punattuna..!
[/quote]
NO EI MUUTEN VARMANA LÄHTIS! Tokaisis "muru mites sä nyt tolleen" ja tarttuis sua persuksista kii ja antais kyydit! Ei taida enää tehdä.. muuta kuin sillon tällön ilman esileikkiä ja sulla pimpsa kuivana niin että joutuu laittaa litran liukkaria.. Jooh...