TANTTA-MARIMEKKO ÄIDIT!
Olen nuori tyylikäs nainen ja työskentelen kahvilassa. Kahvilassa kohtaan kaiken tyyppisiä asiakkaita. Olen pistänyt merkille että moni ikäiseni/vanhempi nainen(etenkin perheelliset) pukeutuu samalla tavalla kuin itse pukeuduin ALA-ASTEELLA!!! Päällä polvista ja takapuolesta löröttävät farkut, paitana joku kulahtanut henkkamaukka trikoo tai akryylineule, parturissa käyty viimeksi silloin kun on tavannut miesparan joka näin ollen on tullut huijatuksi.. Värikkäät sukat pilkot kengistä..Miehet aaseina seuraavat kiltisti perässä eivätkä tiedä miten päin olla kun epänaisellinen akka on epäystävällinen minulle ja samalla tiuksii lapsille ja miehelle. Mies välillä vilkuilee minua ja ajattelee miksi minä jaksan laittaa töihin poskipunaa ja sävytettyä huulirasvaa, mutta hänen miesmäinen naisensa ei. Mikä siinä on että suomalaiset perheenäidit ovat niin mukavuudenhaluisia pukeutumisessa? Kyllä miehillä tippuisi silmät päästä, kun suomessa näkis normaalipainoisen naisen työntävän rattaita korkokengissä ja nuorekkaissa vaatteissa. Onko liikaa vaadittu käydä kerran kk parturissa, laittaa hyvin istuvat farkut jalkaan ja siistit nilkkurit, eikä kulahtaneita converseja tms teinitennareita, ja olalle joku muu kuin marimekon matkuri!!!! Rillit päässä ja meikistä ei tietoakaan. HYI, ei ihme että harrastatte seksiä max kerran kuussa pimeässä huoneessa. Välillä saa myös ostaa uusia alusvaatteita. Ruotsalaiset naiset ovat minimalistisen tyylikkäitä. Oli lapsia tai ei. Ja miehet kassajonossa katsovat ihailevasti muutakin kuin minua. Eli turha väittää, että muualla maailmassa ei olisi näin. Miksi Eestissä, Venäjällä, Ruotsissa naiset pitävät itsestään huolen, mutta Suomessa ei???! Herranjumala, 30-vuotiaat naiset näyttävät 40-vuotiailta miehiltä!!!!
Kommentit (170)
Joo kyllä mä välillä mietin et miten nää lökäpöksymuumimammat ovat ylipäätään saaneet miehen? Miehet tyytyy niin paljon tasoaan alempaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:16"]
Ihme käsityksiä kahvilan tytöllä. Mut nyt selvis, miks jengi (siis tää kahvilan tytön vertaisryhmä) ihmettelee, et mä en ole yhtään sen näköinen et mulla ois lapsia. Sen saa siis ottaa kehuna?
[/quote]
OTA KEHUNA!!! Kyllä huomaan aina ovesta lampsii nainen ja alkaa johtajana kertomaan mitä kukin ottaa ja mies möllöttää vieressä eikä osaa muuta kuin ottaa lompakon esille.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:17"]
Noh kuin usein heiluvt peitot teillä? Lapsista varmaan mukavaa kun isä on kaiket illat "harrastuksissa" =D... Ei kotona jaksa katsella tantta-akkaansa jossa karvat rehottaa, ei varmaan miehen käsi turhan usein eksy pöksyihin?
[/quote]
Keneltä sä nyt oikein kysyt? (Multa on ihan turha kysyä, koska mulle seksiasiat on yksityisasioita.)
Joo kyllä mä välillä mietin et miten nää lökäpöksymuumimammat ovat ylipäätään saaneet miehen? Miehet tyytyy niin paljon tasoaan alempaan.
[/quote]
Aren't we lucky. :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:15"]
Jooh no Marimekolla kyllä on niitä suht naisellisiakin kaapuja... mutta hei mun mielestä ne on vaan isokokoisia lasten vaatteita? Jotkut ovat niin onnekkaita että mies himoitsee naisessa muutakin kuin hänen ulkonäköään. Toki jos nainen on iloinen ja eläväinen, homssuiset vaatteet eivät ole paha.. Mutta te naiset joiden mies ei enää pane tai hemmottele; menkää tällä sekunilla peilin eteen, ja miettikää olisiko pahitteeksi ostaa nätti perus t-paita ja hyvin istuvat farkut, huuliin punaa ja vähän ripsaria?
[/quote]
Farkut on epämukavat, huulipuna tuntuu huulissa inhalta ja sottaa. Yyyh. Sitäpaitsi miehet tykkää mekoista ja hameista naisella. Käyttäkää siis Marimekko-mekkoja.
[/quote]
Kyllä hyvin istuvat pillifarkut ovat viehättävämmät kuin Marimekon kaavut, joista ei tiedä mimmonen nainen siellä mekon alla. Jos mies sais valita sulle mekon, se tuskin ois Marimekkoa :DD Eiköhän se olisi joku kaunis kepeä mekkonen, eikä mikään laatikko! Hitto että on suomalaiset naiset epänaisellisia...... Noh sitten ihmetellään miksi mies enää himoitse :/
Tai sitten ihmisillä taas jälleen kerran on erilaiset kiinnostuksen kohteet ja arvot. Lisäksi kaikkien itsetunto ei rakennus ulkonäöstä. Itse olen hyvin pinnallinen ulkonäköäni kohtaan, enkä varmaan koskaan tule kelpaamaan itselleni, mutta se miten muut pukeutuvat ja miltä he ylipäätään näyttävät ei kiinnosta minua ollenkaan. Sen sijaan ihmisiin itseensä tutustuminen kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:20"]
Jooh no Marimekolla kyllä on niitä suht naisellisiakin kaapuja... mutta hei mun mielestä ne on vaan isokokoisia lasten vaatteita? Jotkut ovat niin onnekkaita että mies himoitsee naisessa muutakin kuin hänen ulkonäköään. Toki jos nainen on iloinen ja eläväinen, homssuiset vaatteet eivät ole paha.. Mutta te naiset joiden mies ei enää pane tai hemmottele; menkää tällä sekunilla peilin eteen, ja miettikää olisiko pahitteeksi ostaa nätti perus t-paita ja hyvin istuvat farkut, huuliin punaa ja vähän ripsaria?
[/quote]
Farkut on epämukavat, huulipuna tuntuu huulissa inhalta ja sottaa. Yyyh. Sitäpaitsi miehet tykkää mekoista ja hameista naisella. Käyttäkää siis Marimekko-mekkoja.
[/quote]
Kyllä hyvin istuvat pillifarkut ovat viehättävämmät kuin Marimekon kaavut, joista ei tiedä mimmonen nainen siellä mekon alla. Jos mies sais valita sulle mekon, se tuskin ois Marimekkoa :DD Eiköhän se olisi joku kaunis kepeä mekkonen, eikä mikään laatikko! Hitto että on suomalaiset naiset epänaisellisia...... Noh sitten ihmetellään miksi mies enää himoitse :/
[/quote]
No mutta ajattele! Kun sä erotut kaikkien miesmäisten rumilusten keskeltä kuin voikukka sontatunkiolla, niin sehän tarkoittaa, että sä saat valita ympärilläsi pörräävästä miesparvesta ne parhaat päältä ja saat myös kaikkialla paistatella miehisen ihailun loisteessa. Mitä siis valitat? Luulis, että olet tyytyväinen!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:18"]
[/quote]
[/quote]
Noh kyllä se päivä koittaa kun mies eksyy vääriin lakanoihin.. ja palaa hymyssä suin kotiin ja jaksaa katsella tanttaansa taas hetken. Tai sitten ei eksy, mutta tuskin se mies kovin usein katsoo sinua hymyillen ja kehuu, vie ravintolaan, tekee omatoimisesti ihanaa ruokaa, kehuu kavereilleen... HAH HAH!!!!!!!! Kantsis päivästä käyttää 5min siihen että sipaisee vaikka bb-voidetta kasvoille, poskipunaa ja ripsaria ja huulipunaa! Kyllä miehellä kieli tippuis suusta kun tantta nainen tekis niin..
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:18"]
[/quote]
[/quote]
Noh kyllä se päivä koittaa kun mies eksyy vääriin lakanoihin.. ja palaa hymyssä suin kotiin ja jaksaa katsella tanttaansa taas hetken. Tai sitten ei eksy, mutta tuskin se mies kovin usein katsoo sinua hymyillen ja kehuu, vie ravintolaan, tekee omatoimisesti ihanaa ruokaa, kehuu kavereilleen... HAH HAH!!!!!!!! Kantsis päivästä käyttää 5min siihen että sipaisee vaikka bb-voidetta kasvoille, poskipunaa ja ripsaria ja huulipunaa! Kyllä miehellä kieli tippuis suusta kun tantta nainen tekis niin..
[/quote]
Niin että rumasta tantasta sais taiottua jollain voiteen sipaisulla hehkeän keijukaisen? Taidat luottaa kosmetiikkaan vähän liikaa...
Voi ap :) Mikä kulttuurishokki sinulle tulisikaan vastaan kun poistuisit länsimaista! Katsos kun ei me ihmiset olla täällä maapallolla juuri sinun kauneuskäsityksen takia. Ei kaikkien ihmisten ajatukset pyöri oman ulkonäön massauttamisen ympärillä :-)
Aika väsynyt trolli, taas kerran tätä samaa!!! Keksikää jo jotain uutta ja parempaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:23"]
Tai sitten ei eksy, mutta tuskin se mies kovin usein katsoo sinua hymyillen ja kehuu, vie ravintolaan, tekee omatoimisesti ihanaa ruokaa, kehuu kavereilleen...
[/quote]
Meillä muuten tapahtuu useampaa näistä joka päivä ja jokaista viikottain. Jopa kavereille kehumista. Mutta minun miehelläni onkin minussa muutakin kehumista kuin pakkelikerros.
Terveisin #11.
(Pakko vielä korjata että saan siis vanhempainrahaa enemmän kuin sinä PALKKAA konsanaan. Sana jäi välistä.)
Olin sunnuntaina brunssilla ja nauroin 25-vuotiaiden naisten kloonimaista pukeutumista. Kaikilla tiukat farkut jalassa, vyötärölle ulottuva lyhyt takki auki, liian iso ja kuuma huivi vuoden aikaan nähden, ja kaikilla ne kammottavat vitivalkoiset tennarit tai lenkkarit. Aivan liian iso laukku kyynärtaipeessa, tukka kaikilla samalla tavalla ja pilottilasit silmillä =) niin, että nämäkö on nättejä?
Nauroin ääneen kun luin tätä. Istun tässä converset jalassa, rillit pässä, ilman ripsaria ja vieressä nököttää se matkuri. Tänäänkin illallalla kannan sylissä kuraista lasta, sullon hänen reppunsa omaan laukkuuni, konttaan pitkin muskarin lattiaa ja lopuksi juoksen potkupyörän perässä pitkin kuraista pihaa. Kyllä se on parempi ottaa huomioon pukeutumisessa. Sitten kun liikun ilman lasta, voin laittaa jalkaan sukkikset, koska lapsen tarrakengät eivät pääse repimään niitä. Kuitenkin käsityksemme tyylikkyydestä taitaa olla ihan eri, jos silmälasit eivät sinusta kuulu siihen. En ole koskaan ollut epäystävällinen kahvilatyöntekijöille saati omalle perheelleni.
En käy parturissa, käyn kampaajalla.
Mun on pakko kertoa tähän väliin siitä, millaiset vaatteet ovat niinsanotusti herättäneet miesten huomiota:
- Kumisaappaat. Ennen Hai-saappaiden uudelleentulemista ja kumisaappaiden yleistymistä kaupunkikuvassa mä kyllästyin eräänä sateisena kesänä märkiin kenkiin ja aloin käyttä kumppareita lyhyen hameen kanssa. Ette usko, miten paljon sain niistä kumppareista positiivisia kommentteja.
- Kukallinen trikooyöpaita. Nuoruudessani pukeuduin melko vapaaseen tyyliin yhdistettyihin kirpparivaatteisiin, ja yhtenä kesänä pidin mekkona kukallista trikooyöpaitaa. Se yöpaita oli varsinainen miesmagneetti, sekä Suomessa että ulkomailla.
- Raidalliset leggarit. Mulla on sellaiset vaakaraidalliset Marimekon leggarit, joita en varsinaisesti käytä julkisella paikalla, mutta parissa harrastetapahtumassa olen käyttänyt niitä leirintäalueella vähän niin kuin olohousuina. Niitä on todella moni mies kommentoinut positiiviseen sävyyn, vaikka ne musta on lähinnä koomiset.
Kyllä sinäkin ap joku päivä kasvat aikuiseksi, ja huomaat että elämässä on tärkeämpiäkin asioita, kuin miesten miellyttäminen (varsinkin vieraiden) ja ulkonäön arvostelu. En minäkään pieruverkkareissa lähde ulos, mutta en minä niille naura, jotka lähtevät. Lapsiperheessä on niitä menoja vähän enemmän mitä sinkkuaikoina. Raskauden jälkeen imettäessä olen laihtunut 9kk aikana n. 25kg, jos farkkuni olisivat aina täydellisen istuvat, joutuisin ostamaan joka kuukausi uudet pienemmät. Jos kävisin joka kk shoppailemassa itselleni vaatteita ja kampaajalla, se haukkaisi aika paljon rahaa. Farkkujeni istuvuus ei ole meidän perheen prioriteeteista suurin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:40"]
- Kumisaappaat. [/quote]
Yllättävän monella miehellä on kumisaapasfetissi.
[/quote]